www.Dracidoupe.cz



Boj holí

Příprava pro tisk (tisknuto 2768x)
Autor: Samurai
Přidáno: 16:37:46 29.01.2013
Hlasovalo: 4
Průměrné hodnocení: 4.5


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-5 / 5
Ikonka uživatele Ascella    [pošta] NEW     10:52:25 02.02.2013
Vedro: Náhodou, báječně inspirativní snůška názvů. Ráda po něčem z toho sáhnu v době nápadové nouze jako jméno schopnosti nějaké školy či jméno výpadu, předmětu...opravdu se hodí. Nechceš nějaký takový sborník nápaditých jmen dát do putyky ke stolu Názvy a jména?

Ikonka uživatele Vedro    [pošta] reputace: 1
Sargold: +1
NEW     11:44:52 01.02.2013
Dobrý den
Ježek i dikobraz je OK, ale myslel jsem něco jako:

Chřestýší kousnutí, Prolhaná vdova, Štěkavá hůl, Dvojitá brada, Trnová obrana, Trn v patě, Závětří, Tumáš prcku, Mazurka, Tanec u tyče, Pavouk, Jahelníček, Rozvázaná tkanička, Dřevěné tornádo, Trnová houština, Vidlička, Vysoký topol.......

Uznávám že třeba Rozvázaná tkanička je už hodně mimo heroickou mísu, ale ten trik je známý. "Hele máš rozvázanou tkaničku" a cvrnk do nosu.

Vlastně když nad tím tak přemýšlím je to úplně jedno :-)))

Příspěvek s nulovou hodnotou a přínosem napsal VEDRO

Ikonka uživatele Vedro    [pošta] reputace: 1
Plž: +1
NEW     10:10:38 01.02.2013
Dobrý den
Myslím že hodnocení má být o tom co je a ne o tom co není. Protože pokud něco není, neznamená to že to nemůže být, narozdíl pokud něco už je. Není divu že pak co není zastíní co je, i když o tom hodnocení není. Kdo cení co není, neví co cení. Nebo to tak není?

K příspěvku: Já bych jen změnil názvy těch fint na něco heroičtějšího a snáze identifikovatelného pro PJ i hráče.

Napsal VEDRO

Ikonka uživatele Dakeyras    [pošta] NEW     9:40:09 30.01.2013
Však to jsem psal - akce útok a krok - s tím, že následný kroky by mohl být proveden až po úspěšném útoku. Navíc je to v podstatě útok proti zbrani, proto jsem nechtěl započítat KZ.

Ikonka uživatele Dakeyras    [pošta] NEW     17:09:55 29.01.2013
Pořád mi tu chybí osvětlení souboje s delší zbraní proti kratší, kdy můžu udržovat nepřítele mimo dosah jeho zbraně, což je důležitý prvek těchto zbraní, ale DrD pravidla jej neřeší a dokonce obchází pomocí akce - krok a útok, takže pokaždé když bude chtít zaútočit, prostě přistoupí a zaútočí a dokonce obrácne s holí pak může řešit problém, že se nemůže bránit zbraní, která je moc dlouhá.
Napadá mě použití pravidla: záměna akce krok a útok na akci útok a krok. Obránce si nepočítá KZ a pokud útočník je úspěšný "odkloní" zbraň a přistoupí, další útok může přijít až v další akci.

Jinak perfektní práce, která snad vytvoří větší chuť používat dřevcové zbraně, které jinak moc oblíbené nejsou, snad krom pravidlové halapartny, která je fakt extrémně silná (trojzubec ostatně taky)



Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.050432920455933 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách