www.Dracidoupe.cz



Vitální magiotransformace

Příprava pro tisk (tisknuto 632x)
Autor:UnknowN
Přidáno: 19:36:22 14.08.2008
Hlasovalo: 15
Průměrné hodnocení: 0.53

- Tuto schopnost se kouzelníci učí jako kouzlo, avšak o kouzlo se nejedná (pouze zabírá místo v kouzelníkově seznamu kouzel). Umožňuje kouzelníkovi používat svou životní sílu jako okamžitý zdroj magenergie, a sice v poměru 2 životy = 1 mag. Za cenu sebezraňování se tak zvětší množství magenergie, kterým může kouzelník disponovat, nad běžnou mez danou kouzelníkovou úrovní a inteligencí.

- Úbytek životů v důsledku vitální magiotransformace se podobá účinkům mentálního útoku: Postava pobledne, zatočí se jí hlava a pocítí ztrátu životů.

- takto ztracené životy lze kromě odpočinku navrátit pouze alchymistickými lektvary - hraničářská léčivá magie ani jiné způsoby rychlého léčení nepůsobí.

- Mágové tuto schopnost mohou používat pouze ve svém původním těle (v případě zabití tohoto těla potom v tom těle, do kterého se poté přemístí).



Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 35
Ikonka uživatele oukej    [pošta] NEW     21:14:03 01.05.2019
Nechci se tě nějak dotknout unknowne, ale trochu mi to přijde jako nepovedená úprava kwakinovi magie života a smrti.

Ikonka uživatele Tuor    [pošta] reputace: 1
oukej: +1
NEW     8:44:58 04.10.2008
Oceňuji autorův nápad a poutavý název. Co mě ale zklamalo, bylo nevyužití jejich potenciálu. Podle mě stačilo, kdyby to UN trochu rozvedl, zamyslel se nad případnými nedostatky svého díla a hned by to vypadalo jinak. Možná je to jenom moje zdání, ale zdá se mi, že byl tento příspěvek vymyslen rychle, ve spěchu a také podle toho vypadá.

Na chyby (a to jak na vážné, tak banální) již upozornili předešlí kritikové, já si to tedy jen shrnu a na základě toho ohodnotím:
- za nápad 4*
- vystižnost popisu 0*
- využití potenciálu nápadu 0*

Je mi líto, ale pokud je příspěvek takto krátký (což je samo o sobě spíš +), musí být i řádně zpracovaný a pokud možno bez logických chyb a sporů. Poskytl sice námět k místy plodné diskuzi, ale to jen vypovídá o tom, že je v něm mnoho nedostatků.
Nicméně, celkově děs běs zase není, takže alespoň za snahu *.

S úctou a přáním všeho dobrého,
Tuor

Ikonka uživatele Coull    [pošta] NEW     21:32:34 30.09.2008
Dosud jsem věřil v určitý standard v této rubrice.

Nechtěl jsem číst sáhodlouhé kritiky podemnou tak se omlouvám pokud něco zoupakuji.

Ano. Je tu možnost že pokud není k dílu co říct, a dá se jeho schopnost vyjádřit pár větami stačí malý rozměr.
Ale tvé dílo je plné nejasností.

1)
myšlenka je dobrá ale bohužel zpracování jí nedovolí dostat lepší průměr.

2.)Pokud se mág přemístí do jiného těla, dejme tomu do lepšího a nechá své původní zahynout potom i jeho schopnost se přemístí. Takže je schopnost stálá.

3.)Pokud opustí tělo. je v těle jako ve schránce vše uloženo. kromě vědomostí.
Takže se s novím tělem bude muset kouzlo rovněž učit. že?

4.)Kouzelníci se ho učí: Jak? Na jaké úrovni? Je to poviné?

5.) Zde uvádíš že jen zabírá místo v kouzelníkově seznamu kouzel.
Proč to tedy udáváš jako kouzlo?

Toť vše. S úctou Coull


Ikonka uživatele Firefanatic    [pošta] NEW     15:41:38 30.08.2008
Edgar:
1) Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě...
2) Dobře, tak jako příklad nevezmeme lykantropii, ale výrobu artefaktů.
4) Na vyšších úrovních bude kouzelník téměř určitě "pod vlivem" léčivého kouzla, z minulosti, ale nevidím důvod, proč by proto mělo něco selhávat... imho o jakém "instantním" léčivém kouzlu je řeč?
5) O jaké pomstě tady mluvíš, když se kouzelník zabije sám?? Náhle působící jed je taky dost nesmyslná představa, byť možná ne tak úplně nepravidlová, ale pokud by to mělo takto zásadní vliv, jen hodně hloupý PJ by nezakročil. imho nejlepší podmínkou pro vznik nemrtvého je nekromancer, ale to je "jiný příběh".

Další případné reakce poštou, prosím.

Ikonka uživatele Edgar    [pošta] NEW     18:25:29 28.08.2008
Firefanatic:

1) Hmmm....možná něco jako + 1/2 bonusu za inteligenci a za odolnost.
2) No, to sice ano, ale vem si, že lykantropie a počet životů toho nemá tolik společného
3) Ano, na to sem zapomněl, přiznávám...
4) Pokud nějaké léčivé kouzlo není "instantní" (tím myslím, že třeba trvá několik kol), co se stane v případě, že kouzelník použije tuto schopnost ve chvíli, kdy je pod účinky podobného kouzla.
5) Postava zemře a přitom je vyprodukováno velké množství volné magie (to a násilná, nepomstěná smrt jsou dva nejlepší podmínky k tvorbě nemrtvého). Kupříkladu, postava použije vitální magiotransformaci, a v tu chvíli začne působit jed, o kterém neměla ponětí. Neměla by se zvážit pravděpodobnost vzniku nemrtvého.

Edgar

Ikonka uživatele Firefanatic    [pošta] NEW     19:49:14 27.08.2008
Edgar:

1) Když už tak by v té pasti musela být zakomponována odolnost, avšak přijde mi to jako nápad zcestný - válečník v první linii je na tom podstatně hůř a taky žáná past není.
2) A co bys chtěl? Když vypiješ lektvar rudého kříže tak ti to taky lykantropii nevyléčí = "jen tak" to nefunguje.
3) Není čistě náhodou v pravidlech napsáno, že při zaostření vůle kouzelník přijde o stávající magy?
4) Obávám se, že nevím, jak to myslíš...
5) Proč by se proboha stávala postava nemrtvým?

Ikonka uživatele Edgar    [pošta] NEW     15:46:59 22.08.2008
Hmmm.

Předně, jak už většina lidí psala, je tu stručné. Mně nevadí díla která jsou stručná, právě naopak, dá se v nich lépe orientovat, ale podle mého soudu tot dílo ani zdaleka nepokrývá problémy a možnosti s touto schopností spojené. Dále pak:

1) Neměla by být nějaká past na používání této dovednosti (myslím to, že pro člověka je těžké zraňovat vědomě sám sebe. Třeba taková ~5~int použije/nepoužije po následující 3 kola)?
2)Co se stane, pokud se postavu pokusí léčit neuvědoměle nepovolenými způsoby (to to prostě nebude "jen tak" fungovat?)?
3)Jak Hamster podotknul - jak dlouho taková magie vydrží?
4)A co v tom případě, že postava už je pod účinky nějakého léčivého kouzla - to se vyruší, nebo pokus selže, nebo co?
5) A co se stane, když postava chce větší počet magů, než jsou její životy (no jo, chcípne, vim, ale co kdyby byla nějaká pravděpodobnost, že by se stala nemrtvým?)?

No nic, dílo nebylo zrovna originální (To samý máš ve WoWku, Guildwars, TES: Oblivion, Two Wordls,...), zpracování se nebudu vyjadřovat (ne že by bylo špatný, prostě jen neobsahuje vše, co potřebuješ), kdo kouzlo vymyslel, příběh - nic, vyváženost (1 mag za dva životy - dejme tomu). Rozhodl jsem se dát jedna.

Edgar

Ikonka uživatele anax    [pošta] NEW     21:28:23 19.08.2008
Ahoj,
mám rád stručnost a jednoduchost, ale tohle je bohužel příliš.
Je to kombinace celkem fádní myšlenky a téměř nulového zpracování.
Od uživatele UnknowN, který přispívá dobrými až kvalitními díly, jako velice nepovedený vtípek nebo snaha vyprodukovat za každou cenu co největší množství příspěvků.
Zkrátka je to zakopnutí od někoho takových kvalit.
Doufám, že se příště můžu těšit na nějaké dílo, hodné nést tvého jména.

Ikonka uživatele Krvak ElRune    [pošta] NEW     12:20:55 19.08.2008
UnknowN:

Když ale někomu "jen tak" ubereš životy tak s eto musí nějak projevit.... přecejenom když má někdo 15 životu a jen tak mu jich 6 sebereš (nebo spíše on sám) tak je kousek od poloviny a neřikej mi že skoro poloviční ztráta životů mu nic neudělá...????
(příklad je dán na zcela smyšlené potvoře je jedno co to je šlo o životy)

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     9:33:09 19.08.2008
Vyjádřím se jen k bodu 1 a 5:

- Jedná se o nedokonalou formulaci - Mělo jít o okamžitý zdroj magenergie pro případ, že chce kouzelník právě v daný okamžik seslat nějaké kouzlo (jeden modrý blesk za 6 životů) - a ne o způsob, jak si magenergii doplňovat.

- Přirovnání k mentálnímu útoku jsem nepoužil ani tak kvůli účinkům, jako kvůli podobnosti projevu daného zranění - tam taky nedojde k nějakému vnějšímu zranění (cíli se na těle neotvírají rány apod.) ale "prostě mu ubudou životy".

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
1 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.089852094650269 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách