www.Dracidoupe.cz



Rytíř smrti (válečník 6.-36.)

Příprava pro tisk (tisknuto 2692x)
Autor: DeznekCZ
Přidáno: 13:22:17 23.03.2013
Hlasovalo: 9
Průměrné hodnocení: 3


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  [Předchozí]
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 13
Ikonka uživatele DeznekCZ    [pošta] NEW     21:40:35 30.04.2013
Proč neustále informuji o aktualizacích?
Důvodem je aplikace Rytíře smrti do hry a tím jak se hraje, zjišťuje se co je nutno dovysvětlit, co odebrat co přidat a tak dále, proto zde upozorňuji na další aktualizaci:
http://www.dracidoupe.cz/moudrasova/read.php?f=8 &i=34414&t=34414

Ikonka uživatele DeznekCZ    [pošta] NEW     22:34:40 27.03.2013
Mít draka který tě poslechne na myšlenku, téměř dokonalá nehmotnost nebo rychlost válečníka i bez bojové akce ti nepřijde jako RP záležitost?
A to že má bonusy ke zbrani neznamené že s ní nemůže chránit své přátele nebo nemůže pomocí mrtvého společníka zachraňovat přátele.
Vidíš vše příliž negativně, rytíř smrti nemusí být vždy zlý.
A co se týče energií, nějak se schopnosti této úrovně platit musí.

DeznekCZ

Ikonka uživatele minister    [pošta] NEW     18:39:18 27.03.2013
Na tyto stránky jsem nezavítal již dlouho, ale nostalgie mě opět přivádí zpět.
Máme tu rytíře smrti, povolání, které by mé srdce zrovna dvakrtá nerozjásalo, jsem totiž milovníkem především kladných hrdinů. Předpokládám, že RS je hack n´ slashové povolání pro sólovou hru, spíše než pro kooperaci
s družinou, přesto, že by se dal snadno upravit na plnohodnotného spolubojovníka. Stačilo by k tomu ubrat mu na síle v bojových schopnostech, které se omezují na oslab, zraň nebo zabij a přidat nějakou týmovou schopnost. Chybí mi zde nějaká zmínka o zkušenostech a číslech pro mentální souboj. Nejsem zastáncem
nových energií, magenergií a podobných věcí, ale to jest názor čistě osobní.

Průvodní příběh je bohužel slabý a o povolání toho z hlediska RP nic neřekne. Bohužel, celkovým settingem
je RS odsouzen k tomu být odpadlíkem. Přesto vím, že si toto dílo najde svojí cílovou skupinu a proto hodnotím celkem slušně.

Závěrem tedy, pro příště svému povolání dodej nějaký šmrnc, styl, kterým by hráči měli chuť hrát a měli důvod
si takovéto povolání vybírat pro něco víc, než kopu bonusů a schopnosti nekromanta.

S pozdravem,

minister

Ikonka uživatele Spize    [pošta] NEW     23:21:10 26.03.2013
Názor po nezrovna důkladném přečtení díla a diskuze:
Velice se mi to líbí po mechanické stránce, ale bohužel jsem dost zaujatej vůči představě něčeho takovýho v družině (mj. bych se bál i toho, co říkal Vedro).

Líbí se mi, že tam nejsou žádný šílený tabulky a celkově je složitost držená dost na uzdě - alespoň v porovnání s pravidlovejma povoláníma. Líběj se mi mechaniky Aury Smrti - přijde mi, že umožňuje časté používání schopností, což se mi líbí. Naopak Stínová energie by mi přišla dost opruz sledovat.

Ikonka uživatele Vedro    [pošta] reputace: 1
zerafel: +1
NEW     21:22:57 25.03.2013
Odborně se tomu co jsem napsal říká stařecká demence pánové. Nějak jsem si při čtení díla vsugeroval to, co tam napsané nebylo. Nedá se nic dělat, musím se také postavit za váš názor a autorovi se omlouvám. Trvám ale na tom, že zavedení "magového" systému pro válečníka z něj dělá úplně jiný charakter což je sice zábavné pro hraní ale nebezpečné pro vychýlení rovnováhy.

A vlastně to je jedno, když někdo dodá dobrý roleplayng, nemusí pravidla vůbec znát. Nejlepší hra je taková, při níž hráči se sžijí s charakterem natolik, že na pravidla zapomenou. Pj by to měl podporovat a jen určovat mantinely.

Trochu mimo mísu příspěvku
Napsal dnes popletený VEDRO

Ikonka uživatele Sccion    [pošta] reputace: 1
Vedro: +1
NEW     15:05:25 25.03.2013

Osobně bych se také spíš postavil za Dakeyrase.
V každém případě je ale zajímavé, že oproti Vedrovu názoru bych stál v podstatě v úplné opozici - povolání mi přijde v pořádku z hlediska herního vyvážení, ale naopak sloh, či spíš popisnou část, považuji tak nějak za nejslabší článek díla. ;)


Ikonka uživatele Dakeyras    [pošta] reputace: 2
Sccion: +1
Vedro: +1
NEW     10:00:52 25.03.2013
Vedro, já bych si dovolil odporovat - bojovník na tom bude trošku hůř pro svou nespecializaci se na humanoidy, ale i tak má spoustu pasivních bonusů, jako vyšší útočné číslo, víc útoků za kolo, které má pořád. RS je potřebuje prvně získat ze zranení nepřítele a pak teprve začne kouzlit to co má bojovník od začátku. Ale pokud by druhý byl šermíř, věřím, že kdyby se proti sobě postavil šermíř a RS, který nemá nabité stínové mágy, bude šermíř dominovat - ještě více útoků a ještě větší bonusy, útoky z obrany...

Ikonka uživatele Vedro    [pošta] reputace: 1
Sccion: +1
NEW     8:44:21 25.03.2013
Dobrý den

Všichni chválí, tak já budu dnes i trochu kritizovat. Líbí se mi jak je to napsáné. Je to jistě samostatně uchopitelné i hratelné. Ale představte si situaci, kdy si dva hráči Drd vezmou válečníky. Jeden bude prostý bijec a druhý Rytíř smrti a budou v jedné družině.
Ať hledám jak můžu nenapadá mě skoro nic, čím by mohl Bijec (bojovník) nad Rytířem smrti dominovat. Ano možná pustí jeho koně do stáje, ale to pustí u všech povolání. Co mi v tomto článku chybělo, jsou NEGATIVA, která k tomuto rozšíření válečníka patří a logicky se i nabízí. Původní autoři Drd se snažili v rámci vyvážení pravidel postavit povolání tak, aby se doplňovala a proto neměl válečník ani zloděj nikdy žádnou magii, nebo Kouzelník se nikdy nenaučil léčit atd. Jakmile Válečník jednou magii dostane (a je jedno jak se tomu říká) musíme si uvědomit že v rámci hry se budou jeho schopnosti rozšiřovat (Nalezené knihy, učební svitky, poustevník bývalý RS který naučí málo známou schopnost "povolej kostěného draka") a na to musí autor myslet už od začátku a své povolání nějak citelně omezit. Nepochybuji o kvalitách díla, líbí se mi sloh a hra za RS bude jistě kreativní a zábavná pro všechny.....možná ale kromě toho bojovníka, který bude stát zapomenut stranou. Takže doporučuji schopnosti buď omezit, což by asi byla škoda, nebo vymyslet citelné nevýhody pro toho kdo si vzal toto povolání. Ty mohou zároveň zajímavě doplňovat hru charakteru hráče.

Napsal VEDRO

Ikonka uživatele DeznekCZ    [pošta] reputace: 1
Sccion: +1
NEW     13:11:44 24.03.2013
Děkuji za hodnocení
Informace:
Rytíř smrti je založen na rituální magii, proto pracuje oživenými mrtvolami a dokáže odhadovat a odkrývat duchy (jen pro sebe). V mé fantazii mají duchové i nemrtví spiritistickou podstatu a ta se dá ovládat rituály s přírodou nebo černou magií. Oživené mrtvoly se platí každé kolo stínovou energii podle životaschopnosti a probudí s cílem někoho zabít. Tito nemrtví většinou rytíř smrti oživuje během boje. Mrtvý společník je alternativa za kterou se platí aurou smrti. Mrtvý společní je povolen pouze jeden, protože není nekromancer a nedokáže jich více ovládat, protože vyžaduje lehké psychické spojení (tzv. vnitřní povely).

Co se týče schopností vůči neviděnným, uvažoval jsem o tom, ale je to přecijenom schopnost kouzelníka a já nechtěl přetahovat důležité schopnosti z ostatních povolání.

Záření čepele smtri je omezeno o zelenou, protože kařdý rytíř smrti se snaží být originální. Výraz "nesmí" není striktní.

Co se týče kouzel, není kouzelní a primárně nečaruje, ale mohl by se udělat seznam rituálních vylepšení pro zbraň či zbroj, ale bojím se aby příliž nezvedly sílu rytíře smrti.
Třeba:
Terf (rituál na zbroj) - bonus proti obratnostním pastem +1, postih proti silovým pastem -1
Pork (rituál na zbraň) - bonus k útoku proti čtyřnohým zvířatů +1, posti k útoku proti ostatním zvířatům -1

Opravy v textu: Všude, kde je napsáno "stínové řivoty", má být "stínová energie". Je to opravdu je nechtěnný pozůstatek po předchozí verzi.

Ikonka uživatele Martel z Kantonu    [pošta] NEW     23:33:20 23.03.2013
Malý dodatek: pokud je zájem rozšířit arsenal kouzel pro rytíře smrti, možná by se dalo inspirovat hrou Venetica - rpgčko kde mladá hrdinka dokáže pomocí svých schopností pobývat ve světě mrtvých, rozmlouvat s nimi a podobně. Ta kouzla co umí určitě půjdou dohledat na netu, přičemž nejsou nikterak útočná nebo zraňující, ale spíše dolaďují formu RPG hraní při kontaktu s mrtvými - schopnost je vidět, rozmlouvat s nimi, sdílet myšlenky apod.

  [Předchozí]


Soutěže
O Hlavu Zlatého Draka


News
Aktuality
Novinky
Bugfix


Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold


Komunikace
0 přihlášených uživatelů
 
Chat (0 online)
Moudrá Sova
Fórum
Ankety


Control
Registrace
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo


Doupě jinde
Na PragoConu
last.fm
Facebook

Vygenerováno za 0.10590100288391 sekund.
© 2002 - 2009 Almad a James Timqui, design © 2002 by Almad.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR
Všechna práva vyhrazena. Žádná část těchto stránek nesmí být reprodukována, publikována ani jinak
využita bez svolení Redakce serveru DraciDoupe.cz nebo svolení autorů jednotlivých příspěvků.
Novinky je možné sledovat pomocí RSS kanálu. Toto je verze 1.
Verze 2 je v přípravě a vývoj můžete sledovat na informačních stránkách