Nové Rasy

Kvarové Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 15

  • Výška: 160-200 coulů
  • Váha: 1250-2200 mn.(62-110 kg)
  • Třída velikosti: B
  • Základní pohyblivost: 11
  • Rodová zbraň: Krátký luk
  • Postřeh: +5% k postřehu na objekty

TABULKA VLASTNOSTÍ PODLE RAS
Rasa Síla Obratnost Odolnost Inteligence Charisma
Kvar, muž 10-15 10-15 8-13 4-14 6-11
Oprava - Kvar, muž +1 +1 0 -1 0
Kvar, žena 9-14 10-15 7-12 4-14 7-12
Oprava - Kvar, žena 0 +1 0 -1 +
Kvar, cestovatel 10-15 9-14 9-14 4-14 6-11
Oprava - Kvar, cestovatel +1 0 +1 -1 0
Kvar, stařešina 5-10 6-11 5-10 10-15 5-10
Oprava - Kvar, stařešina -1 0 -1 +1 -1

-pokud se z kvara stane stařešina, hoď si znovu na vlastnosti. Pokud by ti vycházela čísla větší než u tvého ne-stařešiny (kromě inteligence) pak se daná vlastnost nezmění(př.:Kvar měl sílu 12. Jakmile se z něj stane stařešina, jeho síla bude nejvíce 10.)

VLASTNÍ POPIS

VZNIK: Jsou to v podstatě lidé, ale odloučení od lidské civilizace a život v lesích po vzoru Elfů z nich udělal to čím teď jsou.

POPIS: Podobají se lidem, ale stavbou těla jsou menší a odlišují se v několika dalších faktorech.Mají nahnědlou kůži, hnědé až černé vlasy(většinou rovné a zastřižené po ramena) a zelené nebo hnědé oči. Obydlí si staví téměř výhradně v korunách stromů tak, že ovlivňují (tím myslím že ovlivňují rychlost a směr jejich růstu)růst větví. Na jednom stromě je možné nalézt až 5 domů.Sdružují se do vesnic, vyjímečně do větších celků.Rodí se 1-2 Kvarové, dožívají se až 200 let a o tom co během života dělají si povíme níže. Mluví obecnou řečí ale mezi sebou hovoří Kvarštinou. Mají i své vlastní písmo, ale to se používá jen pro nějaké slavnostnější rukopisy jako třeba kroniky apod., jinak píší srozumitelně pro ostatní.

ZPŮSOB ŽIVOTA: Základem jejich společnosti jsou vesnice. Vesnice se nachází převážně v lesích, pokud jsou vybudovány cestovateli tak i na jiných místech kde rostou stromy.Každá vesnice se skládá z třiceti až čtyřiceti domů, až na vyjímky dřevěných (kamenné stavby si občas staví jen vyšší vrstvy). V každém rodinném domě žijí až dvě generace (tedy Rodiče-Děti, blíže popsáno v průběhu života). V čele každé vesnice je náčelník(bojovník) a kněz(druid). Oba mají kolem sebe osobní stráž, která se vybírá z nejsilnějších mladíků(o způsobu výběru v kapitolce o průběhu života). Potravu získávají lovem a sběrem lesních plodů, díky čemuž dokáží přežít v lese sami velmi dlouho.

PRŮBĚH ŽIVOTA: Život Kvarů se rozděluje na několik fází. Jaké fáze to jsou a co každá fáze obnáší popíši právě teď:

Fáze života Kvarů:
1-16 let - věk učení
17 rok - věk zralosti
18-149 let - produktivní věk
150-200 let - věk stáří a moudrosti

-u kvarek jsou všechny hranice(až na začátek a konec života, tzn.1 a 200 rok) o 2 roky nižší

Věk učení: Sladké mládí, věk, kdy se malé děti připravují na dospělý život a rozhodují se co budou dělat, mimo jiné zahrnuje i přípravu na zkoušku dospělosti.

Věk zralosti: Jakmile mladý(á) kvar(ka) dosáhne této hranice, plně ovládne techniku tvorby obydlí ze živého stromu(toto obydlí si musí vytvořit) a podstoupí zkoušku dospělosti a síly. Zkouška dospělosti se skládá z následujících bodů:

  • Přežití v přírodě: Kvar(ka) musí tři dny přežít v okolní přírodě bez pomoci ostatních inteligentních bytostí(tedy musí lovit, sbírat plody, najít pramen, vyrobit si zbraně…) za pomoci jediného nástroje, a to dýky. S její pomocí si může vyrobit třeba dřevěné kopí, z vláknovitých rostlin třeba provaz…výsledné hodnoty nechávám na PJ.
  • Příprava pokrmu: Kvar(ka) musí přinést dohromady 1 čen jídla který nakonec sní náčelník a kněz(předem dojde k ochutnávání, aby nedošlo k otravě). Podle toho z čeho jídlo bude vytvořeno, bude částečně posouzen charakter Kvara(ky)(tedy pokud bude jídlo jen z bobulí,bude to svědčit o opatrnosti až neodvážnosti, na druhou stranu, pokud někdo přinese pokrm stvořený z masa divokého divočáka bude to už důkaz jisté odvahy(jednotlivé kombinace ponechávám na hráčích, výslednou charakteristiku na PJ) ). Jedinou podmínkou je, že Kvar(ka) musí použít jen nástroje které si vytvořil(a) v minulé zkoušce případně takové které si vytvoří v této zkoušce.
  • Lovecká zdatnost: Další podmínkou přijetí mezi dospělé je pořídit si náhrdelník jako loveckou trofej. Kvar(ka) má tři dny na to, aby si pořídil(a) co nejhezčí trofej, ale minimálně dva páry vlčích špičáků. Kromě takovéto trofeje musí ze zabitého zvířete získat i něco víc(kůži, maso atd.) Opět platí pravidlo o nástrojích.

Zkouška síly probíhá následovně: Jednou ročně se každý mladý Kvar který tohoto roku dosáhl svých 17 let (a neutekl) shromáždí v pravé poledne na ,,náměstí,, vesnice. Zde proběhne souboj ve stylu řecko-římského zápasu, kdy se protivník musí udržet 10 vteřin na zádech (je to past: sil ~ 5+bonus za sílu drženého ~ udrží/neudrží), aby prohrál. Nejsou povoleny žádné údery či kopy. Čtyři nejlepší jsou najmutí do osobní gardy náčelníka či kněze. Podmínka je, že počet zápasníků (před začátkem zkoušky) musí být následující: buď 8, nebo 16,nebo 32… (vždy dvojnásobek předchozí hodnoty)Totální vítěz má nejvyšší privilegia,jeho poslední soupeř střední privilegia a ti co vypadli v předposledním kole nízká privilegia. Garda se vždy skládá ze čtyř členů a to jak u náčelníka tak i u kněze. Pokud se najímá znovu, ale garda již má všechny členy obsazené, nově naverbovaní musí zápasit s málo privilegovanými členy gardy a pokud vyhrají tak je nahradí. Jenže takovýto souboj může pokračovat i dál: Nováčci kteří vyhráli pak bojují s výše privilegovanými gardisty a pokud uspějí…Když neuspějí v souboji s výše privilegovaným gardistou, nahradí gardistu se kterým bojovali před ním.

Produktivní věk: Po dovršení 18 roku života podstoupí dospělý kvar zásnubní rituál, kdy předvádí co všechno dovede za akrobacii na zásnubním stromě.Dospělé kvarky, kterým se akrobacie líbí (nebo se jim líbí ten co ji předvádí-taková zkouška dovedností) pak vystoupí z řady a začnou se pohybovat po stromě. Kvar si jednu z nich vybere a tu pak musí dohonit a chytit. Jakmile se to stane, jsou spolu zasnoubeni a zítra proběhne svatba. Po svatbě se nastěhují do domu který Imra (manžel Kvarky) vytvořil a Imre (manželka) ho zařídí nábytkem, který vytvoří stejně jako Imra stvořil dům.

Ti kterým se nechce do manželství a rozhodnou se stát dobrodruhy jsou nazýváni cestovatelé.Ti utíkají prakticky hned po dokončení zkoušky dospělosti a dál se toulají jen na vlastní pěst, v případě že potká nějakou družinu pokusí se k ní přidat. Tito cestovatelé nevychází bez svého krátkého luku a několika šípy (to ovšem neznamená že by postava musela hrát vždy jen cestovatele, může třeba hrát i obyčejného kvara kterému zabili manželku a teď hledá vraha apod.).

Věk stáří a moudrosti: Počátek stárnutí, kvara začínají pobolívat klouby atd. Protože už žije klidný život, většinou studuje různé přírodní síly, rozvíjí své psychické vlastnosti, medituje, prostě rozvíjí svého ducha. Stařešinové jsou poměrně moudří a hodně toho vědí, ale většinu podstatných věcí nikomu nevykládají. Jejich děti jsou povinné se o ně starat až do poslední chvíle. Neexistuje nic jako závěť, vše propadá ve prospěch kmene. Dům zemřelého je zrušen opačným způsobem než byl stvořen.Jen zřídka kdy cestují.

Diskuze

 Uživatel úrovně 5

Hmm, není to zlé, ale dobré.


 Uživatel úrovně 0

zajímavé,velice zajímavé.


 Uživatel úrovně 0

Jo, dobrý!!


 Uživatel úrovně 0

Dobry ale kratky


 Uživatel úrovně 0

Ty jö,je to dobrý.


 Uživatel úrovně 8

Jasně, mělo to být +1.


 Uživatel úrovně 5

sakar to bude moje chyba... napiš mi sem tu hodnotu UnknowNe


 Uživatel úrovně 0

U kvara-ženy ti chybí oprava k charismě


 Uživatel úrovně 8

A krom toho jsem jasně napsal, kdy se dožívají dospělosti.
připomenu: 1-16 let...věk učení, 17 rok...věk zralosti, 18-x věk dospělosti...


 Uživatel úrovně 5

nic proti ccrewe, ale to samý co jsi napsal o kvarech, by jsi klidně mohl napsat o elfech, ti žijou taky dlouho a dospělosti se dočkají až kolem těch 100-120 let.