www.Dračí Doupě.cz


Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Bestiář
Předměty
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň

Nové rasy


Myrthilovia

Příprava pro tisk (tisknuto 639x)
Autor:Fizr
Přidáno: 20:14:22 23.12.2006
Hlasovalo: 22
Průměrné hodnocení: 1.23

Anotace: Kríženec elfov a krollov.

Myrthilovia

Úvod

...až som prišiel do krčmy ,,u Smädného draka,,. V rohu sedel ten chlapík čo ma zaujal. bol vysoký asi tak dva sáhy, mal špicaté uši, tmavé vlasy, svetlú pleť a šikmé, čierne oči. Odetý bol v tmavých nohaviciach a čiernom plášti. Ľudia vrátane krčmára ho obchádzali...

Aieron- Moje cesty

Pôvod

Kedysi dávno sa krollovia z hôr vydali na výboje. Zabíjali všetko čo mohli. avšak našli sa aj takí čo chceli vzdorovať- bytosti z hvozdov – Elfovia. Vždy som obdivoval ich odvahu. 300 najlepších lukostrelcov sa vydalo na obranu hraníc lesa. V tábore zostali len ženy a deti. Nanešťastie elfskí zvedovia v lese nenašli skupinu asi 100 krollov. Krollovia pochodovali cez les až narazili na tábor. Krollskí hrdlorezi surovo pozabíjali deti a znásilnili ženy. Žien prežilo asi 10 a tie odchovali deti, deti ktoré elfovia neskôr odsudzovali, bolo ich 11 (jedny boli dvojčatá). Za veľkého odporu matiek sa jednej noci elfovia rozhodli detí sa zbaviť. Odniesli ich do pustej púšte. Jedna z matiek utiekla za deťmi do púšti. Vychovávala ich a učila ich umeniu inteligencie a vojny. A z nich vznikol nový národ, z hŕstky bastardov. Po stáročia sa vyvíjal až do dnešnej podoby. Zdedil silu a odolnosť po krolloch a inteligenciu a obratnosť po elfoch. Tento národ si dnes vravý Myrthilovia.

Kultúra
Jazyk, písmo

Myrthilovia boli vychovávaný elfmi takže píšu elfskými runami a dokážu sa dohovorť s každým elfom ale rozumejú im aj ľudia (je to niečo medzi elfskou a ľudskou rečou).

Božstvo

Tento národ verí vo viacero bohom, avšak hlavnou bohyňou je Ardis (meno matky ktorá odchovala prvých krížencov). Ďalej je tu boh vojny Tyrthes, bohyňa múdrosti Arwin a poloboh Scha- Rohn. Scha- Rohna môžu postavy stretnúť kdekoľvek v púšti, ja si ho osobne predstavujem ako chlápka v samurajskej zbroji s troma katanami a krásnym zdobením lukom (záleží na PJ).

Architektúra

Ich stavby sú stavané s nepálených tehál (dačo ako Mexické budovy vo Westernoch). Hradby sú pevné, kamenné. Pokiaľ ide o zámožné budovy tak sú stavané na štýl vydieku, to neznamená že šetria materiálom, dokážu postaviť hocčo, a ich stavbári sú vychýrení široko ďaleko.

Vláda

Vládu myrthilov tvoria bohatší obyvatelia hlavného mesta ríše, ktorý rozhodujú o osude národa. Je ich 24 a každý z nich má vlastnú časť armády pod svojím velením (asi 500 vojakov).

Myrthil ako dobrodruh

Válečník

Väčšina myrthilov sú válečníci. sú schopný lukostrelci a skvelí v jazde na ťavách a iných púštnych zvieratách. Pokiaľ myrthil válečník útočí z ťavy má bonus k útoku +3.

Hraničář

Hraničář je dosť početný. Z vývinov tu doma v púšti stretnete len chodca avšak inde vo svete aj Druidov, veľmi zriedkavo.

Kúzelník

Tiež rozšírené povolanie. Pomer mágov a čarodejov v púšti je zhodný. Myrthil kúzelník (aj jeho obory) spotrebuje na kúzlo fatamorgána o polovicu magov menej než normálne.

Alchymista

Alchymisti sú v púšti potrební. Keďže je tam nedostatok vody alchymista dokáže vyrobiť pitnú vodu z ťavieho a konského moču, no z moču iných zvierat sa to nedá. Na štvrtku destilátu bude potrebovať 1 mag.

Zlodej

Zlodej je rozšírené povolanie v mestských oblastiach. Z vývinov stretneme len lupiča ale zriedka stretneme aj sicca. Myrthil ktorý sa rozhodne byť siccom musí o moc bojovať noc čo noc o svoje územie s inými klanmi (gangami)- gangwar.

Štatistiky
Tabulka vlastností podľa rasy


muž
Síla Obratnost Odolnost Inteligence Charisma
15-20 10-15 14-19 12-17 8-13
+1 +0 +1 -1 +2

žena
Síla Obratnost Odolnost Inteligence Charisma
13-18 11-16 14-19 13-18 10-15
+1 +0 +1 -2 +1

Rodová zbraň

Ich rodová zbraň je katana parametre: 6/+2/0 Obojručná stredná. Katana je samurajský meč dačo ako v POSLEDNOM SAMURAJOVY.

Rodová vlastnosť

Orientácia v púšti- myrthil sa dokáže v púšti orientovať bez kompasu či mapy, ale aj v púštnej búrke.




Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  »»»
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 22
Ikonka uživatele Saharus *   [pošta] nové     7:51:15 26.06.2009
pozn. pokud bychom zůstali u japonské výzbroje tak:
armáda by měla: yari (japonské kopí, různé verze)
katany měla pouze šlechta
(samurajové byli rytíři a jako takoví měli právo nad životem normálních nevolníků, často je kvůli tréninku zabíjeli - číňané ovšem cvičili na slaměných cílech, což je úplně jiný pohled na věc.)

Já osobně preferuji čínské zbraně jelikož praktikuji kung fu, ovšem jsem také učitel Evropského šermu (s historickými zbraněmi, ne sportovními), takže to není k zahození.

Zpět ke katanám.
Katany byly vyráběny z nejlepší damaškové oceli, tudíž byly nechutně drahé. Přesto byly velmi křehké, a jejich kryty byly spíše krátke seky (takové střihnutí) proti útoku. Přesto bych nadále zdůraznil, že ač se to nezdá nejlepší zbraně nejsou katany, ale kopí. Každý kdo někdy bojoval proti člověku (nebo trénoval s člověkem), který to s kopím opravdu uměl, tak měl opravdu problém. Osobně jsem musel s krátkým mečem protí kopí - bez štítu je to absolutní sebevražda a ani mistrovi se to většinou nepovede.
Nadále by určitě stálo za to zmínit ruzné čínské zbraně jako například řetězový bič... ale to bych se příliš vzdálil od tématu.


PRO TY KDO BY CHTĚLI OPONOVAT TÍM, ŽE KOPÍ LZE PŘESEKNOUT: ZKUSTE SI TO!!

Ikonka uživatele Saharus *   [pošta] nové     7:22:17 26.06.2009
Quido a Aghonar mají prakticky všude pravdu.
Proti rodové zbrani nic nemám, každý národ má svou specialitu. Ovšem národy by mohly být trochu vyvážené, nemůžeš jen tak zkřížit elfa a krolla a říct, že je super, je to totální nesmysl, měl by být ve všem tak 8-15 ... žádný superman.
Tento národ by šel použít, ale jako příběhový a hráči by za ně neměli hrát, spíš ve válce proti nim.
A čistě mimochodem, přemýšlel jsi někdy o tom proč jsou rasy v pravidlech v něčem dobré a v něčem naopak? Asi proto, že když uděláš supermany tak je to nuda.
Ach ano, další věc, že pro elfa minout 100 krollů v lese je absolutní nesmysl, elfové jsou opatrní, našlapují lehce; krollové naopak velcí, těžcí neobratní a hlavně si nedávají záležet na tom aby nebyli spatřeni. Když se někudy žene stádo koní nebo bizonů po lese tak to uslyšíš "na sto mil"
kdyby ty elfy desetinásobně přečíslili v bitvě tak by to byla jiná...

Osobně bych spíš rozpracoval kočičí lid který je v pravidlech, bylo by to účelné a byli by to trochu obratnější, trošku silnější, stejně odolní (možná maličko víc), méně inteligentní a méně charismatičtí.

->Když děláš novou rasu přihlížej a porovnávej ji s těmi v pravidlech.

Ikonka uživatele QuidoYáfet *   [pošta] nové     13:52:16 17.12.2007
co to je? nepíše se v pravidlech něco o vyváženosti ras? pokud se podívám na tabulku vlastností, tak se musim divit, jaké supermany jsi stvořil... o pravopisných chybách nemluvím. proč katana jako rodovka? od elfů? jak Myrthilové v té poušti přežili beze zbraní, jak se ubránili pouštní zvěři a jak se naučili kovat zbraně, navíc zbraně s tak složitou výrobou jako je katana? A elfové aby nenechali v táboře hlídku? Je toho moc co zlepšovat...

Ikonka uživatele Aghonar *   [pošta] nové     8:09:59 04.12.2007
neeeeeeeeee pomoooooc po tomhle mi došlo zle...

- mnoho, mnoho základních gramatických chyb
- proč rodová zbraň katana? protže jsi předvčírem koukal posledního samuraje?
- jak se mohli obrovskí krollové ukrýt v lese, který znají elfové jak své vlastní boty?

Ikonka uživatele Yendrull *   [pošta] nové     11:58:47 05.07.2007
Co to je za snahu 2*! Tak to je až moc. Nechci tě nějak odrazovat od toho co děláš jenom na tom víc zapracuj než to tam hodíš tak si to promysli udělej si nějakou tabulku kde si vypíšeš co musíš vymyslet a pak si to odhačkuj nebo tak něco máš tam dost nedostatků takže podle mě až tohle doděláš tak to bude f poho.
Podle mě tahle rasa bude mít úspěch jen dodělej to co všem tak chybí.

Ikonka uživatele Pilipo *   [pošta] nové     17:03:55 24.02.2007
souhlasím s Johnem Lockem

Ikonka uživatele John Locke *   [pošta] nové     15:32:07 02.01.2007
Dávám ti 2* za snahu - ale jsou fakt těsné.

Píšeš velice stručně. Tam, kde by se dalo toho napsat moc, napíšeš pouze pár vět a vsadíš na čísla. To není moc dobré, zvláště u ras.

Poradil bych ti spíše lehčí rubriku jako nová kouzla, dovednosti, hraničář nebo alchymista.

Přístě budu o dost přísnější.

Zdraví tě John Locke

Ikonka uživatele Suk *   [pošta] nové     13:44:16 02.01.2007
FFNTC:

Je to rasa válečníků? Dobrá, možná máš pravdu, je to rasa válečníků, ale to ještě neznamená, že každý umí užít katany - pravidlově bych ji zařadil na místo dlouhého meče... tedy, co jejich kněží a koukzelníci? My hrajeme dle pravidel drd a ta nám říkají, že kouzelníci takovouto zbraň prostě používat neumí a to je třeba respektovat. Dám ti bližší příklad.

Elfové - rodová zbraň je dlouhý luk. Je to rasa obratných lukostřelců žijících v lese - tedy by se mohlo zdát, že každý z nich onen dlouhý luk bude umět použít, ale jakmile narazíme na elfa kouzelníka, ejhle, není tomu tak.

Ikonka uživatele Firefanatic *   [pošta] nové     18:32:31 26.12.2006
Suk: Nevím, jak je to s popularitou, ale že se málo objevují 5* příspěvky je podlemě i vinou nepostižitelnosti "půlnuláků", těch, kteří bez komentáře dají jinak 5* dílu hvězdy třeba ** nebo ***. Ono se to nezdá, ale i to dost sráží průměr.

Ikonka uživatele Firefanatic *   [pošta] nové     18:30:01 26.12.2006
Suk: Ale toto je zjevně rasa válečníků, nebo to tak alespoň z textu vyznívá, takže by vlastně katanu měl mít každý. A já si nemyslím, že by bylo v možnostech této rasy zakoupit, popř. zhotovit (nízká obratnost) takové množství katan. Ostatně, i armáda 12 000 osob vyzbrojená katanami - nevím, jestli by to taková rasa "utáhla" (finančně).
K zamítnutí díla... Já neříkám, že dílo nemá dostatečnou kvalitu na to, aby nemohlo být schváleno, ale že se z něho dalo vytěžit víc. A upřímně, myslím, že pro autora by bylo zamítnutí taky lepší. Ale, jak jsem řekl, toť můj osobní názor.

  »»»


Registrace
--
Příhlášení:
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold
--
0 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.


Vygenerováno za 0.085462093353271 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR