Zloděj

Vrah Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 44


Tyto pravidla jsou dělány podle pravidel DrD 1.5
Vrah je další rozšíření zloděje na 6. úrovni. Vrahové bývají dvojího typu. Ti první se snaží být nenápadní, snaží se splynout s davem a osobně ho zná jen pár lidí. Druhým typ je znám mezi lidmi jako „Lovec lidí“, je to postava většinou v černém plášti a černými vlasy. Většinou se o něm povídá, že je to upír, protože někteří tak opravdu vypadají. Takovíto vrahové bývají bez humoru a nemluvní, pouze se občas objeví v hostinci, ale nikdo neví, kde bydlí, protože většinou domov nemají. Takovýto typ zloděje vzniká ze zlodějů, kteří utrpěli nějakou ztrátu v životě, jak fyzickou, tak duševní. Chodí po světě a přijímají zakázky na zabití nějaké osoby. Když se takovýto vrah v nějaké vesnici objeví, tak všichni obyvatelé zavírají okenice a velkým obloukem se mu vyhýbají. Večer, když jdou spát, tak jen doufají, že nepřijde zrovna k nim, ale lovec lidí má většinou namířeno na větší kousky, jako např. starosta, nepohodlný šlechtic, prostě kdo si koho umane. Lovec lidí není vrah, je to pouze nůž, ale lidé co si ho najímají jsou vrazi, ale všichni si vždy pamatují pouze tohoto lovce lidí. „Lovcem lidí“ se většinou stávají vrahové na vyšších úrovních, protože již nemají co ztratit a jejich síla je tak velká, že i někteří válečníci se ho bojí. Lovci lidí, ale i vrahové všeobecně nesnášejí, když na ně někdo „ušije boudu“. Za to pak daná osoba draze zaplatí (životem). Lovci lidí, nikdy neberou práci od jednoho člověka dvakrát. Lovec lidí nebývá nikde vítán, což je docela velká nevýhoda, ale přesto se mu nikdo neodváží říct, aby odešel!!!
Vrahovi se zlodějovi schopností nadále zvyšujou a dostává také několik nových.

Zabití

Jak by tato schopnost mohla u vraha chybět, že?????? Tato schopnost je založena na stejném principu jako u sicca, vlastně je to ta samá schopnost. Schopnost zabití je možno použít pouze, má-li vrah možnost zaútočit ze zálohy. Když se takováto příležitost naskytne oznámí hráč svému PJ, že ji chce použít a hráč si hodí proti pasti. Použitá vlastnost je Roz+Obr, základní nebezpečnost je rovna kvalitě zbroji (beze štítu) plus číslo z tabulky. Tuto schopnost může vrah použít pouze na lidi a člověku podobné humanoidy. K zabití může vrah použít pouze lehkou nebo střední jednoruční bodnou zbraň s délkou maximálně jedna (pochybuji, že by jste někoho nenápadně zabíjeli s obouručákem, válečnou sekerou, nebo dokonce píkou, ale znám takovéhle blázny!)

akrobacie

Díky této schopnosti je vrah schopen vykonávat všelijaké náročné prvky. K této schopností se ještě připočítává 3O (třikrát bonus za obratnost). Při hodu na úspěch se hází potom hází ještě na tichost v jaké prvek provedla, pokud tedy vrah chce prvek provést v tichosti (jestli to má ještě smysl). Na tichost se hází tak, že sečtete akrobacii a tichý pohyb k nim vše co se přičítá i bonusy za obratnost a vydělíte dvěma. Tradá, hotovo!!! Tuto schopnost lze kombinovat s několika dalšími, např. Zabití; Schováte se na tramě u stropu v domě oběti, a až bude pod Vámi, tak seskočíte uděláte salto a v tichosti dopadnete na zem, anebo se schopností útěk (viz. níže) Utíkáte a najednou je pod Vámi konec domu, ale pod váma je třetí patro, okno a naproti vám tyč. Hráč řekne, že chce skočit na tyč udělat jeden kruh kolem tyčky, vyhoupnout se a proskočit oknem. PJ se již nebude ptát jestli to chce hráč provést v tichosti, protože pochybuje, že by se mu podařilo rozbít okno v tichosti (zkuste si to). PJ přičte k akrobacii třikrát bonus za jeho obratnost a odečte nějaký postih za složitost a náročnost prvku. PJ si hodí a podle hodu se určí jak se mu to povedlo, jestli nespadl z tyče, nebo neskočil vedle do zdi (au).

Odlákání pozornosti

Čas od času se něco nepovede, např. vrahovi někdo neuvěří jeho lež, nebo něco zpacká a tak potřebuje buď odvést pozornost jinam, nebo získat aspoň trochu času na útěk. Jaká je pravděpodobnost ukazuje tabulka dole a k číslu k ní se ještě přičítá bonus za charismu, obratnost a inteligenci ( ano, inteligenci, protože pochybuju, že by kroll dokázal nějak „inteligentně“ odvést pozornost). Pod odlákáni pozornosti se myslí např. převést nepovedený rozhovor jinam, ale nejen to např. šťouchnout do starosty a on svým doutníkem omylem zapálí záclonu na bále, vrah mezitím uteče zadním vchodem mezitím, co se ostatní snaží hasit a po bále nikdo neví, kdo to způsobil. Vše je na vaší představivosti, meze se nekladou!!!

Útěk

Vrahové nemívají vždy šťastné dny a tak když se něco zvrtne, tak už není čas to napravovat, ale musí se rychle „zdrhat“. Před útěkem, pokud je čas, tak se používá schopnost odlákání pozornosti (viz. výše). K pravděpodobnosti se ještě přičítá bonus za obratnost. Pod útěkem se myslí např. střásání pronásledovatele, nebo prostě utíkání. Je to např. zabíhání do temných uliček a postraních ulic, kličkování. Prostě vše, co vás napadne. V útěku je možné také uplatnit akrobacii, jelikož díky ní např. můžete zkusit přeskočit střechu, když utíkáte po domech. Zase jako bylo uvedeno výše; FANTAZII SE MEZE NEKLADOU!!!

Etiketa

Když vrah dostane zakázku, tak se oběti musí nejprve dostat na tělo a v té nejneočekávanější chvíli udeří. Etiketa je vlastně vetření se do nějaké společnosti, prostě do ní zapadnout. Doporučuji těm co rádi hrají rollplaying (pokud vám toto slovo něco říká), rozebrat to podrobněji, garantuji, že se u toho většinou pobavíte více, než by jste řekli: „používám schopnost Etiketa“ PJ si hodí „dobrá povedlo se ti to, vetřel ses tam“. Etiketa může být i součástí toho se na ten večírek vůbec dostat.

Schovávání

Je to další schopnost, kterou lze kombinovat s útěkem. Díky této schopnosti se vrah stává přeborníkem ve „schovce“. Díky ní se vrah dokáže opravdu dobře schovávat, dokáže potlačit všechny zvuky, co vydává jeho tělo. Je to obdoba schovávání se ve stínu, ale s tou výhodou, že při této schopnosti nemusí být na daném místě tma, nebo stín, ale na místo nesmí být ani soustředěná pozornost. Pochybuju, že by jste se schovali pod stůl, který je obklopen vojáky, kteří na něm hrají karty.
K pravděpodobnosti v tabulce se ještě přičítá bonus za obratnost.

Zranitelnost

Jelikož se vrah živí zabíjením lidí, tak již zná jejich nejbolestivější místa, proto má určité bonusy na boj s humanoidy podobnými člověku. Na 7. úrovni je to +1 k útočnosti, na 13. úrovni +2, na 20. úrovni +3 a na 27. úrovni již +4, dále se tento bonus nezvyšuje. Tuto schopnost může vrah použít pouze s jednoručními lehkými nebo středními bodnými zbraněmi s maximální délkou 1 (tento bonus se nezapočítává k zabití!!!)


název / úroveň 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Převleky 30 35 40 45 50 55 60 65 70 75 80
Získání důvěry 25 28 31 34 37 40 43 46 49 52 55
Objevení mech. 33 36 39 42 45 48 51 54 57 60 65
Objevení obj. 40 45 50 55 60 63 66 69 73 75 80
Zneškodnění mech. 40 45 50 55 60 63 66 69 73 75 80
Otevření obj. 48 52 55 58 63 67 70 73 76 80 85
Šplhání po zdech 80 85 90 95 100 103 106 109 112 115 120
Tichý pohyb 30 33 36 39 42 45 48 51 53 55 60
Schovávání se 55 58 61 64 67 70 73 76 79 85 90
Vybírání kapes 23 25 27 29 32 35 38 41 45 50 55
Akrobacie 20 23 26 30 34 38 42 46 50 55 60
Odlákání pozornosti20 23 25 27 30 33 35 38 40 43 47
Útěk 40 43 36 50 53 56 60 63 66 70 75
Etiketa 20 23 26 29 32 35 38 41 44 47 55
Schovávání 40 43 46 50 53 56 59 63 67 60 65

Doufám, že se Vám tato specialize bude líbit a že ji použijete. Případné a náměty, ale i krytiku rád uvvítám. Předem děkuji za hodnocení!
Smrti (kšeftu) zdar!

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

Není to nijak převratné, ale není to také tak hrozné, hrál jsem za vraha půl roku a byla to docela zábava, akorát mi náš Pj musel přidat pár vlastností z lupiče, neboť schopností je tu pomálu.


 Uživatel úrovně 0

Je to super a autor tam nema podla mna ani jednu chybu----------


 Uživatel úrovně 0

Zdravím autora.

Toto povolanie mi strašne pripomína sicca. Má skoro tie isté schopnasti a niektoré si trochu zmenil. Takže to vírazne ovplivnuje názor na tento príspevok. Keby som mohol hlasovať dal by som 2*

Zarok


 Uživatel úrovně 0

Jde to, ale málo propracované a popsané.


 Uživatel úrovně 0

Mně se to zdá celkem dobrý, chtělo by to sice víc rozepsat, ale tak 3-4*


 Uživatel úrovně 0

Ehm, nu čekal jsem něco víc.
Když už tu popisuješ nové povolání, mělo by to být založeno na logice a nějakých racionálních vztazích a souvislostech. Proč tam pleteš to klišé s černými vlasy, to moc nechápu??? To se jako bonďák nestane nikdy vrahem? :-))
Dál, lovec lidí.... myslím, že když už zde toto povolání uvádíš, měl by to být válečník, ne zloděj. Lovec lidí se totiž živí bojem, je v něm sběhlý a nepotřebuje takové schopnostii. Navíc to, co u něj popisuješ nedává smysl. Lovci lidí byli odjakživa najímáni převážně na lapky, zločince, či zbojníky. Myslím, že je to povolání na hranici legality, ale stále v mezích. Nemá tedy smysl zabíjet starostu, či koho, jak tu píšeš. To je v tom případě vrah, ne lovec lidí.
Akrobacie je zde naproti tomu zpracovaná dobře, líbí se mi to. Navíc to podporuje RP, což je lepší, než bezduchá jatka.
odlákání pozornosti mi přijde jako omezování RP, ale to tu myslím už někdo říkal. Jako nová schopnost mi to přijde hloupé. Ať se hráč posnaží řešit problém a ne, že si jen hodí a vše je v pořádku.
Jinak jako další možný vývoj zloděje bych navrhl třeba ostřelovače - ten by se specializoval na svou kuši a jinak by byl podobný vrahovi.

Příspěvek těžko zhodnotím, jsou zde místy moc dobré nápady, ale taky je tu mnoho děr, podivností a zbytečností...


 Uživatel úrovně 0

no kazdy byl najaky...nejaci jsme a nejaci budeme a taky jsme nejaci byli...tenhle prispevek se mi tak spatny nezda jako neni to to nejlepsi co se da z vraha vytahnout, ale nesnasim ypky....doslova NESNASIM lidi co mi daj nulu a nic nenapisou a nebo si resi osobni spory a nemaj proto duvod to je nejhorsi a myslilm, ze na takove lidi neni skoda reputky....ikdyz si myslim, ze reputka neni zas tak strasny trest za to co delaji...jinac dekuji vsem mym znamym, kteri mi ze zaviost dali u mych prispevku svymi multaky a snizuji mi muj prumer, ktery jsem si vydoboval asai 3 roky a dekuji,k dyz mne o hvezdicku pripravite!:-(

Multakum - neudeluji, jelikoz je to opravdu skoda.!

tulkas: ty doufam vis za co si ji dostal!:-(

Tex.


Dekuji vsem za hodnoceni...


 Uživatel úrovně 0

Za hodnocení mi děkovat nemusíš.


 Uživatel úrovně 0

Vím vím.. je to blbý! Omlouvá se, ale co se dá dělat takovejhle jsem byl!:-)


 Uživatel úrovně 0

Rollplaying mi teda nic neříká. Roleplaying ještě možná... 1*