Stačí si zapnout chat a potom uživatele refreshnout.
Fórum
Fórum slouží především pro informace masového charakteru a informace obecně zajímavé, zvláště ty, co se nedají moc rozumně umístit jinam. Např. pozdravy z Conů, oznamení o významných novinkách na tematicky příbuzných serverech, informace o akcích komunitního charakteru (Jdeme s Pepou do kina na Narnii, chcete taky?) atp. Toto fórum slouží i jako guestbook.
Nachází se zde také rozcestník k několika nejzákladnějším stolům, které by měly Fóru ulehčit, a proto je prosím používejte, stejně jako mnoho dalších v Putyce (nikdo vám hlavu neutrhne, když tak neučiníte, ale tady vaše oznámení rychleji zapadne).
Za obsah příspěvku ručí autor, nikoli vlastník serveru nebo redakce DraciDoupe.cz. Toto ovšem neznamená, že nevhodné (např. vulgární) příspěvky nebudou bez diskuse mazány, byť mazat se bude jen v nejnutnějších případech.
Omlouváme se, ale anonymní přispívání bylo zrušeno kvůli některým bezohledným spammerům. Děkujeme za pochopení.
Chrome tohle umí už dlouho. Byla to jen otázka času, než to ostatní okopírujou...
Hezký... z novinky.cz jsem si stáhl novou verzi Firefox a ta vám dovolí přímo tady v prohlížeči roztáhnout psací okno do trošku větších rozměrů.
pro zájemce:
http://www.novinky.cz/internet-a-pc/software/22853 4-mozilla-vydala-novy-firefox-vaznou-konkurenci-pro-internet-expl orer-9.html
Věř mně, že tomu nemáš věřit. :-)
A co třeba sobě? :)
Čemu mám věřit? :)
Ty údaje jsou strašně nepřesné, tomu nevěřte. :)
a ve trictvrte na 12 tu je jen 7... to neco vypovida o nature mistnich uzivatelu :)
Fakt je tady v šest ráno 20 uživatelů?
LordSlivak: Mě se zadání zdá docela jasné. Nevím jak bych ti na tvůj dotaz odpověděl. Úkolem je vymyslet nějaký zajímavý příběh či legendu s motivy milenky čekající na svého milého, který se vydal na moře. Legenda by se měla pojit ke konkrétnímu místu- útesu. Délka je libovolná, stejně jako forma- já jsem zvolil formu minipovídky, která se vlezla cca na třičtvrtě stránky ve wordu.
Já se o něco snažím, ale nechápu přesně to zadání. To máme vymyslet celý příběh nebo jenom doplnit to s tou dívkou na útesu? A jak dlouhé to přibližně máte? :)
Já už jsem něco poslal. V plánu mám sesmolit ještě další kousky, ale uvidíme jestli se zadaří...
Já také, ale jen pro soukromé účely. Takže leda tak díky za dobrou inspiraci.
Já. Trochu. :)
chtěl jsem se zeptat...
začal už někdo s Unkwownovou soutěží?
Jistě, to je pravda, když ti padne dvakrát po sobě šestka, šance že padne potřetí je pořád 1:6.
Ale když Xkrát po sobě musíš hodit šestku, je to něco jiného. Šance že se to povede je (1 / 6)^X.
(pozn: ^X je znak pro umocňování na X)
No ona šance že podruhý, potřetí, po pátý, dvacátý za sebou padne zase šestka je pořád stejná.
A nebo se snad projeví řeč a k soubojům na život a na smrti opravdu nebude docházet tak nezdravě často.
Anarion:
Podle kritiky bude nové DrD2 nahrávat spíše realističtětší stránce RPG, jako je třeba GURPS. To že jsem týpek na 6 levelu a běží proti mě 5 vlků a než doběhnou, jsme jako chodec schopen je všechny z 20 metrů postřílet lukem... už moc nepůjde. Ale tak co, někdo má rád holky, jiný zase vdolky :o)
Mno, neřekl bych "jako GURPS", ale ok, těch 5 vlků asi nepostřílíš. Podobně asi i ten kostěj bude mít nějaké tělesné rezervy, kterými to vykoupí... leda by tam bylo nějaké pravidlo, které by mu zamezovalo použít zdroje pokud je překvapenej, ale to spíš asi ne.
<spekulace> Teoreticky ti za chytrou akci vypravěč může dát bonus a zvýšit soupeřovi ohrožení, takže pro něj bude těžší (případně i nemožné) se vykoupit, v takovém případě by to asi šlo </spekulace>
Draka bych ale moc nevytahoval ;-) Čistě teoreticky jo.
Čistě prakticky, když vezmeš bojovníka s úč 20, draka s ODL+3, žvt 10, na životy mu padaly samé jedničky... tak má 40ž a dejme tomu oč 10. Pak potřebuješ hodit nějakých 5 šestek, což je šance menší než jedna promile.
Kdyby to byl trošku důstojnější (ale pořáde dost ubohej) drak s 85 životy, potřebuješ 12 šestek, šance asi 1 ku dvěma miliardám.
___
Imho jo, nebude to tak akční řežba jako DrD 1 v tom smyslu, že nebudeš schopnej porazit desítky nepřátel a nevydržíš deset ran mečem.
Ale zase si myslím, že boje budou střídmější, i u tuhé nepřátele nebudeš muset umlátit dvaceti ranama, a navíc bude asi hodně záležet na tom, jak budeš schopnej využívat prostředí a situaci.
Takže si myslím, že souboje by mohli být intenzivnější.
Skewer: Tou epičností jsem myslel toto:
My si užíváme, když už se vypracujeme třeba do pokročilejch, jít lehčím dungeonem a kosit od pasu :o) Je to trošku honění ega a trika, ale kolikrát z toho vzniakjí nejvtipnější, nejzábavnější a nejabsurdnější situace. Samozřejmě, když jde postavě o krk, tak se dá atmosféra krájet, já jen... obojí má do sebe.
Podle kritiky bude nové DrD2 nahrávat spíše realističtětší stránce RPG, jako je třeba GURPS. To že jsem týpek na 6 levelu a běží proti mě 5 vlků a než doběhnou, jsme jako chodec schopen je všechny z 20 metrů postřílet lukem... už moc nepůjde. Ale tak co, někdo má rád holky, jiný zase vdolky :o)
Vzpomínám si na situaci, kdy našeho narcisicticky-egoistického čaroděje unesl Kostěj (v Bestiáři fakt je) do své věže, okupovanou jeho nochshledy. Boj nebyl reálný už z toho faktu, že jsme se vrátili posekaní z minulého boje a teď co. Po asi půlhodiné debatě hráčů (jo, nejedeme real-time, když je průser, hra se pausne a hráči šrotujou... zase z toho vznikají výborné konspirační teorie které jdou apikovat zase snad jen do DRD).
Co nás nenapadlo? Lupič má slušný lezení po stěnách a šanci útok ze stínu a taky zabití, když útočí dýkou (nebo Sicco... jo sicco, ale to je teď jedno ).
Tak i tak... napadlo to mě (chlubím se veřejně... i když pravidlově je to trošku kostrbaté) a lupič to provedl.
Jako myška vyšplhal asi tři metry nad okno z věže kde se vyslýchal vězeň a napodobil hlasem někoho z jeho poskoků. Kostěj, nevědomky že by nás mohla napadnout podobná věc vykoukl... okno měl dobrých 20 metrů nad zemí, kolem věže hlídku a proč by se koukl nad okno. Vykoukl dolů a hobit se pustil. Volným pádem ze tří metrů zabodl zýku do Kostějovy lebky dýku, zavěsil se rukama za jeho krk aby nespadl... Náraz mu prostě musel utrhat obratle, (pak Hobit spadl, ale ustál to) plus útok ze zálohy... vlastně to byl i útok zezadu... no měl instant kill a nahrabal si expíčky.
Dračí Doupě tyhle výmysly neošetřuje a je jen na Pánovy Jeskyně jakou dá procentuální možnost že by se tahle eskapáda povedla (hodil vysoké procento = štěstí), hodil i vysoký útok. Prostě měl kliku jako hrom a bosáka měl na jednu ránu. V tom je kolikrát i kouzlo klasického DrD. Co jsem pochopil kritkku k DrD2, snažili se náhodu spíš okleštit a já si představt tuhle situaci tam, Kostěj jako CP využije nějaký ty body dovednosti k nějakýmu úniku a nevím jestli je na jednu ránu (hobit po boji, Kostěj jako ze škatulky) vůbec udolatelnej :D
Čistě teoreticky pokud půjdete na draka s dýkou a podaří se vám do něj alespoň seknout... při eskapádě šestek jste schopní draka zabít dýkou na jednu ránu ne?