Nová Povolání

Paladin - rytíř řádu Svaté hvězdy Hodnocení: Kvalita

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 50

Paladin je rytíř řádu Svaté hvězdy, který hájí zájmy dobra.Jakmile se někde vyskytne zlo či bezpráví je paladin nucen svou povinností jít ho odstranit.Paladinové jsou věrni svému bohu a zklamou-li ho, je to pro ně velký hřích a snaží se ho modlením a dobrými skutky napravit.Některé zlé hříchy končívají i celoživotním vyhoštěním z řádu.Z těchto vyhoštěných rytířů se pak stávají temní paladinové hájící zlo.

Paladin má všechny schopnosti válečníka z DrD PPZ, pouze léčba vlastních zranění se mění, od 9. úrovně už počet životů, které si je schopen vyléčit, neroste.

Vícenásobné útoky

Od 12. úrovně může útočit 2x za kolo.
Od 19. úrovně může útočit 5x za 2 kola.
Od 31. úrovně může útočit 3x za kolo.

Přívěšek

Paladin při přestupu na 6. úroveň získá za 300 zlatých magický přívěšek, který nosí většinou na krku.
Kouzla z něj může sesílat pouze na sebe a nikdo jiný s ním zacházet neumí.Paladin nemůže používat více přívěsků najednou.
Přívěšek má magenergii na celý den.Magy se doplní po vystavění slunci (1 směnu).Doplňování magů může činit jen jednou denně.

magy přívěšku

úroveň mg.úroveňmg.
6 2 22 41
7 4 23 44
8 6 24 47
9 8 25 49
10 11 26 51
11 14 27 54
12 17 28 57
13 19 29 59
14 21 30 61
15 24 31 64
16 27 32 67
17 29 33 69
18 31 34 71
19 34 35 74
20 37 36 77
21 39
mg.-magenergie

V přívěsku jsou tato kouzla:

  • Mlha
  • Uzdrav lehká zranění
  • Obrana
  • Uzdrav nemocného
  • Oheň
  • Uzdrav těžká zranění
  • Ochrana před nemrtvými
  • Vodoměrka
  • Ochrana před neviděnými
  • Vyžeň démona
  • Síla
  • Zažeň únavu
  • Štít
  • Zvětšení

Mlha

magenergie: 3 magy za kolo
vyvolání: 2 kola
trvání: dle dodané magenergie

Kolem paladina se vytvoří, v okruhu 10 sáhů hustý mrak mlhy ve kterém vidí jen on sám (ale krollův ultrasluch funguje a pod.).

Obrana

magenergie: 4 magy za kolo
vyvolání: 1 kolo
trvání: dle dodané magenergie

Paladinův bonus za obratnost se zvýší o 2 (max na +5).Lze použít jen jednou v jednom kole.

Oheň

magenergie: 1 mag
vyvolání: 1 kolo
trvání: stálé

Pomocí tohoto kouzla může paladin rozdělat oheň.Nemůže ho však použít pro zranění nepřátel.

Ochrana před nemrtvými

magenergie: 8 magů za směnu
vyvolání: 1 kolo
trvání: dle dodané magenergie

Kolem paladina se utvoří magická aura, která odolá každému útoku nemrtvých (kostlivec, ghůl, mumie a pod.).

Ochrana před neviděnými

magenergie: 9 magů za směnu
vyvolání: 1 kolo
trvání: dle dodané magenergie

Kolem paladina se vytvoří magická aura, která odolá každému útoku neviděných (hrůzy, ale i duch).

Síla

magenergie: 4 magy za kolo
vyvolání: 1 kolo
trvání: dle dodané magenergie

Paladinův bonus za sílu se zvýší o 2 (max na +5).Lze použít jen jednou v jednom kole.

Štít

magenergie: 3 magy za kolo
vyvolání: 1 kolo
trvání: dle dodané magenergie

Paladinova KZ se zvýší o 3. Lze použít jen jednou v jednom kole.

Uzdrav lehká zranění

magenergie: 3 magy
vyvolání: 1 kolo
trvání: stálé

Paladin si vyléčí 2-7 životů.

Uzdrav nemocného

magenergie: 9 magů
vyvolání: 5 kol
trvání: stálé

Paladin se vyléčí z jedné nemoci.Může to být i nemoc způsobená magicky, zásahem nemrtvých (lykantropie, hniloba).Tohoto kouzla se může využívat jednou za den.

Uzdrav těžká zranění

magenergie:5 magů
vyvolání: 2 kola
trvání: stálé

Paladin si vyléčí 4-14 životů

Vodoměrka

magenergie: 3 magy na 5 kol
vyvolání: 1 kolo
trvání: dle dodané magenergie

Paladin se může volně pohybovat po vodní hladině (nemůže být však unášen proudem).

Vyžeň démona

magenergie: viz níže
vyvolání: 2 kola
trvání: stále

Paladin se může pokusit ze sebe vyhnat zlého démona.Na toto kouzlo se vydá tolik magů jako je životaschopnost démona.Démon(PJ) si hází proti pasti:Roz-7-nic/vyhnání.

Zažeň únavu

magenergie: 12 magů vyvolání: 1 kolo trvání: stále Paladinovy ubude 5-15 bodů únavy, ale během následujících dvou dní se musí vyspat.

Zvětšení

magenergie: 8 magů
vyvolání: 1 kolo
trvání: 1 směna

Paladin se zvětší o jednu třídu velikosti (A=B a pod., ale ne A=BŢB=C).

Svatý meč

Paladin dostane při přestupu na 15. úroveň za své činy meč.Jedná se o magický široký meč s bojovými vlastnostmi jako normální široký meč.

Pro meč platí totéž co pro přívěšek, ale kouzla z něj může sesílat už i na jiné postavy.

magy meče

úroveň mg. úroveň mg.
15 5 26 31
16 8 27 33
17 10 28 36
18 12 29 38
19 15 30 40
20 17 31 43
21 19 32 46
22 22 33 49
23 24 34 52
24 26 35 55
25 29 36 58
mg.-magenergie

Kouzla meče jsou tato:

  • Modrý blesk
  • Svatý blesk
  • Najdi zlo
  • Světlo
  • Ochrana před šípy
  • Záchrana život
  • Pohlcení magů
  • Zraň
  • Rychlost

Modrý blesk

magenergie: 3 magy
vyvolání: 1 kolo
dosah: 10 sáhů
trvání: stálé

Z meče vylítne blesk, který zraní oběť za 1-6 životů.

Najdi zlo

magenergie: 5 magů na 10 sáhů
vyvolání: 1 kolo
dosah: dle dodané magenergie
trvání: 2 směny

Tímto kouzlem najde paladin zlé postavy (s inteligencí větší než 1).

Ochrana před šípy

magenergie: 5 magů
vyvolání: 1 kolo
dosah: 2 sáhy
trvání: 2 směny

Kolem paladina se vytvoří ochranné pole o poloměru dvou sáhů,kterým neprojde žádný nemagický šíp (šipka, kámen, ale kopí ano).

Pohlcení magů (blesků)

magenergie: magenergie blesku
vyvolání: 0
dosah: 0
trvání: stálé

V okamžiku, kdy na paladina míří nějaké kouzlo (ohnivá koule, blesk, plamen, atd.) se může pokusit toto kouzlo pohltit svým mečem, ale pokud je magenergie pohlceného kouzla vyšší než magenergie meče, tak se meč rozlomí a žádný kovář ho už nikdy nespraví (tudíž je nepoužitelný).

Rychlost

magenergie: 3 magy
vyvolání: 1 kolo
dosah: 0
trvání: 1 kolo

Paladin může zaútočit svým mečem ještě jednou (má i jednu obranu zbraně navíc).

Svatý blesk

magenergie: 5 magů
vyvolání: 1 kolo
dosah: 10 sáhů
trvání: stálé

Tento blesk zraní zlé postavy za 1-6 životů.

Světlo

magenergie: 6 magů
vyvolání: 1 kolo
dosah: 4 sáhy
trvání: 5 směn

Meč se rozzáří silným světlem, které osvětlí prostor o poloměru čtyř sáhů.Nestvůry nesnášející světlo jsou oslepeni na 2-12 kol.

Záchrana života

magenergie: veškerá
vyvolání: 1 směna
dosah: 1 tvor
trvání: stále
Paladin může pomocí tohoto kouzla zachránit jednu postavu, která není mrtvá více jak jeden den.Při tomto náročném rituálu ho nikdo nesmí rušit.Navíc musí mít u sebe léčivý lektvar (např. Rc), protože oživená postava má 0 životů, ale je živá, proto se musí napít.Po tomto rituálu nemůže meč celý měsíc kouzlit.

Zraň

magenergie: 6 magů
vyvolání: 1 kolo
dosah: 0
trvání: 1 kolo

Poškození meče se zdvojnásobí.

Bojové šílenství

Paladin nenávidí zlé tvory a útočí na ně od pohledu (pokud pozná že jsou zlé).
Koncentrace zla je < nebo rovna žvt.-pouze útočí
Koncentrace zla je >1x nebo rovna 2x žvt.-má bonus +2 k zásahu a+1 k poškození.
Koncentrace zla je >2x nebo rovna 3x žvt.- paladin si hází proti pasti: int-5-nic/berserker
Koncentrace zla je >3x žvt.- paladin si hází proti pasti: int-8-nic/berserker
Pro berserkra platí všechna pravidla z DrD PPP.
žvt.-úroveň (životaschopnost ) paladina

Paladinovy zásady

Paladin má určité rytířské zásady, jejichž dodržování je pro něj věcí cti.
Porušení těchto zásad může vést k nepřízni bohů(PJ).Bohové(PJ) tedy při nedodržení zásad rozhodnou o případném potrestání.V tom případě paladin může modlením dosáhnout zrušení trestu, dle situace mu bohové (PJ) mohou při této příležitosti podsunout, co by měl udělat, aby byl trest zrušen.Všechny zásady se vztahují na inteligentní přirozené bytosti (rozuměj lidi, elfy, hobity, stejně tak lid kočičí, mongy a jiné), fakticky tedy na bytosti, se kterými se lze domluvit (tzn. i draka).

Zásady jsou tyto:

  • nepoužívá střelné zbraně, neboť podle něj to není rytířské
  • nezaútočí na postavu, která o něm neví, anebo neví, že chce zaútočit (ani útok ze zálohy)
  • nezaútočí na postavu, která se nebrání nebo se bránit nemůže
  • nezaútočí na postavu, která na nikoho neútočí a ani útočit nehodlá (náhodný divák)
  • nezaútočí na postavu či skupinu postav, které nespáchaly žádný vážný zločin nebo se vzdávají
  • nezaútočí na postavu, která mu oznámí, že s ním nechce bojovat, pokud samozřejmě právě nebojuje s někým z Paladinových přátel, či netropí jinou nekalou činnost.

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

mne sa tocelkom paci. ale je to v hre by bola lepsie vyuzita, keby bolo medzi hracmi viac Paladinov, aby tvorili nejaku skupinu, ktora by bojovala proti druzine zla.


 Uživatel úrovně 0

Velmi se mi to libylo,tady jsem se o paladinech dozvedel nejvice


 Uživatel úrovně 0

Pladin je podle mě povolání které má sloužit lidem ne jen sobě viz to že všechny kozla smí použít jen na sebe a nikumu pomocí ních nepomůže.Za 2 nelíbí se mito ale kdybych si to převrátil na ostatní tak dobrý.A hlavne se to lisí od paladin kterýho znám já hodně liší asi v 75%


 Uživatel úrovně 0

Hezky řešené, ale přijde mi, že v přívěšku je zbytečně mnoho kouzel, tudíž je velká šance, že se Paladin začne spoléhat pouze na kouzla... Jak se na to koukám, tak i v meči je zbytečně mnoho kouzel... Ale jinak fakt dobrý...


 Uživatel úrovně 0

Mě se líbý zásady, ale žít podle nich bych nechtěl :-)


 Uživatel úrovně 0

Když se na to podívám objektivně: Až na kouzla jsi tu nic moc nenapsal... Ale jinak je to velmi dobré... 4*


 Uživatel úrovně 0

Je to celkem hezky udělaný ale měl by mít taky nějaký nevýhody.


 Uživatel úrovně 0

Na muj vkus je to prilis silne, predstava valecnika s takovou moznosti (kouzlit) sa mi vubec nelibi, nehlede na to, ze ma prilis mnoho kladu a prakticky zadny zapor, proste mi to prijde, bzhldem k dalsim povolanim v DrD nefer, davam 3*


 Uživatel úrovně 0

Fakt super,ale paladinje spíš utočný typ postavy proto kdyby měl méně kouzel tak by to rozhodně neuškodilo.Ale jinak dobrý!!!!!!


 Uživatel úrovně 0

No nema smysl abych se tu rozepisoval, mám totiž v celku stejný názor jako Lardo, takže to nebudu rozepisovat... 4 hvězdičky... ale s odřenejma ušima...