www.Dracidoupe.cz


Válečník



Stimpacky

Příprava pro tisk (tisknuto 1356x)
Autor:Tuvy
Přidáno: 22:35:53 19.03.2008
Hlasovalo: 22
Průměrné hodnocení: 3.23

Anotace: Proč by i váš bojovník nemohl být pološílená zfetovaná smažka?

Stimpack

Příběh

Vrhli se na nás, oči vytřeštěné a podlité krví. Nehleděli napravo, nehleděli nalevo a sekali do všeho. Do nás, do koní, do mrtvých, do vlastních, do stromů i do kamenů. Nebyla šance, aby to mí muži přežili. Utekl jsem. Ach, ty rudé oči plné nenávisti.

Popis

Stimpack je šedohnědá hmota silně sladké chuti s dozvukem po exotickém koření, bez výraznějšího zápachu. Nově se dováží ze zemí s pouštěmi (kde jedině je vyráběná z květin rostoucích přímo na písku), její cena se dost liší podle poptávky a pohybuje se tak mezi 10 - 100 zl za 1mn, což je jedna smysluplná dávka. Takovéto množství odpovídá přibližně kostce o hraně 1 coulu.

Výroba

suroviny: 0zl
magenergie: 0magů
základ: Krvelišej (1mn) vzácná pouštní rostlina (roste pouze na poušti), krev místních ještěrek (1 flakon), 1 Omugudung.
výroba: Krvelišej obsahuje přirozeně magenergii stejně jako třeba mandragora (Asi 10 magů v jedné rostlině). Omugudung je vzácné pouštní zvíře podobné velké amébě, ale na jeho povrchu je poněkud tužší kůže. Přesto nemá žádný tvar, ani barvu (je průhledný). Použitelný je pouze živý, umírá po vynesení z poště (suchého vzduchu). Úprava probíhá jednoduchým drcením a hnětením všech ingrediencí. Zpravidla zabere 1 hodinu.

Funkce

Po požití účinkuje Stimpack velmi rychle na centrální nervovou soustavu bojovníka, především jeho agresivitu, ale také na zbytek organismu, silným stresem. Téměř vždy to u něj vyvolá bersekering, při vyšších dávkách navíc silnější než normálně.

Efekty (kumulativní - každý efekt provést tolikrát, kolik Stimpacků bojovník zbaštil):
Ihned po požití: Ztráta 1/10ny všech životů, toto zranění i po vyléčení zůstává x dnů jako stínové (kde x je počet ten den požitých Stimpacků).

Po 20ti kolech: Proměna v bersekera, nebezpečnost 6 + 1 za každý další do té chvíle požitý Stimpack. V případě, že bojovník uspěje ve všech pastech, je stínově zraněn pod mez vyřazení a upadá do bezvědomí plného barev a hudby. Tento stav trvá tolik směn, kolik Stimpacků zbaštil.

Změny v bersekeringu při požití více Stimpacků: Za druhý a každý další Stimpack má bojovník v případě, že u něj propukne bersekering, navíc bonus +3 iniciativy (1 útok za dvě kola) a do útočného čísla si započítává navíc polovinu bonusu za sílu (zaokrouhluj dolů, minimálně +1). Za každý takovýto Stimpack však také trvá "probouzení" z bersekeringu o 1 směnu déle.
Navyknutá postava při bersekeringu ztrácí zcela kontrolu a je schopná zaútočit na cokoliv, vč. spolubojovníků.

Příklad:Kroll Bojovník Supermegaýbrmydlič na 10. úrovni má pár chvil před bitvou. Má 100 životů, bonus za sílu +5 a v kapse 3 Stimpacky. Všechny je zbaští a ihned ztratí 30 životů, takže je zapije lektvarem Chodce Jana, který mu životy zázrakem hned zase doplní (ale stále zůstávají jako stínová zranění a to po další 3 dny, pokud nebude Supermegaýbrmydlič ještě ten den nějaké další jíst). Po 20ti kolech mu začne cukat brada a tak si hází past na změnu na bersekera - nebezpečnost 6+2=8 - ve které neuspěje a vrhá se do bitvy. Má +12 iniciativu (+6 za bersekering a 2*+3 za další Stimpacky) a do útočného čísla si počítá +15 za sílu (+5 standardně, +5 za bersekering a 2*+5/2 za další Stimpacky).

Vnímání Stimpacků

Bojovník po požití Stimpacků nejprve cítí nepříjemnou bolest břicha, která ale během několika kol ustupuje a nahrazuje ji hřejivý pocit nejprve v břiše, posléze v celém těle. Zároveň s tímto začne bojovníkovi v hlavě hučet (podobá se to velkému roji). Jak se blíží účinky (20. kolo), mění se hučení na napjatou hudbu, která propukne v mohutnou bitevní symfonii zároveň se stavem bersekeringu. Tato hudba je velmi hlasitá (bojovník přes ni „neslyší“ nic jiného) a naprosté většině bojovníků je velmi příjemná. (Pro ilustraci mohou PJ pustit např. začátek Beethovenovy 9. symfonie.)

Omezení

Stimpacky sebou však nesou celou řadu nevýhod a rizik.

1) Pokud je použije někdo jiný, než bojovník, ztratí pouze 1/10 svých životů a po 20ti kolech hází na past Odl ~ 7 ~ silný třes celého těla, neschopnost soustředění/upadne do záchvatu křečí - oboje trvá x směn (kde x je počet požitých Stimpacků).

2) Stimpacky jsou silně návykové. Pokud je bojovník používá alespoň 3 týdny (bez pauzy delší 1 týdne), stává se na nich závislý. Začne trpět iluzí, že má více svalstva (past int ~ 10 ~ netrpí iluzí/trpí iluzí) a že mu vůbec tělesně prospívají (přestane úplně vnímat stínové zranění až do vyřazení). Opak je ale pravdou – pokud si navyknutá postava hned po probuzení nedá svou dávku, má trvale stínové zranění za polovinu svých životů. Tento první Stimpack každý den navíc přestává na postavu úplně působit. K tomu postava trpí abstinenčními příznaky (podrážděnost a zvýšená agresivita střídající se s malátností a únavou, občas upadnutí do krátkého bezvědomí - 1 kolo atp.)
Návyku se lze zbavit naprostým vysazením Stimpacků na dobu stejně dlouhou, jako trval návyk (tj. bojovník 6 měsíců bral pravidelně Stimpacky, nyní musí 6 měsíců vysadit).

3) Stimpacky sebou nesou i dlouhodobé účinky. Pokud postava bere pravidelně Stimpacky 2 měsíce, zvýší se jí stupeň síly o +1 (i nad 21), ale odolnost se sníží o 2 (min. 0). Pokud postava bere pravidelně Stimpacky 4 měsíce, zvýší se jí stupeň síly o dalších +1, ale trvale se jí snižuje hranice max. počtu životů o 1/10.
Stimpacky mají také vliv na psychiku bojovníka - po 2 měsících se často objevují maniakální stavy, paranoia a další narušení („prostě mu začne hrabat“).

suroviny: 0zl
magenergie: 0magů
základ: Krvelišej vzácná pouštní rostlina (roste pouze na poušti), krev místních ještěrek, Omugudung (nikdo neví co to vlastně je, zatím se o to nikdo nezajímal)
výroba: Krvelišej obsahuje přirozeně magenergii stejně jako třeba mandragora. Úprava probíhá jednoduchým drcením a hnětením všech ingrediencí. Zpravidla zabere 1 hodinu.

Závěr

Doufám, že se budete bavit. Alternativní názvy Stimpacků: Nakopávač, Šok, Bomba v kostce.
Rád bych poděkoval Skewerovi, Hamsterovi a UnknowNovi za pomoc v dílně.
Řekněte drogám ne! T.


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 30
Ikonka uživatele Erlandil    [pošta] NEW     23:11:15 20.05.2008
rozhodl jsem se negovat zápornou repku, co byla udělena Mordredianovi za jeho komentář... přiznávám, že je poněkud útočnější, ale nikomu nenadává a hodnotí podle odůvodnění. oplácet snížením reputace mi přijde nevhodné a zavrženíhodné. ti, kdo mohou reputaci udělovat, by měli mít dost rozumu, aby věděli, kdy ji použít. žel se tak asi neděje.

pokud s tím bude mít někdo problém, můžete mi napsat do pošty. odpovím, když to budu považovat za nutné.

tímto považuji tuto kauzu za vyřešenou... další osobní problémy si řešte v ringu

Ikonka uživatele tjcombo    [pošta] NEW     9:53:43 19.05.2008
No vida už je to tady konečně má někdo stejný názor že se tohle dílko opravdu zase Tuvimu nepovedlo je to přesně tak jak říká kolega podemnou. Není to nic jiného než jen špatná droga která přinese hře jen trochu víc poviku pro nic. Dále bych chtěl říci že není fyzicky možné něčeho takového dosáhnout ani po požití jakékoliv drogy ta síla je moc velká a učinky přehnané kdo tomu trochu rozumí mylím problematice drog atd. mi dá za pravdu. Tuvy se snaží ale nějak bez dechu chce to více myslet a ne tolik fetovat :-).

Ikonka uživatele Mordredian    [pošta] reputace: 0
Erlandil: +1
Tuvy: -1
NEW     10:45:11 30.04.2008
Je to jen můj názor ale Ten tvůj stimpack mi dost připomíná lektvar když se profesor JACKYL přeměňoval na HIDA taky to bylo velice působivé.zpracování je velice zmatené, a připomíná mi to fakt jen nějakej fet.V tom případě když sme v DRD už u drog by mohl někdo rovnou vymyslet DETOX když už.
Tohle dílo mi příde jako takovej výkřik zoufalství.Je to opravdu jednoduché dílo které jistě nebylo těžké vymyslet.A dále pak jak se dívám na tu sílu tak to jsi rovnou mohl napsat že po použití té "drogy" je válečník nepřemožitelný.Ale zdůrazňuji že je to jen můj názor.Nemusíte s ním souhlasit ale já zde jen zdůvodňuji mé hodnocení.


Tuvy:Podle toho tvého sloupku co jsi napsal mi příde jako že nesneseš kritiku která je sem přidávána.Když nesneseš kritiku kterou ti sem posíláme tak sem ten příspěvek ani nemusíš dávát tím co jsi napsal a hlavně JAK si to napsal nás (nebo alespoň mě) moc o opaku nepřesvědčuješ ba naopak utvrzuješ mě v názoru že si název vybral podle první blbosti která ti vlezla na hlavu.Dále pak jak se rozčiluješ u té síly soudím že je to ještě nedomyšlenější.Beru je to tvůj názor ale v tom případě musíš i ty tolerovat ten náš:-).

Ikonka uživatele Fafrin    [pošta] NEW     15:02:35 01.04.2008
Hlasuji ve srovnání s jinými válečnickými díly.

Ikonka uživatele Fafrin    [pošta] NEW     15:01:32 01.04.2008
Všem bych rád připoměl, že se na tohle dají s bonusem aplykovat běžná pravidla pro návyk, předávkování a dozvuk. Taky jsem si před přečtením diskuze myslel, že je to horší, než je.

Ikonka uživatele Erlandil    [pošta] NEW     23:04:52 30.03.2008
Zdenál: já o tom nikde neslyšel a připadá mi to divný a dost o tom pochybuju a to se vikingama docela zabývám. ptal sem se jednoho uznávaného historika a archeologa, který nám tohle téma přednáší a ten to popřel... nevím, kde jsi to četl, ani kdo to tvořil. informace je potřeba si ověřovat.

nicméně tato debata začíná být OT, takže doporučuju v ní nepokračovat

Ikonka uživatele Kibe    [pošta] NEW     16:45:35 30.03.2008
Tak jsem se doslech, jak to bylo s těmi houbičkami...vikingové užívali mochomůrky červené(ženy je nejprve předžvýkali a poté se vytvořila určitá kašička, která se užívala...odhadli správnou dávku a... taková dávka jim vydržela na dlouho, protože tělo většinu účinné látky vyloučilo a tak ještě několikrát úžívali namísto kašičky vlastní moč...)

Ikonka uživatele Kibe    [pošta] NEW     20:28:16 25.03.2008
O tom že se dopovali nic nevím, ale berserkři byli nedočkaví válečníci, kterí na sebe chtěli upoutat pozornost bohů(Odina a Thora) tím, že ze sebe strhali věškerou zbroj, oblečení a štít...poté se s řevem vrhali do řad nepřátel ještě před začátkem bitvy a často způsobili demoralizaci, nebo oslabení formace nepřítele tím, že vzali několik bojovníků s sebou do valhally.

Ikonka uživatele Zdenál    [pošta] NEW     19:24:34 25.03.2008
Myslim berserky. Jak velkou procentuelni složku ale tihle zabijáci ve vikingských armádách tvořili ale taky netušim.

čim konkrétně se krmili nevim, pokud si vypomínám někde jsem zahlíd/zaslech že šlo o nějaké druhy hub a houby ve skandinávii normálně rostou, nemluvě o tom že v době vikingských nájezdů bylo o něco teplejší klima než dnes.

Jakej druh houby to byl nevim, ale různé psychotropní účinky má skoro každá jedovatá houba i u nás.

Ikonka uživatele Derfel    [pošta] NEW     18:44:53 25.03.2008
Toto dílo se mi zdá celkem přesílené ty bonusy by to chtělo trochu zredukovat jelikož by dobře sestavená družinka mohla být nepřekonatelná protože bojovníka by to vyhodilo do uplně jiných rozměrů oproti jiným povoláním a nebo by to chtělo vyhodit to omezení že je to jen pro bojovníka!
Ale druhá věc je že si to může každý PJ přizpůsobit aby mu to sedělo do světa a moc to nepřesilovalo postavi(každý PJ to tak může udělat nebo snad ne, i to tak někteří dělají jinak by někretý přízpěvky byli nepoužitelné). Dávám tedy 4*
S pozdravem Derfel

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
3 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 1.4364058971405 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách