www.Dracidoupe.cz



Fatální neúspěchy při kouzlení

Příprava pro tisk (tisknuto 1284x)
Autor:Stinny
Přidáno: 19:06:50 25.11.2002
Hlasovalo: 41
Průměrné hodnocení: 4.17

Anotace: Magie je nevyzpytatelná a nebezpečná. U kouzelníka z pravidel DrD mi ta nebezpečnost docela uniká a navíc je tam nepříliš popsaný fatální neúspěch, tak jsem se rozhodl zabít dvě mouchy jednou ranou.

Již Altar nám říkal, že fatální neúspěch je víc než jen prostý neúspěch. A také nám říkali, že magie je nevyzpytatelná. Je to energie, kterou ovládá kouzelník a něco se stane, když ona ovládne jeho. Ale proč by se měla spokojit s pouhým sesláním kouzla s deformovaným účinkem. Když je mysl kouzelníka otevřená, tak se může stát prakticky cokoliv. Abych začínajícím PJ pomohl utvořil jsem tuto tabulku.

Když padne kouzelníkovi (čarodějovi, mágovi) fatální neúspěch při kouzlení, hodí si ten chudák k%, přičte ten hod, který mu přivodil fatální neúspěch a odečte pravděpodobnost seslání kouzla. To, co se stane, najde dotyčný v tabulce podle výsledku (zmizení magenergie potřebné na seslání kouzla a nějaké neškodné vizuální efekty jsou samozřejmostí).

Ještě bych chtěl poznamenat, že efekty nejsou seřazeny podle toho, jak moc dotyčnému uškodí a to z jednoho prostého důvodu. Kouzelník s inteligencí 21 může v tabulce hledat čísla jen od 2 do 101 (protože jediný možný fatální neúspěch je 00 tj. 100 (pokud mu tedy nepadne 86-90, tj. znejistění)), ale kouzelník s inteligencí 8-9, který má pravděpodobnost 32% má rozmezí jiné – mohou mu padnout fatální neúspěchy 40, 50, 60, 70, 80, 90, 100, takže v tabulce hledá hodnoty 9 – 168. Pokud by větší číslo znamenalo horší efekt (třeba smrt), pak by lepší kouzelníci nemohli umřít a horší by padali jako na běžícím pásu. A navíc, některý kouzelník radši zemře než aby začal přede všemi potupně brečet.
Výsledek hoduEfekt
2-20Má štěstí, nic se nestane
21-25Ubude mu ještě jednou tolik magenergie
25-30Ubude mu všechna magenergie
31-35Kouzlo je sesláno, avšak s naprosto opačným účinkem (zraní sebe nebo někoho z družiny, kouzelník nezhypnotizuje postavu, ale ona zhypnotizuje jeho …)
36-40Kouzelníkovi ubude ještě jednou tolik magenergie, v případě, že nějaká chybí, uberou se kouzelníkovi životy v poměru 1 mag = 1 život
41-45Kouzelníkovi ubude ještě jednou tolik magenergie, v případě, že nějaká chybí, uberou se kouzelníkovi životy v poměru 1 mag = 2 životy
46Zranění za 2k6 životů x úroveň výbuchem mozku, je na 1k6 kol vyřazen, pokud mu není během této doby vyléčena více jak polovina těchto zranění anebo se tímto zraněním dostal pod nulu nebo na nulu životů, tak umírá
47-51Kouzelník dostane na 1k6 směn záchvat marnosti nad životem, nevšímá si nepřátel, odchází nebo se hrabe v zemi
52-58Kouzelníkovi zemře jeho přítel (pokud ho má)
59Kouzelník zmizí z našeho světa
60Zranění za 3k6 životů x úroveň vytékáním mozku ušima, je na 2k6 kol vyřazen, pokud mu není během této doby vyléčena více jak polovina těchto zranění anebo se tímto zraněním dostal pod nulu nebo na nulu životů, tak umírá
61-65Kouzelník se začne hlasitě smát na okolí po dobu 2k6 kol
66-70Kouzlo je sesláno s opačným účinkem a kouzelník přijde o všechnu magenergii
71-75Kouzelník přijde k nečekané újmě trvalého charakteru (oslí uši, prasečí rypák) alespoň trochu podle kouzla, které sesílal
76-80Kouzelník nevydrží psychický tlak, vezme si do ruky svou nejsilnější zbraň a vrhne se s ní proti nepřátelům alias berserkr u bojovníka
81-85Kouzelník se sesype (duševně i fyzicky) a je na 1k6 kol vyřazen
86-90Kouzelník znejistí a má postih –25% na seslání do té doby, než se mu nějaké kouzlo povede
91-95Kouzelník se rozhodne vytáhnout si knihu kouzel, aby se podíval, jak se to vlastně sesílá … to mu trvá 1k6 směn, má-li s sebou knihu kouzel nebo 1k6 kol, když ji nemá
96-100Kouzelník se začne klepat po dobu 1k6 kol
101-105Ubyde mu ještě jednou tolik magenergie
106-110Ubyde mu všechna magenergie
111-115Kouzelníkovi ubyde ještě jednou tolik magenergie, v případě, že nějaká chybí, uberou se kouzelníkovi životy v poměru 1 mag = 1 život
116-120Kouzlo je sesláno, avšak s naprosto opačným účinkem (zraní sebe nebo někoho z družiny, kouzelník nezhypnotizuje postavu, ale ona zhypnotizuje jeho …)
121-125Kouzelník přijde k nečekané újmě trvalého charakteru (oslí uši, prasečí rypák) alespoň trochu podle kouzla, které sesílal
126-130Kouzelník se rozbrečí na 1k6 kol
131 a víceKouzelník nevydrží psychický tlak, vezme si do ruky svou nejsilnější zbraň a vrhne se s ní proti nepřátelům alias berserkr u bojovníka



Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 31
Ikonka uživatele Stinny    [pošta] NEW     21:02:09 17.06.2005
59 zmizí z našeho života = konec šmytec, můžeš si nahodit novou postavu
76-80; 131+ bersekr = ano, jde o plnohodnotného berskerkra (bonus k útoku, nevnímá únavu, zranění, odolnost proti psychickým kouzlům ...)
záchvat marnosti, smíchu apod. - řekl bych, že kouzelník se nesoustředí na boj, a tak nebojuje ani nekouzlí, ani se nebrání, a pokud na něj chceme být opravdu hnusní, tak se může jednat o nehybnou postavu

Ikonka uživatele Alanil    [pošta] NEW     20:04:11 17.06.2005
Ja hrávam za kúzelníka, takže mám o problém na viac. Je to dobré, ale, pri 59-to už akože nežije? 76-80 - má aj rovnaké čísla ako u berserkla? Ale inač super! Len aby som na budúce nebol kúzelník.

Ikonka uživatele Alanil    [pošta] NEW     20:04:11 17.06.2005
Ja hrávam za kúzelníka, takže mám o problém na viac. Je to dobré, ale, pri 59-to už akože nežije? 76-80 - má aj rovnaké čísla ako u berserkla? Ale inač super! Len aby som na budúce nebol kúzelník.

Ikonka uživatele Aldarix    [pošta] NEW     22:01:30 08.12.2004
Supr. Zajímavý a hlavně, použitelný.

Ikonka uživatele Worghos    [pošta] NEW     12:24:17 17.10.2004
Jo docela cooool balancuje to kouzelnika 5*.Zvlast se mi libi ten berserkr.

Ikonka uživatele aurilo stira    [pošta] NEW     21:02:07 25.04.2004
tak je to docela dobre vymyslene ale mam par dotazu:
kdyz se rozbreci nebo ma zachvat smichu jaky ma potom postih k boji?
jake jsou trvale nasledky vybuchu nebo vyteceni mozku? snizi se potom nejak kouzelnikova magenergie?
kdyz ho nekdo pri zachvatu marnosti (smichu atd.) napadne jak se kouzelnik chova?
celkove ale ***** musel ses s tim asi hodne nadrit.
s obdivem sir aurilo stira

Ikonka uživatele obsidian    [pošta] NEW     20:12:30 28.03.2004
no ja bych si to us sebe takhle nezaridil, ale je to pekné. zbytek s diskusi řekl, 4

Ikonka uživatele Chereos    [pošta] NEW     14:23:45 09.10.2003
Je to fajn...apoň bude trochu sranda:)))))
BTW něco podobneho jsem kdysi viděl v šavlozube vevrce, ale zda se mi, že toto do drd víc sesdí.
4*

Ikonka uživatele Alen    [pošta] NEW     21:11:12 08.09.2003
Stinny: No čet jsem jenom kousek takže zatím nebudu hodnotit ale narazil jsem v tabulce na "divnou" věc. Když kouzelníkovi bouchne mozek myslíš že má šanci přežít? Já bych na to nevsázel:-)

Ikonka uživatele Kiler    [pošta] NEW     14:45:56 31.07.2003
Tak to je drsnýýý....

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
16 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.7785849571228 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách