![]() |
Nová Povolání Lovec Příprava pro tisk (tisknuto 919x)
Lovec je hraničář, který se specializoval na lov. Může mít dravce. Ovládá chodcova a druidova kouzla (ta co mají společná) a Vlčí magii. Tabulka lovcovi magenergie
Vlčí magieVlčí magie je skupina kouzel, která používají lovci k zlepšení svých schopností. Vyskytují se i kouzla, která k vlčí magii nepatří zcela. Každé kouzlo stojí určitý počet magů, má určitý rozsah, dobu vyvolání, působení, které určuje od které úrovně je lovec schopen toto kouzlo použít a četnost, která vyjadřuje kolikrát je lovec schopen kouzlo seslat za určitou dobu. Najdi krevmagenergie: 5rozsah: okruh o poloměru 1 míle vyvolání: 2 kola působení: 6. četnost: 5krát denně Tímto kouzlem může lovec nalézt krvácející zvíře, které se nachází nejdále 1 míli od něj. Bude přesně vědět kde se nachází, ale nebude vědět kam jde. Najdi stopumagenergie: 7rozsah: okruh o poloměru 5 sáhů vyvolání: 3 kola působení: 7. četnost: 3krát denně Tímto kouzlem může lovec nalézt jakoukoli známku toho, že v okolí někdo byl (zlámané větvičky, udupaná tráva apod.). Lovec však nebude vědět kdo to byl, kam měl namířeno apod. To už musí zjistit nemagickými způsoby. Lovecká vášeňmagenergie: polovina současnérozsah: lovec vyvolání: 2 kola působení: 6. četnost: 1krát denně Všechny lovecké schopnosti, uvedené níže, mají na 2 hodiny o 35% vyšší pravděpodobnost úspěchu. Sokolí očimagenergie: 10rozsah: lovec+dravec vyvolání: 1 kolo působení: pokud má lovec sokola už jednu úroveň četnost: 2krát denně Lovec vidí až po dvě hodiny to co vidí jeho sokol. Může se chvíli dívat a poté přestat. Pokud se během dvou hodin rozhodne znovu podívat, nebude jej to stát žádnou magenergii. Lovecké schopnosti:Tyto schopnosti nejsou magické a jejich pravděpodobnost se určuje podobně jako u zlodějských. K číslu z tabulky přičti hodnotu údaje v kolonce +, přičemž O = obratnost a I = inteligence, pokud je u písmene 2, přičti dvojnásobek. MaskováníSpočívá v použití vhodných maskovacích prostředků (bahno, listí, barviva plodů). Lovec se může pokusit zamaskovat i někoho jiného. V tom případě má pravděpodobnost o 10 nižší. Zamaskování jedné osoby trvá 2 směny, zamaskování sebesama 1 směnu. TichoLovec se snaží uklidnit tak, aby vydával co nejméně zvuků. (ale PJ si určí jak to může pomoci) Matení pachuLovec zmate svůj pach a snaží se dostat k cíli tak, aby byl proti větru. NapodobeníLovec napodobí zvuk zvířete. Záleží na něm proč. Pokud napodobuje zvíře, které ještě nenapodoboval odečti 10% pravděpodobnosti. PřepadJde o správné odhadnutí vhodného času pro útok. Pokud lovec uspěje má v hodech na útok bonus +2. Pokud neuspěje má postih -2. Trvání účinnosti přepadu je 1 kolo. StopováníUrčí stáří stopy a počet nestvůr. Tabulka loveckých schopností
DravciOd 6. úrovně se může lovec pokusit najít dravého ptáka, který jej bude provázet podobně jako pes. Lovec může mít pouze jednoho dravce najednou. Pro základní úrovně jsem použil některé z jednoho staršího Příšeří. Sokol: Potřebuje k životu volná prostranství bez souvislého lesního porostu. Hnízda si většinou staví ve skalách, v rozsedlinách, někdy na zemi. Je nejdokonalejším a nejrychlejším letcem, je velice vytrvalý, svou kořist je ochoten pronásledovat několik mil (ale k tomu dojde málokdy). Jestřáb: Nacházíme ho v lesnatých krajinách od nížin až vysoko do hor. Tento lesní dravec je navzdory své velikosti (jako větší havran) schopen zabít kořist daleko větší než je sám. Tabulka dravců
HlasováníHlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno. Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vygenerováno za
0.078265905380249 sekund. |