Hraničář

Otupení bolesti Hodnocení: Nic moc

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 36

Chodec na 8. úrovni získá chopnost (kouzlo) Otupení bolesti za 15 magů a trvá neomezeně vyvolává se 3 kola kdy se chodec musí plně soustředit. Toto kouzlo se využívá hlavně při težších zranění kdy postava řve jako pominutá. Ale dá se taky použít jako prevence proti bolesti. Tato prevence, třeba když dou do boje a aby nemuseli skuhrat při každé utrpěné ráně. Trvá 1 směnu (ta prevence) kdy všechny utpěné bolesti přestanou bolet. Po 1 směně však toto kouzlo neůčinkuje ale bolesti znovu nebolí. Když už se jednou odvolají tak znovu nepřijdou. Neplatí to u nějakých nemocí, jenom při povrchovém a vnitřním zranění.

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

kaski: to se možná myslí, když chodec toto kouzlo sesílá ně někoho jiného, než na sebe


 Uživatel úrovně 0

Chodec se musí plně soustředit, ale kouzlo se používá v případě těžkých zranění, kde postava řve jak pominutá? – To teda nesedí.

Měl by jsi autore více popsat, co může chodec “otupit“. Povrchové a vnitřní zranění je široký pojem.

Grimsladea : Nebolí. Umřeš na následky zranění, ale ne bolestí způsobenou “pohrabanými“ vnitřnostmi.


 Uživatel úrovně 0

Me se to nelini zda se mi ze nekdo kdo hraje chodce si vymyslel nove kouzlo a PJ mu jej nechtel schvalit, a tak chtel argumentovat ale na netu to je a lidem se to libi...mno pracuj trochu a mozna ti to dovoli a ostatni ti daji i hvezdicky


 Uživatel úrovně 0

JE to chvalitebný nápad, ale při delším promyšlení by to bylo zajímavější


 Uživatel úrovně 0

No neni to hotovy ale napad je peknej!


 Uživatel úrovně 0

Vytknuty věci už tu byly všechny... docela dobrý nápad


 Uživatel úrovně 0

mohlo by to být zajímavé, kdyby to nebylo tak odfláknuté.


 Uživatel úrovně 0

Je to trochu nepřehledné a odbité.


 Uživatel úrovně 0

Hezkej nápad ale trochu propracovanější by to bylo lepší


 Uživatel úrovně 0

Tým,že pravidlá nerozoberajú žiadne postihy za bolesti a zranenia,tak použiteľnosť kúzla upadá...ale nápad by som ocenil.Chcelo by to trochu dopracovať...