Pro PJ
Kontakt
 Nové téma  |  Aktuální forum  |  Zobrazit Téma  |  Hledat  |  Přihlášení   Předchozí zpráva  |  Další zpráva 
 Tvorba tajemné svatyně
Autor: Aramir (---.99maxprogres.cz)
Datum:   15.02.2008 20:40

Zdravím vás a žádám o rady! (podobný příspěvek je i v putyce u stolu Zápletky, ale rozhodl jsem se umístit jej i sem. Snad vám to nevadí...)

V krátkosti nastíním zápletku: Jedna z postav (neromant, čaroděj, kněz ještě jsem se tak úplně nerozhodl) pátrá po určitém artefaktu. Při svém pátrání zavítá do města, kde by údajně měla být prastará svatyně. Najímá si zbývající dvě postavy (válečníka a zloděje). Společně objeví v místní kanalizaci vstupní místnost chrámu. Tam bude něco jako vstupní teleport, který mohou aktivovat jen "zasvěcení". Družina někde najde svitek, na kterém bude popsán rituál zasvěcení. Pro tento rituál budou potřeba speciální věci. Získání těchto věcí bude tvořit podstatnou část dobrodružství. Tak např. získání drakových slin, srdce kočičí ženy, rituální dýky atd...
Dění bude zpestřeno o např. pokus o vraždu zloděje, který proti sobě v minulosti poštval šéfa podsvětí. Nebo o snahu lichvářových pohunků vymlátit z válečníka jeho dluhy, které si stačil ve městě nadělat...

Do chrámu bych nejspíš umístil potvory magického původu, vzniklé během let působení magie tohoto místa. Jinak by podzemí mohlo být obývané nějakými zmutovanými formamy, či přirozenou faunou. Část chrámu by mohla být zatopena takže nějaké vodní potvůrky by také připadaly v úvahu. Z původních obyvatel chrámu (neznámá rasa) tu zbyly už jen kosti. Mohly by se tu však potloukat jejich duše či tak něco...

Co se týče pastí, tak jich tu moc nebude, tedy ne těch klasických. Byl to chrám, kde se pohybovaly denně původní obyvatelé a ti v minulosti neměly žádný důvot toto místo nějak zvlášť zabespečovat. Jejich zkázu přivodila nějaká nečekaná událost (nemoc, nějaký silný démon kterého vyvolali...). Pasti budou spíše magického původu, ale původně jako pasti nesloužily. To, že postavám nějakým způsobem ublíží bude vycházet z toho, že dobrobruhové nebudou chápat jejich podstatu a nebudou vědět jak se v dané situaci zachovat nebo jakým způsobem se bránit. Jestli jste mě pochopili...

Celý komplex bych chtěl pojmout nějak originálně, tak aby většina běžných postupů hráčů selhala, tak aby měli opravdu pocit neznámého, pocit toho, že objevují pradávnou kulturu, pradávná božstva, prastaré vědění...

Jelikož nejsem příliš zdatným tvůrcem interiérů, tak vás žádám o radu: Jak stylizovat temnou svatyni?
Určitě jste už použili spoustu vychytávek- co se týče pastí, potvor, popisu místností atd.

Díky +A-

 Odpovědět na tento příspěvek  |  Seznam diskuzních for   |  Všechny reakce   Novější téma  |  Starší téma 

 Témata Autor  Datum
 Tvorba tajemné svatyně  Nový
Aramir 15.02.2008 20:40 
 Re: Tvorba tajemné svatyně  Nový
Aramir 15.02.2008 22:39 
 Re: Tvorba tajemné svatyně  Nový
Synar 16.02.2008 21:22 
 Re: Tvorba tajemné svatyně  Nový
Aramir 16.02.2008 23:30 
 Re: Tvorba tajemné svatyně  Nový
Bosf 16.06.2008 15:22 
 Místnosti utrpení- zapojení hráčů  Nový
Aramir 17.02.2008 15:52 
 Re: Místnosti utrpení- zapojení hráčů  Nový
Skewer 18.02.2008 11:44 
 Reakce na Skewerovi připomínky  Nový
Aramir 18.02.2008 13:54 
 Reakce na reakci na mé připomínky :)  Nový
Skewer 18.02.2008 14:27 
 Reakce na reakci reakce aneb zápletka dobrodružství  Nový
Aramir 18.02.2008 16:59 
 Re: Reakce na reakci reakce aneb zápletka dobrodružství  Nový
Skewer 20.02.2008 01:00 
 Re: Reakce na Skewerovi připomínky  Nový
QuidoYáfet 27.07.2009 16:17 
 Re: Tvorba tajemné svatyně  Nový
Ithildur 15.02.2008 22:41 


 Nové téma  |  Aktuální forum  |  Zobrazit Téma  |  Hledat  |  Přihlášení 
 Odpovědět na tento příspěvek
 Váše jméno:
 Váš E-mail:
 Nadpis:
 Sem vepište součet čísel 300 a 83:
   

phorum.org