Fórum

Fórum slouží především pro informace masového charakteru a informace obecně zajímavé, zvláště ty, co se nedají moc rozumně umístit jinam. Např. pozdravy z Conů, oznamení o významných novinkách na tematicky příbuzných serverech, informace o akcích komunitního charakteru (Jdeme s Pepou do kina na Narnii, chcete taky?) atp. Toto fórum slouží i jako guestbook.

Nachází se zde také rozcestník k několika nejzákladnějším stolům, které by měly Fóru ulehčit, a proto je prosím používejte, stejně jako mnoho dalších v Putyce (nikdo vám hlavu neutrhne, když tak neučiníte, ale tady vaše oznámení rychleji zapadne).

Za obsah příspěvku ručí autor, nikoli vlastník serveru nebo redakce DraciDoupe.cz. Toto ovšem neznamená, že nevhodné (např. vulgární) příspěvky nebudou bez diskuse mazány, byť mazat se bude jen v nejnutnějších případech.

Omlouváme se, ale anonymní přispívání bylo zrušeno kvůli některým bezohledným spammerům. Děkujeme za pochopení.

Ikonka uživatele UnknowN

 Uživatel úrovně 8

Brr... S těma veršíkama mi to radši ani nepřipomínej :-D Jen jsem si v té fázi hry říkal, jestli je vůbec možné vymyslet nějakou hororovou zvrácenost, aniž by to nebylo na jedno brdo se starcrafťáckými zergy, biomasou ze systemshocku 2, nebo některými scénami ze závěru filmu Akira.

Jinak s tou sólo výpravou do zásvětí - to jo, to byla taky zajímavá pasáž - Hlavně ta myšlenka střídání forem.

Z logických hádanek se mi pak nejvíc líbily zkoušky v chrámu s Andrastiným popelem, znichž nejvíc ta s poloskutečnými mostními bloky, kterou osobně považuji za ideální i pro nepočítačová RPG (akorát teda když jsem na to šel já, tak přecházela celá družina najednou a na aktivátory šlapali tři vlci :-D).

První střetnutí s drakem proběhlo v rámci questu od jednoho spoludružiníka, a skončilo totálním masakrem, a myslím že někdy krátce potom jsem začal znovu, s tím že tentokrát si skilly navolím nějak výhodněji.

Ostatní draci už padli celkem bez problémů - ono s družinkou tří lučištníků, tří vlků/medvědů/pavouků a jedním healujícím mágem (Já+Lelliana+Zevran+Morrigan) se není zas až tak moc čemu divit :-D

Jó, a co jsem ještě musel ocenit, tak kombinované efekty některých kouzel. Sice v zoufale malém rozsahu, ale rozhodně jsem to vnímal jako krok správným směrem.


Ikonka uživatele Ascella

 Uživatel úrovně 5

UnknowN: Pochopitelně, že byla rogue :-)) se sbírkou pavouků :-) Zkusila jsem ještě úvod mága, ale hrát to po druhé, to fakt ne, herní pořadník přetéká lákavými tituly :-) Jo, souhlas ohledně prologu. Nejvíc se mi ale líbila scéna z hlubokých cest, kde s každým krokem přišel verš (první den se stalo to, druhý ono...), to mělo dokonce i atmosféru, trnula jsem co z toho bude a užila si to. Škoda, že věcí podobného stylu bylo málo... Náznak u sólocesty zásvětím a víc si moc nevybavuju. Jo, boční kvestíky obecně nic moc, ani ty vztažené ke společníkům, líbily se mi dost sběratelské vychytávky pochmurného zadání (tajemné flakónky roztroušené po světě dost k nepřežití, kusy těl...) a poklad v trpasličím sále (dokonce i hádanka!), a nadchl získaný achievment bez umření/vyřazení hlavní postavy (jednou je jeden odměněn za to, že bere vyřazení jako porážku). A zabil jsi na poprvé draka? :-D
Popravdě mi svět přijde drobátko nudný, všechno sice jasně dané, zlo pevně definované, zpočátku atraktivní, ale když podstata každé zápletky je tatáž, omrzí se.


Ikonka uživatele UnknowN

 Uživatel úrovně 8

Ascella: Tak to jsme se ve výběru postavy nějak podivně shodli - ještě řekni, že ta trpaslice byla rogue :-D

Musím teda říct, že z celý hry se mi nejvíc líbil začátek a konec - prostředek (a že to bylo nějakého prostředku) byl takový furt na jedno brdo, quest sem quest tam, nic moc extra.

Prolog byl bezva, protože celkem dobře fungoval jako samostatný příběhový celek s vlastní dramatickou linkou, a protože byl kratší, tak měl i tak nějak větší údernost. A ze závěru se mi úplně nejvíc líbily stručné popisky toho, jaké následky měla některá moje rozhodnutí (akorát jsem si říkal, že těch popisků mohlo být víc, když už jsem si za side-questy vysloužil achievement "Easily side-tracked" :-D).

Hodně často jsem při hraní vzpomínal na Knights of the Old Republic.


Ikonka uživatele Ascella

 Uživatel úrovně 5

UnknowN: Datadisk (ten hlavní) byl aspoň podle mě o několik řádů výš, sympatičtější postavy, příběh co má smysl, žádné "ó velký hrdino, zvol nám krále"... asi dělané ve větším klidu a s chutí. A dvojka by byla bývala výborná, kdyby se jí věnoval tak rok práce navíc, takhle je nehorázně odfláklá, ale i tak zapůsobila lépe než jednička. Jako jo, zabavilo, dojem zůstal a když vrcholila romance, dokonce jsem si říkala, že ten kluk je fakt úžasný (pominu-li zvrácený fakt, že jsem hrála vznešenou trpaslici) :-)


Ikonka uživatele UnknowN

 Uživatel úrovně 8

OT: ...a tak zabili archdémona, a žili šťastně až do příštího datadisku.


Ikonka uživatele anarion

 Uživatel úrovně 8

Spize: Skvěle a snad nejlépe jsou podle mě popsaní v tetralogii od Markuse Heinze ;-) Věnování pouze Trpaslíkům. Doporučuji :o)


Ikonka uživatele Spize

 Uživatel úrovně 0

anarion: Trpaslíci jsou skoro všude komický figurky. Ale s Thorinem máš pravdu. Trochu úroveň tam měl ještě Balin, ten starej pamětník.

Resp. jediný, kde si vzpomenu, že by trpaslíci byli pojatí vcelku vážně je série Zabíječ ___ z WarHammeru.


Ikonka uživatele anarion

 Uživatel úrovně 8

No Mě Thorin přišel alespoň malinko vznešenej, narozdíl od ostatních Bombur apod. Z trpaslíků udělali legrační klauny :-/


Ikonka uživatele Spize

 Uživatel úrovně 0

No, vzhled trpaslíků mi jako na Hobitoj vadil ze všeho nejmíň.


Ikonka uživatele Samurai

 Uživatel úrovně 5

"...pokud jde o Thorina, tak musí vypadat jinak a vyčnívat. Musí mít charisma, protože je král."
Trpasličí král bez vousů? Hovno!


Ikonka uživatele Agganist

 Uživatel úrovně 0

Len aby to bolo prívalom nových príspevkov a nie bugnutými novinkami. :D
Inak všetkým prajem šťastný Nový rok a školopovinným zároveň pekný zvyšok prázdnin. A samozrejme za použitia stroja času Vám ešte stíham zaželať veselé Vianoce!


Ikonka uživatele UnknowN

 Uživatel úrovně 8

Šťastný nový rok, děcka. A jelikož se nám povedlo nemít na nový rok prázdné novinky, tak bych taky sakra očekával, že tomu tak bude i po celý rok nadcházející ;-)


Ikonka uživatele Ithildur

 Uživatel úrovně 0

Po veľmi dlhej dobe som mal dôvod sem prísť a prispieť. Ako malé decko som sa nadchol jedným nápadom, spísal ho do MS a po troche práce som usúdil, že ostatní uživatelia majú asi pravdu a nechal som to tak. Na tieto Vianoce som dostal cenu útechy ;)

http://www.dracidoupe.cz/moudrasova/read.php?f=8&i=5932&t=5 932
http://youtu.be/-q5URmC5BMk?t=2m45s

Inak prajem pekné Vianoce a rovno asi aj šťastný Nový rok :)

S úctou
Ith


Ikonka uživatele Syrus

 Uživatel úrovně 8

Zdendál:
zase pokud jde o Thorina, tak musí vypadat jinak a vyčnívat. Musí mít charisma, protože je král. Takže nemůže být špinavec jako ti ostatní :-)


Ikonka uživatele UnknowN

 Uživatel úrovně 8

Zdenál: Tak v pánovi prstenů je za hezouna Aragorn, žejo. A kdyby v Hobitovi neudělali hezouna z Thorina, tak teda nevím, z koho jinýho by ho udělat mohli - Gandalf je prostě Gandalf a Bilbo je komická postavička ;-)


Ikonka uživatele Zdenál

 Uživatel úrovně 5

Fakt je že jsem rád že jek Pána prstenů tak Hobita jsem si prvně přečetl.

Zfilmovanej pán prstenů mě o moje vlastní představy připravil, moc mě to mrzí, ale bohužel stalo se. Na druhou stranu u Hobita jsem si dal pozor aby se to nestalo.

Ono, zfilmovanej pán prstenů mě vyloženě nadchnul. Čekal jsem totiž totální holywoodskou sračku zaloźenou na vstahu Aragorna a Arwen. Což se díky bohu nenaplnilo a toto je tam vloženo citlivě.

Obdobně u Hobita, čekal jsem jen to nejhorší a nakonec je to docela dobrý, místy - jako drakem - mě vyloženě příjemně překvapili.

Draka jsem nikdy nevnímal jako chiméru, ale jako plnohodnotnou vlastní bytost, proto mi to u něj asi tak vadilo :-)

Dobrý bylo docela i převedení pána prstenů jako počítačové hry. Neni sice taky nejlepší na světě, ale bavila mě. To se o jinejch filmovejch předělávkách říct nedá.

Jediné co mi vyloženě u Hobita vadí je podoba Thorina Pavézy. Sakra, ostatní trpaslíci naprosto uvěřitelní a povedení - snad jen Kili a Fili vypadají trochu moc lidsky. Ale jde si říct že jsou ještě mladí.... a nejsou to hlavní postavy. Ale Thorin? Sakra ten nepřipomíná trpaslíka ani trochu. Přitom herecky je ta jeho trpasličí povaha, zarputilot, tvrdohlavost, chamtivost, bezohlednost zvládnutá dobře. Díky bohu za Balina.

Vsadim se že Jackson dostal od producentů nůž na krk že to musí být charizmouš z kterýho si každá holka cvrkne a bude dobře vypadat na plagátech, jinak nechápu, že ho obsadil. Zvlášť když člověk vidí ty ostatní tak evidentně Jackson má sakra dobrou představu co to je trpaslík.


Ikonka uživatele UnknowN

 Uživatel úrovně 8

Zdenál: Tak už vím, v čem to vězí - oni totiž Šmaka pojali spíš jako oheň chrlícího wyverna (a abych pravdu řekl, tušil jsem, že v tom bude něco takového) ;-) Proč ne, biologicky to dává větší smysl než šestikončetinový model, ale pokud bychom se chtěli ošklíbat nad něčím takovým tak bychom museli z našich představ o fantasy vyškrtnout i gryfy, pegasy, kentaury, všechno co má víc než jednu hlavu a další heraldické chiméry... což by mi zase přišlo trochu líto ;-)

BTW: Pokud jde o Hobita, tak naefektovaný to bylo hezky, ale že bych to musel vidět dvakrát... To už si to radši ještě jednou přečtu ;-)


Ikonka uživatele Ascella

 Uživatel úrovně 5

Naprosto se ztotožňuji s Roozem: "Upřímně doufám, že nikdy nepodlehnu pokušení se na to podívat, na to si příliš vážím předlohy." Popravdě i pouhý trailer k jedničce udupal jakékoli stopy pokušení :-)


Ikonka uživatele zerafel

 Uživatel úrovně 5

Hobit byla celkem slátanina, ale menší slátanina než první díl (který byl totální slátanina). Drak byl ovšem hezký - hlavně v pohybu.


Ikonka uživatele Zdenál

 Uživatel úrovně 5

Tak jsem se díval na toho Draca a vadí mi na nem to co na všech. Ale nebudu předbíhat ať ti nepokazím zážitek ;-)