www.Dracidoupe.cz



Kouzelníkův přítel - Ruka

Příprava pro tisk (tisknuto 628x)
Autor:Archer
Přidáno: 16:08:16 22.01.2006
Hlasovalo: 27
Průměrné hodnocení: 3.74

Anotace: Jedná se o nového kouzelníkova přítele - ruku

Jedna verze legendy praví, že první ruku jako svého přítele získal mocný čaroděj D'Orseth Černý. Byl opravdu velice mocný, nejmocnější ve své době, měl však jednu zvláštnost, a sice, že nikdy nesnesl svého kouzelnického přítele. Neměl rád zvířata vůbec, a kouzelnické mazlíčky zvlášť. „Proč se s někým dělit o moc? Proč nechat někoho nahlédnout do svých plánů? Proč vůbec vedle sebe snášet tak hnusné tvory?“ Ptal se. Na univerzitě, kde studoval, se však setkal jen s opovržením, jak to u originálních lidí bývá. Nikdy tedy kouzelnického přítele neměl, přesto se stal jedním z nejmocnějších mágů, jací kdy chodili po této zemi. Vystavěl si nádhernou bílou věž, obklopil se služebnictvem a přepychem a jal se studovat magii hlouběji, než se komu kdy podařilo. Při svém pátrání však přišel na něco, na co ani přijít nechtěl… Jednoho dne(zde se různé verze legendy neshodnou, jestli to bylo pondělí nebo středa, ale většina se přiklání k pondělí), bylo to deštivé pondělí na začátku podzimu, objevil ve své knihovně starobylou knihu s mnoha svitky uvnitř. Byla celá zaprášená a obalená pavučinou. Chtěl si ji odložit na stůl a věnovat se jí později, ale pak si všiml jejího názvu: „Demonikonť a Nekrologikonť, od Mistra Tulumuchuse“. Tulumuchus! To jméno už někde slyšel…no, asi na univerzitě. Kniha ho zaujala, a tak si ji ještě s kakaem(někdy se uvádí čaj) nechal donést do pracovny. Večer po náročném studiu mu pohled zase padl na tu knihu, ležela tam tak nevině…sáhl po ní. Sluha ji na jeho přání očistil, a tak se dal do čtení. Jak čas plynul a on se do knihy začítal čím dál tím víc, v očích se mu rozhořívaly plamínky chtivosti. Kniha slibovala…úžasné věci, a přitom za nepatrnou cenu. To je vždycky znak paktu s ďáblem, to D’Orseth dobře věděl, ale tady nebylo o síře, kletbách ani o vlastní krvi ani zmínka. A pak si najednou vzpomněl, kde slyšel jméno Tulumuchus. Slyšel ho skutečně na univerzitě, od vyschlých profesorů, kteří ho používali jako varování před podobnými podniky. Prý se jednou ponořil do studia ve své věži tak, že probudil…věci (tady legendy ani profesoři nejsou konkrétní). Zazmítali jím pochyby. Co když se může kniha opravdu stát nástrojem jeho zkázy? Ale ty možnosti…ta moc…vyvolat dávno mrtvé příšery a kreatury z hlubin pekla byl sice jistý, ale zase velmi efektní způsob sejití ze světa. A tak D’Orseth svému přání podlehl a začal připravovat první z lákavých rituálů. Řekl si, že začne s něčím menším – rarach by mohl stačit, počítaje s tím, že ho tvor na slovo poslechne. V tom se však škaredě zmýlil. Jakmile byl rarach vyvolán, zatoužil po krvi a vrhnuvše se na našeho hrdinu, začal krutý boj. Řev a záblesky byly slyšet na několik mil daleko. D’Orseth nakonec raracha zahnal zpět, samotnému mu však byla useknuta ruka a byl ošklivě posekán na levé noze. ‚To nebude problém vyléčit‘ řekl si, když v tom se ruka na zemi začala hýbat a on ucítil, že ji může ovládnout myslí a rozhodl se, že nechá událostem volný průběh, protože taková ruka, jakožto pomocník, je šikovná věc. Dva roky na to však zemřel neslavnou smrtí, když v jezeře zkoušel nové zaklínadlo a byl stáhnut pod vodu tamějším vodníkem.



Úr. kouzelníka1-56-1011-1516-2021-2526-3031-36
Životaschopnost1234567
Magenergie6121824303642
Počet kouzel2468101214
ÚČ1+02+02+03+03+04+04+0
2334 455
Obratnost +1+2+2+3+3+4+4
Odolnost10
VelikostA0
Váha5-10 mn
ZranitelnostZvíře, ale ne pádem +M,N,P
Pohyblivost9/mag.101011111212
VytrvalostMagický tvor
Inteligence10
Charisma6
ZSMJako její pán
PřesvědčeníJako její pán
PokladyNic
Zkušenosti50100200300400500600
Pravděpod. Vyvolání80%


Úpravy vlastností ruky podle velikosti kouzelníka
Vel. kouzelníkaABC
Životy-10+1
ÚČ-10+1
+10-1
Obratnost+10-1
Odolnost-10+1
Váha-5 mn0 mn+5 mn


Jak vypadá:

Ruka, stejné rasy jako její pán, "uříznutá" coul nad zápěstím v místě "řezu" zarostlá kůží. Je naprosto identická s rukou pána. Dle výběru kouzelníka může být jak levá, tak pravá.

Co umí:

Může jako pavouk chodit po zdech. S oblibou nosí všemožné rukavice, avšak jen ty které ji nevadí v pohybu (záleží na PJ). Všechny rukavice, s ohledem na jejich kvalitu, mají pro Ruku KZ, avšak železné (kroužkové, plátové ap.) ji zbavují schopnosti chodit po zdech. Může nosit a používat prsteny. Může nosit náklady, avšak některé jí brání v pohybu (záleží na PJ), potom počítej, jako by měla naložení o jedna vyšší.

Nosnost
ŽivotaschopnostVelikost kouzelníka
ABC
1345
2457
3579
46810
57912
681115
7101419
Pokud má naložení větší jak mírné, ztrácí schopnost lezení po zdech

Jak bojuje:

Může toliko po tři směny poměrně rychle a "silně" levitovat, a to tak, že může dát i ránu pěstí, táhnout předmět, nebo otočit spínačem, to vše však pouze do výšky 3 sáhů. S postupem po úrovních se rychlost a "síla" levitace zrychluje, tudíž se zvyšuje i síla ÚČ. Po třech směnách levitace musí 30 směn (5 hodin) odpočívat. Pokud již levitovat nemůže, bojuje tak, že se postaví na "řez" a hází předměty, což však můžě jen jednou za dvě kola (musí předmět někde sebrat, postavit se zpět na řez a pak teprve útočit)

---Ruka v rukavici má však jisté postihy, ale i bonusy---
Tabulka rukavic pro ruku
Druh rukaviceKZOprava Obrat.Oprava Útoč.Váha A (mn)Váha B (mn)Váha C (mn)Oprava Inc.Pokles prav. seslání kouzla
Plátěná100234,5010%
Pytlovinová100234,5010%
Kožená2-103,557,5-113%
Dělnická2-13,557,5-113%
Kroužková3-1+171117216%
Šupinová3-1+171117-216%
Plátová4-2+291421-319%
Rytířská4-2+291421-319%
+ ostny+10+2+3+5,5+800
+ dlouhé ostny+1-1+1/+2+6+9+14-10
+ čepele+10+1/+2+7+11+17-10
Pásek s hřeby00+112,53,500
Boxer+10+246,51000

  • Ostny: Přidělává kovář, a to napevno, tzn. nelze je oddělat (jen násilím a pak už je nedáte zpátky). Jejich délka je přibližně 5 coulů. Mohou se zlomit.
  • Dlouhé ostny: Viz Ostny, délka asi 8 coulů. Snadno se lámou.
  • Čepele: Přidělává kovář, a to napevno, tzn nelze oddělat od rukavice. (jen násilím a pak už je nedáte zpátky). Jejich délka je přibližně 8 coulů. Oproti ostnům jsou pevnější.
  • Řemínek S hřebíky: Málý řemínek se z jedné strany zatlučenými hřebíky. Lze nasadit na libovolnou rukavici i jen na ruku. Délka hřebů cca 2 coul.
  • Boxery: Opěrka dlaně, k tomu čtyři spojené prstýnky a na nich ostny (1,5 coulů). Nelze nosit přes kukavice, a překáží to ostatním prstenům. Znepříjemňuje nošení věcí (pochodně)
Příklad:

Ruka, jejíž pán, barbar kouzelník, je na čtvrté úr., má tyto vlastnosti:
životaschop:....................1
ÚČ :............................1+0
OČ :............................2 (1+1)
Obratnost:......................+1
Pravděpodobnost sesl. kouzel....jako její pán, tudíž 85%
Hodila si inc. 5

Nosí však železnou rukavici s KZ 4, její stávající atributy tedy jsou:
životaschop:....................1
ÚČ :............................1+3
OČ :............................3 (-1+4)
Obratnost:......................-1 (1-2=-1)
Pravděpodobnost sesl. kouzel....67% (85-19)
Inc. 2 (5-3)

Jak kouzlí:

Stejně jako ostatní přátelé nemusí při kouzlení mluvit, ani gestikulovat, ale i přesto většinou velice ráda gestikuluje 2ma prsty, a to prostředníkem a ukazovákem. Odloučení od kouzelníka na ní nemá žádný vliv, nemůže si ale mimo jeho auru obnovit magenergii.

Jak žije:

Narozdíl od ostatních přátel nemusí jíst, pít, ani spát. Když její pán zemře, rozpadne se na prach.

Na závěr bych chtěl tímto vyjádřit dík:
Dádoslavovi za skvěle odvedenou práci na tabulkách.
prokletému Dilvishovi a Doranalovi za užitečné a v hojné míře využité rady.
Barbaru Cohenovi za napsání velké části příběhu.


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 57
Ikonka uživatele diltram    [pošta] NEW     22:44:58 06.01.2009
S mým Pj hraju za nekromanta a mám přítele věc, neboli ruku. Je to supr věc akorát to že jí musím skrývat. Mnoha lidem by se to asi nelíbilo kdyby viděli useknutou ruku. Zvlášť na mé postavě prtavé bloňdaté nekromantky. Pro ostatní jsem kouzelnice co neumí normální kouzla tak dobře jako ostatní kouzelníci. Rád bych vám sem dal odkaz na stránky protože můj PJ je dobrej a všechny věci jako nová povolání a rasy a tak hodně do detailu promýšlí a vyvažuje. A tak můj nekromant i můj přítel věc je suprová věc. Abych se ale vrátil k tématu. Vymyslel jsem supr vychytávku. Prostě na Ruku zakouzlím neviditelnost. Ona nemluví a neútočí. To znamená že neviditelnost se neruší. A vydrží třeba týden. Posílám jí na výzvědy a nikdy na ní nikdo nepřišel. (já vím že to je využívání kouzel ale co na tom?).
tento článek je dobrá věc. Myslím že je to dobrý nápad i dobrá povídka. Kdybych mohl hlasovat dávám 4*

Ikonka uživatele Hrač DrD    [pošta] NEW     14:36:28 02.09.2007
Hezky a propracovaně zpracované, avšak povídka je dosti špatná, res. nehodící se k dílu - vtipné vsuvky se nehodí k povídce o mistru magie, který zrovna řeší životní dilema. Zbytek je docela pěkný a použitelný.

Ikonka uživatele Samantha    [pošta] NEW     13:59:21 09.02.2007
Skvělé zpracování, dobrý a zároveň vtipný nápad:-) Líbí se mi. Ano, už se nehlasuje, tak snad abych dodala že podle mě je to za 4*.

Ikonka uživatele Archer    [pošta] NEW     21:55:52 03.02.2007
Eheh, se nám tu roztrh pytel s kladnými ohlasy, všem vám moc děkuji, za chválu i výtky. cením si toho. Jo, a je mi upřímně líto, že už se nehlasuje :)

Ikonka uživatele Azucuache    [pošta] NEW     21:26:18 03.02.2007
He-he...povedená ručička, o tom nejsou spory ;) Úplně před sebou vidím nějakého čaroděje v tmavém plášti, jak mu na ramni stojí ruka :) Nejlépe v bílé rukavici s velkým rubínovým prstenem - to kvůli kontrastu :))
No...ale teď vážně - podle mě je to napsané docela slušně. Nechybí tomu vůbec nic - teda alespoň mě zrovna nic nenapadá. Úvodní příběh je zajímavý. Když jsem ho začala číst, musím se přiznat, myslela jsem, že to prostě bude něco ve stylu "kdo, co, kdy, kde, jak, proč,..." Příjemě mě překvapilo, že jsem to dočetla s úsměvem na rtech :) - pondělí, kakao a vodník jsou bezva :-D
Tabulky jsem sice přelétla jen tak zběžným pohledem, ale nezdá se mi, že by byly nějak přehnané.
A co se týče samotného popisu - je to stručné, ale jasné a výstižné.
Vezmu-li to krátce - kdybych mohla hlasovat, dala bych plný počet bodů

Hm...to se musí zkust ;)

S pozdravem Azucuache

Ikonka uživatele ogarx    [pošta] NEW     11:25:06 02.02.2007
archer: ok díky to co nejdříve využiju je to senzační nápad

Ikonka uživatele Archer    [pošta] NEW     9:48:25 02.02.2007
ogarx: Ne, svou 'hnátu' si řezat nemusí...jo, nejspíš, když ji zabijou, rozpadne se, nechám na PJ...Škrcení - fakt děsně obrovská škoda, že ses neozval v Dílně, vůbec mě to neneapadlo.

Ikonka uživatele ogarx    [pošta] NEW     9:43:32 02.02.2007
Excelentní... Kdybych ještě mohl dal bych 5* nebo spíše 4*

Ovšem nechápu jedinou věc (pokud tady už byla zodpovězena omlouvám se)
Abych si tu ruku vyvolal, musím si nejdříve svoji hnátu uříznout. Ale v ruce přece není žádné tlučící srdce a nic takového, takže jak může umřít? A když už umře, jsem bez ruky i bez přítele nebo jak? Když mi tu ruku teda zabijí rozpadne se nebo něco takového?
Možná by tam mohla být ještě zvláštní schopnost škrcení... :-)

Ikonka uživatele šedý poutník    [pošta] NEW     20:04:56 18.01.2007
Ano,velmi pěkné.Sice,našel jsem jednu chybičku(kukavici místo rukavici),ale někde jich je klidně víc jak 10.


Ikonka uživatele Shardack    [pošta] NEW     19:48:08 31.12.2006
Příde mi to jako lehce přepracované dílo-Nekromantův přítel věc. Akorát o dost lépe spracovaná. A ten boj je poněkud směšný.

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.059941053390503 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách