Válečník

Koncentrace před bojem Hodnocení: Nic moc

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 32

Za východu slunce na travnatém palouku proti sobě stojí dva sokové. V tu chvíli se nevnímají. Kolem padá rosa a začínají zpívat ptáci. Pak v jeden okamžik se na sebe vrhnou a jejich pohyby jsou ladné, ale jistější, než to, že ráno vyjde slunce.

Takto ve velice zjednodušeném (a velmi kýčovitém) podání může vypadat příklad použití této válečníkovy schopnosti.

Válečník se musí směnu soustředit. I když se nepohybuje, musí mít kolem sebe místo alespoň na rozpažení a nesmí být rušen. Během té směny se plně soustředí na obnovu svých sil a na své umění.

Po uplynutí směny dostane následující bonusy:

Pro prvních pět kol souboje může ignorovat postihy pro boj kvůli únavě (byly-li jaké). Po boji však dostane dvojnásobný počet bodů únavy.

Získá iniciativu (pokud ten druhý náhodou taky nebyl válečník), bonus +4 v rozšířeném soubojovém systému.

V prvních dvou kolech má o půl útoku navíc (o 1 útok za 2 kola).

Získá bonus (nikdy postih) k hodu na útok i na obranu, který je roven jeho Žvt+Int to celé děleno pěti.

Jak vidno jedná se spíš o schopnost, kterou válečník využije až na vyšších úrovních, ale dostupná je už teď. Válečník vždy musí vědět, jaký protivník ho čeká (ne přesně, ale nemůže se koncentrovat před dveřmi neznámé místnosti). Tato schopnost také jde použit pouze proti inteligentním tvorům a pouze pro souboj tváří v tvář.

V případě, že se koncentruje šermíř, musí později bojovat meči podobnou zbraní nebo se mu počítá jen polovina úrovně (nejméně pátá).

Aby tato schopnost fungovala, musí válečníkovým protivníkem být humanoid.

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

Zajímavá myšlenka, ale zpracování je horší. Kdybys to více rozvedl a rozepsal bylo by ot lepší ,tkahel je to tak za 3-4*


 Uživatel úrovně 0

Zarok: Pokud tě někdo vyruší, tak to máš stejné jako u meditace, je ti to prostě celé na nic a ztratí se ta síla, kterou k tomu vynaložíš. Prostě se jako kdyby přeruší to soustředění..


 Uživatel úrovně 0

Málo prepracované.Chýbajú mi tam niektoré veci. Napr.

1)Podľa mňa sa musí veľmi dlho sústrediť.

2)čo sa stane, ked toho válečníka niekto pri tom sústredení vyruší?

3)Dal si moc veľké bonusi.

Keby to bolo viacej vypracované a dal by si si na tom záležať mohlo by to byť celkom dobré.


 Uživatel úrovně 0

bylo by to použitelnější, kdyby se to více rozepsalo...takhle je to jako "aby se vlk nažral, ale koza zůstala celá"


 Uživatel úrovně 0

Takže začneme...
1) ...jejich pohyby jsou ladné, ale jistější, než to, že ráno vyjde slunce... - tohle mi nepřipadá jako moc štastné vyjádření.

2) Válečník se musí směnu soustředit... - co se stane, když ho někdo vyruší? Jak to vypadá - válečník stojí, sedí, má zavřené oči, vnímá okolí atd...? Může to provádět v jakémkoli prostředí?

3) Po boji však dostane dvojnásobný počet bodů únavy... Ten dvojnásobek dostane za celý souboj nebo jen za těch 5 kol?

4) Získá bonus (nikdy postih) k hodu na útok i na obranu, který je roven jeho Žvt+Int to celé děleno pěti. - zdá se mi to přehnaně silné - válečník na 20. úrovni s inteligencí 10 dostane bonus +6.

5) Může válečník využít pouze některé účinky? Například, že by pociťoval únavo stále stejnou a přitom by následně nedostal dvojnásobek bodů únavy?

Celkově mi to přijde jako velmi nedopracované, i když by se to dalo využít v např. rituálních soubojích, jak už uvádíš. 1*

MW


 Uživatel úrovně 0

Da sa to vyuzit ked postava niekoho vyzve k suboju...podla mna je to super, ale malo by sa to dat pouzit az na nejakej sestke...


 Uživatel úrovně 0

No.... Ja bych prakticky vyuziti schopnosti videl napriklad... Valecnik se krci za stromem a hodla zautocit na hlidace jakehosi skaldiste.... Taky si myslim, ze inteligence neni jen prosta chytrost, ale taky nejaka sila osobnosti. Jedocela dobrej napad tohle skloubit( myslim silu fyzickou a psychickou), ale tak u nejakyho mnicha, kterej bojuje narocnym umenim boje a ne barbara, kterej do neceho proste busi kyjem.... Tzn, ze by se to melo dat naucit nejak obtizne a po dlouhym vycerpavajicim vycviku nekde v klastere. Je ale mozny, zes to myslel jinak ( jako tu schopnost) a jestli to tak je, tak Tvuj prispevek stoji za ...


 Uživatel úrovně 0

ja nevim,pozivas to ve hre????????????????????


 Uživatel úrovně 0

Přijde mito trochu obtížně využitelné ve hře..v našich dobrodružstvích většinou před bojem opravdu nebyl čas na meditaci trvající jednu směnu. Ale hraji šermíře, takže jako nápad se mi to celkem líbilo. Moct hodnitit, dám asi 2 hvězdičky.


 Uživatel úrovně 0

myslim si ze je to dobre