Zloděj

Lupičův čich Hodnocení: Nic moc

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 29

Lupiči již od mala přicházejí do styku se zlatem. A tak se stává, že zkušený lupič přijde do prázdné haly a praví - pod třetím oknem zleva je 120 mincí zlata; za prostředními dveřmi naproti je přes 10 kilo zlata a někde uprostřed je v podlaze pár zlaťáků. Nezřídka má pravdu.
Dělá to pomocí jedné své zvláštní schopnosti. Chvíli se soustředí a pak v hlavě ucítí jakési mrazení. Lupič pozná směr i intenzitu.
Na nižší úrovni není lupič schopen odfiltrovat "známé zlato" (tj. zlato ve své kapse) ani rozpoznat, že "vidí" víc zlata najednou - v takovém případě ucítí zlato náhodným směrem a náhodnou intenzitou. Od 10. úrovně je schopen odfiltrovat všechno "známé zlato". Na 6. úrovni umí správně rozpoznat jen jednu kopu zlata. Na každé další je to vždy o jednu více. Kolem 16. úrovně je již dosah tak velký, že již nedokáže tuto schopnost účinně použít (zlaťák cítí na 1 sáh, malý pytel zlaťáků (100 zl) na sto sáhů a truhlu naplněnou až po okraj zlaťáky a šperky klidně na stovky mil). Na 36. úrovni je schopen rozpoznat neomezený počet kop, nebude mu to ale k ničemu, protože z nich budou milióny stejným směrem.
Pravděpodobnost úspěchu se spočítá takto: vezme se množství čistého zlata v pokladu v mincích, vydělí se vzdáleností v sázích a vynásobí konstantou dle úrovně (zaokrouhleno, vždy maximálně 99%). Z výše uvedeného je tedy vidět, že zloděj sice ucítí, kterým směrem zlato je, ale pak ví jen poměr množství a vzdálenosti a tak místo radostného "Tam v dáli je velký poklad." bude často výsledek omluva spolubojovníka "Jejda, já nechal v kapse zlaťák". Konstanty jsou : 6.úroveň = 0,01; 7.úroveň = 0,05; 8. úroveň = 0,1; 9.úroveň = 0,5; 10. úroveň = 1; 11. úroveň = 5; 12. úroveň = 10; 13 = 50; 14 = 100; 15 = 500; 16 = 1000; 17 = 5000; 18 = 10000; 19 = 50000; 20 = 100000 a dál to snad psát nemusím
Nezpomeňte, že jeden zlaťák obsahuje pouze 0,1 mn zlata!
A ještě je tu dodatek o rozdělování do kop zlata - když ucítí víc, než je schopen rozdělit, tak ucítí správně o jednu kopu méně, než je schopen (a to ty kopy,které cítí nejsilněji). Zbytek je nesozumitelná směs.
PŘíKLAD: Máme temnou kruhovou místnost o průměru 7 sáhů a lupiče na 8. úrovni. Vchod je na jihu. Na třech dalších stěnách visí zlaté talíře (50 mn), uprostřed je na stolku masivní zlatá soška (100 mn), nedaleko hradu na severu (2 míle) je zlatý důl před zavřením (20000 mn). Takže co lupič ucítí? Na talíř naproti má pravděpodobnost 0,7=1%; na talíře po stranách 1,5=2%, na sošku uprostřed 3%, na důl 1%. Dejme tomu, že má ohromné štěstí a padne mu 01,02,99,03,01. Co tedy ucítí? Nejsilněji ucítí sošku uprostřed. Pak bude cítit talíř na západní stěně. Důl i talíř naproti cítí slabě a navíc ještě dohromady. Naneštěstí jsou ale stejným směrem a tak to cítí silou 1,7%, tedy silněji než talíř na západě.
Co se stane, když sem přijde na 12. úrovni? Talíř naproti bude mít 70% a všechno ostatní 99%. Všechno to ucítí a rozpozná, protože mu padlo 32,66,51,92,17.
Vím, že to není popsáno zcela dobře, proto sem přidal ty příklady.

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

Zmatené, nepoužitelné, nereálné...
Ale oceňuji alespoň snahu, tohle si jednu * narozdíl, od těch co sem se stejným hodnecením tady četl, zaslouží.
S pozdravem...
Snake


 Uživatel úrovně 0

Je to šíleně nepřehledné..


 Uživatel úrovně 0

Zdravím autora.

Je to dosť komplikované, zmätené. Je to nereálne a podľa mňa aj hlúposť. A zaujíma ma aj spôsob jak vyčuchá to zlato??? Chcelo by to viac prepracovať.

zarok


 Uživatel úrovně 0

napad fajn! nepouzitelne anebo si to nedokazu nejak spravne ujasnit


 Uživatel úrovně 0

Blé!


 Uživatel úrovně 0

...hmm... opravdu zmatené... co na thole jenom říct ? Je to fakt diný, nápad vcelku ujde ale je to moc chaotický.


 Uživatel úrovně 0

PJ_Vlastik - fakt súhlasím...


 Uživatel úrovně 0

Dobrý nápad ale něco takového je ve skutečnosti hloupost a ani ve fantazy bych to nedal. Je to moc přehnané.
Něco takového strpím u Strýčka Skrblíka, ale v DrD? Ne nazkažte tak pěknou hru...



 Uživatel úrovně 0

Nejdřív sem si říkal že je to dlouhý a propracovaný a pak sem si říkal že jeto dlouhý a zmatený. 0*