www.Dracidoupe.cz


Nová Povolání



Druid

Příprava pro tisk (tisknuto 639x)
Autor:Loghain
Přidáno: 23:59:16 09.03.2015
Hlasovalo: 12
Průměrné hodnocení: 0.92

Anotace: Tento příspěvek bude o povolání jménem druid ... Druida už mám ve svém DRD zabudovaného už nějakou dobu a vždy se skupina dohaduje kdo by chtěl být druidem .. Sám za něj hraji pokud ho má někdo jiný ve svém DRD..

Druid je postava která využívá lesní magii a lesní duchy. Zkrze přírodu druid léčí a prosí o pomoc matku přírodu. Druid se velmi dobře orientuje v lese a rozpozná všechny byliny které rostou volně v přírodě. Pomocí lěčivých bylin dokáže druid léčit a vyrábět léčivé obklady. Pro druida se nejvíce hodí elf či člověk.


Tabulky životů
1.úroven - 9 + 1k6
2.úroven - + 2 + 1k6
3.úrověn - + 1k6
4.úroven - + 1k6
5.úroven - + 1k6


Tabulka Mag energie
1.úroven - 15 + 1k10
2.úroven - 5 + 1k10
3.úroven - + 1k10
4.úroven - + 1k10
5.úroven - + 1k10

Rodová zbran druida :

zelená hůl 5/+0 Mag energie : 6´
Zvláštní schopnosti : lístová břitva - 1-6 životů
(2Mg)
Z hole vystřelí 5 listů ostrých jako břitva které dokáží přeříznout i kouskly dřeva 2 couly široké



Obratnost: 13-18
Inteligence: 13-18

Dovednosti:

Bylinkářství

-Druid rozpoznává byliny roztoucí ve volné přírodě. Vzácně vyskytující rostliny dokáže rozpoznat pouze výjmečně (10% šance)

Mluva se zvířaty

-Druid dokáže mluvit se zvířaty pouze telepaticky dokáže mluvit se zvěří z lesů nikoliv humanoidy či jiné. Dokáže mluvit se zvířaty A - B nikoliv A0 a také pouze se zvířaty mírumilovnými

Odolnost vůči jedům

-Durid je odolný vůči jedům které mají sílu až 5 stupnů z 10 (5 dokáže zabít)

Zvláštní schopnosti:

Vyvolání požírače

-Druid vyvolá požírače který vypadá jako klacek o velikosti 2 sáhů. Požírač dokáže útočit pokud požírač pozře mrtvolu humanoida o velikosrti A (např skřet) přidá svému vyvolávači 1-6 životů. takto požírat může pouze jednou denně


Života schopnost: 4k10
Útočné číslo: +5
Obranné číslo: 5
Cena kouzla: 20 magů po dobu neurčitou
Potřeba: Klacek (2sáhy)

Přírodní léčení
Druid léči ssvého člena skupiny za 3-8 životů
Cena kouzla: 10 magů
Potřeba: Kapradí




Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 16
Ikonka uživatele oukej    [pošta] NEW     15:44:41 02.12.2017
Já myslel, že tyto stránky mají mít originální příspěvky a ne věci, které jsou běžně v drd. Jinak super obohacení o požírače a zkombinování s alchymistickou imunitou proti jedu.

Ikonka uživatele Andokajn    [pošta] NEW     23:52:51 08.05.2015
Myslím si že je to zajímavé, i když nedostatečně spracované, něco málo mi to přineslo minimálně na zamyšlení.

Jinak víš o tom, že Druid je běžné povolání v PPP (je to obor hraničáře)

třeba se mi líbí, že telepaticky může komunikovat se zvířaty, to je dobré... taky zajímavé je, jak mu roste magie a životy.

Mno chtěl bych říct, že by bylo odbré to příště dát do MS, na druhou stranu, pak nevím, jestli bys to někdy zveřejnil tu (neb mám pocit, že by tě kritika odradila, což by ale byla škoda)

hodnotím za 2*, neb mě se to celkem líbí.

Ikonka uživatele Nathaka    [pošta] NEW     15:01:05 28.03.2015
Mňo. Mně připadá důležité zmínit, že i přes zjevnou nezkušenost a příliš stručné pojetí se autorovi podařilo přinést svým dílem něco nového, spolu s nějakými podněty k diskuzi. Proto tady tvoříme především. Alespoň mně osobně přijde, že většina děl je tady pro inspiraci - těch, co si člověk může bez úprav vytisknout a rovnou použít, je minimum (a není to to, co od děl očekávám).

Samo o sobě může být povolání sice příliš jednoduché a nedostatečně zpracované, ale kvalita díla a přínos díla jsou dvě odlišné věci.
Souhlasím s výtkami níže a podle nich také hodnotím kvalitu díla. Příště bude potřeba dát si s povoláním víc práce, lépe ho vysvětlit a asi mu toho také dát trochu víc.
Zároveň ale oceňuju právě ten přínos v podobě nových podnětů, které sice byly zpracovány nešikovně, ale i tak je dobře, že zpracovány byly.

Ikonka uživatele Zmazal    [pošta] NEW     20:34:32 24.03.2015
Tady je můj skromný komentář, byť podstatné již bylo řečeno, takže to nebudu opakovat a jen přidám svůj souhlas k tématům jako je délka a nesrovnatelnost díla.
Zdůraznit chci ale odvahu nováčka, která mně původně dost chyběla. Na druhou stranu použití MS není zcela od věci - už jsem tak zavčas podchytil dost mrzutostí. To jen tak na okraj.
A pro ostatní: Je fajn, že se tu hojně diskutuje. Znamená to zájem o dění na webu. Tak jen doufejme, že bude dál nad čím diskutovat a polemizovat.
Příspěvek nehodnotím, protože nevím, jaké by hodnocení bylo - to jen na závěr.

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     9:03:11 11.03.2015
Sniper: Tak já taky jsem spíš impulsivní než vytrvalý pisatel (až na pár výjimek), ale jelikož se už znám, tak bych redaktorovi řekl, ať dílo zveřejní, tak jak je, protože přesně jak říkáš, jinak by skončilo někde v šuplíku (nebo u stolu N.T.S.) ;-)

Ikonka uživatele Zdenál    [pošta] NEW     8:53:43 11.03.2015
UnknowN: Sice nerozumím tomu co jsi napsal v druhém odstavci, ale dospěli.

Sniper: Já jen po dlouhé době mrkl do novinek a když už jsem mrkl tak jsem i něco napsal.

Ikonka uživatele Sniper    [pošta] NEW     7:19:21 11.03.2015
Ty jo, tady to žije...

Schválení díla bylo IMHO správné. Zaprvé sama aktivita diskuze ukazuje, že čtenáři mají času dost na čtení i polemiku. Zadruhé sám vím že díla kde mne redaktor zkontaktoval jsem stáhl na opravu... a už pak nikdy nevydal, protože funguji víc na prvotní sílu nápadu než na píli.

A jedna věc co mě napadla v souvislosti s magenergi a životy v díle - víc by se mi líbil přístup, že přírůstek životů je +1k6, a přírůstek magů je 9-1k6, kde se v obou případech bere stejný hod (čím víc magů, tím méně životů a naopak). Bylo by to pěkné i pro kouzelníka a hraničáře, bohužel podobný mechanismus už nelze napasovat na ostatní (leda hodně volně jako bonus k proentuálním dovednostem - kdo má málo životů, je v něčem lepší než průměrný příslušník povolání. Není to nějaké opravdu vyvážené pravidlo, ale myslím že může hru trochu víc "narovnat"-

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] reputace: 1
Zdenál: +1
NEW     22:51:56 10.03.2015
Zamyslet se možná neuškodí, ale ono i u myšlení vstupuje do hry balancování námahy vložené oproti odměně získané. Samozřejmě, tak jako cesta sama může být sama o sobě cílem, tak i myšlení může být samo o sobě odměnou, ale stejně se jeden musí sám sebe zeptat, co od toho zamyšlení vlastně očekává, a jestli by stejného cíle nebylo lze snadněji dosáhnout samostatnou úvahou, namísto řešení toho, "co tím chtěl básník říci".

Na druhou stranu, možná jsme jenom dospěli do stádia moderního umění, kde rudá plocha přetnutá vejpůl bílou čárou ve skutečnosti představuje dynamickou exkurzi do autorovi perspektivy, skrze kterou se nám nabízí pohled na jeho rozpolcenost mezi touhou pocity vyjadřovat a pocity vyvolávat, což v kontextu s jeho sociopolitickým zázemím dynamicky kontrastuje s dominantním postavením ortodoxních realistů minulé generace, což celému dílu dodává nádech vzdorovité ironie. Umění tak přestává být pouhým souborem pigmentů nanesených na plátno, ale transcenduje limity svého média a pokračuje v řetězové reakci uvnitř myslí každého jednoho diváka, kde myšlenky tímto dílem vyvolané dotvářejí celkový obraz, který se tak stává nekonečným.

Ikonka uživatele Sccion    [pošta] NEW     20:57:09 10.03.2015

Zdenál: formální správností jsem měl na mysli to, že pro hru jako takovou je zapotřebí mít informace o základních vlastnostech povolání, rozsahu životů a magenergie (čili po formální stránce chybí například tabulka zkušeností) a dále dovednostech a schopnostech povolání. To vše v příspěvku je, resp. není tam nic jiného. Že je zapotřebí si každou vlastnost znovu vyložit a rozebrat pro vlastní použití, to už není chyba formální stránky, to už je otázka zpracování. Rodová zbraň z tohoto hlediska také do formální stránky nutně nepatří. Oproti původním pravidlům je neobvyklá, ale to je většina textu díla - proto bylo tak těžké ho hodnotit, protože není možné na něj nasadit pravidla a začít výčet toho, co všechno je oproti nim špatně, protože evidentně toto zpracování nemá ambice s pravidly se srovnávat.

Pokud snad někoho napadla otázka, proč jsem dílo schválil, nebylo to nutně formou, "schválím všechno." Byl pozdě večer, byl jsem unavený a i já jsem několikrát rozmýšlel nad zamítnutím díla. Jenže, jak jsem zmínil, formální stránka tu je. Že zpracování je problematické, to jsem samozřejmě viděl, ale to je jednoduše to, co se promítlo do hodnocení, které je z mé strany velmi nízké. Několik věcí: Pokud kdokoliv posílá dílo, očekávám, že si je vědom toho, co posílá. V jaké formě kdo co pošle je na něm. A ano, v mém systému hodnocení je místo i pro díla, která svým zpracováním nemusí nutně odpovídat mým/našim vysokým požadavkům.

Reakce, které se tu sešly, jsou vcelku umírněné, což mě těší. Ale je i na vás, na čtenářích, jak k němu přistoupíte. Jak jsem zmínil předtím, je tento druid ukázkou, jak se hraje jinde. Způsob zpracování, který neodpovídá pravidlovým požadavkům, může být i svým způsobem přínosný, protože také může odhalit některé nové možnosti. Kromě házení na počet magenergie je to v tomto případě například i neobvyklý přístup k odolnosti vůči jedům (který lze přeložit jako automatický úspěch proti jedům o určité nebezpečnosti). Nepopírám, že příspěvek vyžaduje velkou míru vlastní invence a zamyšlení se nad prakticky každou schopností, ale zamyslet se nám nikomu určitě neuškodí.


Ikonka uživatele Zdenál    [pošta] NEW     16:50:10 10.03.2015
Loghain:
Jinak souhlasím s Dradolem, jako na jednu stranu chápu jak se na to redakce dívá, pustíme cokoli, to se přebere. Ale na druhou stranu, k čemu je to že to schválili pro čtenáře a vlastně i pro tebe. Za pár let se na to podiváš a řekneš si "Ty vole, co sem to... jak to mohli schválit!?"

Neřikám že by nešel udělat druid od první úrovně. Nějaký archetypální věci. Požírač - dobrý může být. Máš nějakou představu světa a druida v něm. O jeho roli v tom světě. O tom jak fungují jeho schopnosti. Možná jen intuitivní zatim... ale tohle je nějakej odlesk té představy. Ale hrozně povrchní. Srovnej to třeba s pravidlovýma povoláníma na 1-5 úrovni.

Neřikám ani že je nutný psát dlouze a rozvláčně. Ale udělals magický povolání s několika schopnostma... a úsporněji než válečníka. Neni ti to samotnýmu trochu divný?

Ještě dodám Sccionovi:
Fakt si seš jistej formální správností? Rodová zbraň pro povolání?

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.090896129608154 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách