www.Dračí Doupě.cz


Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Bestiář
Předměty
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň


Drow 2.0

Příprava pro tisk (tisknuto 647x)
Autor: Raziel_Elvenhair
Přidáno: 15:36:07 03.04.2007
Hlasovalo: 28
Průměrné hodnocení: 4


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  »»»
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 25
Ikonka uživatele Cormac Mac Art *   [pošta] nové     20:31:57 21.04.2007
No, tak musím povedať, ako to milovník drowow, že si to opäť skvele zvládol Raziel. Mne sa brutálne páčila aj prvá verzia, a teraz je to ešte lepšie. Vážne všetka česť, zvládol si to na jenotku, a som rád, že niekto konečne uviedol do pozornosti túto úžasnú rasu...

Ikonka uživatele Fafrin *   [pošta] nové     14:21:17 17.04.2007
Fjů... Tak jsem to celý přečet, a...
předmluva) nelíbí se mi, že zdůvodňuješ co je jinak než bylo.(Nota bene, kdzž to sežere několik stránek) Všechno by mělo být řádně a smysluplně zdůvodněno v samotném příspěvku, bez odvolání na jiné vnější zdroje (kromě pravidel, víjmečně modulů)

Styl a čtivost) četlo se to pěkně, ale je to příšerně dlouhé, i když to je v tomto případě spíš výhoda.

Potemní) Vysvětlení potemní je pěkné, předkládá trochu jiný pohled na svět, ale předkládá ho dostatečně kompletně, komplexně a barvitě, aby se tento svět dal použít.

O původu) pěkné, co s tím? Význam to má možná pro vlastnosti, takže to proberem u vlastností.

Společnost atd.) pěkné, celé. Občas nějaké problémy (jaký mají problém s ohněm, to je tak těžké si ho rozdělat a tu elfí kýtu si opéct? Jak se dá poznat kus masa z kamaráda?)

Vlastnosti: stále příliš silné, očekával bych nižší charismu alespoň běžného člověka (Drow vyvolává ve všech nenávist a strach, nebo alespoň nedůvěru), také možnost Int +3 pro běžného člověka mi dost nesedí. Ještě si to porovnám s ostatními rasami. Dlouhověkost je strašnej problém, i věk 300 let by stačil na to, aby byly ostatními považování za nesmrtelné.

Zbraně) 1 rodová zbraň na rasu, vždy a všude!!! Dále mi nepříje, že by kalení zbraní v krvi představovalo pro drowy jakýkoliv problém. Samozřejmě s drahým kovem jež se dá těžko získat by nebyl takový problém, problém je s jeho obrovskou silou. Aby například kroužková zbroj bez démona(!!!) (kterého není problém sehnat) měla KZ 10, což je víc jak rytířská zbroj s démonem z 6té sféry.

Schopnosti)
1) je toho moc na hráčskou rasu.
2) zvišování schopností rasy podle úrovně do DrD nepatří, možná do DnD, ale tady prostě nemá co dělat.
3) Vidění ve tmě, proč ne, bude-li vyváženo dostatečným postihem za světlo.
4) Vílí oheň dost zvláštní, pokud by past končila vykřičníkem, neměl bych nejmenší výhrady, takhle je to likvidace jednoho protivníka denně, a to zcela zdarma.
5) Zákeřnost je dost problematická, schování se ve stínu apod. je vlastnost zloděje, pokud ji chce skusit jiné povolání, samozřejmě může (myslím, že v 1.6 je v PJ příklad jak v takovém pořípadě postupovat.), nebo se musí naučit dovednost. Samozřejmě s trvalím koeficientem bonusu (asi jako dělají elfí boty, ale tak čtvrtinový), by se počítat dalo.
6)Trvale a strašně moc vzrůstající odolnost na magii je moc silná (navíc v kombinaci s dlouhověkostí)
7)Světloplachost je příliš slabá v porovnání s jinými podzemnímy narody, které se se světlem setkávají (skřeti, orkové, goblini)
8) Oko, Poskvrnění - se mi zdá nedotažené, příliš velká šance na oko, příliš krátký mentální souboj s démonem.

9) co se týče dvojnásobku zkušeností, opět tohle je DrD, ne DnD, tzn, že zkušenosti a úrovně jsou k povolání, nikoliv k rase.

hodnocení) za kvalitu a kvalitu a smysluplnou kvantitu 5* -1* za drobné chybky -1* za příliš velké přesílení - něco za vlastnosti, a to si ještě rozmyslim

3* jsou ode mě sakra dobré.

Ikonka uživatele Zdenál *   [pošta] nové     15:06:09 14.04.2007
R_E: ukecaný, cynik... nevim, ale grafoman určitě:-)

Ikonka uživatele Raziel_Elvenhair *   [pošta] nové     15:42:56 11.04.2007
Venduí, darthiirové,
je na čase, abych k tomu dodal něco také já, jakožto autor. V prvé řadě díky za vaší kritiku, v mnoha případech se zdá být konstruktivní a podnětná. Jednotlivými připomínkami se budu zabývat níže, tááááákže voilá, zde jsou mé argumenty:

1. Přesílení rasy - no comment. Tato rasa byla záměrně dělaná tak, aby byla silná. Já vím, že v dračáku si mají všechny rasy být rovny, ale sem tam se nějaká ta výjimka vyskytnout může. Vše je jen na PJ, jak dokáže své hráče zvládat. Dobrý PJ si s tím hlavu lámat nemusí, drow bude na nižší úrovni oproti ostatním hráčům, tudíž mu ani vysoké vlastnosti nepomohou. Nemusíte se obávat, že vám vaši hráči zvlčí, protože jsou silní - prostě jim zkrouhněte zkušáky a jsou namydlení. Já se bez okolků přiznávám, že v mých počátcích PJování před cca 7-8 lety (kdy hnědé uhlí rostlo na stromech a Žižka měl obě oči) mi moje milovaná družina dvakrát zlikvidovala svět, a to jen proto, že jsem je nedokázal ukočírovat. Mohl jsem si za to jen a jen já. Pokud máte obavy, že to nezvládnete, a že Drow 2.0 vám přidělá samé starosti, tak ho hráčům nedovolte.
2. Adamantin - kolikrát budu opakovat, že je jen pro členy klanu a i zde je jeho rozšíření omezené? To musím vážně psát, že dobrodruhové z povrchu na něj nemají nárok, a když už se jim podaří nějaké to vybavení z adamantinu získat, po návratu na povrch jim zůstanou jen oči pro pláč a ruce a batohy plné prachu? To musím vážně psát, že ceny popsané zde v pravidlech platí v Podtemní, ale na povrchu je to zboží vzácné jako například iridium (a ceny jsou tím pádem astronomické)? To musím psát, že otroci jsou poměrně drazí, a tím pádem krví kalený adamantin je v podstatě artefakt (bez úlomku sféry)? No, co vy na to?
3. Propojování pravidel DrD a AD&D - kein Problem. Pakliže zapojíte šedou kůru mozkovou, jistě zjistíte, co inspirovalo vznik Dračího Doupěte (teď jistě naseru ortodoxní Altaristy, ale sorry boyz, taková je realita. Na tuto "konspirační teorii Altařího spiknutí, řízenou EMZáky z oblasti 51" si komentáře pište v Putyce, na případné námitky zde nebudu reagovat). Samotné konvertování pravidel není nic těžkého, stačí upravit pár čísel a statistik. Jen pro vaši informaci, jediné znalosti pravidel AD&D mám z her BG2, Planescape Torment, IWD 2, NWN 1, 2. Z nich jsem vytáhl jakousi kostru, bylo to vodítko, jak tato rasa má vypadat a co má zhruba mít. Jestli vážně chcete vědět, co jsem "okopčil" tak tady to máte i s koeficientem okopčenosti: název Drow (100%), Světloplachost (90%), Zkušenost (90%), Rodové zbraně (50%), Vílí oheň (33%) a pár střípků o drowí společnosti, kterých je tam vpravdě minimum (cca 20%). Většina inspirace přicházela z komixu Moonless Age, kterýžto se nachází na stránkách Drowtales.com. Kritice, zabývající se uváděním těchto zdrojů jako něčím, co tam nemá být, oponuji. Zkuste si do seminární práce neuvést zdroje, z nichž jste čerpali. V mém případě to není strach z odmítnutí seminárky či obava z trestního stíhání za "porušování" autorských práv, ale byl to akt poděkování, či vzdání pocty autorům. Slušnost, zdá se, je v této době špatným zvykem, jenže to už se dostávám někam jinam, a to tu řešit nebudu.
4. Propojení světů/sfér - co se týče propojování světů (sfér), tak si dovoluji říct, že jsem neporušil žádné dračákovské pravidlo - přečtěte si PPE, konkrétně kapitolku o nejvyšších (prozkoumaných) sférách u theurga. Jak to, že theurg může cestovat mezi světy? Není to náhodou tím, že projde skrz sféru? "Teorie obchodního domu" (viz. Sukova recenze) je asi nejvýstižnější, ale není nejpřesnější (či jediná). Dle mého názoru (a tím jsem se řídil při tvorbě těchto pravidel) se reality (světy, sféry) navzájem prolínají. Theurg (či vyvolavač pekelných démonů) vstupuje do určité hladiny, nebo z ní něco "tahá". Pokud jste četli Noční, Denní a Šerou hlídku, tak tam je zhruba popsán princip, z nějž vám zde dělám přednášku. Uznávám, že každý jedinec, znalý pravidel, mi bude předkládat svou verzi a bude mít jistě v mnoha věcech pravdu. Kdyby nám nějaký nekromant Vyvolavač oživil pana Einsteina, jistě by nám k tomu také něco řekl. Ale lidi, nejde vytvořit něco, co se bude líbit všem! I na Mona Lise najdete mouchy! To platí snad ve všem! V těchto pravidlech je moje verze výkladu, a opět připomínám, že není absolutní, dokonalá a jediná. Pokud je mi známo, na DrD.cz chodí hlavně lidičkové, kterým sada pravidel dračáku nestačí. Lidičkové, co už znají v pravidlech vše od A do Z, i hebrejský (popřípadě ještě latinský a řecký) překlad kouzelnických kouzel (věděli jste, například, že šamaim mavet (Mrak smrti), je v překladu "nebe je modré" ^_^ ?)? Sem, na tento server, dle mého názoru, chodí lidé, kteří chtějí víc, tudíž mají s dračákem dost zkušeností, aby si dokázali něco upravit a přizpůsobit. A to neplatí jen na nějaké propojení sfér...
5. Život drowů - mnoho narážek se týkalo věku drowů. V prvé řadě uvádím, že nejsou nesmrtelní. Dále, málokterý drow žije déle jak 150 let, což už si ti vnímaví stačili domyslet z popisu společnosti. Námitka, že popis odpovídá struktuře skřetí společnosti, je irelevantní - skřeťáci jsou týmoví hráči, kdežto drowové jsou individualisté. Skřeti jsou jako krysy, tvoří hejna, žijí krátce a množí se jako ...kobylky. Drowové jsou jako tygři (nebo jiné velké kočkovité šelmy). Z mláďat, která nemají tak často, přežije jen několik, jsou teritoriální, smečky tvoří jen ve vyjímečných případech (kromě lvů, pochopitelně), a jsou rychlí a smrtící. Chápete mne, co se snažím říct? Nemluvě o faktu, že skřeti jsou mírně řečeno, znatelně méně inteligentní oproti drowům... Jedeme dál - zaznamenal jsem jakýsi nesouhlas s koncepcí klanové hierarchie, kdy generál (muž) z hlavní rodiny může velet ženě z rodiny vedlejší - musím dotyčného opět odkázat na Drowtales. Přečti si a pochopíš (teda pokud umíš anglicky nebo francouzsky ^_^). Dále někdo namítal, že starší dcera, která nikdy nevychová mladší sestru, může po celý život být považována za dítě (či lépe nedospělou) - ano, i to se stává... V dnešní době by to bylo srovnatelné s nesvéprávností.
6. Třetí oko - opět někdo namítal, že 3% je strašně moc. Hmmm, a co když řeknu, že to je šance pro hráče, že zrovna ten jeho drow bude mít třetí oko? Kolik procent populace jsou dobrodruhové? A jen 3% z nich mohou mít třetí oko! Hned ta čísla vypadají jinak. Případná námitka, že tak to v pravidlech není napsané, je sice opodstatněná, ale zbytečná, viz. za 8. o pár řádek níž - nelze popsat úplně vše!
7. Poskvrnění - pokud se někomu posedlý drow/démon zdá slabý, klidně si ho posilte! Stejně je to fuk, hráčova postavička je mrtvá, alespoň družince "zpříjemníte" život takovouhle mrchou... To jsem ani do těch pravidel nenapsal, že všichni démonem zranění se po čase sami stanou démony (nezvratně!), a že toto je jeden z mnoha důvodů, proč drowhiirové nenávidí Poskvrněné... A že jsem zvolil hráčský přístup popisu "může zkusit štěstí znova"? Hrajeme dračák, tak víme jak to chodí, ne?
8. Délka díla - první věc, co mne zaujala při čtení komentářů, byl názor kritizující délku pravidel. Vše se řešilo v Putyce u stolu, k tomuto účelu zřízenému, a strhla se kolem toho neočekávanaá bitva. Jakožto autor mám (doufám) právo k tomu také něco říct. Můj názor je totožný se Sigmarovým (viz. níže zde ve fóru)- vše je takto popisováno právě kvůli PJ, aby nemusel sáhodlouze a narychlo vymýšlet nějaká pravidla, nehledě k tomu, že Podtemní není nikde jinde popsáno. Mí milí kritici, ta pravidla nakynula hlavně kvůli vám, neboť jsem se oproti minulé verzi snažil vše popsat jasně, podrobně a snažil jsem se nezapomenout na nic. Výsledek? Po přečtení všech nynějších připomínek a následné aktualizaci by se pravidla rozrostla o další, minimálně 3 stránky A4, a stejně by se pak našel někdo, kdo by tam našel mouchy. Lidi, jsem vlkodlak...ééé, vlastě člověk, takže dělám chyby jako každý, proto délku pravidel tedy považujte za nechtěný vedlejší efekt snahy popsat vše...

Tak to by jsme měli, spoustě z vás jsem pravděpodobně (75%) zvednul mandle, raději změňme téma:
Rád bych poděkoval Sukovi za to, že se mu podařilo prokousat tou záplavou textu pravidel a ještě zůstat při smyslech ^_^ . Jen bych tě Suku chtěl poprosit, jestli by jsi kapitolku "Třetí oko" nemohl trošku poupravit, bonusové vlastnosti mají být v jednom odstavci, a tvůj šlechetný úmysl zpřehlednit to zdvojil text (poslední bonusová vlastnost) a krátké spojení slov rozstrkal na dvě řádky, každou samostatně oddělenou (první a poslední bonusová vlastnost).
Co se týče tvé kritiky, máš ve spoustě věcech pravdu, s něčím nesouhlasím, jak jsi jistě vyčetl z výše uvedených námitek. Ale! Pár věcí mi vykouzlilo úsměv na tváři, třeba to s tím popřením možnosti spáření drowky a pavouka - pošlu ti obrázek (neboj, je slušný, není to prasárna německého kalibru). A DrD je přece fantasy, tak trocha toho nereálného (či lépe fantaskního) je snesitelná, ne? Napsal jsi i komentář k větě "odpůrci mangy a AD&D nechť raději dál nečtou, a ještě lépe nehodnotí ^_^"... Gomen, ale víc cynismu jsem do toho už vskutku vložit nemohl. Vážně má snaha rýpnout si zůstala nepostřehnuta?
Tyhle věci však nijak zásadně pravidla neovlivňují, ber to jen jako nejapnou poznámku autora, jemuž zase někdo šlape na jeho ego (MOJE ego!!!!! -_-)... Ještě jednou dík za tu kopu práce s uvedením Drowa 2.0 do světa, vážně jsem si nebyl jist, zda-li vůbec bude mít možnost vyjít. Arigato gozaimas, Suk-san!

A ještě povím něco o mě, abych to protáhl (a vybrečel se) - Drow 2.0 vznikal přes půl roku, neustále jsem jej pročítal, znova a znova, až do zblbnutí (což Foir a Sigmar jistě okomentují slovy, že mě už to stejně může být jedno, páč mě už nic nepomůže ^_^). Neustálé korekce, oprava pravopisu (báj d vej JÁ NESNÁŠÍM A NEPOUŽÍVÁM KONTROLU PRAVOPISU VE WORDU!), přepisování a přemýšlení mi čistého času zabraly několik týdnů (hodněkrát jsem na to spotřeboval třeba celou šichtu v práci - promiň, můj mezinárodní zaměstnavateli, sumimasen ^_^;)... A aby to nebylo dost, chystám se ve stejném duchu napsat bestiář pro Podtemní, vytvořit povolání "Llothina kněžka" (i když by to mělo býti spíše CP), a třebas dám do kupy i něco dalšího...
A poslední věcička, opravdu poslední a nejposlednější - jsem rád, že si nikdo nestěžoval na všechny ty smajlíky, co jsem tam do pravidel poschovával. Pokud je mi známo, spousta dílek byla kdysi kvůli tomu kritizována... Holt JAPAN CHIBI RULES m^_^m !!!!

Aluvé, darthiirové

F úctě já

P.S. - jestli máte dojem, že jsem ukecaný, egoista, cynik, tvrdohlavec a pako, máte pravdu. Mea culpa, mea culpa, mea maxima, kurva, culpa.

Ikonka uživatele Folcwine *   [pošta] nové     9:18:40 10.04.2007
Jako hráčská rasa je to stále nepoužitelné beze změn a to hlavně kvůli přesílenosti oproti jiným hráčským rasám. V DrD ani obyčejní elfové nejsou nesmrtelní, proto nevím, proč by jimi Drowové měli být (proč všehny rasy mají stejnou délku života je napsáno v pravidlech - kdyby někdo byl dlouhověký, vyskytovali by se v jeho lidu více mocných postav, protože by na to měli více času).

Bonusů už není tolik, ale i přesto je jich více než je pro jednu rasu obvyklé.

Kvylita zpracování, i když jde z větší části o přepis z Forgotten Realms (DnD), je na velmi vysoké úrovni. Popis sfér krystalů a jiným mě teď dostalo.

Spíše než novou rasu to připomíná pojednání o novém typu prostředí a to velmi dobře zpracované a převedené do DrD. Kdyby i ta rasa byla pravidlověji zpracována a nevyčuhovala nad ostatní, uvažoval bych i o plném počtu.

Ikonka uživatele Badman *   [pošta] nové     6:38:28 10.04.2007
Výborně Drowni už jsou tady a vůbec jim neublížil trochu problém na začátku škoda jen že jsem PJ a nemůžu si za Drowa zahrát. Ale k věcem co nejsou na jedničku - např. chybí drowům odolnost na psychckou magii a bonusy v mentálním souboji - tj. základní síla mysli např. o jedna vyšší, přece jenom se setkávají s různými bestiemi ať už to jsou ilithidi nebo belhodeři či prachsprostí démoni (sukkubus nebo inkubus) no to je tak vše co jsem chtěl říct. Aluvé us.

Ikonka uživatele Saragon *   [pošta] nové     12:58:47 07.04.2007
Ahoj,
když jsem si všiml, že se tu objevilo něco jako kvalitní Drow, tak jsem neváhal ani chvilku a pustil se do louskání. Po prvním přečtení se mi to docela líbilo (nebylo to ovšem, kvůli přesílení rasy, ale kvůli chování, životě, apod.). Tak jsem se jal tiskárny a teď testuju Drowy již jako postava.

Ke statistikám: Chápu, že jako rasa, která žije v podzemí, by měla být silná, odolná, ale proč tak obratná?
A proč, když mají síla a odolnost stejná rozmezí, proč má síla +2 a odolnost "jen" +1? Nemělo by to být stejné?

Počet rodových zbraní: PROČ? Myslím, že třeba lidé, jako rasa, mají přístup k většímu počtu zbraní a stejně jako rodovou používají jen jednu. Možná by nebylo na škodu vymyslet jako rodovou zbraň pro Drowy něco speciálního. Zákeřného. Zkrátka to, co by se hodilo k jejich charakteru.

Proč může kouzelník, proboha, používat dlouhý meč?! Už i tak je dost silný a Ty by jsi mu chtěl dát ještě silnou zbraň?!

Až na tyhle detaily se mi rasa líbí a celkově je velmi kvalitní a s jejím hraním jsem prozatím spokojen.

Saragon






Ikonka uživatele Aritma *   [pošta] nové     23:10:19 05.04.2007
Tohle dílo, je teda fakt brutálně dlouhý, máš štěstí, že je aspoň stejně tolik zajímavé. Oceňuji ten dobrý popis rasy a všeho co se jí týká. Celé Podtemní je dobré téma třeba i na celý jeden modul pro DrD, bohužel je zde problém, že tento svět je velice oddělen od vnějšího, hráčského světa. Práce mě velice nadchla ale dlouhé dílo má ten problém, že je v něm více místa pro chyby.
Nějaké to přesílení rasy se zde dá pochopit. Stále mi však připadá, že mají jen samé výhody, světloplachost neberu jako nevýhodu, protože nemají důvod vylézat z podzemí. Bohužel, nejvíce mi zkazil dojem úplný konec, už jsem přemýšlel o tom nejlepším hodnocení ale to třetí oko a poskvrnění je fakt úlet. Psal jsi že se to dá vynechat.. měl jsi to vynechat. Dílo navíc obsahuje několik drobnějších úletů v podobě dalších a dalších přesílení. Naštěstí to kompenzuje to, že normální postavy se do tohoto světa příliš nedostanou.
Poslední problém: Snaha převést bytosti z jiných systému do tohohle není na škodu ale tvé dílo je opředené odkazy na jiný herní systém. To by podle mě v taové práci být nemělo.

Shrnutí: Práce velice obsáhlá a povedená... škoda že to zkazilo to neustálé přesilování a hlavně neuniverzálnost!

Ikonka uživatele Zdenál *   [pošta] nové     15:59:39 05.04.2007
Přez tvoje vysvětlení nechápu na co potřebují víc než jednu rodovou zbraň. Podle popisu je to jasně ten dlouhej meč. To že používají i jiné - kterákoli rasa používá těch zbraní víc a rodovou má jen jednu, takže ...? Řikám, neni problém to určit.

Inspirace DnD a jeho swěta forgoten realms je víc než zřejmá v podstatě po zběžném projetí (vyšší počet expů na přestup jako penalizace za přesílení, démoni z jiných prostorů atp.) i kdyby to tam nebylo napsaný - a to je nutný říct že jsem pravidla DnD viděl jednou takříkajíc z vlaku a jinak znám DnD jen povrchně z IcewindDale a to málo co mi o DnD vykádal Sniper.

Dílo je pěkný ale zajímalo by mě interně poštou kolik těch myšlenek máš z vlastní hlavy a kolik je prostě přepsanejch z DnD tak jak tam byli. By očko vymyslel jsi nebo máš alespoň z jinýho zdroje aspoň ty krystaly, to jak drowky obcují s přerostlými pavouky, změnu barvy vlasů atd.?

Jinak se dílem teprv pomalu prokousávám a jako čtivý a pěkný to opravdu je.

PS: Drow silnější než člověk neni, měl si vydět jak sem je v icewinddalu kuchal jednoho po druhym:-)

Ikonka uživatele Sigmar *   [pošta] nové     15:24:20 05.04.2007
Takže jsem se konečně dostal k tomu, abych si vytoužené drowy 2.0 přečetl a zhodnotil. Přijde mi to jako VELMI zdařilé dílko. Rovnou k tomu jsem si přečetl všechny komentáře. Celkem mě překvapily, abych byl konkrétní - když napíšu novou rasu na 4 až 5 A4 tak mi jako chybu vytknou, že je to krátké, že jsem se měl u jednotlivých bodů rozepsat a podobně... a když si tady potom dá někdo takovou práci, aby napsal dílo na cca 24 stran, kde dokonale popíše všechny věci související s rasou, jako chyba mu je vytknuta délka. Nedopadne to nakonec tak, že se budou muset odevzdávat pouze díla s určitým počtem znaků a ve formátu normostran? :D Čtení tak dlouhého popisu rasy může být nezáživné, to netvrdím, ale myslim si že pak detailnost velmi oceníte při hře, až budete něco hledat. Nehledě na to, že někoho hodnotíte podle rozsahu a ne obsahu. A to myslim není nejzdařilejší. Mě osobně se to ohromě líbí, je to velmi dobře předělaná původní verze. Už se nemůžu dočkat až si za něj jednou zahraju. Good work Raziel

  »»»


Registrace
--
Příhlášení:
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold
--
0 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.


Vygenerováno za 0.10841798782349 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR