Kouzelník

Kouzelníkův přítel-Pheldagryf Hodnocení: Průměr

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 30

PHELDAGRYF

:
úroveň kouzelníka: 3-7 8-13 14-20 21-36
životaschop.: 2 2+2 3 4+2
magenergie : 7 13 18 24
počet kouzel: 2+1 5+1 7+1 10+1
UT:(0+2)=2(zobák)(1+2)=3(2+/2+1/)=4+1(2+/3+2)=5+2(zob)
obranné číslo: (4+1)=5 (4+2)=6 (5+2)=7 7
odolnost: 13
velikost:A
zranitelnost: zvíře+M+N
pohyblivost: 17 ve vzduchu/okřídlenec 10na zemi/šelma
vytrvalost16/okřídlenec 13/šelma
nteligence: 15
přesvědčení: jako kouz.
poklady: nic
zkušenost: 60 100 200 320
charisma(kvůli ment. souboji):18
pravděpodobnost vyvolání: 67%


Jedná se o jakéhosi zmenšeného gryfa. Stejně jako ostatní přátelé rozumí lidské řeči, ale neumí mluvit. V kohoutku má přibližně 40 coulů. Jeho dolní polovina těla (od pasu dozadu) je jako lví. Má hnědou srst, která je slabě bíle nebo černě žíhaná. Orlí část je sněhobílá, ale konec každého pírka je bleděmodře orámován. Stejně jako havran umí létat a může bez omezení kouzlit pokud je od kouzelníka odloučen na méně než 12 hodin.Po této době má o 30% menší šanci na vyvolání kouzla a po celkem 24 hodinách odloučení už čarovat nemůže. Po návratu se mu schopnosti postupně vrací takže 1. den se jaksi vzpamatovává a až o další půlnoci se mu vrátí magenergie. Pheldagryf nesedí svému pánovi na rameni, ale chodí vedle něj, nebo letí. Mít Pheldagryfa jako svého přítele preferují převážně dobří kouzelníci.Pheldegryf má také jedno vlastní kouzlo:

Zvětšení
magenergie:4
vyvolávání :2 kola
rozsah : ---
dosah : ---
doba trvání :12 kol

Jedná se o kouzlo které se nemůže naučit nikdo kromě Pheldagryfa.Je to iluze a probíhá tak, že na 2 minuty vypadá Pheldagryf jako normální Gryf velikosti C-D. Past na odhalení iluze je Int_6_odhalení/neodhalení. Poté se ,,změněný´´ Phelddagryf obvykle pokusí o zastrašení. Past je Žvt+Int_11_utíká/neutíká. Past samozřejmě můžete upravit podle situace. Nechávám plnou moc PJ.

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

dobrej doufám že sebude klukum líbit jo a to kouzlo je zalmavý


 Uživatel úrovně 0

dobrej doufám že sebude klukum líbit jo a to kouzlo je zalmavý


 Uživatel úrovně 0

Rix: Nemyslím... Mohl jsi tomu dát nějakou zvláštnost... To že je magickej ještě neznamená že nemůže mít rád nějakou specifickou věc (pštrosí maso), nebo já nevím, mohl mít něco naopak nerad... Ale to jen tak na okraj


 Uživatel úrovně 0

CrazyMys:Jo je specifickej tím, že je to magickej tvor a nemusí dejchat a ani jíst pštrosí nebo jiné maso. To jsi se trochu přestřelil...


 Uživatel úrovně 0

Je to takovej běžnej nápad, upravenej do stravitelné podoby... V zásadě tomu nic nechybí. Popis tam je, ale chybí tomu ta omáčka... Třeba jestli je něja specifickej (má strašně rád pštrosí maso...) nebo něco takovýho... No nic. Kdybych hlasoval tak bych dal 2*.

CM.


 Uživatel úrovně 0

Vipadáto jako zajímavé věc pro kouzelníka určitě ji použiji.


 Uživatel úrovně 0

Je to přehledný, zajímavý, neotřelý. To kouzlo je dobrý, ale spíše bych ho pojal jako schopnost která mu ubírá magy při použití.
Ale na druhou stranu je tam pár chybek.
Váhám mezi čtyřmi a třemi hvězdičkami. Dal bych čtyři, ale ty chybky...
Aldarix půltemný


 Uživatel úrovně 0

No, mě se to hodně líbí a proto ti dám4*.
A jinak bych řek že je to docela povedený.


 Uživatel úrovně 0

Je to pekny ale podle me je to zvetseni moc silny ale jinak to ujde 4*


 Uživatel úrovně 5

Naozaj zaujímavý doplnok pre kúzelníka, ale je tu niekoľko vecí, ktoré mi na tom celom vadia...
1) Gryf mi pripadne dosť vznešené stvorenie na to, aby existovala jeho menšia podoba a určite by som mu vzhľadom k jeho výzoru dal väčšiu životaschopnosť, ako iba 2... už len 3 by stačilo. Navyše tá životaschopnosť, možno pravidlovo, ale podľa mňa nie logicky stúpa príliš málo...
2) Počet kúziel... najskôr som nepochopil, čo znamená to +1, no v texte to vysvetľuješ... Prečo má vlastné kúzlo? Žiaden iný priateľ vlastné kúzla nemá. Navyše, ak by to kúzlo vedel Pheldagryf, tak by ho automaticky poznal aj kúzelník, lebo je medzi nimi mentálne puto. Potom by ho teda mohol naučiť niekoho iného a už by ho neovládal iba Pheldagryf... Navyše píšeš, že sa po jeho zoslaní Pheldagryf pokúsi zastrašovať. Ak je kúzelníkov priateľ pri kúzelníkovi, zvyčajne sa riadi iba jeho príkazmi, aj na úkor jeho vlastnej vôli, takže mu musí dať príkaz na zastrašovanie kúzelník... A, podľa čoho berieš zastrašovanie? Lebo podľa pravidiel by nemalo ísť o pascu, ako píšeš tu, ale závisí to od tabuľky pri válečníkovi a tam by zase s charizmou 18 nikoho nezastrašil...
3) Prečo má na útok iba zobák? Gryf by predsa mal útočiť aj drápmi a toto je iba jeho zmenšenina, takže by nemal mať problém nimi tiež útočniť... A to by ho zase zvýhodňovalo voči ostatným priateľom...
4) U zraniteľnosti by si mal písať aj P, čo je mentálny súboj (je to aj v errate na pravidlá u ostatných kúzelníkovych priateľov...)

A veci, ktoré sa mi páčia:
1) Vyvážil si to... gryf by mal až príliš veľkú výhodu oproti ostatným priateľom, ale niektoré z tých vecí, čo považujem za chyby a aj pravdepodobnosť vyvolania to trochu vyrovnajú...
2) Nápad je dobrý, ale málo spracovaný, lebo nebyť tej tabuľky, tak je to len pár riadkov a ja som jeden s tých, čo majú radšej dlhšie ale zato prepracovanejšie príspevky...
3) Opis je dlhší, ako u priateľov v pravidlách, ale to sa mi páči, lebo si môžem utvoriť lepšiu predstavu o ňom...

Keď to tak celé vezmem do úvahy, nie je to príspevok na 0, ale ani na 5 a priemer sa mi tiež zdá priveľa, takže ti dám 2*...

S úctou Igi.