www.Dracidoupe.cz



Cesta Odai

Příprava pro tisk (tisknuto 2842x)
Autor: Nathaka
Přidáno: 20:30:48 19.06.2009
Hlasovalo: 11
Průměrné hodnocení: 4.18


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 16
Ikonka uživatele oukej    [pošta] NEW     15:48:01 31.03.2017
Pěkné. Souhlasím s ostatnímy. Tohle je něco jako styl samuraiů.o těch vím hodně. Je to vážně super!

Ikonka uživatele Nathaka    [pošta] NEW     19:10:52 21.04.2012
Andokajn: Z hráčských ras ne, ale co já vím, jaké humanoidy kdo ve hře má. I polobůh může být humanoid. :)
Jo takhle s těma akcema. Já to prostě dycky hrál na celé kolo, protože rituál nemůžeš uspíšit, prostě má nějaké trvání...

Ikonka uživatele Andokajn    [pošta] NEW     12:06:02 21.04.2012
díky za vysvětlení... toho že se na to musí plně soustředi jsem si nevšiml meaculpa...

o 4 to zvýšit snad ani nelze ne? to by musel mít někdo bonus k síle 7 což humanoid nemůže mít...

a k tomu kolu.. u kouzel se píše také vyvolání 1 kolo, ale myslí se tím 2 akce, proto jsem se ptal...

Ikonka uživatele Nathaka    [pošta] NEW     11:21:55 21.04.2012
1 kolo není údaj pro počet akcí, kolo je údaj časový, přičemž kola máme jak v boji, tak mimo boj. Nejde o to, kolik máš akcí, rituál bude prostě vždycky trvat celé kolo. A ano, jde použít v boji, ovšem jak se píše, vyžaduje úporné soustředění, takže to je stejné, jako když kouzelník sesílá kouzlo. Trvání tohoto posílení je 3K6 kol, nezapočítaje kolo "sesílání". To se dá všechno z díla vyčíst.

O maximální výši bonusu jsem neuvažoval. Jelikož je pouze dočasný, tak bych se nebál to neomezovat. Svůj základní bonus nenavýšíš o víc než o +3 nebo +4 a to se dá zvládnout. Ber to tak, že ten trpaslík pak vlastně bojuje, jako by polovina síly toho krolla byla jeho.

Pomocí magie a démonů se dají dosáhnout i bonusy daleko signifikantnější, ale pokud to nějak omezuješ, tak můžeš totéž učinit i zde.

Ikonka uživatele Andokajn    [pošta] NEW     10:32:04 21.04.2012
co přesně znamená, že ten rituál pro bonus trvá 1 kolo? jako 2 akce? tedy se to dá uplatnit i v boji?

dám příklad.... máme trpaslíka válečníka se silou 19/4... porazil krolla se silou 21/5... jeho duši na sebe přivázal a teď chce provést rituál, protože ho napadla skupina skřetů, takže pár jich nejprve zabije pak začne s rituálem... nejspíše se mu povede, protož krollové nebývají moc inteligentní :-)... nicméně jak to tedy bude dlouho trvat? 2 akce nebo všechny akce? nebo to v boji využít nelze? a když dělá ten rituál, tak se počítá jako vyřazená postava?

toto mi ještě chybí zodpovědět.... prosím o odpověď

jo a ještě nevadí že pak bude mít bonus k síle 7? což je vpodstatě nadlický bonus

Ikonka uživatele Nathaka    [pošta] NEW     2:45:10 19.01.2012
Souhlasil bych, že každý bonus musí být něčím vyvážen, ale nesouhlasím, že to musí být postih. Tady jsou bonusy víc než adekvátně vyváženy náročností na roleplay, tréninkem, studiem, atd. Není to "jen bonus", je to tvrdě odpracovaný a zasloužený bonus. Ten pak nepotřebuje vyvažovací postihy.

Ikonka uživatele Bonbón    [pošta] NEW     20:54:46 22.05.2011
Ve většině věcí souhlasím se Samuraiem.... Nápad je dobrý, ale můj názor je, že každý bonus by měl mít proti sobě i nějaký postih. Četl jsem, že to je napsané i v díle, ale i přesto bych válečníkovi něco omezil.

Co?
No, třeba zastrašení. Myslím, že pro válečníka, který se vydal na cestu Odai by sebrání zastrašení ani příliš nevadilo vzhledem k tomu, že má rád čestný boj a má vyšší charismu.
Jinak dílo je dobré, takže ze stejných důvodů jako Samurai bych dal 4 hvězdy.

Ikonka uživatele Ascella    [pošta] reputace: 1
Nathaka: +1
NEW     17:20:00 30.06.2009
Hraničářka konečně vybředla ze sněhu, z vrcholku skály je odfoukán. Nastavila větru tvář, když z brašničky u opasku vytahovala několik pramenů vlasů.

"Volám západní vítr. Nechť duši udatné bojovnice vezme v její vzdálenou domovinu, nechť jí dá znovu se narodit, či jako duch se bít po boku svých rodných." První pramen tuhých krollích vlasů letí ze skály, chycen větrem.

"Volám dobrý vítr. Vezmi si duši tohoto muže, očisti ji, dovol mu zaplatit za jeho zlé skutky." Černé kudrny si bere vítr.

Hraničářka žmoulá posldní pramen, kaštanové dlouhé vlasy barbara. Rozmyslí se.

"Ne, tebe než dám větru, bude to trvat. Ty nám posloužíš. Půjčíš mi svou sílu za všechno zlo, které jsi nám způsobil.Padl jsi v bitvě, jak se sluší, tedy pomůžeš."

Uklízí pramen zpět do brašny. Duše barbara je její.


Tolik k indiánskému náhledu na práci s duší větrným lidem, k němuž má hraničářka patří. Samozřejmě, ona je ještě velmi mladá, nedokáže to, co bojovníci Odai, ale princip a smysl je stejný.

Děkuji za toto dílko. Jsem ráda, že máš podobný náhled na věc jako já. Více RP, více mystiky, divošské spojení s duchy, filosofie. Válečníkovi to prospěje, byť cestu čestného boje a spojení se s duchy mohou sledovat jen zřídkakteří.
Kdepak nekromancie! Některým kulturám a světonázorům to sice tak může připadat a bojovníci této cesty pro ně být zavrženíhodní a následně pronásledovaní, ale zde je podstata něco docela jiného. Ale opět záleží na světě a pojetí. To platí i u té nekromancie. Princip je jiný než u Mluv s mrtvými.Těžko se to vysvětluje, musí se to chápat intuitivně. A na rovině intuice se mne dílko hluboce dotklo, asi proto, že má tolik společného s mým vlastním větrným lidem, který jsem přenesla i do světa mého PJ, který tak ráda hraju.
Popravdě, kdyby ona hraničářka padla v čestném boji a její přemožitel získal její duši, nebránila by se. byla by šťastná, že její smrt není zbytečná, cítila by se poctěna, kdyby vyvolával její atribut pro své posílení (ne, že by mu mohla být příliš nápomocna, její charakteristiky jsou podprůměrné).
Děkuji za nástin pravidlového zpracování - funkčně se tvářící procentové hody. Pomůže mi to v dalším rozvoji větrného šamanismu (a pokud jej někdy publikuji, patřičně ocituji).
Kladně hodnotím jazyk, je příjemně čtivý.
Obvykle abych hodnotila naplno, chtělo by to maličko více - rozvinout některé nápady, to co je roztáhlé v celém odstavci vypíchnout stručně a pak třeba okomentovat. Ale jsou to detaily. Dílko mne natolik potěšilo a oslovilo, že nemohu hodnotit méně ;-)

S úctou Asci

Ikonka uživatele Nathaka Warrior    [pošta] NEW     0:22:05 21.06.2009
Alden: Je to tam rovnou, jen rozplizlé do celé části "Popis: O cestě Odai". :-) Přijmi, prosím, moje omluvy.
anarion: To se mi ulevilo. Stručnější už bych asi nesvedl. Přírodní bojová kouzla byla spíš takovým zábleskem. :-)

Ikonka uživatele Alden Nahlilairon    [pošta] NEW     23:01:39 20.06.2009
Aha, takže tak tu s tými dušami funguje... no áno, keď sa na to pozeráme takto, potom je to v poriadku, len to malo asi byť rovno napísané.

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.087836980819702 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách