www.Dračí Doupě.cz


Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Bestiář
Předměty
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň

Nové rasy


Magiomechanoidi

Příprava pro tisk (tisknuto 666x)
Autor:UnknowN
Přidáno: 1:07:14 22.01.2008
Hlasovalo: 12
Průměrné hodnocení: 2.42

Anotace: Pouze pro ty, kterým nevadí mix fantasy a techniky...

Vlastnosti:

Velikost: A-C

Atributy: všechny 2-17 (3 hody k6, od výsledku odečteno 1)
- výjimkou je inteligence - viz níže.

Povolání se pak vybírá v závislosti na dispozicích
Dostupná povolání - vše kromě hraničáře

pozn.: Na magiomechanoidy nepůsobí jedy ani lektvary způsobující přírůstek životů.

Rodová zbraň: Dle původce duše (viz níže).

...První magiomechaniod (někdy též zkráceně "ememoid") vznikl v dílně jakýchsi nadšených (rozuměj lehce šílených) alchymistů. Těm se totiž podařilo vynalézt umělý mozek a také objevit způsob, jakým do něj přesměrovat mysl nějakého živého člověka. Pak k tomuto umělému mozku (UM) začaly přidávat další zařízení, které měly umožnit mysli v něm uložené, komunikovat se světem... Postupem času svá umění zdokonalovali stále více, a tak se za nějaký čas dostali od prvního ememoida, složeného z tyčí a táhel, až po moderního, složeného z tisíce malých stroječků, které dohromady dávaly vzniknout celému ememoidovi. Toto uspořádání se ukázalo jako nejvhodnější - některé ze stroječků mohly mít na starosti drobné opravy, další pak zpracovávání "potravy"...

Vzhled:

Snad ani jeden ememoid není stejný... Tu jsou menší, tu jsou větší, někdy kulatější, robustní, jindy zase tencí a hůlkovití... V zásadě si však vždy zachovávají humanoidní tvar. Bližší pohled odhalí nesmírnou členitost ememoidního těla. Ačkoliv některé části bývaji zakryty plechovými destičkami, přesto je na mnoha místech vidět složitost jejich tělního uspořádání... Vypadá to jako množství navzájem propojených součástek - pístků, koleček, hadiček a všelijakých dalších tentonociček. Další zvláštností jsou ememoidní oči... Mohou mít různý tvar a to i v rámci jednoho jedince... Navíc jich může být i víc... A pochopitelně nejsou organické - tvoří je průhledná destička uvnitř kovového rámečku (kulatého, hranatého, šišatého, trojůhelníčkovitého...) - nezdá se však, že by svému majiteli poskytovaly nějaké speciální výhody. Hmat je zajištěn pomocí hmatových čidel po celém povrchu těla a ememoid je vybaven i chemickým analyzátorem, který je dostatečnou náhradou čichu. Princip sluchu není příliš vzdálen principu mikrofonu - jedná se opět o pružnou membránu, kterážto je rozechvívána příchozím zvukem, a její chvění je pak přenášeno pomocí slabých magenergetických impulzů do UM.

Následující obrázky jsou přibližně nejblíže k mé představě ememoidů:

  • http://pagesperso-orange.fr/mdi/images/bckgrd/bckgrd_big/terminator_004.jpg
  • http://www.director-file.com/cunningham/android4.jpg
  • http://images.jupiterimages.com/common/detail/03/79/23277903.jpg
  • http://www.clicket.com/images/ST334.jpg

Potrava:

Ememoidi se živí v zásadě pouze třemi surovinami. Tou první je kov - přesněji železo, které je potřeba k autoúdržbě. A tou druhou je magenergie, která je udržuje v chodu. Ano, správně: magenergie. Co se konzumace železa týče, tak stačí, když si ememoid do hrdla nasype kovové kousky, které musí být tak velké, aby pohodlně prošly trubkou 5×5 coulů a nesmí být delší než 30 coulů. Magenergii pak lze konzumovat buď v surovém stavu - získanou od alchymisty, nebo konzumovat magenergické suroviny (např žaludy z posvátného dubu). Přijímaná v surovém stavu je k dispozici okamžitě, zpracování jednoho magu ze suroviny trvá dvě hodiny. Třetí surovinou je olej. Ten je zapotřebí k promazávání chodu ememoidových součástek. Ememoid s sebou může v jednu chvíli v sobě nést nejvýše jednu minci železe, jednu čtvrtku oleje a 5 magů (Pro ememoidí kouzelníky: Kouzelnická magenergie se na tuto magenergii převádět nedá).

- každý den spotřebuje 1/7 mince železa, 1/7 magu a 1/70 čtvrtky oleje - při nepřetržitém chodu.

- dojde-li kov nebo olej, ztrácí ememoid 1 život denně. Dojde-li obojí, pak 2 životy (platí pouze pokud je ememoid v plném chodu, v úsporném režimu na nepřítomnosti železa/oleje nezáleží). Dojde-li magenergie, pokusí se ememoid nejprve přejít do úsporného režimu, dojde-li magenergie úplně, pak se kompletně vypíná. Není-li mu do 24 hodin dodána nová dávka, obvody v UM se vymažou a osobnost uložená v UM je nenávratně ztracena (ememoid "umře").

- v úsporném režimu (kdy jsou vypnuté všechny motorické a skoro všechny senzorické fuknce*) pouze 1/70 magu denně. Do úsporného režimu přechází ememoid automaticky v případě nedostatku magenergie, může však přejít i "na povel" - pokud mu například dojde železo a/nebo olej, může tak zabránit poškozování svého těla.

*tzn.: platí pro něj totéž, co pro spícího člověka.

- na vyléčení (opravení) dvou životů je zapotřebí jeden mag a jedna mince železa. Rychlost tohoto léčení je jeden život za hodinu.

Žádné jiné "tělesné" potřeby ememoidi nemají.

Začátek života:

Ememoidi jsou vyráběni po jednom, v alchymisticko-kovářských dílničkách. Samotný ememoid by však byl k ničemu, kdyby do něj nebyla vložená duše žijícího inteligentního tvora. Dokud majitel duše ještě žije, připojí mu tvůrce ememoida na hlavu elektrody, načež prostým zatáhnutím za páku aktivuje přesun duše. To také způsobuje, že inteligence výsledného ememoida je stejná, jako inteligence předchozího vlastníka duše - tzn. může být v rozmezí 2-27. Nejlépe je určit rasu a případné povolání majitele duše a inteligenci si pak nahodit podle PPZ - to v případě vytváření ememoida jako postavu na první úrovni. V případě přesunu duše postavy na 1+ úrovni (záchrana postavy před smrtí, např.) je nutné přepočítat počet životů podle nového ememoidního těla, ale inteligenci si postava zachová (ostatní vlastnosti se nahazují). S tím také souvisí bonus za rodovou zbraň - závisí na tom, jaké rasy byl původní majitel duše.

Průběh života:

Jak ememoid získává zkušenosti, tak i jeho součástky se stávají schopnějšími a schopnějšími (tím pádem je zajištěno, že ememoidní postava nebude ochuzena o získávání vyšších úrovní). Pokud měla mysl v ememoidním těle nějaké předchozí zážitky, netřeba zoufat. Ememoidní tělo má poměrně těsnou vazbu na mysl obývající UM. Jeho součástky se dokáží napojit na paměť oné mysli a analyzovat vše, čemu bylo předchozí tělo vystaveno a v důsledku toho se upravit, jakoby dané situace prožily samy.

Konec života:

O smrti můžeme v případě ememoidů hovořit ve dvou případech. Buď ememoidní tělo ztratí všechny životy a v tom případě je "mrtvé". Dokud však není vyplýtvána magenergie potřebná pro chod stroje, ememoidova duše přežívá dál. Pořizovací cena nového těla se pohybuje v rozmezí 2000-5000 zl.

Dojde-li však ememoidovi magenergie, tak po 24 hodinách je sice jeho tělo stále v pořádku, ale z obvodů v UM se ztratí duše. Do ememoida je pak možné přesunout další duši - ta stará je nenávratně ztracena.

Pozn.: Magiomechanoidi se mohou oproti lidem lišit v různých úpravách - mohou mít končetiny navíc, případně ve svých končetinách ukrývat různé zbraně... Tyto a další možnosti ale budou souhrně prezentovány v samostatném příspěvku.




Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  »»»
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 23
Ikonka uživatele KILLMAN *   [pošta] nové     14:14:39 07.06.2011
Jako nápad mi to přijde dobré - mysl/duše přenesená do magomechanického těla, to je vcelku logická nutnost, na kterou jistě nějaký ten nesmrtelnosti lačný kouzelník či alchymista musí přijít - obzvláště pokud se mu hnusí cesta nekromancie že ;).
Nicméně tvé zpracování má k dokonalosti dost daleko.
Nechci tady příliš opakovat co pověděli jiní, tak bych jen podotknul, že se mi moc nelíbí ten koncept žraní materiálu - je fakt, že tu a tam by třeba potřeboval promazat, ale žrát železo? Spíš by se mi líbil koncept náhradních součástek či magická oprava poškození. Nutnost konzumace magenergie mi přijde v pohodě i v případě takových nevydestilovaných surovin, naopak mi přijde jako divnost to, že si kouzelník nemůže dodat nameditované magy. Kdybych to dělal pro svůj svět, tak to by logicky muselo jít.
S hraničařinou by mohl být docela problém, to jsi vystihl docela dobře, naopak obory související s magií by to mohly mít tu a tam lepší.
Také by se dalo popřemýšlet co únava - takový stroj se fyzicky nemusí unavit vůbec, anebo se třebas může přehřívat při přílišné námaze... a pak tu máme ještě psychickou únavu - bude takovýto konstrukt vyžadovat spánek?
Pokud bych tohle hodnotil, bylo by to mezi 2-3, ale spíš k té 3

Ikonka uživatele rogam *   [pošta] nové     16:33:57 28.06.2008
Pro autora-Nejsi ty tak trochu cvok?!

Ikonka uživatele Beregund *   [pošta] nové     14:36:26 20.03.2008
Neodolal jsem a také hodnotil. To, co je napsané, je docela hezké (až na těch pár chybek, co našli Suk, Alcator, Nekroskop /odpad je důležitý/ a Fafrin Vok). Ale pak tam spousta věcí chybí, stačilo to více popsat podle rad v koncepci.

Problém mám s jejich přílišnou variabilitou.

Líbila se mi autorova odpověď Sukovi. Leccos osvětlila. Dám 2*.

Ikonka uživatele Vedro *   [pošta] nové     19:12:50 28.01.2008
Me jmeno jest Vedro

Moc se mi libil napad, bohuzel kdyz se vypraveni popisu rasy trochu rozjelo, uz byl konec.
Skoda

Ikonka uživatele UnknowN *   [pošta] nové     15:53:55 28.01.2008
Hmm... I kdyby to tělo mělo nějaké lepší schopnosti dané přítomností duše na vyšší úrovni, nové duše by je stejně neuměla používat - nebyly by její... Takže by se tělo přizpůsobilo... Ano, a zavání to... no, nanotechnologiemi asi ne, ale militechnologiemi určitě :-)

Ikonka uživatele Alcator *   [pošta] nové     22:06:47 27.01.2008
Dost bych uvítal odpověď na mou otázku stran vlastností "recyklovaného" ememoida.

Ikonka uživatele Shadowmage *   [pošta] nové     19:37:25 27.01.2008
Pokud uživatel Tritón soudí, že nula je adekvátní, měl by tu vystoupit se svým názorem. Protože tahle rasa si podle mě nulu rozhodně nezaslouží. Ano, je kontroverzní a má své chyby, ale také přináší nové podněty k zamyšlení a je originální. Třeba Tobša taky vidí rasu jako velmi slabou, napsal ale aspoň, co se mu na ní nelíbí. To je v pořádku.

Ikonka uživatele Pecka *   [pošta] nové     18:01:02 27.01.2008
Hmm... tak slabe teda rozhodne neni. Napadem a zpracovanim je celkem v pohode, to jako jasny. A jestli teda mam rict neco k hodnoceni tady Tritona tak ten daval ve zlodejske sekci ctyri hvezdy takovymu nic moc prispevku. Nevim jak se to tu resi.

Ikonka uživatele UnknowN *   [pošta] nové     17:22:57 27.01.2008
Eh já vím - a není to žádný můj způsob - je to právě ten z pravidel... Jen jsem měl bůhví proč takový pocit, že bude lepší, když to tam písnu...

Tak nevím... Bylo by oprávněné podezřívat Tritóna z nuláctví, nebo je dílo opravdu tak slabé?

Ikonka uživatele Lord Alfik *   [pošta] nové     11:11:20 26.01.2008
Tvůj postup na určení atributů je sice hezký, ale v DrD už je - hod počtem kostek, přičtení k dolní hranici a odečtení počtu hodů. ;-)

Tvé dílko je nedodělané. Je zde příliš mnoho nezodpovězených otázek, které PJ musí vyřešit. Na to jsi měl myslet. Chápu, že rád tvoříš krátké díla, ale tohle je krátké příliš.

  »»»


Registrace
--
Příhlášení:
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold
--
0 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.


Vygenerováno za 0.082396984100342 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR