Kouzelníkův přítel - Sova
Autor: | Zombie |
---|---|
Přidáno: | |
Hlasovalo: | 43 |
Sova | 3-5 |
6-10 |
11-15 |
Životachopnost: | 3 + 5 |
4 + 6 |
5 + 7 |
Útočné číslo: | +2 + 2/+2=4/+2 |
+3 + 2/+2=5/+2 |
+3 + 2/+2=5/+2 |
Obranné číslo: | +4 + 3=7 (peří) |
+4 + 3=7 (peří) |
+4 + 3=7 (peří) |
Velikost: | A |
A |
A |
Váha: | 20-30 mincí |
20-30 mincí |
20-30 mincí |
Zranitelnost: | zvíře |
zvíře |
zvíře |
Pohyblivost: | 17/okřídlenec |
19/okřídlenec |
19/okřídlenec |
Vytrvalost: | 15/okřídlenec |
16/okřídlenec |
16/okřídlenec |
Inteligence: | 18/+3 |
18/+3 |
18/+3 |
Přesvědčení: | jako kouzelník |
jako kouzelník |
jako kouzelník |
Poklady: | Nic |
Nic |
Nic |
Zkušenost: | 40 PPZ |
30 PPP |
|
Magenergie: | 7 magů |
14 magů |
21 magů |
Kouzla: | 3-4 |
8 |
11 |
Sovy patří mezi mohutné noční dravce, kteří svou kořist loví v lesích a skaliskách. Charakteristické válcové tělo s velkou hlavou, které dominují oči nočního dravce. Z huňatého peří vystupují na bocích hlavy střapečky delších pírek, vytvářejí tak dojem uší. Ačkoli existuje mnoho druhů sov, výrů a puštíků, tato kouzelná sova vždy patří mezi ty největší. Typický tichým letem, nočním viděním a lovem hlodavců. Na lov musí vyrazit alespoň jednou za dvě noci. V terénu mezi posedy klouže při zemi a pátrá po kořisti.
Tichý let - v členitém terénu je letící sova velice nenápadná -30% na postřeh zrakem i sluchem. Ve dne je trošku nápadnější -20% na zaslechnutí a -10% na zahlédnutí jejího plynulého letu.
Telepatie - v členitém terénu, jako je les a skály (i velké město tomu odpovídá) je spojení mezi sovou a kouzelníkem na 200 sáhů, od 12té úrovně čaroděje je toto pouto dlouhé 500 sáhů. V jiném terénu než jsou tyto dva terény je pouto dlouhé 60 a 75 sáhů. Je veliká pravděpodobnost, že sova mimo dosah telepatického pouta začne lovit ať z hladu, nebo pro lov sám.
Antimagie - sova má bonus +2 na rozpoznání (a ignoraci) všech iluzí, které směřují na ni nebo na jejího pána. Taktéž útočí od pohledu na nižší nemrtvé, tedy na všechny ty, které dokáže poranit drápy a zobanem. Pokud zaútočí za letu, má bonus k iniciativě +3, bonus k Útočnému číslu +2. Po útoku většinou pokračuje v letu dál, asi 5 až 10 sáhů, kde se otočí a zaútočí znova. Let s otočkou zabírá cca 1 bojovou akci.
Pokud se vám tento přítel zdá moc silný, pak je možno postihnout kouzelníka -15% k sesilání kouzel a -25% magů, pokud je sova mimo dosah telepatického kontaktu a opačné bonusy pokud v dosahu je.
Kouzelník má šanci 75% na vyvolání Sovy, Druid 85%. Obřad musí být proveden v lese, hvozdu či ve skalách.
Ps: pro schvalovatele: pokud se vyskytnou vážnější připomínky, pošlete je na jan_saitz@post.cz
Diskuze
Velmi pěkné jen škoda že to není až do 36 úrovně ale to není velký problém sám ¨jsem si to dopracoval. díky.
Super super super .....
Perfektní kouzelníkův přítel, ale možná by neškodilo to trochu víc rozpracovat
Prilis silne. Jak jiz bylo receno havran se muze jit vycpat. Tahle sova ma vic magu, zivotu nez havran a k tomu jeste zvlastni schopnosti. Zhlediska pravidel by to chtelo trochu oslabit, ale zhlediska realisticnosti je to dobry. (sova bude asi vydrnejsi nez havran)
Davam 3*
No, nevím. Když to porovnám s jinými přáteli z pravidel, tak to abych je rovnou nebral v potaz, protože tady si každej najde něco silnějšího a lepšího. Nemělo by to bejt trošku v poměru s pravidlovými přáteli? Havran se tedy může jít vycpat a šup s ním do kabinetu přírodovědy. Ale zpracování je pěkné.
A jo je to dobrý a pěkně zpracovaný.Snad jen : Proč tam má šanci na úspěch vyvolání sovy i druid?
Vážně povedený
Je to opravdu hezký.
Hmm, aj pre druida??? Aj tak je to super...
Líbí se ni,je lepší než kočka.