Články&Eseje

Milenci Hodnocení: Geniální

Autor:
Přidáno:
Hlasovalo: 35

Touto „ prací “ jsem nechtěl ukázat, že sem nějaký úchylák nebo že se mi podobné scény líbí. Jen se snažím poukázat na některé věci, které většina z nás bere se samozřejmostí.


Milenci

Slunce pomalinku spělo do podoby květu růže. Svými posledními paprsky hladilo statný strom u jehož kořenů byla žena a muž. Zdálo se, že o něčem horlivě diskutují a muž poté z malého vaku na boku, vytáhl dvě věci. První se třpytila, jak odraz luny na hladině jezírka, velikostí prstenu. Druhá věc byla dlouhá jak den, který zamilovaný stráví sám v očekávání příchodu své lásky. Byl to jakýsi šál, či stuha z hedvábí, jejíž konec se mihotal ve větru jako lístek osiky. Muž nasadil ženě prsten a obešel ji. Poté ji přetáhl přes hlavu šál a začal jí ho uvazovat okolo její laňčí šíje. Když skončil, chytl dívku do náruče a jemně ji položil do mechu okolo kořenů stromu. Lehl si vedle ní na levý bok a pravou rukou jí sáhl na čelo, pomalinku sjížděl k nosíku…

Dvěma prsty přejíždím Tvé rtíky,
pak pomalu přecházím k Tvým uším,
zavírám oči, když hladím vlasy,
Tvé – zlatavé.
Sjíždím níž a hraji si s knoflíky,
dotýkám se tam, kde srdce tuším,
Och ! Co jen teď moji duši spasí,
mou - prohnilou…

Muž pak pomalým pohybem rozepíná svůj pásek s přezkou, na které jsou znázorněny dvě lišky, které se vzájemně proplétají, jakoby v nějaké hře. vytahuje ho z poutek a odkládá ho za sebe. Začne si rozepínat svou tuniku a odhalí mužnou hruď, porostlou černým ochlupením. Jak odkládá tuniku, svaly na jeho těle si hrají s posledními paprsky slunce. V tom červeném slunečním svitu vypadá jako démon, ale žena nejeví žádný strach a leží dál v pozici, do které ji muž položil. Ten mezitím si sundává kalhoty a odhaluje své svalnaté nohy, též porostlé černým ochlupením. nakonec si sundá i poslední kusy látek, které zakrývaly a schovávaly poslední části těla. Slunce, které pomalu zapadá, laská jeho tělo posledními paprsky a přenechává dohled měsíci. Ten jak zloděj vystupuje ze tmy a jeho krásný kulatý tvar úplňku dodává dvojici tajemný nádech…


Již rozepnul jsem blůzičku Tvojí,
očima ňadra Tvá, chvilku laskám,
rukou pak jedno pevně uchopím,
je – přejemné.
Tohle není láska, co nás pojí,
a ani ta hedvábně ostrá páska,
co pevně utáhnul jsem na krku Tvým,
Ach ! – jsem postrach.

Načež muž roztrhá na oblečení ženy a s řevem monstra vniká do jejího těla. Žena se nebrání, mrtva již chvilku jest a muž svým zvířecím instinktem pokračuje nevšímajíc si bolestného pohledu měsíce. Krátká chvilka a je po všem. Opravdu musela ta žena zemřít, jen pro tu mrzkou chvilku ? Muž se rychle zvedá, obléká své věci, žena leží samotná na mechu, jenž smáčí její krev. Muž oblečen strhává ženě prsten, povoluje šál a obojí strká do svého malého vaku. Dívá se na ženu s opovržením sobě vlastním a nakonec ji ve vzteku nakopne do obličeje. Ozval se zvuk lámajících se kostí a kmen stromu pokropí malá sprška krvavých zubů. Muž však nepřestává a kope jako smyslu zbavený. Měsíc se začíná barvit do ruda a jeho oči jsou černé jako tma v duši muže. Ten se konečně uklidnil a s kletbami se otáčí k ženě zády. Krvaví svit pohlcuje ženu a po jeho paprsku stoupá její duše k nebi. Muž pokračuje ve své cestě zpět do vesnice. Dneska má ještě tři schůzky…

Ps – Nepochopili jste to ? Opravdu ? Myslíte, že když hrajete Dračí doupě a vše je jen „ jako “ , že Vám to dává neomezené možnosti ? Že sice zabíjíte nevinné, ale ve skutečnosti to nic neznamená ? Že, když v Dračím doupěti znásilňujete a u Vašeho stolu se všichni smějí, že je to opravdu sranda ? Opravdu je to taková „ prča “, někoho zabít, jenom kvůli tomu že můžete ? Jestli jste všude odpověděli „ Ano “ , tak si přečtěte první otázku…

Sir Aznoh Terátor – Klid všem těm duším, jenž mohli dále vést svůj život mezi svými, které milovali.

Diskuze

 Uživatel úrovně 0

Marsia - uh, co říci, snad jen děkuji...


 Uživatel úrovně 3

To je odporný ... teď nebudu moc usnout - už zase ... to mě nemůžeš varovat? ...


 Uživatel úrovně 0

Chapu Terátore...
Smazal jsem odsud svoji reakci. Zalozil jsem v putyce novy stul, ktery se tim muze zabyvat. Jmenuje se "Proč museli zemřít?!"...

Megahu


 Uživatel úrovně 0

Megahu

Díky, žes pochopil účel mého příspěvku, ale nepřeji si, aby ste pokračovali v této debatě zde. Od toho tu ten příspěvek není, ten je tu od toho, aby se lidé zamylsleli a vzali si ponaučení. Kdyžtak si založte nějakej stůl, dokud můžete, nebo si to vyříkejte poštou.

S pozdravem Terátor


 Uživatel úrovně 0

"ty krávo, prdel musí bejt! a ten hostinskej se na nás koukal nějak divně... " :-)) to je přesně to o čem mluvim, jako že co na tom...tak zheblo pár neexistujích nebožáků...a co má bejt ???


 Uživatel úrovně 0

PS - Ano :-) Sice záleží na podání, ale může to bejt dost prdel:o)) Ovšem musí se to i jako prdel podat :-) a všichni se musí smát :-)
Cítím že sem se právě vrhl do propasti a zanedlouho mě tu všichni ukamenují...hmm, to je jedno :-)

Zde je zcopírovaná debat od stolu Hlášky ( rozjelo se to po Japanově příspěvku, viz. dole :
Megahu : Chapu...ale s tim ze se tam odrazi cast tebe nesouhlasim, minimalne by nemelo, v dobre zahrany postavy NE. A pak taky ne v postavach H&S, s cimz bohuzel u nas stale valcime ( ze v postave ktera nema historii, je blbe zahrana a jediny o co ji de sou prachy a expy a tak chodi a zabiji se odrazi cast tebe mi nenamluvis, to je proste takovej blbej styl hry, proste kdyz se drd hraje "jdu si s kamaradama po sobe ve fantazii zastrilet" ). Samozrejme bereme drd vetsinou vazne, ale obcas...se to zvrhne a to se pak dejou veci :-)))
Ja si proste myslim ze se v postave hrac neodrazi, alespon u nas u vetsiny lidi ne. A kde ano tak je to spatne zarhan postava. Imho mi to pride stejna blbost jako riakt ze kdyz hrajes Unreal tak se tam v tobe odrazi cast tebe.

Btw vsechny tyhle prispevky kopiruju a davam primo k Milencum, tady sme dost OT.

------------------------------------------------ --------------------------------
Megahu 22:38:48 24.07.2003
Lenny:
1) No jasne... my se taky nekdy smejeme vecem, ktery nejsou vtipny. Kdyz zarval nas kouzelnik jen proto, ze rekl: "Jdu k oknu", misto toho aby rekl: "Bezim k oknu", tak nam to taky prislo vtipny. Tedy ne to, ze ho ohniva hlina rozprskla po cely chodbe, ale to, ze zemrel kuli takovy blbost...Jojo, nas PJ byl nesmlouvavej.

2) Toho jsem si nejak nevsiml...

3) Jo samo, ze se to da, ale je to o dost tezsi... Counter strike jsem nehral...mozna jsem ho videl...nevzpominam si. Ja zase paril Unreal Tournament. Myslim, ze to je podobny. Taky bylo hrozne vtipny, kdyz jsem di nekoho napral najednou pet raket z raketometu a on se rozprskl po cely hraci plose... To je ale neco jinyho. Ja beru Drd, jako urcitou spolecenskou udalost, do ktere se tohle proste nehodi... Kdyz si jdu s kamaradama po sobe na pocitaci zastrilet, tak js to proste neco jinyho. V drd hrajes, ale presto se ve tve postave odrazi cast tebe..a pokud se v nekom odrazi tohle, tak...

Snad chapes, co tim myslim. Asi si ale kazdy v Drd hleda neco jinyho a hlavne jinou legraci...

Zdar Megahu

------------------------------------------------ --------------------------------
Lenny smazat 18:20:01 22.07.2003
Meaghu :
1) Tady de o to jak se to podá. Např. u nás by neutál měl někod tzv. Kecy ( úmyslně s velkym K :o) ) a to se vsadim o co chceš že by ses tlemil "až za ušima" :-)

2) To je jedno. Dyť to taky bylo psaný na char. rysy...

3) To je druhá věc. Ale ád swe to dohrát i s výrazně zápornou akrmou a aspoň je sranda :-) o tomhle byla řeč u stou Fallout.
Fallout byl docela špatnej příklad, ale vem si třeba Counter-strike. To každej kdo hraje counter-strike a někdy se u toho směj je nenormální ? Např. když hrajem u mě na LANu tak se ozývá "Jóó´,sejmul sem cryspyho. Hehe. Hlava se mui krásně rozplizla na zdi." začíná si s ní kopat ( halovu ) cryspy :" Ty hajzle! Tys mě sjemul !!! Počkej teď tě zabiju nejmíň desetkrát! " a to je aslepoň pro mě normální...

------------------------------------------------ --------------------------------
Megahu 18:07:19 22.07.2003
Elvisův_duch: Tak tak...

Lenny:
1) No pokud se smeji takovejmhle vecem, tak mi prijdou dost nenormalni, nebo psychycky nevyvinuti... Proste me, ani jinejm lidem to neprijde vtipny. To ma byt jako sranda, kdyz vyvrazdim celou vesnici bezbrannych civilistu? ja se tedy spise zasmal, kdyz se nasemu kouzelnikovi nepovedla metamorfoza (00-fatal) a pak byl celej den slimak. to mi vtipne prislo...

2) Nejsem PJ, takze nestrhavam zk. Navic jsme druzina, ve ktere se nehraje na presvedceni, ale na char. rysy. Nikdo u nas neni posahanej vrah ani nic podobneho...

3) Hm...ale tvurce hry to za normalni nepovazoval, protoze ti rychle klesne reputace (uz jsem to dnouho nehral) a ve meste se taky objevujou deti... A bejt takovej "childkiller", to se zrovna nevyplati...to po tobe pak skoro vsude strilej na potkani. tedy nemluvim o "New Reno", nebo jak se ta dira, kde se prodaval a vyrabel Jet jmenovala. Tam snad muzes bestrestne sejmout kazdyho. Za devky ti snad i reputace stoupa... Ale zkus si po nekom vystrelit v NCR, nebo SF...

Zdar Megahu

------------------------------------------------ --------------------------------
Lenny smazat 16:42:09 22.07.2003
Megahu : Na stranu Japan :-)
"Prču" imho určuje to, jestli se lidi smějí, nemyslíš ?
Ze de po tobe pulka strany je druha vec ktera obvykle nasleduje, pokud strhavas expy KAZDEMU tak delas dsot blbe, ja teda podle charakteru ( Nekdo kdo je dobrák a vyvrazdi celou vesnici postoupi az o level niz... ), ale naopak nekdo kdo je "zlá postav nesanisici obzvalste lidi ( na ty je uplne alergicka ) v lidske hospe" tam bych expy nestrhaval. A kdyz tak jen minimum. Proste kdyz hrajes uchylaka tak je takovehle chovani zcela normalni.

A treba povazuju za normalni kdyz ve falloutu 2 nekdo vistrili bezduvodne 5 mest - to ho nepovazuji za uchla. To je protse normalka :-)

------------------------------------------------ --------------------------------
Elvisův_duch 12:51:32 22.07.2003
Megahu: souhlasím s tebou. Rozhodně není prdel někoho zabít jen tak, prdel je utíkat před těma, co vás po tom honěj a až vás doženou, tak už prdel není, protože vám ji ustřelej, upálej, pověšej, zmučej, uříznou, ukousnou atd.

VŠICI: Ehm... tenhle stůl je tu dlouho a já bych navrhoval, aby se třeba začali vyhlašovat nejlepší přizpěvky - hlášky. To třebas s nějakým kulatým výročím

------------------------------------------------ --------------------------------
Megahu 19:02:11 21.07.2003
Lenny: No nejak nevim, na kterou stranu se klonis...nejak jsem to z toho nepochopil... Je pravda, ze mizes beztrestne zabijet. Ale tohle je neco jinyho! Kdyz prijdes do vesnice a celou ji zmasakrujes jen pro to, ze se na tebe hostinsky blbe podiva a aby byla sranda, tak mi to neprijde normalni... Za neco takoveho by nam PJ asi strhnul dost zkusenosti a postval po nas pul kraje...smrt. Takze pokud zabiju zombika v podzemi (nebo v redakci :o)), nebo sermire, ktery me vyzve na poctivy boj na zivot a na smrt, tak se to bere jinak. Ja proste inteligentni bytosti, ktere nemusim zabit radsi omracim. Je vsak mozne, ze tady Japanovi PJ pridelil postavu, ktera je zvracena a krvelacna a dalsi postavy jsou podobne....ale to je asi dost nepravdepodobne...
Zdar Megahu

------------------------------------------------ --------------------------------
Lenny smazat 19:49:02 20.07.2003
Megahu, Hitomi : Já to právě považuju za opověď na "ps" u Milenců ( na otázku "Opravdu je taková "prča" někoho zabíte jen proto že můžete ?" )...a nemyslim že z tohohle důvodu jsem nějakej úchylák ( to sem z jiných :-DDD )...

------------------------------------------------ --------------------------------
Hitomi 17:31:38 20.07.2003
Japan....souhlasím s Megahuem, tohle taky nepovažuju za srandu, ale jestli vám to vtipný přijde.....

Megahu 14:16:24 22.06.2003
Japan: Nejak mi to vubec neprislo vtipny...Precti si clanek od Teratora s nazvem "Milenci", treba pochopis...

------------------------------------------------ --------------------------------
Japan 20:18:05 21.06.2003
hráč-který-posledně-nehrál: tak co, co se posledně stalo?
PJ: no se pochlubte!
hráč: trochu sme zdemolovali jednu vesnici...
ostatní se smějí :_D
hráč-který-posledně-nehrál: jak?
hráč: zdemolovali hospodu, ukřižovali hostinskýho, zmasakrovali vesničany a vesnici zapálili...
hráč-který-posledně-nehrál: cože? a to jako proč?
hráč:ty krávo, prdel musí bejt! a ten hostinskej se na nás koukal nějak divně...


 Uživatel úrovně 0

Rádo se stalo.... >:->
Vždy k Vašim službám;
Twiggy


 Uživatel úrovně 0

Zharradan-Marr

Děkuji za vyčerpávající a celkem vhodnou odpověd - hlavně ta kursíva !

S pozdravšem SAT


 Uživatel úrovně 0

Tak předně tě, Terátore, musím zase pochválit. Ano, píšeš výborně a píšeš o správných věcech. Ty se mi, chlape, líbíš čím dál tím víc...

Já sem si původně myslel, že je ten šmejd vlkodlak, kerej nad sebou s nadcházejícím úplňkem ztrácí kontrolu a tu ženu zabíjí proti svý vůli - no, ale nakonec se z toho vyklubal "jen" úchyl jak hovado.

Podle mě si naprostá většina těch hráčů, kteří své postavy ovládají jako "zvířata" (a teď nemyslim "tupý" krolly), tim léčí svoje ubohý komplexy a snaží se tak alespoň virtuální formou uspokojit svoje úchylný zvrácený perverzní a zvrhlý touhy [jey, jsem mistr synonima].

"Nechtěla, svině, ale já sem jí ukázal, kdo je pán! Kdybys to viděl - skučela jak malá holka, když sem z ní serval ty šaty. Udělal sem jí to pěkně na_husto - ležela tam s roztaženejma nohama rozpláclá jak ropucha, děvka zasraná, takovýho chlapáka jako jsem já určitě ještě nikdy neměla. To ti povídám, totálně sem jí vodrovnal. No, nakonec sem jí musel zabít. Jó, musel! Proč?! Páč sem se nemoch dívat na to, jak se tam valí schoulená v tej prenatální poloze a porát dokolečka brečí. Stejně to byla děfka, nic jinýho si nezasloužila..."

Podle mě je ten kdo znásilňuje buď sadistickej úchyl, kterej se nedokáže ovládat, nebo ubožák, kterej si sám "běžnou cestou" nedokáže najít partnerku, která by mu dala. Takže si myslím, že většina těch hráčů, kteří takhle hrají, jsou zkrátka pubertální panicové. To se týká i těch, kteří své postavy neustále vodí do bordelů a nevěstinců, ale v tom už nevidím nic tak špatného. I když platit za sex je podle mě dosti ponižující, nemyslíte? To je spíš pro zoufalce.

Jestli si dobře vzpomínám, tak u nás sme se vždycky (se starším bratrem zlodějem) snažili svést holky, který byly ještě pod zákonem. (Náš PJ většinou stanovil hranici až na 18let, takže žádní pedofilové...) Připadalo nám prostě vzrušující, že to děláme ilegálně. Dodávám, že ty holky to dělaly vždycky jen z vlastní vůle.

A co se týče zabíjení, to samozřejmě záleží na konkrétní situaci. Tedy vražda kolikátýho stupně?
- v sebeobraně - Někdy skutečně není jiná možnost; zabíjet v úzkých je dobrodruhův denní chléb, takže lámat si hlavu s každým zabitým humanoidním útočníkem je extrém.
- v afektu - To může být součástí dobré hry, ale tohle bych tady moc nerozváděl.
- účelně - Pokud hrajete postavu zlého přesvědčení, nevidím důvod proč ne?
- pro zábavu - To je SADISMUS a postavám bych to rozhodně dlouho netoleroval, ale i tohle může být součástí charakteru postavy. No, nechám to rači bejt.

Uspokojovat své pudy bez omezení a odříkání jako zvířata. - To je esence kodexu satanistů. Jejich DEVATERO obsahuje 4 body, který s touhle diskuzí velice úzce souvisí:
1. Satan znamená ukájení choutek, nikoli odříkání!
5. Satan znamená pomstu, nikoli nastavení druhé tváře!
7. Satan znamená člověka jako pouhé zvíře, někdy lepšího, mnohem častěji však horšího než ti, co kráčejí po čtyřech, člověka, jenž se díky "božskému duchovnímu a intelektuálnímu vývoji" stal nejzkaženějším zvířetem!
8. Satan znamená všechny takzvané hříchy, jelikož vedou k fyzickému, mentálnímu nebo emočnímu uspokojení!
Ale ani Satanismus není vyloženě kultem zla, protože ani oni NESMÍ bezdůvodně vraždit a znásilňovat!!!

Váš přítel <i>Twiggy Ramirez</I>


 Uživatel úrovně 0

Hm, ty poslední řádky opravdu stojí za zamyšlení.U nás se teda podobný zvěrstva nekonaj, ale tyhle věci se hlavně nedějou jen v Drd, ale i ve skutečnosi-což je na tom to nejhorší...