www.Dracidoupe.cz



Zuřivost

Příprava pro tisk (tisknuto 2525x)
Autor: Sniper
Přidáno: 16:06:28 25.05.2009
Hlasovalo: 16
Průměrné hodnocení: 3.19


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 26
Ikonka uživatele Sniper    [pošta] NEW     22:29:06 09.07.2011
Andokajn: Druhý odstavec:

Zuřivost je plně kontrolovaná bojovníkem - může si ji sám navodit a stejně tak ji i ukončit.

Co popisuješ pak je ohledně maximální délky. Na úrovni toto tedy nezáleží (s výjimkou oné zmiňované 30. úrovně).

Ikonka uživatele Andokajn    [pošta] NEW     15:06:31 01.07.2011
jediné co nikde nevidím je, jak tato dovednost že záleží na úrovni... respektive její doba použití v boji... píšeš že je to fixní až do 30. úrovně na 5+ODL kol

Ikonka uživatele Samurai    [pošta] NEW     16:56:36 19.12.2009
Nakonec se ukázalo, že ač v soutězi vyhrálo dílo Zuřivost, celková oblíbenost u autorů je vyšší u díla Protiútok.

Ikonka uživatele Ascella    [pošta] NEW     22:11:37 13.06.2009
Dílko pro mne hodně znamená, především: jsou lidé, kteří smýšlejí jako já, kteří tedy i zřejmě hrají jako já. Nevadí jim "nerealističnost" (co ale s ní, když je magie zcela běžná), důležitá je hratelnost.
Toto dílko řeší problém velmi podobně jako jedna ze škol kontrolované zuřivosti, (jak moc podobně jsem zjistila až při vyzkoušení několika testovacích soubojů) které jsem navrhla pro svůj svět. Rozdíly jsou minimální. ale je to jen jedna z. Hráčům, kteří berserkera preferují jej neberu, ať jej mají, budu se k němu snažit přistupovat citlivě, ale nabízím podobně jako Sniper alternativu. Může jít o vědomé kontrolování stavu mysli, které je dlouhodobě cvičené a tehdy se bojovník do onoho stavu dokáže dobrovolně uvést ještě před bitvou. Jiný bojovník nemusí mít zuřivost vůbec, podobně jako moje bojovnice. Otázka na PJ: chci hrát bojovnici, ale bez berserkeru. PJ: Není problém, ale víš, že ty sama se připravíš o velkou sílu povolání... Hráčka: Jo, ale chci mít postavu ve svýchh rukou. O tohle tu jde.
Jiní bojovníci mají oslabené a víceméně ovládáné pojetí zuřivosti a její postupné sílení, třeba trpaslíci s vědomým zuřením dovedou zázraky. Uvádět přesné hodnoty je zbytečné, kdo se problematikou chce zabývat, na základě tohoto dílka k upgradům svému světu, svému pojetí ras a národů (ne ke každé se hodí všechno) dojde sám.
Jen jedna poznámka ku zvážení - pro mne bylo nutné zavést, že se nelze změnit v bersarkera, když bojovník dostává rány na plocho (připravila bych hráče o tolik milované arény), ale i zde se k věci musí přistupovat citlivě, bojovník, který ví, že nepřítel jej nechce zabít, ale dostat z něj nějaké citlivé informace, chápe nebezpečí, ví že zvítězit nebo zemřít, tomu bych dala možnost i při ranách naplocho (ale se změněnou pastí) se změnit v bojové monstrum.
Vše je o náhledu na věc, o citlivosti. Hrajte to každý jak chcete, ale vždy tak, aby nikdo neměl důvod se cítit poškozen.
Sniperovi patří velké plus za odvahu podobně laděné a pro leckteré provokativní a špatně zkousnutelné dílko zveřejnit. Díky však za něj!
S úctou Asci

Ikonka uživatele Folcwine    [pošta] NEW     12:01:12 08.06.2009
Kdysi jsem podobné dílo chtěl zpracovat, ale bál jsem sel, že zdejší válečničtí realisti a konzervativci dílo ztrhají, proto jsem je nakonec nenapsal.

Jak je vidět, tak jsem se nemýlil, mnohem více lidí odvrhne myšlenku jen kvůli tomu, že jim berserkr nevadí a nenechají si na něj šáhnout.

Cca u 5 postů jsem se dosti přemáhal, abych nezačal hromadně rozdávat -rep. Mnoho kritik ani nebylo o díle, jako spíše o tom, že si kritik nedá na berserkra šáhnout. Toto dílo je alternativa, alternativa určená pro ty, kterým se klasický berserkr nelíbí, ale přesto by si rádi zahráli za bojovou mašinu (a šermíř je již omrzel).

Lidé, trochu pozitivismu, snažme se na dílech vždy najít, proč je napsáno, co má dokázat a pro koho je určeno.

Ikonka uživatele UnknowN    [pošta] NEW     18:46:12 30.05.2009
Folcwine: To neměla být argumentace, ale vyjádření názoru :-) Možná jsem nevolil ta pravá slova, ale podle mne by tomu prostě spíše slušelo, kdyby to bylo pojato jako rozšíření. To, že v tomhle bodě nejsem s autorem za jedno se na hodnocení vůbec neprojevilo...

Ikonka uživatele Shadowmage    [pošta] NEW     10:51:04 30.05.2009
Když už tu kritizujeme použitelnost berserku, je taky třeba uvědomit si, že nejde jen o boost do útoku a oslabení možnosti obrany. Taky tu bude strašný psychologický dopad na soupeře. Jasně, vojácí s kopími, čelící rozběhlému krollovi v berserku, ho nejspíš dostanou, pokud budou chladnokrevně bojovat, někdo z nich padne, ale propíchají ho. JENŽE: kdo z nich, bude ten, kdo se mu postaví, aby získal čas svým druhům ve zbrani? Kdo se nechá smést prvním náporem, i když ví, že kroll tvrdě zaplatí. Pokud nejde o profesionální oddlíl, ale třeba jen loupežníky, piráty, cokoliv - nejspíš morálka půjde hodně dolů. Připočtěte řev, šílenství v očích a strašlivě silné útoky na ty první v cestě... Já se tohle snažím při hře zohlednit, takže berserker vyřešil situací celkem dost: hodně pobil a ještě víc třeba zahnal na ústup. Je ale pravda, že několkrát měl hráč bojovníka kousek k tomu, aby jeho postava padla. I proto se vydal cestou bojovníka, která od 16. úrovně upravuje jeho schopnosti, včetně "ovladatelnějšího" berserku". Pro CP je ale právě pravidlový berserk parádní záležitost, hlavně, když hráči podceňují "nějaké krolly, ty dáme jak nic" a "obry, hele támhle ten tlusťoch".

Ikonka uživatele Sargold    [pošta] NEW     20:31:03 29.05.2009
Zuřivost mi nepřipadá jako marný nápad, ale netvrdil bych, že jde o posílení bojovníka, co se jeho schopností týče. Rozhodně se ale jedná, a to je zjevně nejdůležitější, o posílení svobody hráče, co se s jeho postavou bude dít. To se mi líbí, ale nejvíc oceňuji postupné zlepšování schopnosti po úrovních.

Jestli je to silnější schopnost než berserkr, je záludná otázka. Naházel jsem si cvičně tři souboje, jak navrhoval Folcwine, bojovníka se schopností berserkra proti bojovníkovi se zuřivostí.
Vycházel jsem z postavy, kterou si u mě naházel jeden z hráčů (sil: 21/+5; obr: 9/-1, úr. 10, životy 105, ÚČ: 13/+5, OČ: 5). Vycházel jsem ze základního soubojového systému. Postavil jsem dva identické bojovníky proti sobě a jal se házet. Ve dvou případech ze tří z toho vyšel vítězně berserkr, jeden vyhrála zuřivost. Je ale nezbytné podotknout, že v případě vítězství zuřivosti se mi zbláznily kostky a za bojovníka se zuřivostí mi padalo extrémní množství šestek (někdy i několik na jeden útok/obranu).
Pak jsem si udělal malou statistiku bez kostek. Folcwine má pravdu, berserkr a zuřivost jsou vyrovnané.
Jediné, proč je to zajímavé, je ta možná svoboda rozhodování. Mám v družině dlouholetého hráče bojovníka, tak jsem zvědav, co mi na to řekne. Ale mám pocit, že mu berserkření v tom, jak ho hrajeme, vyhovuje.

Na závěr, asi skvělá náhrada berserkra pro striktní pravidlodrtiče DrD, ale ti to zase nikdy neudělají. Pro ty, co s Doupětem žijí a zacházejí rozumně možná alternativa, ale osobně to asi nevyužiju.

Ikonka uživatele adamos the dark    [pošta] NEW     19:50:58 28.05.2009
Sniper:Omlouvám se,ja mam disgrafii takže někdy vynechávám.Mělo by tam bejt "kdybys radši napsal..."

Ikonka uživatele Zombie    [pošta] NEW     17:01:25 28.05.2009
Mimo téma: Moment, kdo z vás ještě hraje DrD a kdo už ne? Odpovědi prosím do pošty, výsledek rozešlu všem, co se mi ozvou. Já ho hraju a pravidelně.
Konec mimotematického vstupu

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.086940050125122 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách