www.Dračí Doupě.cz |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Soutěž O Hlavu Zlatého Draka -- Aktuality Novinky Uživatelé Vyhledávání Rekordy a statistiky -- Chat Fórum Ankety Moudrá Sova -- Články Rozvoj DrD Dobrodružství Hřbitov -- Galerie Fotogalerie Downloady Linky -- Bestiář Předměty -- Nová Povolání Nové Rasy Dovednosti -- Válečník Hraničář Hraničářská kouzla Kouzelník Kouzla Alchymista Alchymistické předměty Zloděj -- Seznamka Inzerce -- Co je to Dračí Doupě? Dračí manuál Otázky a Odpovědi -- Tvůrci a Redakce -- Čekající díla Dračí líheň -- Vzhled Family Silver Historic Simple Ancient Dark Simple Ancient Light Simple Evolved Dark Simple Evolved Light Timmothy Gold ![]() |
ZlodějLasička zlodějova Příprava pro tisk (tisknuto 2180x)
Lasička ZlodějovaNemusí jít přímo o lasičku, ale o jakoukoliv kunovitou šelmu ( kuna, norek, ... ) vždy ale velikosti A0!V mém případě jde o lasičku. Základen je ochočit si lasičku. Pokud zloděj prodělá jeden vícvik s lasičkou u svého mistra může lasičku naučit specialní zlodějskou akci. Lasička se naučí sebrat věci nepozorným lidem. Vše probíhá stejně jako učení jakékoliv jiné akce. Příklad: Z příkladu je jasné že lasička při představení vyběhla z torny a ukořistila několik měšců. Také je z něj jasné, že lidé musí sledovat ( a to velmi upřeně ) něco jiného než svoje měšce. Lasička neviběhne jen tak sama od sebe, potřebuje signál ( zaklepání pochodní ... ). Zatím to šlo jednoduše tak niní trochu DrDZloděj musí zaujmout několik lidí ( minimálně 10 ) svou dovedností - akrobacie, hraní skořápek, ...Lasička vyběhne až na znamení které se naučila. ( uvažujeme asi jednu směnu po začatku představení, hry ... ) Lasičky úspěch podléhá procentuelnímu hodu: -základní pravděpodobnost úspěchu je 40% K základní pravděpodobnosti se přidává bonus za počet lidí ( 20 lidí +5%, 30 lidí +10%, 40 lidí +15% ...). Poté se přičte nebo odečte bonus za zlodějův úspěch ( neúspěch ) v dovednosti totální úspěch ( lidé jsou velice zaujati ) +10% úspěch ( lidé jsou zaujati ) +5% neúspěch ( lidé se nudí ) -5% fatální neúspěch ( lidé se rozcházejí ) -10% Pokud lasička neuspěje hodí si hráč proti pasti Char 5 nic/odhalení krádeže Jestli že padne lasičce ( respektive hráči ) v hodu na procenta fatální neúspěch je nucen házet si proti pasti Char 9 nic/odhalení loupeže. Při úspěšném hodu na procenta lasička uzme měšec a odnese ho do torny ( nebo jiného krytu na zemi ) Obsah měšce může PJ určit sám nebo hodem kostkou ( 1k6 ... zlatých, 1k10 ... stříbrných, 2k6 ... měděných ) Lasička se může naučit uzmout předměty toliko zavěšené na pásku, torně, ... ( nikoliv však v torně, kapse, pověšené na krku, ... )! Na úspěch lasičky se hází každou směnu představení! Během jedné směny stihne lasička vzít jeden měšec! Lasička nerozlišuje co bere! Tím pádem může přinést i prázdný měšec nebo jen kus hadru který visel někomu u pasu! Tímto způsoben je možno vydělat více zlatých za své dovednosti při kterých se jinak snažíte žonglovat celý den a dostanete jen pár měděných se slovi jdi pryč, najdi si pořádnou práci ... Také ale podstupujete větší riziko že vám někdo usekne ruku! HlasováníHlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno. Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vygenerováno za
0.7335159778595 sekund.
© 2001 - 2004 Almad,
James Timqui a
Tomash,
design © 2001 by James Timqui Skin by melkor unlimited. |