Nové Rasy

She-Wan, savanní skřítek Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 19


TABULKA VLASTNOSTÍ PODLE RAS
Rasa Síla Obratnost Odolnost Inteligence Charisma
She-wan, savanní skřítek 2-7 10-15 4-9 11-16 12-17
Oprava -7 +2 -3 +2 +2

  • Magener: 7-12
  • Velikost: A
  • Výška: 50-100coulů
  • Váha: 400 - 800 mn (20 - 40 kg)
  • Věk: Až 150 let. Většinou kolem 120 - 130 let.

    Tito skřítci vznikli v dávných dobách z prvních semínek trávy, které je v savaně požehnaně. V savaně se právě tito skřítci zdržují a žije jich zde na pěti čtverečných mílích okolo pěti - jedna rodina, avšak málokdy se podaří poutníkovi uzřít jejich malá zavalitá tělíčka. Avšak pokud má v noci poutník neklidný a lehký spánek, může kolem sebe uslyšet šramot a štěbetající hlásky nesmírně zvědavých a plachých She-Wan. Pokud však zachová klid a pomalu otevře oči, může spatřit kolem sebe rodinku malinkých skřítků, kteří si ho všemožnými směry prohlížejí. Pak však musí tiše promluvit a pokud se mu poštěstí, pidimužíci (a pidiženušky) se s ním dají do řeči. Pokud takto neudělají, plaší človíčci se rozutečou.

    She-Wan je malý nárůdek ještě menší než hobiti s modrozelenou pletí, malým kulatým nosem a velkýma kulatýma očima. Mužíčkové si často nechávají narůst bradky nebo licousy a ženušky se zdobí různými náhrdelníky z plodů savany. Nejsou ani příliš robustní a jednáním připomínají elfi, ale hbitostí hobity.

    Tito skřítkové nemají příliš v lásce světlo a proto přes den spí v komfortních norách hluboko v podzemí, kde mají zavedený i pramen vody - každá rodina musí mít svůj.

    Děti skřítků vypadají podobně jako dospělí, jen jsou menší a nemají bradky, licousy ani vlasy. Toto všechno jim začíná růst kolem 7. roku života, kdy se stávají i dospělími.

    Tento nárůdek boje nebaví a ani se v nich nijak necvičí. Jednou za deset let se však zástupci rodin spolu utkávají ve dvojboji - lov ryb oštěpem a hod prakem na pohyblivý cíl (většinou králík, kterého si pak dají k večeři). Tyto dvojboje probíhají u jezírek.

    Spory o území savany je taky nevzrušují a pokud se tam staví nějaké město, She-Wan, kteří žijí v jeho těsné blízkosti odejdou jinam, nebo v něm zůstanou.

    She-Wan nevyhledávají dobrodružství, ale pokud se do něj dostanou, patří k nejlepším kouzelníkům a zlodějům.

    ZVLÁŠTNÍ SCHOPNOSTI

    KOUZLA SAVANY

    She-Wan získává v savaně kouzelnou moc. Jakmile se ocitne v savaně, v jeho mysli se objeví magenergie (viz. vlastnosti). Tuto magenergii může použít k sesílání výše zmíněných kouzel. Potřebuje k tomu jenom kouzelná slova a patřičné gesto. Magenergie se dobíjí spánkem min. 2 hodiny.

    Kouzla savany:

  • Mimikry
  • Přivolej She-Wan
  • Stvoř vodu
  • Uklidni šelmu

    MIMIKRY *Áthá*
    C: 2mg/3kola
    R: She-Wan
    D: dotyk
    V: 1kolo
    T: dle dodané magenergie
    G: palcem se dotknout čela

    Po zakouzlení tohoto kouzla získá She-Wanovo tělo (i věci) barvu okolního prostředí tak, že je jeho přesnou kopií. Povrch bude na omak stejné hrubý (hladký jako okolí). Jeho nápadnost je 20%..

    Toto kouzlo She-Wan používá, aby se ukryl pře poutníky.

    NAJDI SHE-WAN *Sáhetho*
    C: Veškerá současná nenulová
    R: všichni She-Wan v okolí
    D: kruh o r = 5 mil
    V: 7 kol
    T: ihned
    G: Sed v tureckém sedu s dlaněmi na kolenou a obličejem směrem ke slunci

    Tímto kouzlem She-Wan přivolá všechny příslušníky své rasy v okolí. Pokud Však toto kouzlo zakouzlil jiný She-Wan, postava hrající She-Wan to telepaticky ucítí a musí přijít, jinak se vystavuje ztrátě schopnosti používat kouzla savan na 1-6 let.

    STVOŘ VODU *Vétho*
    C:2mg/1 čtvrtka
    R: viz výše
    D: Dotyk
    V: 1 směna
    T: ihned
    G: Skřížení rukou na prsou

    Z místa dotyku začne tryskat voda. Její množství je dle dodané magenergie.

    SKLIDNI ŠELMU *Íthé*
    C: 7 magů
    R: 1 - 5 zvířat
    D: 10 sáhů
    V: 1 kolo
    T: různé, ale minimálně 1 směnu
    G: Ukázat tolika prsty, kolik je zvířat na ně

    Tímto kouzlem může She-Wan sklidnit dané zvíře tak, žesníží hodnotu jeho bojovnosti na 1/4 (zaokr. nahoru). Takto může She-Wan sklidnit zvíře i na několik hodin. Sklidněné bude tak dlouho, dokud se něco nebude dít - nebezpečí, útok. Hlad, únava atd. se přihlásí po směně. Sklidnit se dají pouze tvorové s int. 1 a jsou to klasická zvířata nabo plazi, kteří najsou pod vlivem kouzel.

    BOJ S HADY

    She-Wan má tu výhodu, že na něj v savaně nikdy žádný had nezaútočí, avšak i on nesmí na nějakého hada útočit (respektive ho zabít), protože by ztratil svá savanní kouzla na tolik let, kolik je hadova životaschopnost. Pokud had zaútočí na She-Wan jako první (je pod vlivem kouzel...), může ho She-Wan zabít. Tato opatření platí pouze v savaně.

    STOPOVÁNÍ

    She-Wan má bonus ke stopování + 10% ve volné přírodě v jiném než nepoužitelném terénu.

    LOV RYB OŠTĚPEM

    She-Wan má bonus + 5 k ÚČ, pokud loví ryby oštěpem.

    VIDĚNÍ V NOCI

    Pokud je She-Wan v noci pod širým nebem (ne v podzemí!!!), vidí jako za šera.

  • Diskuze

     Uživatel úrovně 5

    Ach jo, taková nadějná rasa a tak strašně zabitá :(


     Uživatel úrovně 0

    Hodně originální ,ale nehratelné ,protože hráči se s ním skoro nemůžou setkat. Spíš bych ho dal do bestiáře. A možná bych udělal i jiné odrůdy (nevím jak by se to řeklo biologicky správně) jako třeba horský, lesni ,poštní....


    Warior

    To tu JĚŠTĚ nebylo a vůbec se mi to nelíbí.


     Uživatel úrovně 0

    FANTASTICKE!!!!!!!!!!! Velmi mě to zaujalo.


     Uživatel úrovně 0

    Je to takový skřížení hobita se stepním kmenem lidí a trávou. Nic moc originální nápad, no zpracování dobrý.


     Uživatel úrovně 5

    Vem si to takhle Koolacci, to je jako kdybys skřetům vyčítal že jsou špatní, taky se v normální družince neuplatní ale v družině orc + troll + 2x goblin & 2x skřet kombo si na jeho "způsoby" pravděpodobně nikdo stěžovat nebude.

    Stejně tak bys mohl merfolkům vyčítat, že protöže mají místo nohou ploutve, tak se s nimi nedá hrát.


     Uživatel úrovně 0

    Tohle bych tomu nevytýkal, hra se tomu dá přizpůsobit. Pokud je tím působem sestavená družinka, nemusí savanu skoro opouštět...


     Uživatel úrovně 0

    Rasa, kterou hráč použije akorát snad na té savaně, ale přiznejme si, kolik dobrodružství se děje na savanách.


     Uživatel úrovně 0

    Nieco jak savanny druid - v pohode, ale neda se s nim moc dobre hrat...


     Uživatel úrovně 0

    Zajímavý ale hrát s ním nic moc