Nové Rasy

Půlgriffin Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 14

Pulgriffini (PG) vznikli asi pred tremi sty lety, kdy se jeden bláznivý pyrofor Goldar, snažil zkrížit barbara s orlem. Poté, co barbar vypil onen lektvar zacal se válet v krecích po zemi se po dlouhém utrpení premenil. Goldar to považoval za velký úspech a tak jednoho dne dal napít tajne své žene, kterou již dlouho podvádel s kuduckou od vedle. Jeho žena se též promenila a spárila se s barbarem, kterého hned potom zabila a vypila jeho krev. Když se jednou vrátil Goldar domu, uvidel svou bývalou manželku, jak drží mrtvé ptáce, které porodila. Plná hnevu a vzteku se vrhla na Goldara a zabila ho. Dlouhých petadvacet let o ní nikdo neslyšel. Pak se znicehonic vrátila a mela sebou tri PG. Byli to samí chlapci. Behem jedné noci unesli z vesnice tri dívky, které byli ve veku 19 – 20 let. Tyto dívky pak našli v bývalém dome Goldara, kde leželi mrtvé na zemi a vypadaly jako by se jim neco proklovalo z bricha ven. Po PG nebylo ani vidu ani slechu. Obcané proto dum spálily a zacali stavet hlídky. Lec PG se u nich už nikdy neobjevili. Asi po sto letech se dalo zahlédnout PG, jak nekam ve velkém hejnu letí. Nikdo neví kam a ti co se je snažili pronásledovat se nikdy nevrátili. Pocítá se že jich je ted okolo ctyr stovek, spíše méne.

PG mají teda telo barbara a orla zároven. Mají mužské telo i ruce, ale místo dlaní mají ctyri paráty. Hlavu mají jako orli a na zádech samozrejme krídla. Jsou celí lehce porostlí perím, hlavne horní partie tela. Jsou asi 200 coulu vysocí, velmi svalnatí a dokážou z niceho nic i na chvilku zvlétnout. Jejich plet je jakoby krásne opálená. Pritom je tak pevná, že se pocítá jako zbroj +3. Nikdo nevidel PG ženu, a povídá se, že jediná žena je jejich matka, známá v zemi jako Golarda. Jsou velmi oškliví a pokud se chtejí spárit musí vykonat obtížný rituál. Vetšinou unášejí mladé dívky, které pri porodu VŽDY zemrou. Také nikdo neví odkud prilétají a kam odlétají, když se blíží jejich cas. Stárnou dvakrát rychleji než lidé, ale žijí asi trikrát déle. Nikdo nikdy nevidel mláde PG, vždy jen dospelé bojovníky, kterí obcas priletí do mesta. Lidé z nich mají panickou hruzu, ikdyž PG nikoho nezabijí jen tak pro pobavení. Snaží se s lidmi vycházet, ale nedarí se hlavne kvuli párení. Mluví docela plynne jazykem lidí, ikdyž písmena jako “S“ jim delají strašné potíže. Od pohledu nechovají duveru k bytostem, které používají luky a kuše, k temto zbraním chovají úctu. Nikdy nepoužívají lidské ci jiné zbrane a zbroje, verí jen sami sobe. Nejí také ptací maso a pokud nekdo v jejich blízkosti jí ptací maso považují to urážku a útocí od pohledu. Nepijí nic jiného než cistou vodu a nikdy se nedotknou alkoholu. Jsou to masožravci a pro pobavení si obcas chytnou nejakého hobita ci kuduka. Jinak lovil vetšinou kockovité šelmy. Nejsou ani priliž chytrí a jsou velmi vznetlivý. Mají smysl pro férový boj a nikdy neútocí bez rozmyslu. Chovají též úctu k hranicárum a sokolníkum pro jejich vztah k prírode. Špatne se orientují ve tme. A vždy jsou zmatene dobrí. Mají prirozenou rezistenci proti chladu a blesku 25%, ale ohen a kyselina jim pusobí zranení o 25% vyšší.

Pulgriffin

Muže zacít pouze s povoláním hranicáre, ale nemuže mít psa.
S hranicárských mimo-smyslových schopností mají automaticky telekinezi.

Od šesté úrovne se delí na Mistra Letu a Mistra Telekineze.


TABULKA VLASTNOSTÍ PODLE RAS
Rasa Síla Obratnost Odolnost Inteligence Charisma
Pulgriffin 10-15 13-18 10-15 3-8 3-8
Opravy +1 +1 +1 -1 +4

Dovednosti Pulgriffina.

PG nepoužívá žádné lidské ci podobné zbrane ci zbroj. K boji používá své paráty a zobák.

Paráty jsou zbraní 6/+2 a pocítá se k nim bonus za obratnost.

Zobák je zbraní 5/+3 a pocítá se k nemu bonus za sílu.

Paráty muže PG útocit i dvakrát za kolo, ale slabším útokem.

Pr : Kelk má bonus za Obr + 3 a jeho útocné císlo paráty je tedy 9/+2. Muže toto císlo rozdelit ( zaokrouhluj dolu ) na dva útoky s hodnotou 4/+2 a 4/+2.

Zobákem muže pouze jednou za kolo. Má všechny schopnosti hranicáre, ale magy dostává za stupen obratnosti.

Od druhé úrovne muže PG 2x denne použít schopnost vzlétnutí. Díky této schopnosti Muže PG vzlétnout až 4 sáhy nad zem. Nemusí se soustredit, pouze se prikrcí a odrazí. V letu má bonus k Obr +2 a k Sí +2 max. na hodnotu +5. Vznáší se 2 - 7 kol. Lze použít i jako skok ci úskok.

Od ctvrté úrovne muže PG komunikovat telepaticky se všemi druhy ptáku, krome Mágova havrana. Též se muže pokusit premluvit jednoho z ptáku, aby se k nemu pridal. Pokud se to povede, je to prátelství na život a na smrt.

Ptáci

  • Sokol: 21-40%
  • Jestráb: 41-60%
  • Orel: 61-80%

Pokud si PG nehodí, muže se o to pokusit každou lichou úroven.

SOKOL – žvt 4, úc 2/+2 drápy, 3/+2 zobák, oc 3, velikost A.
Pohyblivost 21 (ve vzduchu) 2 (na zemi)

JESTRÁB – žvt 4, úc 3/+2 drápy, 4/+2 zobák, oc 2, velikost A.
Pohyblivost 19 (ve vzduchu) 2 (na zemi)

OREL – žvt 5, úc 2/+2 drápy, 5/+2 zobák, oc 4, velikost B.
Pohyblivost 18 (ve vzduchu) 3 (na zemi)

Od šesté úrovne si PG muže vybrat z techto povolání.

Mistr Letu – Mistr Telekineze

Mistr Letu je PG, který si vybral cestu boje vlastními fyzickými silami. Používá své silné a hbité telo a rozvíjí svou schopnost létat.

Mistr Telekineze je PG, který se rozhodl dále vyvíjet svou telekinezkou schopnost a používat ji k boji.

Spolecné pro obe povolání

Zustavají schopnosti hranicáre a oba PG dostanou pri prestupu Griffiní zbroj speciálne ukovanou na jejich tela. Nelze sundat a má kvalitu zbroje +5.

Mistr Letu

PG, který se dá touto cestou dále nenarustají magy normální cestou, pouze si za každou lichou úroven pricte svuj bonus za Obr.

Od šesté úrovne získává k vzlétnutí také stremhlavý útok, ve kterém se z výšky spustí na neprítele a uderí ho zobákem.V tomto útoku si krome bonusu za vzlet ješte pripocítá bonus za Obr.

Od sedmé úrovne získává dva plnohodnotné útoky paráty za kolo (pouze na jednu postavu) a lze použít také šílený útok tj. 4 útoky za kolo. Pri tomto útoku má v následujícím kole postih na obranu – 3.

Pr : Kelk je na sedmé úrovni a je obklícen kostlivci a rozhodne se pro šílený útok. Jeho úc je 9/+2 a ten se rozdelí na 4x 2/+2, pricemž si Kelk hodí dvakrát na útok a zapocítá si pouze ten silnejší. Pri tomto útoku se PG roztocí dokola a zasáhne všechny bytosti v okolí (max 4) a pripocítává si bonus za sílu. Takže Kelkovo konecné úc je 4x 6/+2. PG sám nemuže ovlivnit koho zasáhne a proto pokud stojí v okolí i nekdo s prátel je 50% šance, že zasáhne jeho.

Od osmé úrovne získá PG za malý poplatek náramky na predloktí, které mu dají bonus + 2 k síle a k obratnosti.

Od jedenácté úrovne muže PG použít útok Rozervání. Pri tomto útoku se musí jedno kolo ustupovat a poté se prudkým prískokem snaží vrazit své paráty do souperova krku, ci obliceje a dále rozervat. Lze použít max na bytosti velikosti C. Pri tomto útoku si hodí obet proti past na obratnost 11. (ztráta 6 – 36 životu/smrt) .

Od trinácté úrovne muže PG použít útok Vzlet, ve kterém uchopí protivníka a vznese se sním do výše 10 sáhu, odkud ho pak mrští na zem. Zranení je za 3x bonus za sílu + 40. Postava se muže ješte na zemi zkusit vytrhnout a je to past na sílu 10 (úspech/neúspech)

Pokud se postava vytrhne muže ihned zaútocit na PG, který má v tu chvíli postih – 6 k obrane, min oc 1.

Od patnácté úrovne muže PG útocit paráty petkrát za dve kola, na 20 úrovni trikrát za kolo a na 27 úrovni sedmkrát za dve kola. K temto útokum už PG nemuže použít šílený útok.

Od dvacátétretí úrovne, získá PG celenku svého rodu s rezbou Griffiní královny Golardy. Tato celenka mu dává schopnost nepretržitého letu po dobu peti hodin, ale poté musí nepretržite spát dalších dvanáct hodin a mít minimum nákladu. Dále mu pridává +5 k útocnosti.

Od úrovne 29 získává PG schopnost Bersekr. Pri tomto útoku popadne PG protivníka a vzlétne s ním až do výše 30 sáhu. Poté muže použít nekteré ze svých útoku max. 3, kdy poslední útok je VŽDY Vzlet. Protivníkovi se do oc pocítá pouze kvalita zbroje. Muže se pokusit ješte na zemi vytrhnout a je to past na sílu 10 (úspech/neúspech)

Pokud se postava vytrhne muže ihned zaútocit na PG, který má v tu chvíli postih – 6 k obrane, min oc 1.

Mistr telekineze

PG, který se rozhodl jíti touto cestou narustají dále magy podle tabulky Chodce, ale pocítá se obratnost. Na šesté úrovni získává schopnost Síly Telekineze.

Od šesté úrovne muže PG použít Ránu na dálku, pricemž si nahází normální útok paráty nebo zobákem, a uderí ve smeru protivníka.

  • Dosah – 8 sáhu.
  • Magenergie – 10 magu.
  • Vyvolání – 1 kolo.
  • Trvání – ihned.

Na sedmé úrovni získává PG dva útoky myslí za kolo. Muže je požít pouze na jednu bytost.

Od osmé úrovne získává schopnost Silné rány. PG si nahází normální útok zobákem a k nemu si ješte pricte bonus za obratnost. Nakonec uderí ve smeru protivníka.

  • Dosah – 10 sáhu.
  • Magenergie – 12 magu.
  • Vyvolání – 1 kolo
  • Trvání – ihned.

Od deváté úrovne si muže PG koupit, nebo nechat vyrobit Amulet, do kterého následující tri dny bude pomocí dávného rituálu Ak – aš, zaklínat magy. Za tyto tri dny se mu do amuletu povede zaklít 15 – 21 magu. Amulet se dobíjí vždy o pulnoci a nikdo, krome samotného PG neví jak ho použít.

Od jedenácté úrovne získává PG schopnost Tlakové vlny. Zraní všechny postavy v dosahu vlny, která je vyslána v pulkruhu 160° ve smeru urceného PG. Ten si nejdríve nahází sílu vlny a pak ji vyšle.

  • Zranení – 6 – 36 životu.
  • Dosah – 10 sáhu.
  • Magenergie – 22 magu.
  • Vyvolání – 2 kola.
  • Trvání – ihned.

Behem vyvolávání je PG zapocítávána do oc pouze kvalita zbroje.

Od trinácté úrovne se muže PG naucit Lámání koncetin. Tento útok se používá pro vyrážení zbraní z rukou protivníka, nebo zneškodnení, ale né zabití. PG tento útok vetšinou používají pro lov. Cíl si pak háže proti pasti na odolnost 10 (odolal / podlehl). Pokud postava neuspeje proti pasti, je urcená koncetina zlomena. Tj. upuštení zbrane, spadnutí na zem apod.

  • Dosah – 10 sáhu.
  • Magenergie – 20 magu.
  • Past – Odl 10 (odolání / podlehnutí)
  • Vyvolání – 1 kolo.
  • Trvání – ihned.

Tento útok nelze použít na zlomení vazu ani pátere a nelze tímto útokem nikoho zabít.

Na patnácté úrovni muže PG útocit myslí petkrát za dve kola, od 20 úrovne trikrát za kolo, od 27 úrovne sedmkrát za dve kola. Muže zaútocit v jednom kole pouze na jednu bytost.

Od dvacátétretí úrovne, získá PG celenku svého rodu s rezbou Griffiní královny Golardy. Tato celenka mu dává schopnost nepretržitého letu po dobu peti hodin, ale poté musí nepretržite spát dalších dvanáct hodin a mít minimum nákladu. Dále mu pridává +5 k magum za každou další lichou úroven.

Od 29 úrovne získává PG Výbuch Magenergie. PG se zamerí na jednu bytost, která spolecne sním prestává vnímat okolí. Behem tohoto soustredení je PG a jeho cíl zranován za dvojnásobek životu a jejich oc je pouze kvalita zbroje.

  • Dosah – 15 sáhu.
  • Magenergie – libovolná
  • Zranení – 2 životy za 1 mag.
  • Vyvolání – 5 kol.
  • Past - Odl 13 (odolání / x životu)

Pokud ale postava uspeje proti pasti, je PG zranen za polovinu všech svých vložených magu a je 8 kol neschopen jakéhokoliv pohybu.

Shrnutí

Pulgriffin je vetšinou tichým, ale velmi silným spolecníkem. Mistr Letu je nezanedbatelný ve skupince bojovníku bojujících na dálku a kouzly, Mistr Telekineze zase dokáže udelat porádek i ve silných hordách, pokud je dobre bránen a hlídán pri soustredení. Pulgriffin bojuje jen pro dobrý pocit z boje, nebere peníze a je velmi cestný. Pokud Chodec ci Druid dokáže nejakého Pulgriffina zaujmout a sprátelit se sním, muže si být jist, že oddanejšího druha nenalezne. Pulgriffini, kterí se vydají na cestu boje jsou v mladém veku kastrováni a proto nemohou mít potomky. Vždy v dovršení desátku svého roku tj. každých pet lidských let odlétají na dva týdny ke svému hejnu. Nikdy nezapomínají a nemají smysl pro humor. Jsou velmi spravedlivý nesnášejí lži a podrazy a pro svého druha jsou ochotni obetovat život, ci se pomstít a použít k tomu všechny dostupné prostredky. Pokud zemrou jejich krídla je pevne obejmou a do dvou smen se zmení v prach a perí.

S.A.Terátor

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

Tyr - to je díky té Čelence. Jinak děkuji, ale je to doopravdy slabí.
Q-)


 Uživatel úrovně 0

No, dal jsi s tim dost prace. Jenom mi moc nesedi dobry rasy (Zkd Zmd). Ja mam radsi rasy, u kterych je vice moznosti jak povolani tak i presvedceni....
Ale to je jenom a jenom vec nazoru.
jeste k tomu letani. Mozna, ze jsi to tu uz vysvetloval (a v tom pripade se omlouvam), ale zajimalo by mne, kdyz muzou letet 2-7 smen, jak to delaji, ze ve velkem hejnu leti?


 Uživatel úrovně 0

Goro - jo tak tohle byl opravdu osudný omyl. Ale hned druhej pokus se mi celkem povedl. Díky


 Uživatel úrovně 0

Je to trosku nabustovany samy VYHODY ((2))


 Uživatel úrovně 0

Jelikož to nejsou přímo ptáci je let por ně dost vysilující.


 Uživatel úrovně 0

dobrej nápad. Jen trochu zvláštní povolání. S tím lítáním jak to že úmí létat jen 2-7 směn? Přijde mi že by měl umět létat o dost déle.


 Uživatel úrovně 0

zelgaris - zkusím na něčem zapracovat...


 Uživatel úrovně 5

BTW porad tady mliuvis o sokolnikovi... je to sice fajn, ale my nezname zadne povolani sokolnika, teda aspon ja ne.... jednoho jsem zähledl v novych povolanich kdysi, ale ten mi nepripadal nic extra....

btw stejne bych mu dal na vyber vice ptaku, i nejake ty spionaznni ptaky atd.


 Uživatel úrovně 0

Pro ten vztah k ptákům. Nechtěl jsem aby byl jenom sokolník, ale mohl mít, aspoň dvě volby.


 Uživatel úrovně 0

Proč může bejt jenom hraničář to je dost divný.