Nová Povolání

Kněz Hodnocení: Kvalita

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 13

Kněz je dobrá postava, která se snaží svými skutky pomáhat ostatním. Žijí v klášterech vysoko v horách a jen pokud opat schválí, můžou podniknout svatou výpravu.Na těchto výpravách šíří dobro a víru.Někdy se přidávají i k dobrodruhům, aby lépe odolávali nástrahám zla.Do kláštera se opět vracejí až když dosáhnou požehnání od samotného boha.Požehnaní knězi už nejsou do konce života zranitelní žádnou normální zbraní.

Tabulka Knězovi magenergie

úroveň/inteligence6-78-910-1112-1314-1516-1718-19
617181819212223
721222223242525
825262628293031
929303033343538
1034353538394143
1139394042434447
1245454649495254
1349495054545760
1455565861626569
1561616368687075
1665697274767983
1771757881848791
1878828588919498
198488939598102106
20909599102105109114
2197102108110113118123
22104110114118122126134
23111117122126130135141
24119126131135139144151
25126133139143147153160
26134142147152157162170
27142150156161166172180
28151159166171176183191
29159168174180186192201
30168177184190196203212
31176186194200206214224
32185196204210216224235
33194205213220227235246
34204215224231238247258
35213226235242249258271
36223236246253261270283

Kněz je třetí specializací hraničáře.Ovládá společná kouzla druida a chodce kromě Ochrany před dračím dechem a Transferu.

U kněze se dále vyvíjí mimosmyslové schopnosti:

na 10. úrovni získá druhou mimosmyslovou schopnost
na 15. úrovni získá třetí mimosmyslovou schopnost

Psi

Nesmí mít psa (pro ty, kteří to nechápou:už jste někdy viděli v klášteře psa?).

Zbraně

Víra mu zakazuje nosit jakékoliv brnění a používat kovové zbraně (kromě obřadní dýkz a tesáku), také nesmí používat štít a střelné zbraně.Při přestupu na 10. úroveň si může vyrobit Svěcenou hůl (6/k6/4), kterou lze považovat za magickou zbraň.Jen v krajní nouzi může dočasně použít kovovou zbraň.

Vycítění zla

Tato schopnost umožňuje knězi do určité vzdálenosti rozpoznat přítomnost zla.Pokud v hodu uspěje, vycítí pouze velikost nebezpečí.

Tabulka vycítění zla

úroveň úspěšnost úroveň úspěšnost
6 25 22 65
7 27 23 67
8 29 24 70
9 31 25 72
10 34 26 75
11 36 27 78
12 38 28 80
13 41 29 82
14 44 30 84
15 46 31 87
16 49 32 90
17 51 33 92
18 53 34 95
19 57 35 98
20 60 36 100
21 62 --- ---

Knězova kouzla

  • Důvěra
  • Ochrana před nemrtvými
  • Světlo
  • Export životů
  • Ochrana před neviděnými
  • Uhrančivý pohled
  • Idyla
  • Ochrana před démony
  • Uklidnění
  • Klidný spánek
  • Ochromení
  • Útok mysli
  • Krvavá magie
  • Pomáhej
  • Vidění
  • Mimo tělní vnímání
  • Pouto lásky
  • Vyžeň démona
  • Moc nad časem
  • Požehnání
  • Zhášení ohně
  • Moc nad útokem
  • Působení dobra
  • Zlom prokletí
  • Nauč se cizí jazyk
  • Projdi zdí
  • Znehybnění
  • Nedýchání
  • Proraz past
  • Zruš zakletí
  • Neviditelná zeď
  • Sejmutí strachu
  • Zvrať útok
  • Očista jídla
  • Sen
  • Zvyš vlastnost
  • Ochrana
  • Spánek
  • Ochrana před ďábly
  • Stopař

Důvěra

magenergie: 10 magů
dosah: dotek
rozsah: jedna postava
vyvolání: 1 kolo
trvání: 1 směna
působení: 8. úroveň

Pomocí tohoto kouzla začne cílová postava důvěřovat knězi, jako by to byl jeho nejlepší přítel (nesvěří mu však svůj život).

Export životů

magenergie: 2 magy za 10 životů
dosah: dotek
rozsah: jedna postava
vyvolání: 1 kolo
trvaní: stálé
působení: 6. úroveň

Kněz předá libovolný počet svých životů jiné postavě.Magy se počítají za každou načatou desítku.

Idyla

magenergie: 13 magů
dosah: 10 sáhů
rozsah: 10 sáhů
vyvolání: 1 kolo
trvaní: 3 směny
působení: 8. úroveň

Kněz vyvolá pro postavy v okruhu 10 sáhů pocit naprostého bezpečí.Toto kouzlo se vztahuje na všechny postavy, které neuspějí proti pasti Roz+int. ~ 7 ~ nic/idyla. Postavy, které do okruhu vstoupí později, si také házejí.Postavy, které idylu opustili a vracejí se, si už neházejí, ale opět na ně kouzlo začne působit.Postava v okruhu kouzla nikoho sama nenapadne, ale bude se bránit.

Klidný spánek

magenergie: 6 magů
dosah: 0
rozsah: okruh 20 sáhů
vyvolání: 5 kol
trvaní: 10 h
působení: 6. úroveň

Toto kouzlo umožní knězi klidně spát, neboť v případě přiblížení se nějakého nebezpečí do blízkosti 10 sáhů se ihned probudí.

Krvavá magie

magenergie: 8 magů
dosah: 0
rozsah: 0
vyvolání: 1 kolo
trvaní:do nejbližší meditace
působení: 9. úroveň

Toto kouzlo umožňuje knězi kouzlit, i když vyplýtvá veškerou magenergii.Místo magů investuje do kouzla své životy.

Mimo tělní vnímání

magenergie: 15 magů
dosah: 0
rozsah: 0
vyvolání: 5 kol
trvaní: max 5 směn
působení: 8. úroveň

Knězova mysl po krátkém soustředění opustí tělo a může se samostatně pohybovat v okruhu 100 sáhů rychlostí 20 sáhů za kolo.Duše je nehmotná a neviditelná, tudíž není zasažitelná žádnými zbraněmi a kouzly.Lze se s ní však domlouvat telepaticky a může být na ni podniknut mentální útok. Tělo je zatím neovladatelné a jeví se jako mrtvé.Po návratu duše do těla upadne kněz do transu, který trvá 2-11 kol.Pokud se duše nestačí vrátit včas do těla, ztrácí kněz každé kolo1-10 životů, a to až do návratu či smrti.

Moc nad časem

magenergie: 7 magů za kolo
dosah: kruh o poloměru 50 sáhů
rozsah: kněz + max 6 postav
vyvolání: 3 kola
trvaní: dle dodané magenergie
působení: 9. úroveň

Toto kouzlo dává možnost postavit zvolené bytosti mimo čas.Z pohledu bytosti, na níž je kouzlo sesláno , se vlastně okolní čas zastaví.Postavy mimo čas nemohou ostatním (strnulým) nijak ublížit, zranit je či zabít, popřípadě někam přenést.Manipulovat lze pouze s materiálem.Je 20% minus inteligence kněze šance, že kouzlo bude mít opačný účinek.

Moc nad útokem

magenergie: 5 magů
dosah: 0
rozsah: jeden útok
vyvolání: 0 kolo
trvaní: 1 kolo
působení: 6. úroveň

Toto kouzlo dává knězovi bonus +2 na zásah.

Nauč se cizí jazyk

magenergie: 5 magů
dosah: 10 sáhů
rozsah: 0
vyvolání: 1 kolo
trvaní: 1 h
působení: 8. úroveň

Pomocí tohoto kouzla se kněz naučí cizí řeč nějaké inteligentní bytosti v dosahu.

Nedýchání

magenergie: 12 magů
dosah: dotek
rozsah: jedna postava
vyvolání: 1 kolo
trvaní: 2 směny
působení: 6. úroveň

Po seslání kouzla nebude potřebovat postava dýchání a tím pádem se může bez problémů pohybovat pod vodou, ale také se neotráví jedovatým plynem.

Neviditelná zeď

magenergie: 2 magy za kolo
dosah: 50 sáhů
rozsah: až 100 sáhů2
vyvolání: 1 kolo
trvaní: dle dodané magenergie
působení: 7. úroveň

Tímto kouzlem vytvoří kněz neviditelnou, ani jinak nezjistitelnou clonu, kterou není možné proniknout ani jedním směrem, a nelze ani nic prohodit.Kdo se pokusí projít, ucítí jakousi neviditelnou sílu, která mu v tom zabrání.Zeď lze předčasně zrušit jen použitím kouzla:Rozptyl kouzla.

Očista jídla

magenergie: 10 magů
dosah: 5 sáhů
rozsah: jedno jídlo
vyvolání: 3 kola
trvaní: stálé
působení: 6. úroveň

Udělá ze zkažené či otrávené vody a jídla nezávadné a poživatelné.Vyčistí jídlo pro 5 osob.

Ochrana

magenergie: 7 magů
dosah: 0
rozsah: 0
vyvolání: 0 kolo
trvaní: 1 kolo
působení: 6. úroveň

Tímto kouzlem si kněz zvýší vlastní OČ o 5 bodů.

Ochrana před ďábly

magenergie: 25 magů
dosah: 10 sáhů
rozsah: 0
vyvolání: 1 kolo
trvaní: 1 směna
působení: 10. úroveň

Toto kouzlo utvoří okolo kněze neviditelnou, magickou auru, která mu zajistí, že na něj žádný ďábel nezaútočí.

Ochrana před nemrtvými

magenergie: 7 magů
dosah: 10 sáhů
rozsah: 0
vyvolání: 1 kolo
trvaní: 1 směna
působení: 6. úroveň

Toto kouzlo utvoří okolo kněze neviditelnou, magickou auru, jenž dá nemrtvému postih -3 na zásah.

Ochrana před neviděnými

magenergie: 10 magů
dosah: 10 sáhů
rozsah: 0
vyvolání: 1 kolo
trvaní: 1 směna
působení: 8. úroveň

Toto kouzlo utvoří okolo kněze neviditelnou, magickou auru, jenž dá neviděnému postih -3 na zásah.

Ochrana před démony

magenergie: 12 magů
dosah: 10 sáhů
rozsah: 0
vyvolání: 1 kolo
trvaní: 1 kolo
působení: 8. úroveň

Toto kouzlo umožní knězi částečně se bránit proti magickým zbraním.Úspěšnost závisí na knězovi úrovni a na sféře ze které démon pochází.Past Roz ~ 8 ~ nic/démon ve zbrani je ochromen na 1k6 kol.Při fatálním neúspěchu má démon bonus +2 na zásah.

Ochromení

magenergie: 5+žvt. oběti
dosah: 15 sáhů
rozsah: jeden tvor
vyvolání: 1 kolo
trvaní: 1 směna
působení: 12. úroveň

Oběť si hází proti pasti Roz ~ 9! ~ nic/na jednu směnu se sníží síla a obratnost na 1/-5.

Pomáhej

magenergie: 2 magy za jedno kolo vyvolání
dosah: 25 sáhů
rozsah: viz níže
vyvolání: viz níže
trvaní: stálé
působení: 7. úroveň

Toto kouzlo vykoná za kněze nějakou práci (např. opraví střechu, uvaří jídlo aj.) .Kouzlo práci vykoná stejně dobře jako kněz, avšak za mnohem kratší dobu a bez potřebných nástrojů.Za každou směnu, která by práce zabrala, je potřeba jedno kolo vyvolání a tomu odpovídá i příslušný počet magů.K tomu, aby kouzlo fungovalo je nutné, aby v dosahu byly všechny potřebné suroviny (např. při opravě plotu prkna a hřebíky, ale kladivo nikoliv).

Pouto lásky

viz druid

Požehnání

magenergie: 5-20 magů
dosah: 25 sáhů
rozsah: viz níže
vyvolání: 2 kola
trvaní: stálé
působení: 6. úroveň

Tímto kouzlem může kněz někomu požehnat a přivodit tak na jeho bedra trochu štěstí. Může například zvýšit dojivost krávy, zajistit dobrou úrodu ap.Podle obtížnosti se mu také odečítá magenergie.Úkol samozřejmě musí být splnitelný (např. kráva na pokraji smrti stejně nezačne dojit).

Působení dobra

magenergie: 5 magů
dosah: úroveň kněze
rozsah: 0
vyvolání: 1 kolo
trvaní: 3 kola
působení: 9. úroveň

Z postavy kněze začne do okolí proudit energie dobra.Každý tvor, který by na něj chtěl zaútočit má postih -1 k zásahu, obraně a iniciativě.

Projdi zdí

magenergie: 6 magů
dosah: 0
rozsah: 0
vyvolání: 1 kolo
trvaní: 10 kol
působení: 6. úroveň

Kněz může procházet libovolnými stěnami, jako by tam nebyly.

Proraz past

magenergie: 9 magů za jeden bod
dosah: 0
rozsah: 0
vyvolání: 1 kolo
trvaní: 1 kolo
působení: 7. úroveň

Kněz se může pokusit, pokud si hází na past, sníží její hodnotu.Stojí ho to 9 magů za snížení její nebezpečnosti o jednu.Je 30% minus inteligence kněze šance, že efekt bude obrácený.

Sejmutí strachu

magenergie: 12 magů
dosah: 10 sáhů
rozsah: jedna postava
vyvolání: 1 kolo
trvaní: stálé
působení: 6. úroveň

Kněz může uklidnit jednu živou postavu a sejmout z ní panický strach.Pokud je strach způsoben magicky, může si postava znovu hodit proti pasti a počítat si bonus +4.

Sen

magenergie: 13 magů + odolnost cíle za směnu
dosah: 2x úroveň kněze
rozsah: jedna postava
vyvolání: 1 kolo
trvaní: dle dodané magenergie
působení: 9. úroveň

Kněz může tímto kouzlem vytvořit sen postavě v dosahu.

Spánek

magenergie: 9 + žvt.
dosah: 20 sáhů
rozsah: jedna postava
vyvolání: 1 kolo
trvaní: 4-28 směn
působení: 8. úroveň

Kouzlo uspí jednu nemagickou postavu.Postava si hází proti pasti Roz + odl. ~ 9 ~ spánek kněze/ vlastní spánek.Postavu lze kdykoliv zbudit, ale sama procitne až po uplynutí 4-28 směn.

Stopař

magenergie: 1 mag za směnu
dosah: 10 sáhů
rozsah: jeden předmět
vyvolání: 1 kolo
trvaní: dle dodané magenergie
působení: 6. úroveň

Kněz po celou dobu trvání kouzla ví, kde se předmět nachází a jakým směrem se pohybuje. Má 100% šanci do jedné míle, s každou další mílí se tato pravděpodobnost snižuje o 15% .Kouzlo nelze seslat na živou bytost.

Světlo

magenergie: 3 magů
dosah: 0
rozsah: 0
vyvolání: 1 kolo
trvaní: 1 směna
působení: 6. úroveň

Pomocí tohoto kouzla kněz vyvolá magickou pochodeň, která ozáří prostor o poloměru 4 sáhů. Postavy jenž nesnášejí světlo jsou oslepeni na 1-10 kol.Toto kouzlo lze kdykoliv zrušit.

Uhrančivý pohled

magenergie: 2 magy
dosah: 0
rozsah: 0
vyvolání: 1 kolo
trvaní: 3 směny
působení: 6. úroveň

Po seslání tohoto kouzla se knězovy oči rozzáří nadpřirozeným vnitřním jasem. Postavy s inteligencí 12 a menší si hodí 2k6: 2-5 neudělá nic; 6-8 bude mít před knězem respekt; 6-12 zaútočí na vlastní družinu.

Uklidnění

magenergie: 6 magů
dosah: 10 sáhů
rozsah: jedno zvíře
vyvolání: 1 kolo
trvaní: stálé
působení: 6. úroveň

Kněz může pomocí tohoto kouzla uklidnit jedno splašené zvíře.

Útok mysli

magenergie: 2x žvt. magů
dosah: 20 sáhů
rozsah: jedna postava
vyvolání: 2 kola
trvaní: 1 směna
působení: 11. úroveň

Kněz soustředí proud myšlenek na jednu bytost, k níž musí být postaven čelem. Té se v případě úspěšného útoku odečítá k10 inteligence (max 2/-4) a stejný počet životů.Inteligence se po jedné směně vrátí na původní úroveň, životy nikoliv. Pravděpodobnost úspěchu je 60% + Int. kněze - Int. oběti.Pokud je však inteligence oběti větší než inteligence kněze, odečítá se za každý bod rozdílu 5% místo 1%.

Vidění

magenergie: 5 magů
dosah: 0
rozsah: 0
vyvolání: 1 kolo
trvaní: 15 kolo
působení: 7. úroveň

Pomocí tohoto kouzla může kněz vidět skrz jakoukoliv zeď a vidět co je za ní.

Vyžeň démona

magenergie:20 + 5 magů za každou sféru
dosah: 10 sáhů
rozsah: jedna posedlá osoba
vyvolání: 1 směna
trvaní: stálé
působení: 12. úroveň

Toto kouzlo může vyhnat pouze démona posedlosti, který se usadil v něčí mysli. Během sesílání nesmí být kněz od démona oddělen pomocí svitku.Mechanismus kouzla je podobný jako u kouzla: Zlom kouzlo.Základní pravděpodobnost je 25%, ta se zvyšuje o 5% za každou úroveň, o kterou je kněz nad sférou původu démona a naopak.Pokud kněz uspěje, vrátí se démon do své sféry.Pokud však padne dvakrát více než je pravděpodobnost, opustí démon původní mysl a uchytí se v mysli kněze.

Zhášení ohně

magenergie: 6 magů
dosah: 10 sáhů
rozsah: okruh o poloměru 10 sáhů
vyvolání: 1 kolo
trvaní: stálé
působení: 8. úroveň

V dosahu kouzla zhasne veškerý oheň o celkové intenzitě jednoho ohniště.Dají se tak např. zhasit všechny svíčky v místnosti, rychle zhasit lucernu, ale ne hořící dům.Pokud se kněz ocitne v hořící místnosti, může si pomocí tohoto kouzla třeba uvolnit dveře a zmizet dřív, než se tam plamen opět rozšíří.

Zlom prokletí

magenergie: 5 + magenergie lámaného prokletí
dosah: 10 sáhů
rozsah: jedna prokletá bytost
vyvolání: 10 kol
trvaní: stálé
působení: 9. úroveň

Tímto kozlem může kněz zrušit prokletí (prokletí se neprojevuje přímo, ale postavě přináší smůlu).Jeho šance na úspěch je stejná jako u kouzla: Zlom kouzlo, ale nehrozí při něm, že posílí prokletí.Zlom prokletí však nemůže být použito na zrušení jiného kouzla než prokletí.

Znehybnění

magenergie: 2x žvt. magů
dosah: 20 sáhů
rozsah: jedna postava
vyvolání: 1 kolo
trvaní: 10 + Roz - k10 kol (min 1)
působení: 11. úroveň

Toto kouzlo znehybní jednoho nemagického tvora s inteligencí větší než 1. Past Roz ~ 12! ~ nic/znehybnění.

Zruš zakletí

magenergie: 5 + magenergie lámaného zakletí
dosah: 10 sáhů
rozsah: jeden zakletý tvor
vyvolání: 6 kol
trvaní: stálé
působení: 8. úroveň

Tímto kozlem může kněz zrušit zakletí (zakletí se projevuje přímo, např. postižený ztratí řeč nebo zkamení).Jeho šance na úspěch je stejná jako u kouzla: Zlom kouzlo, ale nehrozí při něm, že posílí zakletí.Zlom zakletí však nemůže být použito na zrušení jiného kouzla než zakletí.

Zvrať útok

magenergie: 4 + 3 za každých načatých 5 bodů zásahu
dosah: 2 sáhy
rozsah: jeden útok
vyvolání: 1 kolo
trvaní: do nejbližšího útoku (max 5 kol)
působení: 12. úroveň

Tímto kouzlem je kouzelník schopen odvrátit jeden útok mířící na něj a navíc ho zvrátit proti útočníkovi samotnému.Kouzlo je dokončeno fakticky až při samotném útoku, poněvadž to teprve kněz přidává potřebný počet magů.To znamená, že i kdyby kouzlo vyvolal o chvíli dříve, než na něj byl útok proveden, ve chvíli útoku nemůže dělat nic jiného, ale musí kouzlo dokončit, jinak se jeho sesílání nepodaří.Pokud se útok podaří zvrátit , zaútočí útočník vlastně sám na sebe, s tím rozdílem, že si vlivem překvapení nehází na obranu.Proti pasti si hází kněz.Past Roz ~ 6 ~ odvráceno/neodvráceno.

Zvyš vlastnost

magenergie: viz níže
dosah: dotek
rozsah: jedna postava
vyvolání: 1 směna
trvaní: jeden den
působení: 10. úroveň

Kněz může postavě zvětšit jednu vlastnost o čtvrtinu původní.Potřebuje na to následující počet magů:síla-17, obratnost-28, odolnost-16, inteligence-32, charisma-20.Vlastnost lze zvýšit nad rasové maximum.Toto kouzlo smí kněz používat jen jednou denně.

Zlepšení kouzla

Při přestupu na 15. úroveň získá kněz schopnost zlepšení kouzel.Tato schopnost umožní knězi vylepšit jeho kouzla.Při přestupu na novou úroveň získá jeden učednický bod, který může věnovat do hlubšího učení jednoho kouzla a zlepšit tak jeho účinky (např. snížení magenergie potřebné pro seslání, zvýšení dosahu, rozsahu, pravděpodobnosti ap.) .Jeden bod stačí na vylepšení jedné vlastnosti.Kouzlo lze vylepšit maximálně dvakrát.

vylepšené vlastnosti:

magenergie pro seslání kouzla se sníží o třetinu (zaokrouhluj nahoru)
dosah se zvýší o jednu čtvrtinu (zaokrouhluj dolů)
rozsah se zvýší o jednu čtvrtinu (zaokrouhluj dolů)
vyvolání se zkrátí o 1 kolo (pokud to lze)
trvání se prodlouží o 5 kol
pravděpodobnost se zvýší o 15%
past se zvedne (sníží) o jeden bod

Artefakt

Při přestupu na 15. úroveň získá kněz artefakt, který mu umožňuje sesílání nových vyšších kouzel (bez něj je nelze sesílat).Jedná se o zlatý symbol boha, který navíc dává všem zlým tvorům, kteří ho uvidí, postih -1 na zásah a poškození.Pokud kněz o artefakt přijde, nový získá až při přestupu na novou úroveň za 500 zlatých.

Vyšší knězova kouzla

Na tato kouzla nelze uplatňovat knězovu schopnost zlepšení kouzel.

  • Magický deštník
  • Popros boha
  • Odvrácení zla
  • Ochrana před psychickými kouzli
  • Uzavření mysli I
  • Uzavření mysli II
  • Znič blesk

Magický deštník

magenergie: 35 magů
dosah: 0
rozsah: koule o poloměru 3 sáhů
vyvolání: 1 kolo
trvaní: 1 směna
působení: 16. úroveň

Toto kouzlo vytvoří nad knězem neviditelný deštník, který zabrání proniknutí jakéhokoliv předmětu vrženého shora, je dokonce odolný i proti kouzlům.Pokud na něj předmět nebo kouzlo míří ze stran je 25% + úroveň kněze šance že se odrazí.

Popros boha

magenergie: 25 magů
dosah: 0
rozsah: 0
vyvolání: 1 kolo
trvaní: stálé
působení: 25. úroveň

Pokud se kněz ocitne v nesnázích, může pomocí tohoto kouzla požádat boha (PJ), aby mu pomohl.Bůh dle svého uvážení knězi pomůže, jen je-li to v zájmu dobra.Většinou sešle blesk nebo vichřici, které zabrání nepřátelům útočit na kněze nebo ostatní postavy.Toto kouzlo může kněz používat jen jednou za 7 dní, jinak by se bůh mohl rozzlobit a to by mělo nedozírné následky.

Odvrácení zla

magenergie: 32 magů
dosah: 0
rozsah: 0
vyvolání: 1 kolo
trvaní: 1 směna
působení: 15. úroveň

Tímto kouzlem se kněz chrání proti obtěžování různých zlých stvůr.Během trvání kouzla na něj nezaútočí žádní nemrtví, nevidění ani žádní jiní magičtí zlí tvorové.Pokud na ně kněz bude útočit zblízka, budou útok opětovat, ale mají postih -2 na zásah a poškození.Některé nestvůry však mohou na kněze zaútočit kouzly, které budou mít poloviční účinek , ale rozhodně se budou snažit vyhnout přímému kontaktu.

Ochrana před psychickými kouzli

magenergie: 25 magů na 10 kol
dosah: 0
rozsah: 0
vyvolání: 1 kolo
trvaní: dle dodané magenergie
působení: 20. úroveň

Toto kouzlo učiní kněze imunní vůči kouzelnickým i hraničářským psychickým kouzlům.

Uzavření mysli I

magenergie: 3 magy na 1 kolo
dosah: 0
rozsah: 0
vyvolání: 1 kolo
trvaní: dle dodané magenergie
působení: 18. úroveň

Tímto kouzlem se knězovi přičítá k ZSM bonus úroveň/5 (zaokrouhluj dolů).

Uzavření mysli II

magenergie: 5 magů za kolo
dosah: 0
rozsah: 0
vyvolání: 2 kola
trvaní: dle dodané magenergie
působení: 26. úroveň

V knězovy mysli se vytvoří neproniknutelná hradba, která odolá každému mentálnímu útoku.

Znič blesk

magenergie: 2x magenergie blesku
dosah: 15 sáhů
rozsah: jeden blesk
vyvolání: 0 kol
trvaní: stálé
působení: 18. úroveň

Pokud na kněze míří nějaký blesk, je 50% + úroveň kněze šance, že toto kouzlo blesk zničí.

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

Pěkný ale co zlej kněz a navíc někerá kouzla mi tam chybí a některá bych udělal jako auru prostě v okolí kněze se šíří ten a ten pocit


 Uživatel úrovně 0

Hezuky a logicky zpracovaný.


 Uživatel úrovně 0

moc pěkný


 Uživatel úrovně 5

Moc se mi nelíbí, že je kněz dalším stupněm hraničáře, spíše bych jej bral jako samostatné povolání, ještě mi tu docel chybí nějaká pravidla pro zlého kněze.
Jinak je to poměrně hezky zpracováno - 3*


 Uživatel úrovně 0

No hej, ale tiez aj kazal, ak si nepostrehol zaciatok debaty s tym typkom z Yakuzy... A sem-tam prehodil cosi o viere a obracani bezboznikov... :)


 Uživatel úrovně 5

Jo, ale kazatel z Mnemonica byl prostě vrah "maskovaný" za kněze - to nebyl žádný kněz, to byl prostě kurevsky namakaný PSYCHOPAT.


 Uživatel úrovně 0

Ľudia! Ale keď si porovnáte takého kňaza z ADnD a hraničiara z DrD, tak to nieje až tak ďaleko od seba. Možno Sorak vychádzal z toho. Ale aj tak nieje nič krajšie ako bojový mních s obojručným bijákom (řemdihom). Toť moja postava :)) Preto by som ocenil, keby aj tento kňaz mohol šíriť vieru po vzore Kazateľa z Johnyho Mnemonica. :)


 Uživatel úrovně 0

je sice divny ze to vychazi z hranicare, ale jinak se mi to moc libi!!!


 Uživatel úrovně 5

Aha, tak drtič má lepšího. No podívejme se na to - tak ho sem dej ať se všichni zasmějeme :(((((.


 Uživatel úrovně 0

Máš tam pár dobrejch nápadů, ovšem opravdu´s to nemusel dělat jako rozšíření pro hraničáře... Moje hodnocení 3*.