www.Dračí Doupě.cz |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Soutěž O Hlavu Zlatého Draka -- Aktuality Novinky Uživatelé Vyhledávání Rekordy a statistiky -- Chat Fórum Ankety Moudrá Sova -- Články Rozvoj DrD Dobrodružství Hřbitov -- Bestiář Předměty -- Válečník Hraničář Hraničářská kouzla Kouzelník Kouzla Alchymista Alchymistické předměty Zloděj -- Nová Povolání Nové Rasy Dovednosti -- Galerie Fotogalerie Downloady Linky -- Seznamka Inzerce -- Co je to Dračí Doupě? Dračí manuál Otázky a Odpovědi -- Tvůrci a Redakce -- Čekající díla Dračí líheň ![]() |
Nová povoláníDezertér Příprava pro tisk (tisknuto 1874x)
Dezertér je vcelku staré povolání, skoro tak staré jako to válečnické. Již od počátku věků se vždy našel někdo, komu se do války nechtělo a utekl od spřáteleného vojska. Již v samém počátku dějin se našel někdo, kdo s jednáním ostatních nesouhlasil a pobuřováním nakazil ostatní svým názorem. A dokonce i v počátcích králů se našla skupina odpůrců, kteří dobře zacházeli se zbraněmi a vrhali se z lesů vstříc ozbrojeným transportům, knížecím kočárům a královským strážím s úmyslem obohatit nejen sebe, ale i trpící obyvatelstvo pod tvrdou krutovládou. Podle některých jsou to jen mýty, podle jiných (zejména těch výše postavených) je to tvrdá realita. Někteří říkají, že umí kouzlit, jiní zase, že jsou to budižkničemové, skrs na skrs prohnilí jako loupežníci nebo zlodějové. Prosté obyvatelstvo je miluje, bohatí se jich bojí a vojáci je od pohledu napadají, protože je na ně obvykle vypsána velká odměna. Základní vlastnosti
Právě se rozednívalo. Kolem tábora se mihla tornou obtěžkaná postava. O hodinu později se náhle v táboře vyhlásil poplach. Jeden z vojáků-branců utekl. Velitel ihned rozdává rozkazy:' Najděte ho za každou cenu! Prohledejte celé okolí a doveďte mi ho živého! Když se to podaří jemu, rozuteče se nám celé vojsko. Bude viset! Pro výstrahu všem... Vyslal 7 po zuby ozbrojených vojáků. Uprchlík zatím utíká s vyplazeným jazykem co nejrychleji to jde. Pomalu mu ubývají síly. Oči se mu podlévají krví z nevyspalosti, dech se mu krátí. Les už je na dohled. Vtom ale za sebou zaslechne výkřik ´Stůj´ a přibližující se kroky spojené s řinčením plechu. Instinktivně sáhne k boku, aby nahmatal svůj meč. Není tam. Z posledních sil se rozběhne proti svému pronásledovateli s kamenem v ruce. Vtom náhle odněkud zadrnčí tětiva a jeho protivník se skácí k zemi se šípem zabořeným až po opeření v hlavě. Uprchlík se skácí k zemi a nevěřícně se dívá na krev, maso a kov, který zbyl z ozbrojeného těžkooděnce. Nemůže uvěřit svému štěstí. Vtom náhle zaslechne další kroky. Tyto však našlapují lehce na travní porost a zezadu k němu dolehne hlas: „Tak už se zvedej! Nezachránil sem tě jen tak. Řady zbojníků jsou omezené a každý další bojovník se hodí. Tak sebou hni, než sem příjdou jeho přátelé.“ Dezertérovi to dojde. Je zachráněn! Dezertér může ovládat pouze lehké a střední zbraně, dále také cep a ze střelných mohou používat luky, praky, lehké a střední vrhací a ze zbrojí vycpávanou, koženou a šupinovou. Nemohou používat štíty. Zvláštní schopnostiDezertér má tyto zvláštní schopnosti: Lesní skrýš: Již od první úrovně se umí schovat v lese tak, že má poměrně vysokou úspěšnost nenalezení. Schování a zamaskování trvá 9 kol, avšak dá se zkrátit . Toto snížení však sebou nese i snížení úspěšnosti. 20/25/30/35/40/45% + 2 bonus za charismu.
Od první úrovně může také použít svou schopnost zběsilý útěk. Tato schopnost je velice užitečná. Pokud se mu povede hod na procenta, může svou pohyblivost zvýšit na 6 kol o 2. Jeho šance je 20/26/32/38/44% + 3 bonus za sílu. Od 2. úrovně může schovat svou nebo cizí zbraň. Toto je také velmi důležitá schopnost. Většinou se používá při ohledávání strážnými. Procentuální hod je však omezen pouze na zbraně s délkou 1 nebo na krátký luk či prak. Procentuální hod je 16/20/24/28 +3 bonus na charismu. Od 3. ůrovně smí jednou za 3 směny použít velice vysilující schopnost překvapivý úder. Pokud se mu povede procentuální hod, dotane vysoký bonus do útočnosti (1xbonus za sílu +1). Hod na pravděpodobnost je 15/22/27 + 3 bonus za sílu. KouzleníOd 4. úrovně začíná používat kouzla. Nemá jich mnoho, ale pro přežití mu to stačí. Počet magů: Počáteční magenergie je jako stupeň vaší charismy dělené dvěma, ke které přičtete trojnásobek ůrovně, která vás dělí od 4. úrovně (nejméně 1). Výsledek zaokrouhlete. Vyvolávání kouzel je velice drahé na magenergii, avšak vyvolání všech kouzel trvá maximálně 1 kolo. Doplnění magenergie: Magy se mu doplňují každý den v ranních hodinách (6-7 hodin ráno), podmínkou však jsou dva faktory: 1. Musí být při vědomí( tj. vzhůru) ;2. Nedoplní se mu, pokud použil v minulých 10ti hodinách schopnost Zběsilý ůtěk. Doplnění trvá 3 směny, nevyžaduje speciální soustředění, ale dezertér se nesmí pohybovat(komunikovat s ostatními může). Seznam kouzel
Následující kouzla ovládá od 4. úrovně: PřišpendleníPři sesílání tohoto kouzla vystřelí dezertér na oběť ze své střelné zbraně, nebo na něj zaútočí zblízka. Potom toto kouzlo přidá +1 do útočnosti a navíc na jedno kolo shodí oběť na zem, což jí znemožňuje všechny bojové akce včetně kouzlení. Pokud postavu dezertér nezasáhl ani za jedno zranění, je 50% šance, že následující efekt shození nefunguje. Pokud má oběť odolnost 17 a vyšší, je 50% šance, že efekt shození nefunguje. Vyvolání:1 kolo, 5 magů, dosah: výše, rozsah: 1 tvor. Výbušný šípPři vyvolávání vystřelí dezertér na oběť ze střelné zbraně nebo vrhací zbraně ze vzdálenosti nejméně o 5 nižší, než je nejvyšší dosah zbraně. Projektil vymrštěný na oběť kromě normálního zranění vybuchne za 2-7 zranění. Vyvolání: 1 kolo, 7 magů, rozsah: 1 tvor. Připrav k…Po seslání kouzla se v rukou dezertéra objeví buď střelná či vrhací zbraň připravená ke střelbě, nebo zbraň na boj tváří v tvář, které má dezertér u sebe. Vyvolání: 0 kol, dosah: 0, rozsah: jen dezertér, 4 magy. OslepOslepí oběť na 1-2 kola,což jí znemožňuje všechny akce. K vyvolání tohoto kouzla je třeba mít v rukou nějaký předmět se schopností odrážet světlo, ale není potřeba zdroj světla. Vyvolání: 1 kolo, dosah: 15 sáhů, rozsah: 1 tvor, 8 magů. Ukaž cestuToto kouzlo je použitelné jak v uzavřených objektech, tak i ve volné přírodě. Dezertér musí při vyvolání myslet na určité místo, kam se chce dostat. Pokud není cesty, kouzlo jednoduše nebude fungovat. Vyvolání: 1 kolo, 3 magy, rozsah: jen dezertér. Následující kouzla ovládá od 5. úrovně Trojité mračnoJe asi nejsilnějším, ale také nejdražším kouzlem dezertéra. Způsobí, že když dezertér vystřelí 1 šíp na jednoho tvora, tak pokud při sesílání použije toto kouzlo, jsou na oběť vystřeleny tři šípy namísto jednoho, a dva vykouzlené způsobí stejné zranění jako ten první, s tím rozdílem, že se dvěma ostatním brání jako zvlášť vystřeleným. Vyvolání: 1 kolo, dosah: max. 30 sáhů, rozsah: 1 tvor, 14 magů. Střela za rohToto kouzlo je velice užitečné, slouží totiž k střelení do cíle, o kterém sice víte, ale není ve vašem zorném poli, protože je za nějakou neproniknutelnou překážkou. Kouzlo nezpůsobuje žádné zranění mimo normální zranění šípu či střely, ani nezvyšuje dolet šípu. Pokud je cíl mimo dosah doletu, šíp jednoduše spadne k zemi jako normální vystřelený šíp. Pokud je ještě nějaká překážka, o které sesilatel neví, v cestě, šíp ji neobletí, ale zasekne se do ní, nebo do ní narazí. Vyvolání:1 kolo, dosah: výše, rozsah: 1 tvor, 6 magů. ZapalJak již název kouzla napovídá, slouží toto kouzlo k zapálení něčeho. Dezertér může s jeho pomocí zapálit jeden předmět, nebo se o jeho zapálení alespoň pokusit. S pomocí tohoto kouzla si zapaluje ohniště, šípy, když při sobě nemá zdroj ohně či křesadlo, ale také nepřátelské stany, střechy či plachty. Tabulka zápalnosti je uvedena v DRD PPZ pro Pj u pyrokineze. Zde uvádím ještě jeden dodatek: Dezertér se muže pokusit zapálit i kov s tím výsledkem, že místo zapálení se pouze rozžhaví a pří kontaktu s obětí způsobuje rozžhavený meč, kopí či hrot šípu o 3 vyšší zranění. Po prvním úderu se však zbraň zchladí. Dezertér tímto způsobem může zapálit maximálně 40 mincí materiálu, jinak ho kouzlo stojí tolik magů, jakoby vyvolával kouzla dvě, a také mu trvá vyvolání 2 kola místo jednoho. Vyvolání: 1 kolo, dosah: max. 10 sáhů, rozsah: výše, 5 magů. ZtemněníToto kouzlo slouží k útěku či ke schování se ve tmě proti nepřátelům. Temnota trvá 4 kola a je v rozsahu o poloměru 5 sáhů okolo dezertéra. Jediný problém je, že chce-li dezertér vidět v temnotě, musí připlatit k ceně 2 magy. V nastalé temnotě může trpaslík použít infravidění a jiné rasy vidění ve tmě, také jde kouzlo zničit kouzlem Rozptyl kouzla či Zlom kouzlo. V takovém případě se k seslané magenergii nezapočítají 2 magy za vidění, ale jen základ kouzla. Vyvolání: 1 kolo, rozsah: výše, dosah: výše, 10 magů. Dezertér: od 6. úrovně se dělí na zbojníka a buřiče. Zatímco zbojník je pokračováním dezertéra v plném rozsahu, se specializací na boj, tak buřič je spíše povolání s mimobojovými schopnostmi, které pobuřuje ostatní proti armádě, panovníkům, a často je to on, kdo vyvolá vzpouru či povstání. Tak, a to je všechno. Snad se vám dezertér nejeví jako přesílený hraničář s lukem nebo bojově naladěný zloděj s magickými schopnostmi. Přeji hodně zábavy při hraní. HlasováníHlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno. Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.
|
Registrace -- Příhlášení: Vzhled Family Silver Historic Simple Ancient Dark Simple Ancient Light Simple Evolved Dark Simple Evolved Light Timmothy Gold -- 6 přihlášených uživatelů. 0 uživatelů je na chatu. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vygenerováno za
0.72244191169739 sekund.
© 2001 - 2004 Almad,
James Timqui a
Tomash,
design © 2001 by
James Timqui. |