www.Dracidoupe.cz


Válečník



Šermířské uhýbání

Příprava pro tisk (tisknuto 1266x)
Autor:Spize
Přidáno: 10:37:12 25.05.2009
Hlasovalo: 17
Průměrné hodnocení: 4.06

Anotace: Bonus pro šermíře za nepoužívání zbroje.

Je-li šermíř bez zbroje, je pohyblivější a volnější, snáze se mu uskakuje a je rychlejší. To se mechanicky projeví bonusem k OČ a Iniciativě dle "tabulky":

Level Iniciativa
06. +1 +1
12. +1 +2
18. +2 +3
24. +2 +4
30. +3 +5
36. +3 +6
  • Bonus se započítává stejně, jakoby postava měla vyšší obratnost.
  • Ve vycpávané, kožené a pokované kožené si šermíř započítává polovinu tohoto bonusu (zaokrouhlenou dolů).
  • Postava musí mít "Žádné naloožení".
  • K této schopnosti není třeba absolvovat žádný nestandardní výcvik.

Nejen v dílně se vyjádřili a pomohli: Alden, Demonic, found, Ivrin, Karel Doleček, Skočdovovsa, UnknowN

Zvláštní poděkování: Samurai.




Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
[Další]
 
Počet zobrazených příspěvků: 11-15 / 15
Ikonka uživatele Spize    [pošta] NEW     12:39:39 25.05.2009
Jo, právě tý tabulky jsem se bál.

Ikonka uživatele Sniper    [pošta] NEW     11:50:55 25.05.2009
Spize: jen dodatek kdodatku: nebylo to tagované vůbec (kromě tabulky a ta byla bez potřeby zásahu), což bylo pro mě lepší, neboť nejhorší činnost je přetagovávání špatných tagů, čistý a jasně členěný text jde tagovat celkem lehce :-)

Ikonka uživatele Spize    [pošta] NEW     11:42:33 25.05.2009
Ad poznámka k zamyšlení: Ano, to mi taky řikali v Dílně. Nechal jsem to ze dvou důvodů:
a) Jednoduchost
b) Tohle je v podstatě bonus z obratnosti. Když mám vysokou obratnost, taky se to projeví jen tím výšením OČ se vším všady.
c) A myslím, že bych mohl i argumentovat tím, že lepší uhnout částečně, než neuhnout vůbec. Tedy, že i částečné hnutí se projeví.

Myšlenka středních zbrojí mne vážně nenapadla. Nicméně myslím, že bych ji asi stejně neaplikoval, protože taková šupinovka omezuje prý mnohem víc, než rytířská, která je údajně na nošení v pohodě. Takže bych buďto musel porušiit realističnost (což bych nerad), nebo bych musel zvýhodnit rytířskou (což by bylo asi fakt vadný z hlediska mechanického).

A díky za schválení a hvězdy (tolik jsem jich vážně nečekal). Omlouvám se, pokud to bylo prasáckyo tagovaný.

Ikonka uživatele Mračivec    [pošta] NEW     11:19:21 25.05.2009
Poznámka k zamyšlení: bonus k OČ má symbolizovat schopnost lépe uhnout... ale když už neuhne a je zasažen, co zmírní způsobené škody když nemá zbroj?

když nepoužívá zbroj tak spolíhá jen na svou obratnost a když ta není dostatečná tak na to doplatí, stejně na vyšších úrovních už těch cca -5 životů není tak veliký rozdíl...

Ikonka uživatele Sniper    [pošta] NEW     10:37:54 25.05.2009
Co říct? Dílo je vlastně strašně jednoduché a už to je hodné obdivu. Bonus k OČ je pro mne bez debat a problémů, s iniciativou již váhám, neboť dané bonusy je dle pravidel velmi těžké získat (alchymií, magií...).

Souhlasím s myšlenkou obonusovat někoho za to, že nepoužívá maximální potenciál svého povolání.

I proto je ale možné se zamyslet, zda nemůže mít pravidlo obecnější variantu pro lehké a střední zbroje a pro vyšší než žádné naložení (v tuto chvíli je ve hře jen lehká zbroj). Třeba že se pro tuto tabulku pak postava počítá jako o 12 úrovní horší za každý stupeň naložení a každý stupeň zbroje.

Celkově ale dílo oceňuji jako velmi kvalitní a těším se na další příspěvky autora.

Poznámka k zamyšlení: bonus k OČ má symbolizovat schopnost lépe uhnout... ale když už neuhne a je zasažen, co zmírní způsobené škody když nemá zbroj?

[Další]
 


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
6 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.032511949539185 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách