www.Dračí Doupě.cz


Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Bestiář
Předměty
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň


Medihv

Příprava pro tisk (tisknuto 641x)
Autor: twill arney
Přidáno: 11:46:48 14.11.2006
Hlasovalo: 24
Průměrné hodnocení: 2.75


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  »»»
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 22
Ikonka uživatele Kocour *   [pošta] nové     16:35:41 20.07.2008
Hrůza běs..děs...no jak t jinak nazvat. Nesmyslné spoje slov. Špatné vyjádření. Mimochodem, nepřipadá mi že by šavle byla barbarštější než válečné kladivo, spíš naopak. Netuším odkud je ten nápad ale jestli v té HŘE jsou takové postavy doufám že si ji nikdy nezahraju...škoda že nemůžu už hlasovat...dal bych 0...

Ikonka uživatele Shardack *   [pošta] nové     12:47:26 02.02.2007
Spousta hrubek a špatného skloňování: hnědé křídla. Potom jsi napsal že ženy mají vlasy do copů a muži normálně takže co to je normálně? Když bude mít muž Medivh cop stává se z něj automaticky žena? Převzl jsi nápad ze hry a překopal ho, to mi nevadí, ale co třeba charakter a hustota stráží jsou hned pod sebou a přitom si vzájemně protiřečí. Mají lepší charakter než lidé a přitom se neřídí svími ideály a chtějí pracovat jako stráže aby měly granty? Nezlob se, ale tohle....

Ikonka uživatele John Locke *   [pošta] nové     15:42:18 02.01.2007
Nevím, ale tahle rasa mě celkem zaujala. Nemá moc velké chyby, za to jich má dost.

Kašlu na to, že je to podle Warcraftu, to je jedno. I spousta jiných zde krásných děl je podle něčeho dělaná. Za toto se nemůže strhávat a ani já nestrhnu.

Spousta chyb zde nahromaděných ti zaručuje těsné 4*. Líbí se mi schopnost létat. Není to ale nějak přesílené? Tímto se pak hráč ochudí o spousta problémů jako projít bludištěm (přeletí je), přejít po úzké lávce, vyšplhat po skále (lupičova schopnost by byla téměř k ničemu).

Když už létá, kde je nějaká manévrovací schopnost? Co poranění křídel v boji? Co možnosti útoku na křídla v boji? Útok zezadu na křídla je nedostatečný.

Zdraví tě John Locke

Ikonka uživatele Mustang *   [pošta] nové     20:51:26 21.11.2006
Mno...
Nápad celkem ujde, zpracování trochu pokulhává.

Historie a čísla: No, celkem pěkný nápad, ale moc to dosází upevnění letopočtu- a to bere fantasty část jejího kouzla- žádné dva světy nejsou stejné ani leotpočtem. Nvíc mi přijde nesmyslné aby dobili celou trpasličí říši.

Měsíce: Možná se mi to jen zdá, ale myslím, že ses tady silně inspiroval měsíci Severoamerických Indiánů- nezlob se na mě, ale Indiáni mají prakticky totožné názvy v jiném pořadí.

Zranění křídel: No, s postihem bych souhlasil, ale natrvalo? To je až nepřiměřené.

S ohledem na okolnosti hlasuji za 2*.

Ikonka uživatele Suk *   [pošta] nové     19:18:48 20.11.2006
Dvojčepel:

Proč dělit muže a ženy? V pravidlech to tak není, obecně to tedy také nutné není, ale já to vidím jako + a to proto, že ženy a muži prostě mají jiné dispozice např. k síle již od přírody. A je prostě fakt, že nejsilnějšího muže a jeho silové schopnosti prostě nemůžeš rovnat s nejsilnější ženou a jejími schopnostmi co se síly týče - maxima mužů a žen jsou prostě jinde a to je fakt. Proto není chyba to takto dělit. Stejně tak ovšem není chyba udělat rasu, kde jsou schopnosti shodné u obou pohlaví a také není žádný problém udělat rasu, kde budou ženy silnější a odolnější než muži - proč ne. Je to jen vaše rasa a je jen na vás, jak si ji poskládáte, jen to pak musíte umět vysvětlit původem a prostředím, ve kterém žijí, toť vše... tedy bych tebou až tak úplně nesouhlasil.

Hiearchie - cituji tě "Nebuďme přeci rasisticky založení?" ... správně, mi bychom rasisticky založení být neměli, to je neměnný fakt, ale Medihvové ať si klidně rasisté jsou. Pokud mají v zákoníku uvedeno, že otrokem se mohou stát jen tyto dvě rasy, tak je to prostě jejich zákon, kulturní dědictví a hotovo. Co na tom, že to není spravedlivé a že to není demokratické atd... to v DrD vůbec nevadí - naopak, je to tak zajímavější, než kdybychom hráli vše podle gusta moderní politiky. Tedy - rasismus mezi rasami v DrD - žádná škoda, naopak, může to vytvářet zajímavé herní situace.

Tar- Caranthir - zkus být prosím konkrétnější, takhle to skoro vypadá, že jsi rasu ani nečetl.

Ikonka uživatele Lord Bhaal *   [pošta] nové     14:11:01 20.11.2006
Nápad je to skutečně zajímavý a řekl bych že i slušný, ale doceal dost mi vadí ty překlepy, další věcí je poslední odstavec, vem kterém je popsáno zranění křídel, to nechápu, protože existují léčivá kouzla i na zlomeniny...
Jinak to není tak hrozné...

Ikonka uživatele Shadowmage *   [pošta] nové     13:00:48 19.11.2006
Zdravím.
Jenom se zeptám k názvu rasy.
Inspiroval tě nějak Medivh z Warcraftu? Taky měl schopnost létat (proměna v havrana). Jenom mě to tak napadlo...

Jinak je tato rasa vcelku zajímavá i slušně zpracována, přes nějaké ty překlepy dobrá práce.

Shadowmage

Ikonka uživatele Tar-Caranthir *   [pošta] nové     21:05:10 17.11.2006
celkom sa mi to paci ale moze to byt aj lepsie :-)

Ikonka uživatele Dvojčepel *   [pošta] nové     14:50:31 17.11.2006
Takže...zdravím vás všechny.

Dlouho jsem nehodnotil žádnou novinku, nejsem tu moc často, ale co, přejdu k věci.

Hned na začátku: Proč dělit muže a ženy? To není možné že by žena byla tělesně i inteligencí natolik podobná mužům? To mi trochu vadí, udělá se tak z ženský s prominutím mrzák silově a krasavice. To se mi na tom vůbec nelíbí, proč to nenechat na stejným, pořád se to přece hází, nebo už ne?
Dále: Doslova vtipné mi přišlo toto: cituji: Krádež 180-xxx zl : useknutí obou ruk,30 let otroctví a 90 zl. Konec citace. Není to nesmysl? Co by dělal jako otrok bez rukou? loupal brambory nohama? Trhal bylinky ústy? Nic proti, ale tomu jsem se zasmát musel.
Hierarchie: Tak tady mi vadí hned to první- Otroci. Proč zase jenom tyto dvě rasy? Nebuďme přeci rasisticky založení. Nevím proč by otrok mohl být jen Barbar a Trpaslík, když se nějak budou příčit i příslušníci ostatních ras, tak je jenom pustí či zabijou? To je podle mého další nesmysl, který by se dal vyřešit lépe, jako například: Otroci- všichni odpůrci, ať jsou jakékoliv rasy.
Věk a Křídla: Jelikož, jak jsi psal, jsou dospělí jedinci až do 68 let života, nevidím důvod jim do této doby dávat postihy na let, řešil bych to spíš pouze rozdělením podle věku- Dítě,Dospelý,Starešina. U dítěte potom rozhodně věkem, stejně tak u starešiny,ale u dospělého bych nechal rozhodně normální.
Charakter: Z tvého popisu této rasy vyznívá že jsou velice bojovní a krutí a zde v charakteru píšeš, že jsou milý, přátelštější a více spolupracují. Přijde mi to divné.
Hustota stráží: A zase si protiřečíš, méně kradou a tady je uvedeno, že se chytají lapkové a vrahové. Sice lze pochopit i že jde o jiné rasy, ale netvrdil bych to.


Takže, myslím si,že jsem tam vyčerpal vše, co jsem chtěl.

Mé hodnocení je 2 hvězdičky, moc kladného jsem tam neviděl, ale nápad velice dobrý.

Se vší úctou a hlubokou poklonou Dvojčepel

Ikonka uživatele Dracona *   [pošta] nové     9:47:41 17.11.2006
Nápad není vůbec špatný, ale působí na mě jaksi nedodělaně. Spousta věcí by chtěla trochu doladit. Nicméně si myslím, že kdyby to autor ještě probral a pozměnil, mohlo by to být velmi zajímavé.
Z této rasy (no spíše z jejího popisu) cítím takový kolektivismus. Při tvorbě ras se jako PJ řídím taky tím, že ji bude hrát jeden hráč jako individualitu. Z tohoto popisu necítím dostatečnou svobodu, samostatnost, a ta tyto věci jsou pro mě důležité. Nadruhou stranu se ale rasa hodí jako CP. Když družina půjde do hor je skvělé tam na Medivhy narazit (na celou vesnici). Nejlepší by bylo, kdyby byl v družině trpaslík :)

  »»»


Registrace
--
Příhlášení:
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold
--
0 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.


Vygenerováno za 0.083662986755371 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR