www.Dracidoupe.cz



Meč & Plášť

Příprava pro tisk (tisknuto 1055x)
Autor: Erlandil
Přidáno: 21:09:03 24.09.2003
Hlasovalo: 85
Průměrné hodnocení: 3.88


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 76
Ikonka uživatele Erlandil    [pošta] NEW     13:38:50 13.05.2007
šedý poutník: ano dalo, ale to už nemá s šermem jako takovým moc společného... nehledě na to, že pravidlově to už ovládá sicco

Folcwine: ad trvání omotání pláště: z hlediska výkladu pravidel DrD je možné měhem jedné akce přezbrojení uklidit dlouhý luk na záda a vytasit meč... si to skus... já to alespoň zkoušel a shození pláště ze zad a omotání kolem ruky trvá zhruba stejně a navíc ti k tomu stačí jedna ruka :)... ad PJ: ten má stejně vždycky poslední slovo a právo na úpravy pravidel. záleží, zda bere pravidlo doslovně nebo realisticky (nebo je hodnej nebo naopak svině... že to tak musi říct)

Ikonka uživatele Folcwine    [pošta] NEW     18:32:16 25.01.2007
Toto mělo být zpracované jako šermířova finta. Při zamotávání nebo držení soupeřovy zbraně se šermíř určitě nebude tak snadno bránit útokům ( o někoho jiného ), když musí útočit svou zbraní a navíc dávat pozor, aby se nepřítel tak snadno nevymotal.

Vzítí pláště do ruky je tak na akci jiná činost, ta trvá minimálně 2 standartní akce v RSS ( představíme-li si, že musí z pláště sepnout sponu, pak jej uchytit a párkrát jej omotat kolem zápěstí, dostaneme se skoro na celekolovou akci ( nejlépe pak bude přichistat si plášť ještě před bojem ). Vymotávání pak vidím naopak spíše na jednu akci ( představuji si to tak, že protivník za zbraň škubne a ve cvilce povolení, než šermíř zase plášť si přitáhne se zkusí vymanit )

Většinu kolizních situací je přenechána na PJ a tak zase stejně budou rozpory typu - bastarda neobmotáš, na to je příliš těžký atp.

Ikonka uživatele šedý poutník    [pošta] NEW     20:48:10 22.01.2007
Mě to připadá trochu krátké.Nedalo by se s pláštěm udělat ještě více věcí(zavíření,zmatení protivníka)?

Ikonka uživatele Erlandil    [pošta] NEW     17:52:12 11.01.2007
Acklin: tak si ty pravidla přešti ještě jednou, protože siccovo klamání pláštěm funguje trochu jinak. dává siccovým protivníkům permanentní postihy ke všem akcím oproti mému vylepšení válečníka, kdy se akorát vědomně snažíš blokovat zbraň soupeři... to je jako by si sloučil principy kouzelní hraničáře a kouzelníka, protože oba používají magenergii

Ikonka uživatele Edax    [pošta] NEW     10:52:12 09.09.2006
No, to sundávání zbraní na jedno kolo - 10 vteřin, ale tak sedí to v porovnání s tím, jak se mění zbraně je to vhodné. Když si může nějaký dobrodruh hodit během deseti vteřin luk na záda a vytasit se s mečem, tak by měl stihnout bez problému shodit plášť a omotat si jej kolem ruky.
Líbí se mi ten nápad, jak prostěodchytne tu zbraň do pláště a druhou rukou může útočit.. Je to brilantní nápad, který dokáže parádně rozšířit možnosti boje..

Ikonka uživatele Zarok    [pošta] NEW     18:59:04 03.04.2006
Vynikajúci príspevok nechýba tam nič je to síce krátke ale výstižné.

Ikonka uživatele Acklin    [pošta] reputace: -1
Samurai: -1
NEW     12:53:55 09.12.2005
btw dal bych2*

Ikonka uživatele Acklin    [pošta] NEW     12:50:27 09.12.2005
hej sorry ale přijde mi to obšlohlé z ppe konkrétně od sicca který má schopnost tu samou ale jestli si ta pravidla nečetl tak je to výborný příspěvek

Ikonka uživatele Meneltir    [pošta] NEW     17:29:59 12.09.2005
strassne fajn, ale moze byt blbe zamotat kyj dakemu krollovi zatial co ja som slabucky elf. Krol asi ten plast moze vytrhnut z ruky. Keby tam bola aj takato moznost tak by to bolo bezchybne....

Ikonka uživatele Kaari    [pošta] NEW     16:40:59 12.08.2005
Sranda... Ja jsem sermir, a tohle se mi libi... Doufam ze mi to muj PJ povoli.

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.09141206741333 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách