Válečník

Dragonballs Hodnocení: Nic moc

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 13

časnosť používania: raz za 1 boj
cieľ: akýkoľvek humanoid
trvanie: ako jeden útok (treba oznámiť pred hodom na iniciatívu)
účinok: celkový hod na útok sa vynásobí dvoma avšak neplatí pri hode 6 (v takej situácií je možne to previesť znovu.)
postih: po celé nasledujúce kolo ma bojovník -2 do obrany

Príklad: bojovník Sturm(sila +3) sa stretol s druhým bojovníkom(obranné číslo 0). Sturm sa rozhodne použiť dragonballs. Na 1k6+ mupadne 6 takže hádže znovu a padne mu 2 takže dokopy 8 + sila zbrane 5 + bonus za silu 3 = 16. Dragonballs sa nevydaril pretože padla 6. Po nasledujúce kolo bude mať postih -2 do obrany, no nič mu nebráni aby sa o dragonballs pokúsil znovu. Teraz mu padne5 + sila zbrane 5 + bonus za silu 3 = 13 a útok sa vydaril a tak zasadí ranu za 26 + útočnosť zbrane. Nasledujúce kolo bude mať ale -2 do obrany

Diskuze

 Uživatel úrovně 5

Vedro má sice pravdu, ale doufejme že Arthedains to vezme v dobrým a pro příště ho to nedradí ale poučí.
Nathaka má taky pravdu.
A před pár lety bych tu nejhorší a nejzlejší kritiku napsal já.

Arthedains: Je to hrozný, ale vétšina ohvězdičkovaných tu to má za sebou taky něco podobného. Ne sice v rubrikách, protože tehdy by to neprošlo, ale pokud budeš listovat historií moudré sovy v době kdy daný přišel na server, něco najdeš. U mě třeba určitě :-D

Ale váźně:
Jak to vlasně vypadá? Představuju si to tak že válečník vyskočí, udělá salto s vrutem a přitom píchne obránce do oka mečem. Představuju si to dobře? Postih -2 k obraně je pak v důsledku ztráty stability po skoku, je to tak?


 Uživatel úrovně 8

Já naopak úplně nesouhlasím. Co napsal Vedro, to je podle mě blábol. Od čeho tady vůbec rubriky a diskuze k dílům jsou, když ne od toho, aby tu autor dostal zpětnou vazbu, abychom jeho dílo zhodnotili, abychom mu řekli svůj názor, abychom mu poradili, co udělat příště jinak?
A co nám radí Vedro? "Když někdo něco napíše špatně, tak držte hubu. Poplácejte ho po rameni a běžte někam jinam. Napište vlastní dílo." Tím úplně degraduje smysl diskuzí a diskutérů. Jako by snad bylo něco špatného na tom, že jsme se rozhodli obětovat trochu svého času, abychom si přečetli cizí dílo a pokusili se ho zhodnotit. Jako by snad bylo něco špatného na tom, že co jsme napsat chtěli, už jsme napsali, a teď nám nezbývá než pomáhat a radit těm, co ještě nápady mají.
S takovou si, ctěný Vedro, trhni.
P.S.: Nebo si opravdu myslíš, že když nováček napíše dílo a nikdo mu k němu nic nenapíše, tak ho to namotivuje víc, než když se u něj objeví několik lidí s různě hustými barevnými hvězdičkami, řeknou mu svůj názor a pobaví se s ním o detailech? Jistě, někdy je kritika nepříjemná, ale to je úplně jiná písnička.
P.P.S.: A úplně nejvíc ho určitě namotivuje Vedro, který dílo vůbec nezhodnotí, ba se mu ani nevěnuje, zato však v té "neúměrně dlouhé a zbytečné diskuzi" musí v příspěveku ne o mnoho kratším než moje kritika rozumovat o tom, proč server umírá.


 Uživatel úrovně 5

Bez jakýchkoliv zbytečných komentářů píši zrovna - souhlasím s Vámi, Vedro.


 Uživatel úrovně 5

Dobry den
Je neuveritelne, ze souhrna delka vsech komentaru presahla velikost samotneho clanku vice nez dvacetinasobne. A jeste k tomu jste dokonale zhodnotili prvni prispevek novacka takovou zaplavou vsech hvezd ruznych typu a barev. Copak nemate sami co na praci? Napiste radsi neco sami. Nechapete snad ze timto kastovnim systemem kde je uzivatel s lepsi hvezdou vice privilegovany v ocich ostatnich odrazuje novacky od psani a vyhani je z tohoto serveru, stejne tak jako takova lavina komentaru? Vase kritika vas vsech je neumerna a nedivil bych se kdyby pan Athedains ztratil chut psat. Zamyslete se vsichni proc vubec delate takova hodnoceni ktere vydaji na samostatnou praci. A netvrdte mi cokoliv o vasi touze po kvalite, nejste bozi. A take nad tim proc tento server umira a bez novacku brzo umre...

A dejte si mi klidne zapornou reputaci, je mi to jedno.
Napsal Vedro - nick s cislem 782


 Uživatel úrovně 8

Dílo jako takové je špatné. Bohužel. Příjde mi příliš silné (dvojnásobení celého útoku je při vhodné situaci "instatní zabití").

Použitelnost 1x za boj není pro mne nic nového (DnD 4 s tím pracuje ve velkém a s Folcem jsme to přejali do DrKu jako klíčovou mechaniku například i pro kouzla). Ale věřím, že pro zdejší čtenáře je to asi nejpřínosnější část díla a je to tedy věc co mohu pochválit.

Dobré na díle je, že mne vedlo k zamyšlení :) Jeho hlavní potíž je v tom, že nejvíc posíly ty co již jsou silní i tak (mají vysokou sílu a ÚČ) - pro ně je zdvojnásobení mnohem větší bonus než pro někoho slabého. Zajímavé by bylo do této schopnosti zapracovat inteligenci, a udělat z ní něco pomáhajícího těm, kteří jsou chytří - takže pomocí triku kompenzují svoji nižší tělesnou zdarnost.


 Uživatel úrovně 0

Myslel jsem příběh, aby vysvětlil jméno. Nebo to přejmenovat tak, aby to vystihovalo akci, kterou válečník dělá. Takhle je to jméno, které se podle mě neváže k ničemu z té finty.

Rozhodně jsem to nemyslel nějak příkře, či ostře. Je to jen takový můj zvyk do lidí rýpat, aby to říkali tak, jak to má být. Klidně to nevnímejte, jestli nechcete.


 Uživatel úrovně 5

Dovolím si mírně s Foxem nesouhlasit podobně jako psal zerafel (a možná se na mě též projevuje zombifikace) – příběh u pravidlových příspěvků nemá co dělat, pokud s nimi není neoddělitelně srostlý (takovým způsobem, že po odstranění příspěvek nemá smysl). Každý PJ má svůj svět, svoje zákonitosti, své příběhy, dávat mu nějaký navíc je zbytečné, pokud má jít jen o pravidla.
Příběh může mít své místo u předmětu, CP, či nějaké hodně zajímavé rasy či bestie, tam asi jako u jediného může splňovat onu srostlost s podstatou věci. U finty, kouzla, lektvaru, schopnosti, dovednosti, úpravy pravidla, tam je docela zbytečný a zatěžující dílo i čtenáře.
Sama to vnímám jako svůj obrovský nedostatek, že nedovedu psát díla krátká. Vím, že délkou a bohatostí odradím mnoho čtenářů, kteří by nápad mohli využít (a to prosím píšu bez příběhu, věnuji značné úsilí abych osekala věci od světa případně nabídla alternativy pro jinak fungující světy…)

Tady naopak absenci povídkových pokusů a zatěžování autorovým světem chválím, omezil se na jediné místopisné jméno a i to je až dost.
Když chcete psát příběhy, piště do ČaE, či ještě lépe, dobrodružství, zápletky, kterých není nikdy dost ;-)

Zbroj/brnění, to je slovíčkaření ač máš pravdu. Má to smysl pouze v realistické, historické fantasy, kde všichni hráči jsou znalí reálií a celkové problematiky. Ve fantasy jako takové je to úplně jedno, co používáme za slova (klidně dyn-zirh) :-) Ten rytíř v loutkovém divadle, co mi maminka hrála jako malému capartu měl vždycky blnění :-))


 Uživatel úrovně 0

K dílu: Je krátké stručné a zajímavé pro válečníka, ale v podstatě nemá žádné pozadí. Hodilo by se napsat nějaký text, který by dokteslil atmosféru, třeba kratičký příběh.

Dílko má jiskru, ale není dodělané a podle mě má divný název (je potřeba opodstatnit, proč má takový, jaký má).

Hodilo by se podle mě rozepsat, co ten válečník vlastně dělá. Popsat jeho pohyb a celou akci. Podívej se na popis v pravidlech (někde si je stáhni, nebo kup) a i tam, i když to podle mě není nějak oslnivé, je to popsané.

Chybí tu omezení úrovní, nebo spíše znalostmi jiných fint.

Co se mi líbí?
Moc pěkné je omezení, že to lze použít jen jednou za boj a díky omezení nejde udělat útok, který skolí draka.

Postih je velmi pěkná věc, protože to dělá vyrovnanější, ale asi bych ho udělal větší.

Celkově souhlasím s tím, co napsala Ascella a řekl bych, že by jsi si měl přočíst pravidla pro experty, aby jsi pochopil, jak takové finty fungují. Kdybych to psal já, naházel bych tam víc backgroundu a rozvedl bych to tak do 2-3 násobné délky.

To Ascella: Prosím tě, i ostatní, nepiš slovo brnění. To je pouze kroužková zbroj. Jakákoliv ostatní ochrana je zbroj.


 Uživatel úrovně 4

Dílo nehodnotí.

Vyděl a četl jsem lepší, ale na druhou stranu pro moji hru používám podobné krátké texty a mechaniky a pro hru samotnou plně stačí. Piš dál a nenech se zvyklat místníma ktitikama důležité je jak ti tvoje úpavy fungují ve hře ne kolik mají hvězd tady.

Co ale budu hodnotit a to velice kladně je Ascellina ktitika
Většina místních lidí když přemýšlí tak nad tím co dílo mohlo obsahovat a co neobsahuje. Ascella to ale otočila a dodala vysvětlení k tomu co dílo obsahuje a proč. Celá hra DrD je o fantazii a představivosti tak proč ji nepoužít v případě takovýhle dílek a nezkusit si domyslet proč autor vymyslel zrovna tohle. Tenhle servr by potřeboval více kritiků jako Ascella, kteří dokaží i pochválit a ne jen ptopit.

Plž


 Uživatel úrovně 5

Nathaka: Ne, vážně se s Tebou nechci zde pouštět do nějakého diskutování, které je navíc OT. Ale chceš-li, napiš klidně do pošty.

Jinak k autorovi:
Oceňuji i mimo jiné to, že ses pokusil o stručné dílo s jednoduchým mechanismem. Člověk jako já, co sem už moc nechodí - pouze pro inspiraci sem tam, ocení nejvíce díla, co obsahují:
1) Popis, co děláš (jak to vypadá atd)
2) Mechanismus vyladěný s pravidly
3) Příklad fungování nebo krátkou diskuzi o zavádění díla do světa

Odstavce navíc jako příběhy, legendy a jiné věci z Tvého světa jsou, upřímně, pro mě naprosto zbytečné, protože je nečtu (asi se ze mě stává nynější reinkarnace Zombieho nebo co...). Avšak jdeš-li po hvězdách a Zlatých dracích, pak dílo klidně natahuj.