www.Dracidoupe.cz


Nové Rasy



Ještěří lidé podruhé

Příprava pro tisk (tisknuto 1085x)
Autor:UnknowN
Přidáno: 19:16:13 16.11.2002
Hlasovalo: 20
Průměrné hodnocení: 3.95

Ještěřích lidí existuje několik druhů.Nejdříve popíšeme to co mají společné, jejich odrůdy a speciální schopnosti odrůd poněkud níže.

Společné znaky

Fyzické znaky

  • Velikost: B
  • Výška: 160-210 coulů
  • Váha: 1600-2860 mn(80-143 kg)
  • Základní pohyblivost: 11(vodní na suchu:10 / ve vodě:13)
  • Rodová zbraň – kopí nebo oštěp

Popis: Jejich vznik se datuje do doby dinosaurů kdy byl nám neznámý druh dinosaura přírodou obdařen jistou inteligencí a během několika miliónů let svého vývoje získal v zásadě humanoidní rysy.Zkázu dinosaurů přežili v jeskyních kde se ukrývali po dobu neobyvatelnosti.I když byli ještě v jejich době kamenné,jejich instinkt jim radil aby umístili dostatek potravin a vody na bezpečném místě v jeskyni.Když byl konečně svět obyvatelný vyšli na povrch a začali ho osidlovat. Vypadají následovně kostru mají, až na některé výjimky, velmi podobnou lidem(tedy chodí po dvou nohách, mají dvě ruce, jednu hlavu, dvě oči; vlastní kosti jsou o něco robustnější než lidské). Vypíši tu jen ty odlišnosti: 1:Kůže je pokryta šupinami(u většiny exemplářů vypadá jako hadí, u zbytku je podobná spíše krokodýlí, viz níže. 2:Vezměte hlavu varana a posaďte ji na krk humanoidní bytosti. Tak nějak vypadají. 3:Páteř nekončí u kostrče, ale pokračuje v ocas. 4:Jejich ruce mají jen tři prsty(místo malíčku a prsteníčku mají jeden prst a místo ukazováčku a prostředníčku mají druhý prst. Palec zůstává ve stejné poloze jako u lidí).

11.6.153 rok 4 věku: Přistáli jsme na ostrově který podle našeho mapovacího systému ještě nedotčený. Přesto však měl ostrov své obyvatele. Již z dálky jsme viděli jejich kopí. Z dálky vypadali jako lidé. Když jsme však přijeli blíže, zjistili jsme že lidem jsou podobni pouze stavbou těla. Jejich kůže byla potažena šupinami, jejich hlava měla tvar který ze všeho nejvíce odpovídal hlavě nějakého ještěra a na rukou, kterými třímali svá kopí a oštěpy, byly jen tři prsty…

Tak to byl záznam prvního kontaktu s Ještěřími lidmi jak ho popsal Argon,kapitán lodi Ariane. Vysvětlili jim,že tento ostrov je jejich vlastí od jejich roku 1(tedy od doby kdy začali přemýšlet) a že osídlili ještě 4 další ostrovy na které doplavali.S ještěřími lidmi bylo navázáno přátelství a jako přátele je postupně uznali všechny rasy,jen hobiti se jich trochu bojí.Ukázalo se že jsou skutečnými mistry v používání kopí i jejich výrobě.Jejich kopí jsou trochu lehčí než obyčejná a oni se s nimi naučili i výborně házet.Ukázalo se však že zacházení s lidskými robustnějšími kopími jim nejde tak dobře jako se svými,nicméně používají je dobře.Ještěří kopí se většinou pozná na první pohled,protože násada z kovu ulpívá na dvou sáhové tyči z lidem neznámého(Ještěřímu národu známo)šedého dřeva .Ještěří lidé nikdy zdroj tohoto dřeva nepředali (a nepředají) jiné rase dobrovolně.

Ještěří čich

Ještěří lidé mají velmi dobře vyvinutý čich.Pro pravidla DrD funguje jako hobití čich,jen nápadnost u jedů je u zápachu o 10% vyšší.Pokud útočí na neviditelného protivníka,je třeba rozlišit 2 případy:1. protivník má svůj specifický zápach(člověk pod vlivem neviditelnosti) 2. Jedná se o protivníka bez zápachu(nevidění). V prvním případě Ještěří člověk dokáže určit polohu takové bytosti, v tom druhém je třeba postupovat podle pravidel pro boj s neviditelným bojovníkem. Znalci hadů určitě vědí jak hadi a ještěři ,,čichají,,(pomocí jazyku).Ještěří lidé ,,čichají,, stejně, z čehož mimo jiné vyplývá, že když jim někdo vyřízne jazyk mají po ,,čichání,,.

Užívání kopí a oštěpu

Ještěří kopí má v rukou Ještěřího člověka následující vlastnosti: boj tváří v tvář: 5/0 +1(u ostatních ras má OZ:0), střelecký souboj(vrhací zbraň):5/0 7/14/21, váha:50mn a cena jsou 2 zlaté.(bonus za rodovou zbraň).Pokud používají lidská kopí,nemají žádné postihy či bonusy(kromě bonusu za rodovou zbraň).Ještěří oštěp je podobná zbraň, s tím rozdílem že je lépe přizpůsobena k vrhání(a k ničemu jinému se prakticky nepoužívá).Jeho vlastnosti jsou následující: boj tváří v tvář: 3/+2 -1, střelecký souboj(vrhací zbraň): 5/+2 8/16/25 (bonus za rodovou zbraň). Při používání v armádě mají kopí a oštěpy stejné hodnoty, jen se musí přičíst bonus za rodovou zbraň.

Teplomilnost

Ještěří lidé již nejsou studenokrevní jako jejich předci,nicméně pokud je zima mají jisté postihy.
- Sníží se stupeň(! Stupeň,nikoli bonus - ten se sníží v závislosti na stupni) vlastností (pro pravidla pro dovednosti používej původní hodnoty) a to následovně: síla -1 obratnost -3(je třeba říci že pokud v zimě není zima tj. nepadá sníh a netvoří se námraza,ale je jenom méně teplo,jako třeba na podzim,,ají jen posth: obratnost -2)

Boj přirozenými zbraněmi

Ještěří lidé zdědili po svých předcích poměrně silné zuby a ocas.Pokud jsou ohroženi a nemají žádnou zbraň pak použijí právě tyto zbraně.Takže vlastnosti: čelisti: 4+1 (nejde použít na obranu) ocas: 5 0 (nejde použít na obranu,způsobuje jen stínové zranění) pokud jde o obranu,Ještěří lidé mají poměrně tvrdou kůži,ale jako méně kvalitní zbroj se dá použít jen u 2 z 6(1k6:3,6=má tvrdší kůži) ještěřích lidí.V tom případě je KZ kůže 2.Pozn.: Vojáci Ještěřích lidí si většinou na ocas připevňují násadu s bodci, v tom případě má ocas útoč. +1 a způsobuje skutečné zranění. Délka obou zbraní je 1.

Rodové zvíře

Ještěří lidé se vyvinuli z ještěrů a dlouhou dobu s nimi i žili. Když ještě neexistovali koně, vyšlechtili si speciální druhy varanů. Celá tisíciletí používali varany k orbě, k jízdě a, když na to přišlo, k válčení. Vlastnosti a druhy jejich varanů jsou následující (viz. Tabulka jezdeckých zvířat,str. 109 PPP a PPE-S):


Zvíře Pohyb. Nosnost Vytrvalost Ujede Čn10m Cena*
Varan tažný 6 2100 25 35 2:90 2000-7000
Varan obecný viz. Varan popsaný v pravidlech
Varan jízdní 7 1300 23 40 2:30 2700-8000
Varan zelený 6 1500 20 39 3:00 2000-7000
Varan červený 7 2500 25 40 3:00 2000-7000

* Cena uvádí cenu zvířete které bylo nalezené prodejcem jízdních nestvůr, Ještěří lidé své Varany velmi milují a cenu za kterou by ho prodali považují i králové za nevýhodnou.

Varan tažný

Byl speciálně vycvičen na práci na polích a tahání těžkých břemen. Má mohutnější stavbu těla a vydrží docela dlouho pracovat. Jejich šupiny mají hnědou barvu. Lze využít i pro vojenské zásobování:
Náklad:700 kg
počet: 2
cena 300(1500)
povoz: 80
- hodnota uvedená v závorce určuje nákupní hodnotu pro jiné země než ještěří, ale jedná se o jakousi ‚půjčku‘, protože se ‚dodávají‘ i s ‚řidiči‘ povozů, tedy ještěřími lidmi.

Varan obecný

Je popsaný v pravidlech.

Varan jízdní

Varan vyškolený pro rychlejší pohyb, tedy jezdectví nebo tažení kočárů. Vypadá poněkud slabě v porovnání se svými silnějšími kolegy ale nahrazuje to svou větší rychlostí. Jsou známy různé barevné variace, ale nejčastěji jsou světle hnědí. Vyznačují se také tím, že mají poněkud delší nohy.

Varan zelený

Využíván hlavně ,,Zelenými,, a ,,Gekonci,,. Je vychováván v lese a dokázal se přizpůsobit k pohybu po stromech a zdech stejným způsobem jakým to udělali gekonci, tedy na prstech se jim vytvořili silné přísavky. I oni mají poměrně slabší postavu, ale při dopravování břemen přes strmější plochy jsou nedocenitelní. Jejich šupiny jsou zelené.

Varan červený

Tento varan je speciálně cvičen pro boj. Stejně jako varan tažný, má mohutnější stavbu těla a silné svaly aby dokázal unést zbroj a jezdce. Pokud Ještěří lidé používají varany v armádě používají právě varana červeného a varana obecného který umí létat. Varan červený má oproti varanu obecnému jisté výhody.Přehledně by je měla zobrazovat Tabulka jezdeckých nestvůr (viz. Strana 34 PPE-S)Kůže je tmavě červeně zbarvený.
Jezdecká nestvůra Bonus k BS ÚČ oprava k M rychlost životy početnost cena výcvik
Varan obecný +1 5 3 -3 7 20 3 3000 3
Varan červený +2 6 3 -1 7 25 3 3500 4

  • Ceny udávají cenu pro ještěří země. Pro jiné je 26000.
  • Varan obecný se dá použít jako letecká nestvůra. V tom případě pro něj platí hodnoty z pravidel.

Zbroj pro varana:

  • KZ:2
  • ZB:2
  • -může používat jen těžká jízda
  • cena:260

Teď přijdou tabulky a odlišnosti odrůd ještěřích lidí:


Odrůda: *obecný *zelený *červený gekonec *vodní *zlatý bonus/postih
Síla 9-14 8-13 10-15 6-11 8-13 6-11 0
Obratnost 10-15 12-17 8-13 13-18 13-18 9-14 +1
Odolnost 8-13 7-12 10-15 6-11 8-13 8-13 0
Inteligence 10-15 10-15 8-13 9-14 9-14 13-18 0
Charisma 5-10 5-10 4-9 8-13 5-10 5-10 -1

* označuje místo kam se přidává slovo ještěrec.

Ještěří člověk - obecný

Naprosto základní typ ještěřího člověka. Jejich šupiny jsou světle hnědé, oči jsou jantarově žluté s černou zornicí. Nemají žádné speciální vlastnosti.

Ještěří člověk - zelený

Odrůda žijící v lesích. Každý z této odrůdy je zeleně zbarvený, oči jsou hnědé,s černou zornicí. Nejsou známy žádné speciální vlastnosti.

Ještěří člověk - červený

Tito Ještěří lidé žili v drsnějších podmínkách, například v horách, a tak se stali, podobně jako barbaři, o něco odolnějšími a silnějšími, ale méně inteligentními tvory. Jejich šupiny jsou červeně zbarvené, oči jsou oranžové a s černou zornicí.

Ještěří člověk - Gekonec

Gekonci jsou zvláštní odrůdou, která se vyznačuje především o něco zvýšenou obratností a charismou. Jejich kůže je světle zelená a ne tak zrohovatělá, takže se nedá použít jako zbroj, oči jsou světle zelené s černou zornicí. Gekonci jsou zvláštní hlavně tím, že mají na rukou i na nohou přísavky které jim umožňují lézt po jakýchkoliv stěnách se 100% úspěšností při žádném naložení, s 90% úspěšností při mírném naložení, s 65% úspěšností při středním naložení a s 45% úspěšností při velkém naložení. Na tuto schopnost pohlížej jako na zlodějovo šplhání po zdech. Pokud je gekonec zloděj, zvyšuje se pravděpodobnost úspěšného lezení po zdech o 20%(úspěšnost Gekonovy schopnosti, a nikoli té schopnosti kterou získal jako zloděj).

Ještěří člověk - vodní

Ještěrci vodní jsou známi především svými žábrami které jsou kombinovány s plícemi, takže jsou to takoví obojživelníci. Pohyb ve vodě jim usnadňuje plochý ocas a plovací blány mezi prsty na rukou i na nohou. Z toho vyplývá že všichni umí od přírody dobře až dokonale plavat a dokáží se pod vodou pohybovat neomezeně dlouho. Jejich kůže je modrá, oči jsou zelené s černou zornicí. Zajímavé je také to že jako jediní z Ještěřích lidí mají 3 oční víčka: dvě která používají jako lidé a jedno které je průhledné a zakrývá oko při potápění.

Ještěří člověk - zlatý

Tento druh Ještěřího člověka se vyznačuje svojí inteligencí ale jinak nemá žádné zvláštní schopnosti. Jejich šupiny jsou hladké a mají nápadně žlutou barvu.Oči mají černou barvu, zornice je žlutá.

Pozn.: Žádný Ještěří člověk nemá rád když ho někdo oslovuje ,,Ještěrec,, nicméně to dokáží přestát. Zvláště pak Ještěří lidé – obecní nemají rádi když jim někdo řekne ,,Ještěrec obecný,,.

Pozn.2: Království ještěřích lidí jsou organizována následovně: V čele království(či jakéhokoliv panství) bývá většinou Zlatý Ještěří člověk.Ten může mít různé zástupce či poradce. Zástupce a poradce pro válčení bývá Červený Ještěří člověk, pro diplomatická jednání Gekonec nebo jiný Zlatý Ještěří člověk. V čele vesnic stojí buď Zlatý ještěří člověk nebo(a většinou) Zástupce téhož druhu Ještěřího člověka který obývá původně tuto vesnici(město…), případně se uplatňují dědičná práva.




Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
[Další]
[Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 11-20 / 21
Ikonka uživatele dano    [pošta] NEW     21:46:45 18.11.2002
Celkem zajímaví, ale v Might and Magic 6 mají luky a blesky (beztak sem je zabil)

Ikonka uživatele Dagoth    [pošta] NEW     11:38:56 18.11.2002
Myslim, ze to je dobra rasa, za kterou by se dalo v pohode hrat...
Akorat bych rozvedl jejich povahu. Ja kdyz si vybiram rasu, tak podle toho, jaky to sou charaktery - arogantni elfove, drsni barbari, zvedavi hobiti a tak. Co sou Jesteri lide?...
A jeste malej detailek - jestli funguje jako hobiti cich, ale na bazi "smradu", tak bych chtel neco upresnit: Hobiti "neuciti" nemrtve pro jejich podstatu, ale kdyz jesterec citi fakt smrad, tak asi citi i smrdutyho zombaka, ne?

Ikonka uživatele zelgaris    [pošta] NEW     16:33:25 17.11.2002
Tolwyn, ty jsi asi nikdy nepochopil význam charismatu, že? Nejde jen o vzhled, jde o to, jak daná bytost dokáže jednat a působit na lidi, jak dokáže přesvědčovat. BTW a když už jsme u té krásy, tak nechápu, proč by nemoh být ještěrec hezký jako průměrný člověk.

Jasně CCrewe, jsou hroší než jiné, ale byly tady první (ti půl-orkové, o to jde).

Ikonka uživatele tolwyn    [pošta] NEW     15:30:41 17.11.2002
moc dobre udelany, akorat mne zarazi: ve vlastnostech maji ti jesteri charismu v rozpeti ctyri az deset. proboha vzzdyt deset je prumerna hodnota pro cloveka! to chces rict, ze takovej jester muze byt stejne pekny jako clovek?

Ikonka uživatele ccrew šílený vyvolávač    [pošta] NEW     13:20:14 17.11.2002
Zelgaris tvuj pulork mi pripadal trochu nudny neuraz se ale nejak me neoslovil mel jsi lepsi rasy sice byl pekne rozepsany a pochopil jsem jeho zivot ale byl takovy nemastny neslany ale je to jen muj osobni nazor.Jesteří muži jsou o hodne lepsi nez jejich predchudci a je to zajimava rasa dovedu si predstavit letce na pterodaktilech, stegosauří těžkou jízdu a spoustu malých jesterek pochodujících do války moc se mi to libilo a vytky jsou vypsany a me nezbyva nic jineho nez se pripojit.

Ikonka uživatele zelgaris    [pošta] NEW     11:25:32 17.11.2002
Ale musím, Erricu, mýma Půl-orkama to tady začalo a od tý doby jsou tu dokonce i příspěvky, který se dají číst... i když někteří se drží stále svého... a nedopadá to vždycky tak, jak by mělo.

Ikonka uživatele Erric    [pošta] NEW     10:52:40 17.11.2002
Zelgu, no no, zas task vychvalovat nás nemusíš :-)
Myslím, že s kritikou si dal zelgaris dosti velkou práci. Jak bych to jen řek, kdybych něco dodal, nebylo by to asi nic moc nového. Za 4* z níže uvedených důvodů.

Ikonka uživatele zelgaris    [pošta] NEW     20:28:10 16.11.2002
Já ti neříkám, že k varanům nemají blízko, já jen obhajoval teorii trochu offtopiců.

No ten dračí člověk to není špatný nápad...

btw přečti si tady ty ostatní rasy, můžu ti říct, že se poučíš, i když jsem tady tu manii s lepšími rasami začal já, když jsem si četl Erricovy skřety nebo Osinovy Killili, tak i já jsem se trochu poučil a chytil novou inspiraci.

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     20:26:11 16.11.2002
zelgaris: jak jsi se zmiňoval otěch dracích...Napadlo mě: Dračí člověk - král ještěřích?
- k těm postihům v zimě...platí to jen pro ještěřínky.
- myslel jsem...víš, po stěnách leze přeci jen méně než jeho předci, takže mu jeho přísavky trochu zakrněly. Dále je asi trochu těžší, takže to s tím lezením po stropě...Leda s pavoučím lektvarem, nebo kdyby se chvilku postil.
- u vodních...útok bych jim nechal, ale spíš by měli nižší útočnost (plošší ocas...útok na plocho, je tu jistá podobnost)
- Varani...K varanům mají opravdu blízko a protože zatím znali jen málo ostatních zvířat, využívali varany.
To jsou mé názory.

Ikonka uživatele zelgaris    [pošta] reputace: 1
nedohledatelné: +1
NEW     19:57:57 16.11.2002
1) Jejich vznik se datuje do doby dinosaurů... jinými slovy, jsou na tom stejně jako lidi. Prostě v podstatě evolucí trochu jinak ovlivněná větěv lidí, která se od lidské větve oddělila velmi velmi brzo, takže mají s lidmi společný jen humanoidní vzhled (2 nohy 2 ruce jedna hlava a jeden ocas). Taky by mě zajímal název toho dřeva, ze kterého mají kopí, jestli je vhodnější pro démony než obyč dřevo, o kolik jsou věci z toho dřeva lehčí než věci z obyč dřeva apod. Bylo by to fajn vědět, ale být to tady nemusí... není to zásadní.

2) Ještěří čich - pěkně poupraven, vysvětlen, což je dobře.

3) Ty postihy v zimě... myslel jsi to jenom pro ještěrce, nebo tyto postihy mají i jiné rasy, které se nacházejí v zimě (mrazu, apod.). Jestli jsi to myslel jinak, tak je to podle mě zbytečné uváděť... když už jsou teplomilní tak nevím, proč by jim měla být v zimě větší zima... tedy vím, protože ještěrci mají šupiny a ty neizolují teplo tk dobře jako lidská kůže či savčí srst... takže nech to tak, ale IMHO by jsi měl uvést, že pokud se v zimě zabalí do kožešin, tak postihy nemají.

Já si ještěrce předstvuju tak že toho moc na sobě, krom bederní roužky nenosí.. proto by jen v bederní roužce měly ty postihy, ale v kožešinách to asi ne. Samozřejmě, potřebovali by hoodně ožešin.

4) Přirozené zbraně a oštěpy jsou dobrý, snad jen ten útok čelistí je takový moc velký, vsázel bych spíše na to, že to bude bolet. Připiš něco jako překvapení.. pokud postavy poprvé uvidí ještěrce, tak je tento nezvyklý útok může překvapit, ale po několika bojích nemá smysl, aby ještěrec takto útočil protože se vystavuje velkému nebezpečí... jenom tak vystrčit hlavu, to není žádná sranda.

5) Ať žijou varani.. vidíš k rase přímo to nepatří, ale když sem napíšeš takový trochu OFF-TOPIC nevadí to, lidí si to rádi přečtou a je jim úplně jedno, že to až tak moc k tématu nepatří. TAk to prostě chodí a je to tak dobře.

6) U zbroje pro varana ti trochu ujela cena, je tam 260 ale čeho, řek bych že asi zlatých, že ano.

7) Obecného, zeleného a červeného šlo taky trochu natáhnout, když už sis dal tu práci s těma ostatníma.

8) Gekonec by měl mít bonus na lezení po stěnách více než 20% vezmemeli v potaz, že kdyby nebyl zoděj má 100% ale jako zloděj by měl kolem 90%, kdyby si dobře hodil na obratnost, tak i více, ale taky by si mohl hodit blbě a to by měl zase méně. BTW možná bych to zapsal tak, že "každý geckon ovládá zlodějskou schopnost šplhání po zdi jako lupič na x-té úrovni (nevím, na které úrovni má 100%, takový přehled v tom nemám) - takhle by to šlo, pokud si myslíš, že používají špláhní po zdi, ale pokud vím, tak gekoni mohou šplhat i po stropě a promiň, le tohle zloděj nedokáže (nějaký expert možná ale do té 15 úrovně na tohle můžeš zapomenout) - tedy jesli si myslíš o gekonech to samé, tak tuhle vlastnost trochu rozepiš (prostě aby z nich bylo něco jako spiderman bez sítí, prostě jako gekoni). Pak je tu ještě možnost, že jsi tak smýšlel, ale protože mají humanoidní tělo, tak se neumí po zdech pohybovt tak dobře jao jejich malí "příbuzní".

9) U ještěrce vodního by jsi měl změnit parametry útoku ocasem, protože plochým ocasem se bude parvděpodobně hůře útočit... a taky mě napadlo - sice až teď, ale přece - jak vlastně útočí tím ocasem... otočkou nebo ho mají tak dlouhý, že mohou jím útočit a stát přitom k nepříteli stále čelem. Přece jenom ten pohyb pod vodou bych trochu omezil, žádný plaz (ještěr) se nemůže pod vodou pohybovat neomezeně dlouho.

10) Sorry, ale nějak se mi ztratily ty informace pro PJ, tedy to hospodářství a tak... tedy vlastně vono se to neztratilo.. SMAZAL JSEM TO. Proč? Protože obyč. hráči je to k ničemu a neznám moc lidí, kteří hrají DrD svět.

Takže prostě ****, vůči kvarům, nebo jak se zovou je to skvost, tentokrát se ti to fakt povedlo, takže ještě pár oprav a máš na *****. BTW doporučuji ti přečtíst si, Ericcovy skčety, moje rasy (hlavně půl-orky, tam to všechno tady s těma rasama začalo) a pak ještě Osinovy Killili a taky další 5ti hvězdičkové nebo 4... naber inspiraci, podívej se jak to má vypadat a dopiš ještě něco k ještěrcům (tentokrát třeba zabrouzdej i ke vstahům s draky).

Jinak doufám, že jsem na nic důležitého nezapomněl, za nějaký čas si to zase přečtu a doplním nové poznámky. (a prosímtě nepiš už příště ty pič**iny pro DrD svět, je to fakt k ničemu a stejně jak jsi psal, většině lidem to nic neřekne)

[Další]
[Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
6 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.83780717849731 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách