Válečník

Zákeřnost Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 43

Zákeřnost
>
........... Skif běžel za nepřítelem už čtvrt hodiny a začínalo být jasné, že dojde k boji. Nepřítel byl nejspíš nějaký bojovník z horských klanů, takže i přes svá zranění vydržel běžet dlouho. Náhle se zastavil a připravil se k boji. Nyní Skif jasně viděl jeho mnoha bitvami ošlehanou tvář s dlouhou podélnou jizvou na tváři. Skif si byl vědom své převahy, viděl že po bojovníkově hrudi se táhne hluboká sečná rána. Ale nepolevoval v pozornosti a stál ve střehu. Bojovník věděl, že s přibývajícím časem jen slábne a pokusil se o výpad. Obouruční meč opsal svižný oblouk ale bez výsledku. Skif hbitě uskočil a provedl protiútok. Zasadil bojovníkovi celkem slušnou ránu rapírem. Bojovník to sice ještě ustál ale vypadal že je už smířený se svý osudem a meč mu lehce poklesl v slábnoucích rukou. Jeho ztrhané rysy mu dodávaly jakési majestátnosti a zároveň pokory. Skifovi se ulevilo a již zvolna chtěl zasaditposlední ránu. Přiblížil se k nepříteli, který se už pomalu hroutil a pozvedl meč ke konečnému seku. Náhle se však bojovník ze všech sil vzepjal a bodl napřahujícího se Skifa do břicha. Skif byl tak překvapen, že se nezmohl na obranu a nechťeně upustil zbraň. To se mu stalo osudným. Sice vyčerpaný ale novou nadějí posílený bojovník neomylně oddělil Skifovu hlavu od trupu rozmáchlým úderem na krk. Pslední, co Skif v životě viděl byl opovržlivý a vítězný úsměv horalského bojovníka. .........

Popis:

Zákeřnost je stará, tradiční schopnost, pocházející od válečníků horských klanů. Postupně se však rozšířila i mezi ostatní válečníky.

Používat ji mohou jak bojovníci, tak šermíři. Zákeřnost je však jednou z náročnějších schopností, takže se jí můžou pokusit použít jen zkušení válečníci alespoň na šesté úrovni.

Zákeřnost spočívá v tom, že se válečník pokusí ukolébat soupeře svým malátným, unaveným a ztrhaným zjevem. Soupeř se pak může unáhlit a tím válečníkovi poskytne skvělou šanci jak účinně zaútočit. Čím vyšší jsou válečníkova zranění, tím převědčivěji vypadá jeho slabost. Tuto schopnost lze použít proti tvorům s inteligencí alespoň 1, kteří jsou schopni zrakem nebo jiným smyslem vnímat válečníkovu hranou vyčerpanost, únavu... Válečník tuto schopnost může použít jen pokud byl soupeřem zraněn v předchozím, nebo aktuálním kole. Válečník zahraje malátnost a mírně mu ochabnou ruce se zbraněmi. Soupeř si při jednom svém následujícím útoku na klamajícího válečníka hodí na past. Použitá vlastnost je inteligence soupeře a rozdíl úrovní. Takže čím je nepřítel hloupější a na nižší úrovni, tím to má horší. Past je dána velikostí zranění válečníka. Jestliže je celkově zraněn za více než 1/8 celkových životů, tak je základní past 1, jstliže za více než 2/8 tak je past 2.... (jestliže za 8/8 životů tak umírá), takže nejvýše může základ pasti být 7. Pakliže nepřítel v hodu proti pasti neuspěje, tak svým útokem válečníka nezraní, ale je tak překvapen válečníkovým útokem, že má 20 % šanci na upuštění zbraně (nikoliv štítu) a nebrání se zbraní ani se nekryje štítem. Takže se mu do OČ počítá jen KZ a bonus za obratnost. Válečník se tedy najednou vschopí a nečekaně sekne po nepříteli. Díky tomu má bonus k útoku +2 . V dalším kole je už cíl bez postihu a válečník už nemá bonus, ale automaticky vyhrává iniciativu. V dalších kolech už vše probíhá normálně.

Zákeřnost lze použít jen s zbraněmi, které "neztrácejí iniciativu". (Neplatí pro bojovníka, který s nimi iniciativu neztrácí.) Nelze ji požít se střelnými zbraněmi ani s vrhacími.
Tato schopnost nejde použít víckrát než jednou na určitou postavu během jednoho boje, protože už si pak nepřítel dává větší pozor.
Tuto schopnost nemůže použít berserker.
Také ji nelze kombinovat s jinými (např.: výpad a kryt, předstíraný výpad...).

Uvitam napady a komentare.
obsidian

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

je to velmy dobré a hodně popsané to je plus jsi dobrý


 Uživatel úrovně 0

Bruce: niekdo na druhej urovni nemusi predstierat unavenost po dobrom seku(vacsinou vela tych sekov neprezije)


 Uživatel úrovně 0

Nemám reakci.Líbí se mi to celkově...dal bych asi 5 hvězdiček.


 Uživatel úrovně 0

No nic moc,zdá se mi to trošku zmatkové,přece na to aby někdo předstíral únavu nepotřebuje vyšší úroveň než 2 a aby rychle využil situace a sekl po nepříteli potřebuje jen dostatečnou obratnost,zdá se mi to zbytečný,ale je to jen můj názor,neuraž se...


 Uživatel úrovně 0

Podľa mňa je to vynikajúci nápad. Oklamať súpera, aby zaútočil a potom ho nečakaným útokom prekvapiť. je to dosť dobré. Keby som mohol hlasovať tak dám 5*.


 Uživatel úrovně 0

wishmaster: ked krvacas a chcipas, je ti jedno ako prezijes.
Sir Humphrey: aj najvacsi debil si uz bude davat pozor, ak ho niekto takto prekvapi.
Dobra schopnost, trosku som si ju upravil a teraz je oblubena v druzinke...


 Uživatel úrovně 0

Já bych to možná neomezoval jen tím jedním použitím za boj...kdyby tam byla nějaká přehledná tabulka pravděpodobnosti, která by se postutpně (čili po každém použití Zákeřnosti) zmenšovala, bylo by to fajn.


 Uživatel úrovně 0

jaik môže byť dobrý válečník zákerný. smrti sa treba postaviť s úsmevom na perách


 Uživatel úrovně 2

Nápad je to hezký, ale řekla bych že nemám nápad jak tento nápad využít ve své družince ;-)
Možná je to opravdu jak podotknul Zyc0 na mě moc "filmové", "reklamní".


 Uživatel úrovně 0

suuuuuuppppeeeeerrrr. Presne takto ma vyzerat valecnik...skratka vyuzije svoju slabost....pekne