Nové Rasy

Horal Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 11

"Putoval jsem asi už týden bez jídla a bez vody. Ten den jsem dorazil k úpatí hor. Polomrtvý žízní jsem se vydal hledat pramen a vtom jsem zaslechl hlasy. Byl to drsný jazyk, asi skřetí. Podle hlasů jih muselo být mnoho. Pozvednul jsem kladivo a štít a vyčkával vztříc své vlastní smrti. A vtom jsem spatřil početnou skupinu lidí. Vysocí a svalnatí muži s krátkými vousy a rozježenými vlasy. Když mě spatřili sklonili zbraně a jeden znich ke mě přistoupil se zdvihnutou rukou na symbol přátelství. Upustil jsem kladivo a štít a klesl jsem vyčerpán na kolena, poslední co jsem cítil byla voda, dostal jsem napít. Probudil jsem se v lucernou osvětlené jeskyni, mé zbraně a i ostatní věci leželi vedle mě, asi mi důvěřovali........."

- Gorlin, syn Gorlův - Trpaslík válečník

Popis: Horalové jsou až dva metry vysocí, svalnatí humanoidé, kteří žijí v horách :). Vzhledem se podobají lidem.


TABULKA VALSTNOSTÍ PODLE RAS
Rasa Síla Obratnost Odolnost Inteligence Charisma
Horal 5-15 9-14 10-15 3-13 2-12
Opravy +2 +1 0 -2 -3
Základní pohyblivost 10
+10% na postřeh při hledání objektů

Hod na přesvědčení
1 Zákonné dobro
2-3 Zmatené dobro
4-5 Neutrální
6-8 Zmateně zlo
9-10 Zákonně zlo

Zvláštní schopnosti

Pohyb v horách

Horalové žijí v horách od dětství a umějí se zde velmi dobře pohybovat. Při pohybu v horách ovládají chodcovu schopnost Rychlý pochod. A ovládají také několik schopností zloděje : Schování se ve stínu a Tichý pohyb, zvládají je jako zloděj 1k6 úrovně.

Cit kamene

Každý deb dokáží horalové seslat druidské kouzlo Cit kamene, a to jednou denně za dvě úrovně horala. Horalského druida navíc seslání tohoto kouzla bez použití této schopnosti stojí jen 1 mag (stojí původně 2).

Rodová zbraň

Horalové požívají jako rodovou zbraň válečné kladivo a prak.
A jelikož se vyznají v kamenech, tak kamení, které používají jako střelivo (a sami si je v horách vyhledají), zvyšuje útočnost praku o 1. To platí i pro vrhání kamene rukou.

Válečníci, hraničáři a zloději

Horalé těchto povolání tvoří bojovné skupiny, které občas používají jako nájezdníky. Jsou vyzbrojeni kladivy, praky a někteří i dřevěnými štíty. Jako brnění používají medvědí kožešiny (KZ 2; váha A=45, B= 65, C=80; může ji používat jakékoliv povolání; pokud se nejedná o válečníka nebo chodce, tak snižuje charisma o 1 nebo 2).

Hraničáři mají pozměněnenou šanci na naučení mimosmyslové schopnosti.


1-65%pyrokineze
66-85%telekineze
86-00%telepatie

Alchymisté

Horalští alchymisté většinou vyrábí výbušniny na rozšiřování jeskyní, kde žijá a vyrábí jedy pro nájezdníky.

Kouzelníci

Z řad horalů se málokdy rekrutuje nějaký kouzelník.

Závěr

Tak si to užijte ve zdraví lidi.
Kritiku a dobré rady vítám.

Diskuze

 Uživatel úrovně 5

Tohle mohla být skvělá rasa, chtělo jí to jen dodat více času a více popisu. Odrazilo by se to i na kvalitě.


 Uživatel úrovně 0

Ať žije Wolis!!! :-)


 Uživatel úrovně 0

No nevim, je to zajímavý, ale hodně nedodělaný a zdá se mi, že jsou až moc hloupí ti Horalové. Asi bych jim aspoň tu inteligenci malinko zvednul tak na 8 - 13


 Uživatel úrovně 0

Měl bych k tomu podobný námitky jako UG_ ale snaha a nápad by se měly vždy ocenit, dále bych chtěl odsoudit ZKURVENEJ příspěvek pana Sarchona do této diskuze možná má pravdu ale to co tady napsal bych dal k nějakýmu horšímu příspěvku.


 Uživatel úrovně 0

To se mi líbí .


 Uživatel úrovně 0

Docela slabí něco podobné jsem viděl ve hře stín meče až na par uprav


 Uživatel úrovně 5

Zajimava debata :-)

Nicmene je fakt ze mne tato "rasa" nicim prilis nezaujala. Spis bych z toho udelal "povolani" pro NPC postavy, nez rasu.
Chybi tu opet nejake to kulturni zazemi, zvyky a podobne veci.


 Uživatel úrovně 0

Seš borec Sarchone tak se mi to libí.Nevim co furt řešíte kdybyste si vymakali ňákou normalní postavu ta kby ste byli spokojenější,než vorat Drd


 Uživatel úrovně 0

Začínám mít dojem že hráči Doupěte degenerují a nakonec znich zbydou jen sračky jako tento zasranej článek. Nebudu jmenovat všechno (tolik času na všechny ty zasraný připomínky nemám), ale horal je zvyklej chodit dělá to celej život, takže proč je ta zkurvená (základní) pohyblivost tak malá?? Můžeme všechna povolání naházet do mixéru a generovat a generovat. Například takový Mixmasta - Drakomluva, telekineze, 14 útoků za kolo, všechna čarodějova kouzla (nepotřeba magenergie), komunikace ze sférama (s úspěchem 99% a opět bez magenergie), zná všechny jazyky na daném kontinentě, oceňuje jako zloděj na 36. úrovni a okrádá na deset až patnáct metrů pomocí již uvedené telekineze. Používá speciální zbroj "císařskou" (KZ :20), rodová zbraň dubové lístky (23/+124/+15/100/1000/10000), volně může zakládat hvozdy a na expertech získává dračí dech atd.
P.S.: Nakonec bych měl podotknout že vypadá jako uschlá větev dubu a po smrti se stává bohem.
P.P.S.: Vzpamatujte se (Welcome in the real world!!!!!!!)


 Uživatel úrovně 5

Jo, proč vám to vadí?
Kostěj má pravdu. Dívej, v DrD nejde pořád vytvářet úplně něco originálního a tak se prostě stane, že někomu se něco líbí v jiné hře a řekne si "Proč by to nemohlo být v DrD. Vždy't je to dost dobrý." - chápeš Eye-Ezeichieli.
Já osobně tvořím teďka šamana a jestli mi napíšeš, že jsem ho zkopíroval ze Stínu meče, tak...