www.Dračí Doupě.cz


Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Bestiář
Předměty
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň


N´Goll

Příprava pro tisk (tisknuto 1206x)
Autor: Akiros
Přidáno: 23:01:25 23.07.2017
Hlasovalo: 6
Průměrné hodnocení: 3.5


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-9 / 9
Ikonka uživatele Akiros *   [pošta] nové     13:56:58 18.08.2017
Slušné postřehy a tipy....momentálně jsem z dračáku trochu vypadl (a jsem závislý na Mordheimu) ale podnětu do budoucna tu určitě jsou. Velikost A a B jsem zamýšlel hlavně tak, že i psů je celá řada plemen....malý velcí krátkosrstí, apod... od vlků a hyen po čivavy a krysaříky... i podle toho by se mohla odrážet povaha daných N´Gollů která bude typická pro danou populaci....

nepředpokládám, že někdo aplikuje do pravidel dračáku celé dílo, naopak očekávám, že si potřebné věši upraví, nebo se jen inspiruje. Ty legendy nemusí mít s nimi vesměs žádnou spojitost. Ce skutečnosti si myslím, že to bude mít něco podobného jako se skalveny - magická tvárnost, přítomnost pramene čarovné vody (nepřímo inspitován warhammerem a chaotitem resp napadlo mě to samotného ale je to obdoba kterou jsem zjistil později...)

Ikonka uživatele Dakeyras *   [pošta] nové     15:13:56 15.08.2017
Tak mě napadla další "schopnost" docela zajímavý efekt z DnD u vlků, kdy když útočí více vlků na stejný cíl, mají výhodu. Tak něco jako rasová sehranost - "smečka" kdy by třeba všichni N'Gollové útočící na stejný cíl měli +1 k ÚČ. Bylo by pak třeba zajímavé mít v družince 2 N'Gollí bratry válečníky (či tak něco)

Ikonka uživatele Dakeyras *   [pošta] nové     14:38:18 14.08.2017
Taky se přikloním k tomu, že se mohli jmenovat klasicky Gnollové. Už jen z toho principu, že se jedná o fanouškovské rozšíření a ne oficiální přívěšek k DrD a Altaru. Tohle nemá kdo jak napadnout.

Jinak právě přirovnání k psovitým šelmám a jejich chování mě nesedí. Psovité šelmy, včetně hyen rozhodně nejsou zbabělé, ale na druhou stranu - nejsou ani zbytečně agresivní. Nechtějí se zbytečně nechat poranit, což by je ovlivnilo při následném lovu a boji o kořist. Zákeřné být mohou, ale neřekl bych, že více než člověk :) Naopak bych tam rád viděl nějakou velkou věrnost a obětavost klanu a rodině.

Potom jsem úplně nepochopil potřebu Ngolla A a B. mohlo by to být rozdělení na Samec a Samice. Rozhodně to nebude hrát roli v možnostech výběru povolání - je to jen válečník a "o něco horší válečník", protože se pořád nehodí ani na jedno další povolání (stejně jako Kroll a nevyčítám to)

A obě povídky mají skoro až vlkodlačí atmosféru, což mi na Ngolly/Gnolly úplně nesedí, ale to už je věc dobrovolnosti.

Ikonka uživatele Akiros *   [pošta] nové     8:24:40 09.08.2017
Beru na vědomí, díky za komenty

Ikonka uživatele Sniper *   [pošta] nové     10:09:26 28.07.2017
Jinak k dílu samotnému - když už příběhy odkazují k vlkům, bytost by mohla mít vlkovité tendence (smečka, alfa samci i péče o staré, apod.). Podobné bytosti jsem ve hře měl a pojmenoval jsem je Vlkeni, což je podle mne více výstižné.

Když vezmu DnD Gnolly, hodně se mi líbila 4edice se zdůrazněním jejich démoního aspektu a uctívání démoního prince Yeenoghu (to existovalo už od první edice, ale až ve 4té jsem to dostal jako čtenář naservírováno od počátku) - což jim dalo víc krvelačnosti, krvavých obětí a boje s co největším zraněním jako uctívání svého prince. V této podobě mi přišli zajímavajěí a přínosnější k zapojení do hry. Berte to jako inspiraci, dílo kvůli tomu se mi psát nechce ;)

Ikonka uživatele Sniper *   [pošta] nové     9:58:21 28.07.2017
Jsou monstra a bytosti na které je trademark.

Tolkien má na Enty, proto v DnD jsou to Treanti. Má na Balroga, proto v DnD je to Balor, má na hobity, proto jsou to v Halflingové.

DnD zase má na Beholdery a vymáhá to kde to najde (a stojí to za to, takže pokud si někdo v čechách napíše volně šířené dílo na serveru s Beholdery, tak je jim to asi úplně jedno).

Ohledně Gnolů je to zajímavá otázka, zda s nimi DnD přišlo nebo převzalo něco z tradičních bájí (hyeno-lidé mi nepříjdou tak neuvěřitelní) a tedy s Gnoly může pracovat kdokoliv.

Ikonka uživatele UnknowN *   [pošta] nové     10:20:38 24.07.2017
Jinak co se týče názvu, tak osobně bych neměl problém s Gnolly (nejen že to každý pozná, ale je to už v samotné anotaci) - kopírování názvu není problém, problém by byl obšlehnutý obsah. Na druhou stranu, Altaři samotní nám místo technicky založených Gnómů dali Mongy v bestiáři (a nějak matně si pamatuju, že třeba Beholdeři jsou trademarkovanou součástí DnD a nesmějí se objevovat v jiných hrách), takže by se pro to asi nějaké preventivní důvody našly... ;-)

Ikonka uživatele Akiros *   [pošta] nové     7:19:28 24.07.2017
No pár dní už to tu leželo:) Díky za schválení

Ikonka uživatele UnknowN *   [pošta] nové     23:01:25 23.07.2017
Tohle dílo už bylo pěkně dlouho u ledu - nejvyšší čas pro rozmrazení ;-) Pokud by k němu Syrus něco měl, tak se snad ozve - za mě je to ale adekvátně zpracovaná rasa se vším, co je k ní potřeba.



Registrace
--
Příhlášení:
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold
--
0 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.


Vygenerováno za 0.086843967437744 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR