www.Dračí Doupě.cz


Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Bestiář
Předměty
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň


Scion a jeho obory

Příprava pro tisk (tisknuto 986x)
Autor: Adari
Přidáno: 1:15:54 17.10.2015
Hlasovalo: 5
Průměrné hodnocení: 3.8


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  »»»
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 21
Ikonka uživatele Sniper *   [pošta] nové     8:27:19 19.11.2015
Plž: neříkám že kouzlo je špatné, jen špatně vysvětlené. Upravil bych asi na následující, ale asi by to chtělo ještě s odstupem přepsat znovu (:D). A možná i pozměnit, kyrys by mohl chránit proti všem vnějším zraněním jako ohnivá koule a blesk.

Trvání: Do vyčerpání kyrysu nebo směna, cokoliv nastane dřív
Na konci tohoto rituálu ovine tělo sciona krev potěru. Ta během následujícího kola zaschne a vytvoří na scionovi velmi lehkou ochrannou vrstvu, která může připomínat kyrys. Kyrys má 4k6 životů určených během seslání.
Kdykoliv scion utrpí zranění útokem proti OČ, zranění se první aplikuje na kyrys, ale ubere mu nejvíce 5 životů, zbytek zranění dostane Scion.

Ikonka uživatele Kibe *   [pošta] nové     11:48:28 17.11.2015
Aha, už to chápu :-D ale tím pádem to nemáš úplně štastně vysvětlené a ani to trvání 1 kolo nedává smysl... pracuješ tam s KZ, ale ono to v podstatě není KZ :-)

Ikonka uživatele Adari *   [pošta] nové     14:39:59 16.11.2015
Sniper: Jo přesně tak to je:)

Ikonka uživatele Plž *   [pošta] nové     20:21:41 15.11.2015
Já bych se zrovna Kyrysu vůbec nebránil, protože třeba Stone skin (kamenná kůže) v DnD 3e fungovala v podstatě stejně. Taky tohle kouzlo pohltilo vždy jen určitý počet životů ze zranění a po určitém počtu pohlcených životů kouzlo skončilo.

Plž

Ikonka uživatele Sniper *   [pošta] nové     15:52:03 15.11.2015
Hmm, ten Kyrys je divný... znamená fakticky že na začátku se určí jeho životy, a pak když je Scion zraněn útokem proti OČ, tak zranění je sníženo až o 5 (což se odčerpá z těchto životů)? Tedy zranění za 3 neudělá Scionovi nic a sebere kyrysu 3 životy, zranění za 20 uštědří Scionovi zranění za 15 a kyrysu 5? A zranění za 20 když kyrys má už jen 3 životy dá Scionovi za 17 a kyrysu sebere ty poslední 3?

Ikonka uživatele Adari *   [pošta] nové     13:48:23 15.11.2015
On kyrys nepřidává "životový štít". Nevím zda je to tak nesrozumitelné, nebo si to nepochopil pouze ty, tak pro upřesnění: Představ si že kyrys nemá KZ, ale má určitý počet životů a pokud by byl jeho nositel zraněn, kyrys vstřebá zranění z toho do sebe. Takže tak. :)

Ikonka uživatele Kibe *   [pošta] nové     18:24:05 13.11.2015
8) Kyrys v postatě stojí 7 magů. Pokud by to trvalo směnu, tak by to bylo porovnatelné s "neviditelnou zbrojí" z PPE. Ta při KZ+5 stojí 18 magů a nepřidává "životový" štít. Čili by kyrys trvající směnu musel stát minimálně jeden houf potomků a ještě bych upravil, že zranění se dělí půl na půl mezi sciona a kyrys... Proto jsem původně myslel, že je to přesílené, ale na jedno "boost" kolo boje to cca odpovídá.
Na druhou stranu je použitelnost malá a zvýšit trvání na cca 3 kola(=1 potomek za kolo trvání), by stále mohlo být vyvážené a již i praktičtěji použitelné.

Ikonka uživatele Adari *   [pošta] nové     14:04:38 13.11.2015
Děkuji za zpětnou vazbu. :-D
5) Jde o to, že není -li Mheki v ohrožení, tráví veškerý život tvořením armády. Čím větší armádu má, čím více energie získává a tím více bojovníků produkuje.
8) Takto jsem chtěl pouze vysvětlit ztrátu životů kyrysu :-D. Trvání mělo být směna, ale když už jsem to tak napsal, budiž. :-D
re: To je mi líto :-(. Delší dobu jsem nebyl na serveru a odepsal jsem hned co jsem si všiml tvého příspěvku. :-)

Ikonka uživatele Kibe *   [pošta] nové     21:59:23 12.11.2015
Díky za odpověd ;-)

re:

5) cituji tu pasáž, kde se narodí 2 noví...: "Nikdy neuteče z boje, ani se nevzdá. Proč taky? Než zemře, narodí se dva noví."

8) Chyba je kontextová... "Kdyby však kyrys neměl, jeho obrana by byla jen 4 a ghůl by jej tedy zranil za 5 životů. Tyto životy ztratí místo Manikuse jeho kyrys." = kdyby kyrys neměl, tak tyto životy nemůže ztratit kyrys, protože ho prostě nemá :-D

Jinak přesílené to opravdu není - nevšiml jsem si toho krátkého trvání - 1 kolo - moje chyba.

U ostatního děkuji za vysvětlení a dopnění. Škoda, že jsi neodpověděl dříve. Po tomto vysvětlení bych zvedl hodnocení na 4, ale už mě to nepustí. :-/

Ikonka uživatele Adari *   [pošta] reputace: 1
Kamerask: +1
nové     20:04:13 12.11.2015
1) Mheki je stvořen proto, aby zničil původní světy (nutno dodat že mezi jeho obyvatele nepatří kupříkladu draci, což v příběhu není vidět, je zde totiž jen část, a později jsem na to zapomněl). Tudíž není omezen barvou očí, jako tomu bylo u hvězd-je schopen cestovat mezi světy, ale také do "podsvětí" a zpět.
2) Ano, teoreticky tu scioni byli od znovustvoření života na světech, předávali si příběhy o bohu, který sestoupil aby zničil jejich nepřátele.
3) za tento nedostatek se moc omlouvám. OČ je 3.
4) Inteligence 0 je zde proto, že je součástí mysli Mhekiho. Jeho démoni nemají vlastní vůli, vlastní uvažování. Jsou to prázdné schránky které ovládá jejich pán.
5) Už jsem to psal níže a je to i v pravidlech. U magických tvorů se odolnost nepíše a je vždy 21, tu poznámku o dvou narozených jsem nenašel a nepamatuji si ji.
6) za odpočinek se omlouvám, v této části pravidel nejsem příliš sběhlý. Na únavu totiž nehrajeme.
7) na jakéhokoli tvora, samozřejmě nepřesahuje maximum.
8) v příkladu chybu nevidím.a silné jej neshledávám. To asi záleží na názoru každého.
Rád bych podotkl že můj svět v DrD prochází remakem a scion se zde již neobjevuje, jelikož jej neshledávám za příliš vydařeného, ale tvořím nové povolání, které bohužel není tak originální.
Adari.

  »»»


Registrace
--
Příhlášení:
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold
--
13 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.


Vygenerováno za 0.060273885726929 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR