www.Dracidoupe.cz



Cesta Odai

Příprava pro tisk (tisknuto 1879x)
Autor: Nathaka
Přidáno: 20:30:48 19.06.2009
Hlasovalo: 11
Průměrné hodnocení: 4.18


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
[Další]
 
Počet zobrazených příspěvků: 11-16 / 16
Ikonka uživatele anarion    [pošta] NEW     22:21:10 20.06.2009
anarion: Právě... líbí se mi že je to krátký a úderný. Naposledy jsem tohle viděl u Hraničářských kouzel. Četlo se to docela fajn... někdy možná zbytečně dlouhé souvětí... jinak palec nahoru .o)

Ikonka uživatele Nathaka Warrior    [pošta] reputace: 1
anarion: +1
NEW     22:03:51 20.06.2009
Tak, už se vás tu sešlo dost k zahájení (tadá) debaty. Předem vám všem děkuju za komentáře i za pěkná hodnocení, vážím si vaší stálé přízně. :B

Samurai: 1) Papír je jistě potřeba, ale lépe to řešit nejde. Jedině snad si to alespoň zhruba pamatovat a/nebo domlouvat se až při použití schopnosti, jak velký bonus si může válečník dát. Ne nutně to musí být striktně zapsané, jaké duše vlastně má.

2) Odlákání pozornosti v přímém boji není z mého pohledu věc ani trochu nečestná. Je to totéž jako klamný úder, který vedeš, aby se proti němu někdo bránil, ale pak rychle zamíříš jinam. Stejný systém, nic zákeřného, jen bojová dovednost - nezapomeň, že naučit se odlákávat pozornost mysticky je těžší než dělat to manuálně, takže jen protože později to je efektivnější, má vůbec smysl se to učit.

3) To je otázka toho, jak fungují duše. Jak jsem psal v díle, duši to z posmrtného života nijak neruší, v podstatě se o to už ani nemusí starat. Vzdor duše je zastoupen právě procentovou úspěšností. Je to regulérní postup; válečník duši férově porazil, ergo si vysloužil právo po ní žádat pomoc.

4) Pravda, to šlo rozvést o dost víc dopodrobna. Já si to představoval tak, že se vlastně změní jen osobnost a charakter, jinak vše zůstane stejné, včetně schopností, parametrů a kouzel. Jen osoba v těle je jiná.

5) Intelekt a zkušenost duše se promítá do všech procentuálních hodů, které jsou při práci s nimi potřeba. Na co přesně narážíš?

6) To je věc zbytečně složitá, podle mě nemá cenu to už řešit přímo v díle. Záleží, co se ti do hry hodí, pokud dokážeš nějak využít faktu, že jsou vazby vidět, klidně můžou být viditelné. Já osobně bych na to kašlal, je to vazba mimoprostorová, na zcela jiné úrovni bytí.

Není to tupá mlátička, a to ze dvou důvodů. Zaprvé válečníci Odai nejsou a nemohou být tupí, jinak by se ani nedostali k výcviku. Zadruhé, válečníci nemlátí každého, ale dobře váží, kdy do souboje vstoupit. Mají rádi jen férové boje, nejlépe duely, kde se prokáže čest, schopnosti a dovednost. Odai nemusí nutně měnit styl boje válečníka, takže mlátička to může být i poté, ale jeho přístup k boji by se změnit měl.

Jsem rád, že zrovna tagování se ti líbí, jsem na něj hrdý. :-D

A ještě radši jsem, že dílo splnilo cíl a přineslo nového a jiného válečníka, než jakého se dalo dosud hrát. To je pro mě velký úspěch, děkuji.

Ivrin: Čestnost takového odvedení pozornosti už jsem komentoval. Exkurz to jistě je, však taky je to jen pokus, nápadů na podobné cesty mám víc. Vypadá to, že je to herně použitelné a docela se to líbí, tak se pustím do dalších, bude-li se chtít.

Díky za chválu. :-)

Alden: Podrobení je jiná věc, tady jde o princip "já tě férově porazil, teď žádám trochu respektu, který si jako tvůj přemožitel zasloužím". Duši to neomezuje, naopak, pokud s válečníkem vychází, často jí to umožní výlety do světa živých a komunikaci s jejich světem.

Síla duše jistě, ale tady jde o bonus do konkrétního atributu, takže se to odvíjí od výše tohoto atributu.

I tady jsem rád a děkuji, že se ti koncept líbí a že dílo splnilo účel. Díky. :-)

smycma: Na 100% bych to opravdu neviděl, jsou věci, které šly rozhodně udělat lépe (podrobnější a jasnější popis propůjčování duší, například), ale samozřejmě jsem rád, že se ti dílo tak líbí. :-)

anarion: Díky za chválu, samozřejmě. Ale co se toho rozsahu týče, jaký vlastně myslíš, že je rozsah tohoto díla? Podle mě patří spíše mezi ty kratší, přehlednější a stručnější, už takhle bylo několik informací vypuštěno. A zbytek ze stránky čtivosti? Četlo se to dobře, dalo se to pochopit, je tam vše? :B

Obrázek jsem si našel na internetu a předělal na průhledný gif. Je pěknej, to jo. :-)

Ikonka uživatele anarion    [pošta] NEW     21:30:40 20.06.2009
I když se tady dle mého dílko rozebralo do posledního kamene, mě se velmi líbí. Líbí se mi celková myšlenka, to co toto dílko z Válečníka dělá, jak ho pojímá a kam směřuje. Možná lehce přesílené schopnosti jsou ale i v dílce napsány že patří do rukou zkušeným hráčům.

V poslední době jedno z mála děl, jenž jsem kvůli rozsahu nezavrhnul a přečetl a je to také jedno z mála děl, které nejenom že mě zaujaly, ale vážně uvažuji zapojit ho do našeho herního systému.

Takže jasných 5* Gratuluji! :)

Ps. Co ten symbol? Vymyslel jsi ho a udělal sám? Je to pěkné :o)

Ikonka uživatele smycma    [pošta] NEW     20:19:41 20.06.2009
Nápad jako takový je dobrý, zpracování nemá chyby hratelnost 100% nemám jiné volby než dát 5*

Ikonka uživatele Alden Nahlilairon    [pošta] NEW     14:12:03 20.06.2009
1) Duše zabitých: tu mi to nejako škrípe. Zdá sa, akoby si ich podroboval, aj keď je tam tá možnosť voľby. Prečo by energia nemohla pochádzať z boja samotného? Z toho napätia a balansovania na hrane života a smrti? Filozofia by sa zachovala a bolo by menej rozporov...

2) Nemala by sa sila duše skôr odvíjať od úrovne?

3) S ovplyvnením protivníka zas nevidím žiadny problém... odvedenie pozornosti, keď proti sebe bojujú a útok zozadu sú predsa len dosť rozdielne...

A inak... inak sa mi ten koncept pozdáva. Válečník sa mení na filozofa (a keďže jeden môj hráč chce ísť študovať filozofiu, asi na niečo podobné aj dôjde) a kúzelníka bude od premýšľania nad tým, ako to ten svalovec robí bolieť hlava.

S pozdravom,
Alden Nahlilairon

Ikonka uživatele Ivrin    [pošta] NEW     10:23:06 20.06.2009
To je zlé, to je zlé... Samurai už všechno napsal.
Zejména ty drobné rozpůrky, třeba ohledně nenapadání zezadu a čestného boje a následného popisu fint a ovlivňování protivníka. - ale třeba to jde nějak filosoficky zdůvodnit, proč to se smí a tohle ne, co já vím...

Já tohle beru spíš jako takový exkurz někam do neznáma. Příběh, co jsem našel v lejstru ve staré knihovně a nastínilo mi to možnosti vzdálené a málo tušené. (Z hlediska PJ pravidlově otevřené, zajímavé a dějotvorné, řekl bych)

Líbí se mi to moc, uvažoval jsem chvíli i nad *****, takhle ****. Ale **** jsou dobré...

[Další]
 


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
16 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook


Vygenerováno za 0.59817504882812 sekund.
© 2002 - 2004 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách