Meč & Plášť
Příprava pro tisk (tisknuto 909x)
Autor: | Erlandil |
Přidáno: | 21:09:03 24.09.2003 |
Hlasovalo: | 85 |
Průměrné hodnocení: |
3.88 |
Hlasování
Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.
Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.
Diskuze
Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 76 |
 |
Erlandil [pošta]
|
| NEW 13:38:50 13.05.2007 |
šedý poutník: ano dalo, ale to už nemá s šermem jako takovým moc společného... nehledě na to, že pravidlově to už ovládá sicco
Folcwine: ad trvání omotání pláště: z hlediska výkladu pravidel DrD je možné měhem jedné akce přezbrojení uklidit dlouhý luk na záda a vytasit meč... si to skus... já to alespoň zkoušel a shození pláště ze zad a omotání kolem ruky trvá zhruba stejně a navíc ti k tomu stačí jedna ruka :)... ad PJ: ten má stejně vždycky poslední slovo a právo na úpravy pravidel. záleží, zda bere pravidlo doslovně nebo realisticky (nebo je hodnej nebo naopak svině... že to tak musi říct) |
 |
Folcwine [pošta]
|
| NEW 18:32:16 25.01.2007 |
Toto mělo být zpracované jako šermířova finta. Při zamotávání nebo držení soupeřovy zbraně se šermíř určitě nebude tak snadno bránit útokům ( o někoho jiného ), když musí útočit svou zbraní a navíc dávat pozor, aby se nepřítel tak snadno nevymotal.
Vzítí pláště do ruky je tak na akci jiná činost, ta trvá minimálně 2 standartní akce v RSS ( představíme-li si, že musí z pláště sepnout sponu, pak jej uchytit a párkrát jej omotat kolem zápěstí, dostaneme se skoro na celekolovou akci ( nejlépe pak bude přichistat si plášť ještě před bojem ). Vymotávání pak vidím naopak spíše na jednu akci ( představuji si to tak, že protivník za zbraň škubne a ve cvilce povolení, než šermíř zase plášť si přitáhne se zkusí vymanit )
Většinu kolizních situací je přenechána na PJ a tak zase stejně budou rozpory typu - bastarda neobmotáš, na to je příliš těžký atp. |
 |
šedý poutník [pošta]
|
| NEW 20:48:10 22.01.2007 |
Mě to připadá trochu krátké.Nedalo by se s pláštěm udělat ještě více věcí(zavíření,zmatení protivníka)? |
 |
Erlandil [pošta]
|
| NEW 17:52:12 11.01.2007 |
Acklin: tak si ty pravidla přešti ještě jednou, protože siccovo klamání pláštěm funguje trochu jinak. dává siccovým protivníkům permanentní postihy ke všem akcím oproti mému vylepšení válečníka, kdy se akorát vědomně snažíš blokovat zbraň soupeři... to je jako by si sloučil principy kouzelní hraničáře a kouzelníka, protože oba používají magenergii |
 |
Edax [pošta]
|
| NEW 10:52:12 09.09.2006 |
No, to sundávání zbraní na jedno kolo - 10 vteřin, ale tak sedí to v porovnání s tím, jak se mění zbraně je to vhodné. Když si může nějaký dobrodruh hodit během deseti vteřin luk na záda a vytasit se s mečem, tak by měl stihnout bez problému shodit plášť a omotat si jej kolem ruky.
Líbí se mi ten nápad, jak prostěodchytne tu zbraň do pláště a druhou rukou může útočit.. Je to brilantní nápad, který dokáže parádně rozšířit možnosti boje.. |
 |
Zarok [pošta]
|
| NEW 18:59:04 03.04.2006 |
Vynikajúci príspevok nechýba tam nič je to síce krátke ale výstižné. |
 |
Acklin [pošta]
|
reputace: -1
Samurai: -1 | NEW 12:53:55 09.12.2005 |
btw dal bych2* |
 |
Acklin [pošta]
|
| NEW 12:50:27 09.12.2005 |
hej sorry ale přijde mi to obšlohlé z ppe konkrétně od sicca který má schopnost tu samou ale jestli si ta pravidla nečetl tak je to výborný příspěvek |
 |
Meneltir [pošta]
|
| NEW 17:29:59 12.09.2005 |
strassne fajn, ale moze byt blbe zamotat kyj dakemu krollovi zatial co ja som slabucky elf. Krol asi ten plast moze vytrhnut z ruky. Keby tam bola aj takato moznost tak by to bolo bezchybne.... |
 |
Kaari [pošta]
|
| NEW 16:40:59 12.08.2005 |
Sranda... Ja jsem sermir, a tohle se mi libi... Doufam ze mi to muj PJ povoli.
|
|