www.Dracidoupe.cz


Válečník



Bojový pokřik

Příprava pro tisk (tisknuto 1623x)
Autor:Rooz
Přidáno: 10:09:10 21.09.2007
Hlasovalo: 28
Průměrné hodnocení: 1.29

Anotace: Vím, že bojový pokřik je v pravidlech schopnost válečníka na 16. úrovni, ale zdá se mi nevyužitelný. Proto jsem si jej upravil následovně:

Bojový pokřik je schopnost bojovníka od 6. úrovně. Může jej použít kdykoli před hodem na iniciativu. V tom případě si všichni nepřátelé hází na past ODL - 7 - odolal/neodolal. V případě, že nepřítel neuspějě v hodu proti pasti, ztrácí v tomto kole automaticky iniciativu, v rozšířeném soubojovém systému má postih -3 k iniciativě. Bojovník může bojový pokřik použít kolikrát chce, ale na nepřátelé, kteří jej slyšeli, ať už se účastnili bitevní vřavy, či jen stáli opodál, již působit nebude.


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
[Další]
[Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 11-20 / 27
Ikonka uživatele Rotrigo    [pošta] NEW     14:19:44 25.09.2007
Nathaka:
Proč si myslíš, že stárnutí podle úrovní je pitomina? To je, jako kdyby mělo mimino tolik zkušeností (ne těch v Drd, ale v realitě), jako 90 letý dědek. Postava na 36 úrovni by procestovala celý svět a tak by získala zkušenosti, ale nemůže to být mimino, jak by ty zkušenosti získalo, když by ani neudrželo meč a navíc, když někdo získává zkušenosti, něco to trvá. A jinak k příspěvku, myslím, že je to dobrý nápad, ale není dostatečně rozpracovaný, jak už řekl Folcwine, nebo PinHead.

Ikonka uživatele zerafel    [pošta] NEW     12:41:13 25.09.2007
Pravidlový bojový pokřik JE použitelný. To ti jako jen takový postih -2 k ÚČ a OČ nestačí pro okolní bestie nestačí? To tam ještě musíš pichat nějakou přesílenou past na Odl = drtičku kouzelníků?

Ztrácí iniciativu? Spíš bych řekl, že protivník ztratí spíš svou další akci (či útok) než iniciativu. To bych ale každé kolo řval a bušil a on by jenom stáh a a bál se.

Ruce pryč prsty taky! Rýpat se v tom už nebudu, je to ztráta času. Pravidlový pokřik je fajn věcička a taky silná věcička, nevidím proto důvod jej měnit => nevidím proto důvod dát ti víc než 0. Účel díla byl opravit schopnost, toto se ale nestalo a schopnost by byla zmršená, proto nula. Příště bych doporučil dílnu v MS...

S p a ú...z

Ikonka uživatele Lord Alfik    [pošta] NEW     17:35:35 24.09.2007
To že příspěvek nemusí být vždy špatné, ale tady to špatné je, přinejmenším je příspěvek příliš krátký.
Jak psali přede mnou je to nedořešené (ten dosah pokřiku), krom toho by měl být i omezen na určité rasy (bojovníkem může být i hobit - jeho bojovému pokřiku by se většina ostatních ras vysmála tzv. bonus k pasti)

Folcwine: Proč ne? Dokážu si živě představit jak člověk překvapí krolla ten zařve a člověk nějak příde o ten bonus z překvapení, tohle bych nepovažoval za chybu.

Ikonka uživatele Folcwine    [pošta] NEW     13:37:34 24.09.2007
Kdo získává iniciativu mimojiné ovlivňuje i to, kdo je na začátku boje překvapen. Takže překvapený válečník s bojovým pokřikem stejně vyhraje iniciativu?

Před hodem na iniciativu? To jako se ještě nedostane na řadu a už aktivně používá své schopnosti?

Chybý dosah/rozsah/modifikátory pasti.

Ikonka uživatele anarion    [pošta] NEW     10:34:28 22.09.2007
Připadá mi to moc silné. Možnost neomezeného použití bez postihu? Schopnost zadarmo... proč? Chtělo by to něčím vykoupit.

Ikonka uživatele Fafrin    [pošta] NEW     19:56:16 21.09.2007
1) Co se ti nelíbylo na válečnickém pokřiku
2) co na to dobře zavedená schopnost zastrašení - ta vypadá úplně stejně
3) 3 proč se v pasti neobjevuje charisma (válečníkova), a to jako bonus k pasti - neboť charisma je schopností člověka ovlivnit někoho jiného
4) Roz, či aspoň Ur v pasti chybí...
... Nevim nevim, nezdá se mi, že bych mohl dát jedinou hvězdu - nápad je vzhledem k bodu 1) a k existenci Bojového pokřiku sporný, zpracování a pravidlovost nejistá a že bych to v tomhle stavu považoval za použitelné nebo hratelné, to asi taky ne.
S daným popisem jsem schopen podobnou situaci řešit odhadnutým kontrastním hodem na past, třeba...

Ikonka uživatele PinHead    [pošta] NEW     19:44:32 21.09.2007
Dobrý nápad, ale nešťastně zpracovaný. Kdyby tam byl dosah, další podrobnosti atd. (viz níže), dal bych 4 hvězdy, takhle jen dvě.

Ikonka uživatele Nathaka Warrior    [pošta] NEW     19:14:33 21.09.2007
Já moc nemusím tu Saragonovu větu o stárnutí, neboť stárnutí podle úrovně postavy se mi zdá jako úplná pitomina, a je mi jedno, že je to v pravidlech.
Od toho tu ostatně jsou rubriky, abychom si pravidla přeměnili ku obrazu svému, případně vytořili pravidla úplně nová (resp. přidali novou část).

Záměrně jsem použil slovní spojení "si pravidla přeměnili", protože nic jiného tohle není, navíc je to úprava tak drobná, že dá se říct nestojí za řeč. Ale ona stojí, ani ne tak kvůli samotné schopnosti jako spíš kvůli schválení příspěvku. Tak hoďte řeč.

Já osobně tohle hodnotím za dva, protože to nemá krom těch dvou nedostatků (hvězda dolů) nic až tak nového a není to téměř vůbec originální (druhá hvězda dolů), takže bych doporučil buď tvořit takovéto drobné úpravy hromadně a nebo k nim vymýšlet úplně nové věci (což je ta třetí hvězda dolů).

Ikonka uživatele found    [pošta] NEW     17:10:01 21.09.2007
Rooz: však se nic neděje, myslím, že tohle je asi opravdu to, co podotýkal Salmar a to to, že nový redaktor se musí trošku srovnat. Hele, ber to, že chybami se člověk učí ( já na tom nejsem líp, neboj :D ). Nicméně sem dostal takovou myšlenku, Píšeš tu ten případ se strážemi. Tohle je myslim logicky jasné, že to platí jen na toho, kdo tomu čelí přímo. Jen si myslím, že když vidíš rozzuřený běžící stoj, jak se na tebe valí a ještě křičí, tak se lekneš bez ohledu na to, či jsi už někde ten křik slyšel ... Co se týká přímo stráží, kdyby i zařval a byl přímo u nich ( vedle nich, aby ho neviděli ), tak se to pravidlově myslím bere jako útok za zálohy, kde se iniciativa taky automatický ztrácí ( nebo efekt překvapení, dá se to brát takhle taky ).

No, tak to už je z mé strany vše. Se Saragonovým příspěvkem naprosto souhlasím, o tom měnění hlasu. Jinak s krátkostí sem problémy neměl, aby to nevypadalo, myslel jsem spíš to, že to není dostatečně vysvětlené. Aby bylo u mé osoby jasno.

Takže hodně štěstí při dalším tvoření ...

found

Ikonka uživatele Saragon    [pošta] NEW     16:54:04 21.09.2007
Rooz: Mě ještě tak napadlo, co kdyby ten dosah řevu byl řešen úrovní? Například 5 sáhů+úroveň válečníka. Protože jak se úrovněmi válečník zlepšuje a stárne, tak se mu mění hlas. Takže v patnácti jistě bude mít jinou autoritativní barvu hlasu než v 40 letech. Možná by to bylo efektivnější řešení než jen prostě určit číslo.

[Další]
[Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
11 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook


Vygenerováno za 0.81364297866821 sekund.
© 2002 - 2004 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách