www.Dračí Doupě.cz


Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Bestiář
Předměty
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň


Protektor (Obor Válečníka 6.-36. úroveň)

Příprava pro tisk (tisknuto 713x)
Autor: UnknowN
Přidáno: 22:19:59 30.08.2011
Hlasovalo: 12
Průměrné hodnocení: 4


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  »»»
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 26
Ikonka uživatele UnknowN *   [pošta] nové     12:00:05 11.04.2012
- Ano, nižší stupně jsou stále dostupné.

- I když se protektor s nezdolností pořád drží na nohou, pořád je s životama "v mínusu" - postup je tedy stejný jako u berserkra, kterému po odeznění zuřivosti zmizí všechny ty životy navíc, které zuřivostí získal.

Ikonka uživatele Andokajn *   [pošta] nové     19:23:03 19.03.2012
mě by zajímalo, jestli u vyčkávající obrany je možné použít i nižší stupeň, tedy třeba na 16. úrovni -2 inic a +1 oč

toto povolání se mi docela líbí, protože si myslím, že je to lépe zpracováno jako kameraskův obránce (působí to tak na mě) a navíc po jednom přečtení bych za toto povolání již mohl hrát... sice občas se někam kouknout, co mi ta dovednost dává, ale proč ne

jinak se mi líbí že využíváš staré věci a nezavádíš moc nových... jen nevím jestli jsem dobře pochopit, že trpaslík protektor může bez hodů na pat vydržet na 36. úrovni -15 životů (ten trp má 21/5) a zajímalo by mě, co se stale, po konci kola nebo pokud nepřehodí již past, tak jeslti umře nebo co se s ním stane

Ikonka uživatele Bonbón *   [pošta] nové     16:18:01 05.09.2011
Dílo je dobře zpracované, i když má nějaké pravidlové nedostatky ( léčení životů). Nápad je ale dobrý a proto dávám 5.

Ikonka uživatele UnknowN *   [pošta] nové     11:09:39 03.09.2011
Pokud jde o ten růst nad 180°, tak se ve všech případech jedná jen o bonus +1, což mi připadá celkem adekvátní, vzhledem k tomu, že se jedná toliko o bonus vyplývající z bezprostředně krytých zad (na 26. úrovni potřebuje za sebou dva sousedící hexy zajištěné - takže lze použít třeba když bojuje ještě s dvěma dalšími spolubojovníky v obranné pozici "záda na záda", od 31. už to může použít s jedním dalším spolubojovníkem, nebo třeba zády ke stromu, apod. - pořád se však jedná o relativně malý bonus +1 a pořád je tam úhel, ze kterého může hrozit nebezpečí). ;-)

Ikonka uživatele Fafrin *   [pošta] reputace: 1
zerafel: +1
nové     16:25:09 02.09.2011
Perfektně zpracované dílo, které mě nijak nenadchlo. Vzhledem ke svému stylu hry můžu bonusy nad 15. úroveň celkem ignorovat.
Jestli se mi něco nelíbí, tak růst oblasti pro zaměřenou obranu nad 180°. To mi příjde vskutku nerealistické.
Další chybou, na kterou již bylo upozorněno je ono léčení zdarma, stejně efektivně jako sebe neomezeného počtu spolubojovníků. Schopnost se k povolání hodí ale nikoliv její zpracování.
Trošku mi chybí to něco, co dělá z každého oboru něco extra - Berserkr, Finty, Vymýšlení kouzel, Podrobování, Rachejtle, Meč, Elementární/Čarodějná hůl. něco takového.

Jinak je tu několik zajímavých schopností, zejména musím ocenit aplykaci existujících věcí (kryt, výpad a kryt, odhad...)

Ikonka uživatele UnknowN *   [pošta] nové     12:24:54 01.09.2011
Kibe:

Samozřejmě, proaktivní obrana je v reálu mnohem lepší, než reaktivní (tzn.: bránit tím, že prostě útočníka co nejdříve rozsekáš, místo toho, abys pouze odrážel protivníkovy útoky)...

Nicméně v rámci fantasácké archetypizace přeci jenom "nezdolné živé stěny" mají určité svoje místo ;-)

Také bych chtěl zmínit, že ačkoliv zaměření na obranu vede k prodloužení soubojů, zároveň to hráči válečníka umožňuje být mnohem pacifičtější (a provozovat tak roli tanka i v situacích, kdy je třeba nežádoucí zabíjet).

Jen si to představte - na jedné straně bojovník, před kterým se vrší hromada rozsekaných nepřátel, a na druhé straně protektor, před kterým se vrší hromada nepřátel unavených do bezvědomí :-D

Ikonka uživatele UnknowN *   [pošta] nové     12:15:38 01.09.2011
Kibe:

Samozřejmě, proaktivní obrana je v reálu mnohem lepší, než reaktivní (tzn.: bránit tím, že prostě útočníka co nejdříve rozsekáš, místo toho, abys pouze odrážel protivníkovy útoky)...

Nicméně v rámci fantasácké archetypizace přeci jenom "nezdolné živé stěny" mají svoje určité svoje místo ;-)

Ikonka uživatele Samurai *   [pošta] nové     12:11:23 01.09.2011
Tak sem si to rychle prolétl a je to dobře udělané dílo. Dokonce bych to i použil.

Ikonka uživatele Kamerask *   [pošta] nové     9:46:36 01.09.2011
Kibe: Hmm, s tým by som ja nesúhlasil. Ako sa to riešilo pri mojom Obrancovi ani Protektor nieje sólista a mal by byť v družine. Viem si dobre predstaviť v boji Protektora s Bojovníkom, alebo viacerými válečníkmi, to by klapalo. U Protektora máš možno pravdu v tom, že má vlastne všetky schopnosti len na boostovanie obrany, ale vie používať všetky zbrane a má stále silu ako hlavnú schopnsoť, čo mi teraz príde ako riadna nevyváženosť, pretože je s tým vlastne silný aj v útoku aj v obrane.

Ikonka uživatele Kibe *   [pošta] reputace: 1
Samurai: +1
nové     9:32:32 01.09.2011
Jen doplním, proč jsem hodnotil za 3(zatím nejméně). Co se týče pravidlové části, tak tam bych shledal slabší nesrovnalosti a dal bych za 4, ale hlavní problém mám s obranářem jako takovým. Z hlediska reálného boje je boj prohraný v tu chvíli, kdy se začnu primárně bránit...prostě to je opačná filosofie, než mají všichni slavní válečníci. Z hlediska hry samotné povede takovéto povolání k nezměrnému protahování času soubojů (nikdo nezasáhne protektora, ale ani on nezasáhne nepřítele, čímž i družina mající pouze jednoho válečníka ztratí hlavní výhodu válečníka - zrdcující útok).

  »»»


Registrace
--
Příhlášení:
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold
--
0 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.


Vygenerováno za 0.0092780590057373 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR