Vrah
Autor: | Textoris |
---|---|
Přidáno: | |
Hlasovalo: | 44 |
Tyto pravidla jsou dělány podle pravidel DrD 1.5
Vrah je další rozšíření zloděje na 6. úrovni. Vrahové bývají dvojího typu. Ti první se snaží být nenápadní, snaží se splynout s davem a osobně ho zná jen pár lidí. Druhým typ je znám mezi lidmi jako „Lovec lidí“, je to postava většinou v černém plášti a černými vlasy. Většinou se o něm povídá, že je to upír, protože někteří tak opravdu vypadají. Takovíto vrahové bývají bez humoru a nemluvní, pouze se občas objeví v hostinci, ale nikdo neví, kde bydlí, protože většinou domov nemají. Takovýto typ zloděje vzniká ze zlodějů, kteří utrpěli nějakou ztrátu v životě, jak fyzickou, tak duševní. Chodí po světě a přijímají zakázky na zabití nějaké osoby. Když se takovýto vrah v nějaké vesnici objeví, tak všichni obyvatelé zavírají okenice a velkým obloukem se mu vyhýbají. Večer, když jdou spát, tak jen doufají, že nepřijde zrovna k nim, ale lovec lidí má většinou namířeno na větší kousky, jako např. starosta, nepohodlný šlechtic, prostě kdo si koho umane. Lovec lidí není vrah, je to pouze nůž, ale lidé co si ho najímají jsou vrazi, ale všichni si vždy pamatují pouze tohoto lovce lidí. „Lovcem lidí“ se většinou stávají vrahové na vyšších úrovních, protože již nemají co ztratit a jejich síla je tak velká, že i někteří válečníci se ho bojí. Lovci lidí, ale i vrahové všeobecně nesnášejí, když na ně někdo „ušije boudu“. Za to pak daná osoba draze zaplatí (životem). Lovci lidí, nikdy neberou práci od jednoho člověka dvakrát. Lovec lidí nebývá nikde vítán, což je docela velká nevýhoda, ale přesto se mu nikdo neodváží říct, aby odešel!!!
Vrahovi se zlodějovi schopností nadále zvyšujou a dostává také několik nových.
Zabití
Jak by tato schopnost mohla u vraha chybět, že?????? Tato schopnost je založena na stejném principu jako u sicca, vlastně je to ta samá schopnost. Schopnost zabití je možno použít pouze, má-li vrah možnost zaútočit ze zálohy. Když se takováto příležitost naskytne oznámí hráč svému PJ, že ji chce použít a hráč si hodí proti pasti. Použitá vlastnost je Roz+Obr, základní nebezpečnost je rovna kvalitě zbroji (beze štítu) plus číslo z tabulky. Tuto schopnost může vrah použít pouze na lidi a člověku podobné humanoidy. K zabití může vrah použít pouze lehkou nebo střední jednoruční bodnou zbraň s délkou maximálně jedna (pochybuji, že by jste někoho nenápadně zabíjeli s obouručákem, válečnou sekerou, nebo dokonce píkou, ale znám takovéhle blázny!)akrobacie
Díky této schopnosti je vrah schopen vykonávat všelijaké náročné prvky. K této schopností se ještě připočítává 3O (třikrát bonus za obratnost). Při hodu na úspěch se hází potom hází ještě na tichost v jaké prvek provedla, pokud tedy vrah chce prvek provést v tichosti (jestli to má ještě smysl). Na tichost se hází tak, že sečtete akrobacii a tichý pohyb k nim vše co se přičítá i bonusy za obratnost a vydělíte dvěma. Tradá, hotovo!!! Tuto schopnost lze kombinovat s několika dalšími, např. Zabití; Schováte se na tramě u stropu v domě oběti, a až bude pod Vámi, tak seskočíte uděláte salto a v tichosti dopadnete na zem, anebo se schopností útěk (viz. níže) Utíkáte a najednou je pod Vámi konec domu, ale pod váma je třetí patro, okno a naproti vám tyč. Hráč řekne, že chce skočit na tyč udělat jeden kruh kolem tyčky, vyhoupnout se a proskočit oknem. PJ se již nebude ptát jestli to chce hráč provést v tichosti, protože pochybuje, že by se mu podařilo rozbít okno v tichosti (zkuste si to). PJ přičte k akrobacii třikrát bonus za jeho obratnost a odečte nějaký postih za složitost a náročnost prvku. PJ si hodí a podle hodu se určí jak se mu to povedlo, jestli nespadl z tyče, nebo neskočil vedle do zdi (au).Odlákání pozornosti
Čas od času se něco nepovede, např. vrahovi někdo neuvěří jeho lež, nebo něco zpacká a tak potřebuje buď odvést pozornost jinam, nebo získat aspoň trochu času na útěk. Jaká je pravděpodobnost ukazuje tabulka dole a k číslu k ní se ještě přičítá bonus za charismu, obratnost a inteligenci ( ano, inteligenci, protože pochybuju, že by kroll dokázal nějak „inteligentně“ odvést pozornost). Pod odlákáni pozornosti se myslí např. převést nepovedený rozhovor jinam, ale nejen to např. šťouchnout do starosty a on svým doutníkem omylem zapálí záclonu na bále, vrah mezitím uteče zadním vchodem mezitím, co se ostatní snaží hasit a po bále nikdo neví, kdo to způsobil. Vše je na vaší představivosti, meze se nekladou!!!Útěk
Vrahové nemívají vždy šťastné dny a tak když se něco zvrtne, tak už není čas to napravovat, ale musí se rychle „zdrhat“. Před útěkem, pokud je čas, tak se používá schopnost odlákání pozornosti (viz. výše). K pravděpodobnosti se ještě přičítá bonus za obratnost. Pod útěkem se myslí např. střásání pronásledovatele, nebo prostě utíkání. Je to např. zabíhání do temných uliček a postraních ulic, kličkování. Prostě vše, co vás napadne. V útěku je možné také uplatnit akrobacii, jelikož díky ní např. můžete zkusit přeskočit střechu, když utíkáte po domech. Zase jako bylo uvedeno výše; FANTAZII SE MEZE NEKLADOU!!!Etiketa
Když vrah dostane zakázku, tak se oběti musí nejprve dostat na tělo a v té nejneočekávanější chvíli udeří. Etiketa je vlastně vetření se do nějaké společnosti, prostě do ní zapadnout. Doporučuji těm co rádi hrají rollplaying (pokud vám toto slovo něco říká), rozebrat to podrobněji, garantuji, že se u toho většinou pobavíte více, než by jste řekli: „používám schopnost Etiketa“ PJ si hodí „dobrá povedlo se ti to, vetřel ses tam“. Etiketa může být i součástí toho se na ten večírek vůbec dostat.Schovávání
Je to další schopnost, kterou lze kombinovat s útěkem. Díky této schopnosti se vrah stává přeborníkem ve „schovce“. Díky ní se vrah dokáže opravdu dobře schovávat, dokáže potlačit všechny zvuky, co vydává jeho tělo. Je to obdoba schovávání se ve stínu, ale s tou výhodou, že při této schopnosti nemusí být na daném místě tma, nebo stín, ale na místo nesmí být ani soustředěná pozornost. Pochybuju, že by jste se schovali pod stůl, který je obklopen vojáky, kteří na něm hrají karty.K pravděpodobnosti v tabulce se ještě přičítá bonus za obratnost.
Zranitelnost
Jelikož se vrah živí zabíjením lidí, tak již zná jejich nejbolestivější místa, proto má určité bonusy na boj s humanoidy podobnými člověku. Na 7. úrovni je to +1 k útočnosti, na 13. úrovni +2, na 20. úrovni +3 a na 27. úrovni již +4, dále se tento bonus nezvyšuje. Tuto schopnost může vrah použít pouze s jednoručními lehkými nebo středními bodnými zbraněmi s maximální délkou 1 (tento bonus se nezapočítává k zabití!!!)název / úroveň | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
Převleky | 30 | 35 | 40 | 45 | 50 | 55 | 60 | 65 | 70 | 75 | 80 |
Získání důvěry | 25 | 28 | 31 | 34 | 37 | 40 | 43 | 46 | 49 | 52 | 55 |
Objevení mech. | 33 | 36 | 39 | 42 | 45 | 48 | 51 | 54 | 57 | 60 | 65 |
Objevení obj. | 40 | 45 | 50 | 55 | 60 | 63 | 66 | 69 | 73 | 75 | 80 |
Zneškodnění mech. | 40 | 45 | 50 | 55 | 60 | 63 | 66 | 69 | 73 | 75 | 80 |
Otevření obj. | 48 | 52 | 55 | 58 | 63 | 67 | 70 | 73 | 76 | 80 | 85 |
Šplhání po zdech | 80 | 85 | 90 | 95 | 100 | 103 | 106 | 109 | 112 | 115 | 120 |
Tichý pohyb | 30 | 33 | 36 | 39 | 42 | 45 | 48 | 51 | 53 | 55 | 60 |
Schovávání se | 55 | 58 | 61 | 64 | 67 | 70 | 73 | 76 | 79 | 85 | 90 |
Vybírání kapes | 23 | 25 | 27 | 29 | 32 | 35 | 38 | 41 | 45 | 50 | 55 |
Akrobacie | 20 | 23 | 26 | 30 | 34 | 38 | 42 | 46 | 50 | 55 | 60 |
Odlákání pozornosti | 20 | 23 | 25 | 27 | 30 | 33 | 35 | 38 | 40 | 43 | 47 |
Útěk | 40 | 43 | 36 | 50 | 53 | 56 | 60 | 63 | 66 | 70 | 75 |
Etiketa | 20 | 23 | 26 | 29 | 32 | 35 | 38 | 41 | 44 | 47 | 55 |
Schovávání | 40 | 43 | 46 | 50 | 53 | 56 | 59 | 63 | 67 | 60 | 65 |
Doufám, že se Vám tato specialize bude líbit a že ji použijete. Případné a náměty, ale i krytiku rád uvvítám. Předem děkuji za hodnocení!
Smrti (kšeftu) zdar!