Páni živlů
Autor: | Blázen |
---|---|
Přidáno: | |
Hlasovalo: | 22 |
Pokud se rozhodnete stát se jedním z mnoha pánů živlu,
budete si muset vybrat jednu z 4 specializací-oheň,voda,země,vzduch.
Nepřijdete o žádnou z nových schopností, které jste získali při přechodu na 16.úroveň.
Kouzla vaší specializace budou o 1/3 levnější (zaokr.
nahoru), ale naopak ke všem ostatním kouzlům
budete muset přičíst navíc 1/5magů z původní ceny kouzla. Existují také psychická kouzla na která
se toto nevztahuje.Kouzla vaší specializace vám budou působit jen 1/2 zranění.
PJ se vždy musí z hráčem dohodnout jaký je druh kouzla (ohnivý déšť-oheň,
granátové jablko-země).
Dejme tomu že jste si vybrali vzduch,chcete seslat bledý blesk, bude vás to ovšem stát
jen 44magů místo 65, neboť ve vzduchu mraky a blesky jsou z mraků.Ale naopak ohnivý déšť za
50magů vás bude stát 60magů (50:5=10+50=60).
Přibudou vám také schopnosti podle specializace.
Oheň-mužete dotykem za 2magy někoho popálit za 1-6 životů,ale za každý další mag to stoupne o dva
živ.,od 10magů-1mag=1živ.(3magy-3-9živ.,20magů-27-32životů,maximálně do 20magů),dá se to použít
při rvačce,v takovém případě máte jeden útok za kolo. Můžete také dotykem něco podpálit když chcete.
Voda-Můžete dotykem měnit strukturu kapaliny (voda-víno)-1mag za litr.(nejméně však
1mag). Můžete
také chodit po vodě (přejít bez postihu bažinu)-10 magů za hodinu chůze
(když chcete přejít
ne příliš širokou řeku stačí 1mag). Dokážete zadržet dech pod vodou 2krát déle než ostatní.
Země-dokážete procházet zemí(skálou,...)-10magů za 1km(minimálně však
1mag), můžete se také
zabořit do země a vynořit se někde jinde (třeba v hrobce v podzemí). Můžete také tvořit překážky
-20magů za 50 metrů do výšky (Tatí, jak vznikl Mount Everest? Víš synku,to se jednou sešla hromada
Kouzelníků..., lze takto tvořit i údolí). Můžete také tvarovat kámen-
10magů za 1m krychlový (dá se využít při stavbě-vykouzlíte horu-vytvarujete kvádry.
Můžete také dotykem měnit v kámen!-toto
se určuje podle velikosti cíle-A0-10magy
A-100magů
B-120Magů
C-150magů
D-200magů
Vyvolání trvá 4kola na jakékoliv úrovni.
Odčarovat zkamenění v tomto případě může jen kouzelník jenž ho seslal za 1/2 sesílací magenergie,
pokud je dotyčný kouzelník po smrti může to udělat i jiný ovšem za plnou cenu sesílací magenergie.
Možná si říkáte proč jsem tam nepřipsal velikost draků, to má jednoduché vysvětlení,
draci
jsou v podstatě nejmocnější bytosti ve hře, nemyslíte že by bylo směšné aby se
k drakovi přikradl
nějaký nepatrný kouzelník a udělal z něj sochu? Nelze udělat sochu z magické bytosti větší než
velikost D! (Ani z duhového draka-velikost D)
Vzduch-můžete dotykem za 2magy někoho popálit elektrickým výbojem za 1-6 životů,ale za každý další mag to stoupne o dva
životy, od 10magů-1mag=1živ. (3magy-3-9živ., 20magů-27-32životů, maximálně do 20magů),
dá se to použít při rvačce, v takovém případě máte jeden útok za
kolo. Také k tomu můžete přidat to že po nějakou dobu dostane každý kromě vás elektrickou ránu když se toho napadeného
dotkne. Také můžete někde vytvořit vzduchoprázdno-10 magů za 2m krychlové.
Můžete si k tomu ještě nějakou schopnost přimyslet.
Diskuze
Ono napad je to dobry, v pohode by sa dal vyuzit pre CP, ale do hry sa mi nezda niak potrebny, iba posiluje carodeja, ktory je aj tak dost mocny(a posiluje ho az moc...)
Tento nápad mě příjde jaksi taksi... :) průměrný.Některé schopnosti Kouzelníka až moc zesilují,jiné naopak.Přesto z něj lze čerpat inspiraci dost dobře.Už teď mě napadají různé nápady. 3*
Dobrý jsem na 14. urovni hned to využiju. Ale dal bych tam vlastnost že když bude háč 5 úrovní jako nejaký pán tak budemoc vyvolat elementa (pán ohně-salamandr, vzduchu-sylfa, země-gnom, vody-udiona(nebo jak se píše)) Dobrý dávám 4
No je to zajímavé
Dal som ti 3 hviezdicky preto lebo som to aj ja vyuzil v Drd u mojho kuzelnika. on je to fajn napad. dal by som aj 5 no ale pokaslal si to tou zemou. podla mna je velmi silna a nie je vyrovnana oproti ostatnym elementom.:)))
Je to fakt dobrý. Možná že se to v mý družince osvědčí.
Tak to je docela kruté zesílení. Asi se vyskytne mnoho případů, kde nepujde jasně určit o jaký živel jde.(PG-fata morgána).
Megahuovi bodíky jsou logické.
Když chceš někoho spálit dotekem, tak si házíš na útok a on na obranu? Má na to vliv brnění... je to málo rozvinuté. Nápad dobrý
2 hvezdy budou stacit bohate
Oproti systému, ktorý poznám ja, to nemá šancu. A myslím, že je to naozaj nevyvážené. Ale dám 1* za snahu.
Docela slušne.
Nevim proc davat kouzelnikovi takove drsne boosty skoro zadarmo!
Megahu: dobry komentar