Zloděj

Rychlé probodnutí Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 21

Tento úkon smí zloděj použít až od šesté úrovně. Jeho principem je nečekané rychlé probodnutí svého soka, což znamená během jediného kola vytasení a bodnutí buď přímo a nebo z otočky (stojí li zloděj zády k svému sokovi), přičemž sok nesmí tušit zlodějův záměr. Pokud má tušení (rozhodne PJ), trik se nezdaří.
Pokud ale nastane vhodná situace, kdy nepřítel nemá ni šajn o tom, co zloděj zamýšlí (kolo před tím to oznámí PJ), může se pokusit o to nečekaně udeřit. Platí však, že zbraň (lehká bodná jednoruční) musí být na místě, odkud bude snadné ji vytáhnout (někde v botě pod nohavicí se to bude tahat těžko).
Ovšem i teď má oběť šanci, že rozpozná zlodějovy úmysly. Je-li k ní otočen čelem, je šance 20 - úroveň zloděje (od šesté), že si toho všimne. Je - li k němu zády, šance je o 5% nižší, ovšem i zde záleží na úpravě PJ.
Zdaří - li se zlodějovi úder, oběť má postih -2 k obraně (je překvapena) a nesmí se bránit zbraní ani štítem, neboť je překvapena. Pokud uspěje, brání se obvyklím způsobem (bez postihu).

POZNÁMKA: Zloděj smí tuto schopnost využít též jako rychlé vytasení a následný rychlí útok (vše během jednoho kola) s jednoruční lehkou zbraní. Tuto schopnos NELZE využít ve spojení s útokem ze zálohy.

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

Zdravím autora.

Celkom dobre spracované dielo. Je to dobrý nápad, ale mal si to viac rozpísať. Inak super.

Zarok


 Uživatel úrovně 0

Resyf : Ano, souhlasím. Hodí se to spíše na sicca.

I když má oběť tušení z případného útoku, proč by se neměl zdařit? Oběť přece neví jak a kam chce zaútočit zlodějíček a pokud se tyto dvě akce (vytáhnout a bodnout) dějí v jednom kole, oběť toho moc ani nestihne...:-))

V případě, že oběť tuší útok bych zvýšil past.


 Uživatel úrovně 0

Zdravím autora.

Dílko se mi líbí. Ovšem chybky tam jsou. Tak např. měl jsi napsat, kdo to umí jestli lupič i sicco nebo jenom jeden.. oboum bych to nedával. Pak když čtu text je to docela zmatené ty závorky atd... Takže bych to rozepsal nějak do odstavců. Jinak nápad hezký. taky je to v některých částech zmatené.

Resyf


 Uživatel úrovně 0

no myslim si totez jelikoz i postava na 36. by mohla nahodou nevsimnout si tohoto jevu napr nepozna zlodeje v utocnikovi..


 Uživatel úrovně 0

Na to tušení by se mohla vymyslet past.


 Uživatel úrovně 0

No nechci nějak radit ale jak řekl Vychu tak Zloděj tak velikou výhodu v boji asi nikdy z hlediska reality mít nemohl a když si to tak představim aby se zloděj k někomu nejdřív otočil zády což je jedna akce a pak měl postih na obranu a až poté někoho měl probodnout jakoby ze zálohy no nevim nevim co nato říci s pozdravem Helis


 Uživatel úrovně 0

Nepozdává se mi, že by měl mít zloděj v boji tak velkou výhodu, kdy bez postihu může tasit a zaútočit. Tím má automaticky navrh o jedno kolo, pokud je přepaden a není na to připraven oproti ostatním postavám, které musí tasit. A také se mi nezdá, že pro něj není rozdíl v obtížnosti u tasení + bodnutí proti taseni + otočka + bodnutí. Ostatní bylo propráno již dole. Celkově zajímavý ale nedotažený nápad. (pro mou hru ale nepoužitelné) 2*


 Uživatel úrovně 0

Jo neni to zlý ale má to mouchy


 Uživatel úrovně 0

Taky se mi ta pravděpodobnost na odhalení zdá docela nízká, ale jinak moc pěkná práce...


 Uživatel úrovně 0

zajímavé, ale je to moc malá pravděpodobnost na to že si toho oběť všimne, jinak dobry