Kouzelník

Nový kouzelníkův přítel - Drengo Hodnocení: Vítěz soutěže Vítěz ZD

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 124

DRENGO – NOVÝ KOUZELNÍKŮV PŘÍTEL

Drengo/úroveň kouzelníka 3.-8. 9.-16. 17.-26. 27.-36.
Životaschopnost 3 4 4 5
Útočné číslo (+1 +3)= 4 (drápy)(+1 +4)= 5 (tlama) (+1 +3/+1)= 4/+1(drápy)(+1 +4/+1)= 5/+1 (tlama) (+1 +4/+1)= 5/+1(drápy)(+1 +5/+1)= 6/+1 (tlama) (+1 +4/+3)= 5/+3(drápy)(+1 +5/+3)= 6/+3 (tlama)
Obranné číslo (+2 +3)= 5 (+2 +3)= 5 (+2 +3)= 5 (+2 +3)= 5
Odolnost 15 
Velikost A A A A
Zranitelnost Zvíře + N Zvíře + N Zvíře + N Zvíře + N
Pohyblivost 15/okřídlenec10/plaz 15/okřídlenec10/plaz 15/okřídlenec10/plaz 15/okřídlenec10/plaz
Inteligence 13 13 13 13
Magenergie - - - -
Počet kouzel 2 4 6 8
Odolnost vůči magii 20% 25% 30% 35%
Kyselina 3x denně 4x denně 5x denně 6x denně
Zkušenost 150 200 250 300

    Vzhled: Drengo je malý okřídlený ještěr, vysoký asi 40 coulů(centimetrů). Má malá, krvavě rudá očka, která ve tmě slabě září. Jeho kůže je drsná, pokrytá šedomodrými šupinami. Končetiny jsou dlouhé asi 20 coulů zakončeny šesti prsty s drápy. Křídla jsou blanitá s rozpětím skoro půl sáhu. Drengo má (ehm) asi sáh dlouhý tenký ocas, který je zakončen kožním výrůstkem ve tvaru obráceného „V“.
    Drengo stejně jako ostatní přátelé rozumí lidské řeči, ale mluvit neumí. Dovede však vydávat skřeky (které mohou být pro slabší povahy značně deprimující). 

    Zrak: Jeho zrak by se dal přirovnat k infračerveným brýlím. Drengo vidí vše v jakémsi červeném přelivu, rozeznává pouze černou a červenou barvu. Černě vnímá obrysy a tmavé plochy, červeně všechno ostatní. Dovede vnímat také svítivost, uvědomuje si tedy všechny zářivé objekty (blesky, oheň, Slunce, osvícený kov). Tímto způsobem vidí stále, bez ohledu na denní dobu a okolní prostředí. Vidí tak tedy i ve tmě, ale pouze pokud je přirozeného původu (noc, podzemní chodba). Např. při seslání druidského kouzla temnota je jeho zrak nepoužitelný. 

    Kouzlení: Drengo sám žádnou magenergii nemá, nemůže ji ani čerpat od svého pána. Přesto však – jak hned uvidíme – kouzlit může.

    Odolnost vůči magii: Drengo je sám o sobě částečně imunní vůči magii. Pokud je na něj sesláno jakékoliv kouzlo, je určitá pravděpodobnost (viz. tabulka) že jej Drnegovo tělo vyruší. Tato pravděpodobnost je uvedena v tabulce, hází se k%. Hází se na každé kouzlo, bez ohledu na to jestli je Drengovi prospěšné či nikoliv – odolat může jak kouzelnickému blesku tak hraničářskému léčení. Hodit si tedy musí proti každému kouzlu, nelze říct něco jako „já prostě chci aby kouzlo fungovalo a tak mu odolávat nebudu“.
    Drengo si je vždy vědom že kouzlu odolal.
    

    Příklad: Čaroděj na 6.úrovni zakouzlí neviditelnost a nevycítitelnost do čtyř sáhů aby mohl s družinkou nepozorovaně projít soutěskou. Drengo má 20% že na něj kouzlo nezapůsobí. Hodí si proti neviditelnosti – padne 56, je tedy spolu s ostatními neviditelný. Proti nevycítitelnosti mu padne 08, tedy odolá a kouzlo na něj neúčinkuje. Je tedy neviditelný spolu s družinou, ale může být „vyčenichán“ třeba psem nebo hobitem.
Odolnost vůči magii se nevztahuje na předměty vyrobené magicky – např. magický lektvar či kouzelná zbraň budou na Drenga účinkovat normálně. Ale třeba blesku seslanému ze slunečního prstenu může Drengo odolat.
Zároveň je Drengo odolný vůči všem psychickým kouzlům, i proti hraničářské telepatii. Nelze si jej podrobit ani s ním nelze vstoupit v mentální souboj. Pouze jeho pán s ním může telepaticky komunikovat. 

    Pohlcování magenegie: Jak již víme, Drengo může odolávat kouzlům. Zároveň tak může některá kouzla pohltit a získat z nich magenergii pro sebe. Týká se to však POUZE útočných kouzel – blesky, ohnivé koule, hraničářské údery aj. – tedy jen těch kouzel co způsobují zranění. 
Je-li sesláno na Drenga takové kouzlo, Drengo si hodí zda odolal a pokud ano, získá pro sebe magenergii kterou sesilatel do kouzla vložil. Tu poté může použít k vlastnímu kouzlení. Drengo však může kouzlit jen ta kouzla co ovládá jeho pán a zároveň pouze ta, která se od svého pána naučil.        Kolik jich může umět ukazuje tabulka (výše). 


    Příklad: Čaroděj na 6. úrovni má Drenga. Z tabulky vidíme, že Drengo může mít dvě kouzla – nechť jsou to např. zelené blesky a hyperprostor. Později se Drengo setká s nepřátelským kouzelníkem, který na něj vyšle černý blesk. Drengo má 20% že odolá, je tedy nejspíš mrtvý…ale vida, hodil 01! Nejenže odolá smrtící síle blesku, ale získá pro sebe celých 25 magů!!! Drengo se vysměje udivenému magikovi do xichtu a sešle na něj dávku sedm zelených blesků (za 22 magů)!
Samozřejmě platí, že pokud by Drengo sesílal kouzlo sám na sebe (např. hyperprostor) opět mu může odolat a vyrušit jeho účinek (ať chce nebo ne). 


    Poznámka: Je-li Drengo cílem útočného plošného kouzla (třeba ohnivá koule), může pochopitelně odolat. Nutno dodat že odolá pouze on, ne nikdo jiný kdo byl v dosahu kouzla. To, že pohltí magenergii nemá na samotné kouzlo vliv – kouzlo se vždy napřed projeví a teprve POTOM mu Drengo může odolat (resp. pohltit magenergii do něj vloženou). Vše proběhne v jednom soubojovém kole, tedy v kole kdy začne účinkovat kouzlo. 
Jestliže je na Drenga sesláno v jednom kole více kouzel, musí si házet proti každému zvlášť. Jde-li však o více kouzel stejného druhu – třeba pět modrých blesků – měl by si správně házet proti každému zvlášť, ale pro urychlení hry lze v takových případech použít pouze jeden hod na všechny blesky.


    Kyselina: Drengo umí ze své tlamy vyvrhnout jakousi nazelenalou kapalinu podobnou hlenu, která má leptavé účinky. Drengo s ní může útočit – napadený si hází proti pasti: Obr – 7 – uhnutí/poleptání za 1k6+2 životů. Je-li zasažené místo chráněno silnou vrstvou látky, kůží či kovem, nemusí dojít k poranění. Textil je kyselinou zničen hned. Kůže odolá zhruba třem kyselinovým útokům, kov asi deseti – pak je znehodnocen a před kyselinou již nechrání.
    Drengo může vyvrhnout jen jednu „dávku“ za kolo.
    Celkově může kyselinu použít jen několikrát za den (viz. tabulka), poté alespoň den čekat než v jeho těle začnou působit enzymy vytvářející kyselinu.

    Vyvolání: Pravděpodobnost, že kouzelník vyvolá Drenga je 75%.

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

Skvele popsane akorat by to chtelo stanovit nejake maximum magenerie nebo jeji mizeni(nejlepe oboji), aby kouzelnik na kumuloval magenergii i na nekolik set magu


 Uživatel úrovně 0

Velice zajímavé a hlavně vyvážené žádné přehnanosti jak to mají někteří ve zvyku...
Myslím že tento příspěvek právem patří k těm nejlepším. Moc dobré ;-)


 Uživatel úrovně 0

Nady není nic co by se dalo vytknout. já jsem se hlasování nezůčastnil ale dal bych 5*


 Uživatel úrovně 0

Mě se to líbí, ale chtěl bych se zeptat jestli Drengo nějakým způsobem taky o tu načerpanou magenergii přijde (třeba časem, že na konci dne vyprchá), nebo mu zůstane dokud ji nepoužije? Jinak bych dal za 5*


 Uživatel úrovně 0

Jo vypadá to dobře, ale já sem se moc neviznal v těch parametrech. Jinak bych ti dal 4*


 Uživatel úrovně 0

Výborný........


 Uživatel úrovně 0

Všichni to hodnotí kladně ale mne to moc nenadchlo ....sorry


 Uživatel úrovně 0

Jediný s čím to můžu porovnat jsou přátelé od Altaru a ty to hravě překoná. Kdybych mohl hlasovat, dal bych ti 5*


 Uživatel úrovně 0

Je to skutečně dobrý příspěvek sice jsem nestihl hlasoviní ale určitě bych dal plný počet bodů.Je vidět že si na něm dal tvůrce dost záležet


 Uživatel úrovně 0

souhlasím s chrochtalem.....5*