www.Dracidoupe.cz



Protiútok

Příprava pro tisk (tisknuto 1294x)
Autor: Samurai
Přidáno: 22:39:14 07.05.2009
Hlasovalo: 8
Průměrné hodnocení: 3.38


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
[Další]
[Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 11-20 / 21
Ikonka uživatele Folcwine    [pošta] NEW     13:28:36 14.05.2009
Šermíř má boj v obraně. Je to to samí, víc se to hodí k šermíři a je to na 2 odstavce. Je to kratší, jednodušší a umístěno u správného povolání.

U bojovníka pokud nějaké volby, tak ve smyslu (například):
Útok s rozběhem (charge)
Srážení protivníka
Útok na štít
Jeden útok na více protivníků

Ikonka uživatele Nathaka Warrior    [pošta] NEW     21:57:17 13.05.2009
Zdravíčko.

Snaha dát bojovníkovi aktivně využitelnou schopnost je vítaná, a to nejen mnou, jak ukázaly reakce na bojové rituály. Mně se ale nelíbí, že tento příspěvek to dělá tím způsobem, že z bojovníka začne dělat šermíře a prostě mu taky přidá "finty", i když se to bude jmenovat jinak.

Další výtku bych měl k omezení použití "jednou za střet". Chápu odůvodnění "podruhé to bude čekat", ale i tak je to umělé a okatě vyvážené. Krom toho když se válečník sem tam brání a občas vyrazí do protiútoku, čekat to nelze.

Srozumitelnost pro nešermíře je docela dobrá, to znamená, že oproti jiným fintám zde se nevyskytují odborné termíny v přílišné míře, ani popisy nejsou pro experty, tady spíš naopak. Ale celková srozumitelnost příspěvku je horší. Nápad rozlišit účinky schopnosti podle padlých šestek je svým způsobem originální a přínosný, na druhou stranu to jednoduchou myšlenku zbytečně rozvádí; jinými slovy je sporné, zda je to kladem, či záporem. (A nepočítám to do hodnocení.)

Kladem je myšlenka díla. Místo obrany rovnou útočit, to mě zaujalo. Na straně druhé mi to přijde moc "herní", jestli víte, co myslím. Samozřejmě, válečník ve hře ví, že má hodně životů a protiútok mu umožní souboj rychleji vyhrát za cenu lehkých zranění. V reálu by to podle mě tak nefungovalo. Jestli jsem to celé dobře pochopil, tak z toho válečník pokaždé utrží nějaké to zranění navíc. A takovým se sice ve hře vyhýbat nemusíme, v reálném boji bych se ale raději bránil a bojoval déle, než abych zbytečně riskoval. Jsou však situace, kdy i taková věc přijde vhod.

Šermu a pravidlům pořád nerozumím a tak se nebudu zaobírat čísly a tím, kde je to přesílené a kde co jak patří. Natož abych se s vámi dohadoval o tom, kde je jaká ruka při které aktivitě. Odnáším si z díla nápad a krom něho hodnotím i zpracování. Tentokrát to bude za tři, ale spíš slabší, dílo je k průměru.

N.

Ikonka uživatele Kibe    [pošta] NEW     15:44:18 13.05.2009
Já neříkal, že jenom blokovat...

Ikonka uživatele Kibe    [pošta] NEW     10:43:14 13.05.2009
to Samurai: Nic tě neučím, beztak to jak sebevědomě tu hájíš své dílo a své znalosti je známkou toho, že už všechno umíš:-D (re obouručák: opět záleží na konkrétní situaci a schopnostech oponentů...dá se to krýt i jedenapůlkou, 2 jednoručkami a tězkýma dřevcovýma/hůl...i štít - většího rozměru, nebo celokovový by se dal použít).

Ikonka uživatele adamos the dark    [pošta] NEW     19:41:21 12.05.2009
Oba máte svým zbůsobem pravdu.Ale Samurai to by se v roli válečníka asi soustředil na svou obratnost v boji,což není špatně,ale Kiba by to klidně mohl udělat tak,že vykryje soupeře štítem,následovně mu odstaví zbraň,a poté udeří.Mě se zdá Kibův pohled logičtější,protože když ti pude bojovník obouručákem na bok tak tady se těžko obtočíš či provedeš jinou šaškárnu.Pořád záleží na situaci,bohužel ty se v DrD moc nerozlišujou.

Ikonka uživatele Kibe    [pošta] NEW     12:29:37 12.05.2009
Nevím co znamená správný útok...to co popisuješ je určitě dobré pro házení oštěpem, nebo pro provedení co nejdelšího a nejsilnějšího výpadu, ale v šermu se dá dělat mnohem víc než toto...pokud nahlédneš do nějakých manuskriptů o šermu, nebo se začneš učit boj zbraň plus štít, tak se pozice štít i zbraň vpředu vyskytuje celkem často...né úplně povedený, ale vcelku dobrý příklad této situace můžeš vidět ve filmu 300, když tam Spartští bojovnící odrážejí první útoky Peršanů v soutěsce a doslova drtí nepřítele jedním protiútokem za druhým.

Ikonka uživatele Kibe    [pošta] NEW     13:17:07 11.05.2009
Připadá mi to zbytečné...v RSS téměř nepoužitelné(namísto akce obrana lze použít akci útok). Navíc je to přesílené...bojovník mívá téměř vždy vyšší ÚČ než OČ a myslím si, že takovýhle protiútok by běžně znamenal velké zranění pro útočníka a k tomu ještě značný postih do dalšího kola...

Pravidlo šetky se mi nelíbí...je to pravidlo pro pravidlo(šermíř má v útoku z obrany taky šanci nechat soupeře pořádně napíchnout)...je to nelogické.

Nevím jak jsi přišel na to, že při útocích je štít vzadu(vždy záleží na situaci a konkrétně při takovémto manévru by bylo praktičtější jít dopředu štítem i zbraní zároveň - "prostě soupeře rozdrtit").

Protiútok s dvěma padlýmy šestkami: celkově stavět pravidlo na tom, co kdo hodí není štastné- pokud by byl útočníkem clověk zloděj 9.úroveň(úč: 8+0) a obráncem trpaslík bojovník na 15.úrovní(úč: 15+4), tak bude rozdíl hodů větší, než u šestkového hodu vyrovnaných soupeřů a tedy pokud nějaké takové pravidlo vůbec zavádět, tak by mělo být založeno na rozdílu celkových čísel a né na šestkách.

Dále zde chybí zmíka o započítání útočnosti...

Celkově mi dílo připadá velmi špatně zpracované, leč myšlenka je nadprůměrná...pokud bych hodnotil, tak pouze za *

Ikonka uživatele adamos the dark    [pošta] NEW     19:09:14 10.05.2009
Měl sem na mysli že je zbytečné to opakovat........ale už mlčim :)

Ikonka uživatele adamos the dark    [pošta] NEW     20:43:26 09.05.2009
V případě, že by bojovník neuspěl při protiútoku, jeho aktuální OČ bude takové, jako kdyby vůbec neházel*. Dále bude mít i postih -3 za obranu beze zbraně, jelikož zbraní útočil. Do zpackaného protiútoku se již počítá KZ, opět se nepočítá štít. Ale jak říkám je to detail ;)

Ikonka uživatele adamos the dark    [pošta] NEW     13:33:02 08.05.2009
Ten příspěvek není dlouhý ale dobrý.Myslím si že pro bojovníka je to něco jako šermířova obdoba útoku z obrany,ovšem trochu složitější.Určitě je to velmi době použitelné a taky reálné.Příspěvek jako takový je jak už sem rěkl krátký ale stručný a srozumitelný.Akorát ta "repetice" na konce odstavce je jak pro blbý ale asi si netěl ponechat nic náhodě.Eště bych dodal že je možná trochu zbytečné se učit hody s šestkama na vyšších úrovních ale je to jen detail, to už bych ve svém vlastní dobrodružství poupravil sám.4* a díky za dobrý nápad.

[Další]
[Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
7 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.062582969665527 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách