www.Dračí Doupě.cz


Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Bestiář
Předměty
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň


Uvěznění

Příprava pro tisk (tisknuto 948x)
Autor: Nikdo
Přidáno: 0:38:50 07.07.2018
Hlasovalo: 6
Průměrné hodnocení: 5


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
Počet zobrazených příspěvků: 1-3 / 3
Ikonka uživatele UnknowN *   [pošta] nové     2:55:27 29.07.2018
Je fakt že na všelijaké manipulace s podrobenými dušemi by se toho dalo napasovat víc... Jako třeba možnost dobrovolného / násilného přebírání podrobenců, kdy by si mágové mohli podrobence krást, či případně s nimi kšeftovat, nebo třeba využití mechanismu na bázi druidova kouzla "úkryt" a schovávání podrobených duší do neživých předmětů...

Plus tedy všelijaké to hromadění duší, jejich případná revolta, apod.

(Btw, tak mě napadá, že spíš než takový obecný termín jako je "mág" by se pro tohle povolání hodilo spíš něco jako jako "psychomancer" :-D )

Ikonka uživatele Zdenál *   [pošta] reputace: 1
UnknowN: +1
nové     18:35:34 28.07.2018
Přijde mi, že ten uvězněnec je branej moc ploše. Bral bych to že vyloženě podrobená postava je prostě "ulovenej tygr", uvězněná něco jako "tygr v kleci".

Tím chci říct, mysl podrobeného by měla mít možnost žít dál, podle svého naturelu se zatvrdit a sílit, nebo naopak upadat do trudomyslnosti a zániku. To může být podchyceno jak RPčkem tak nějakou číselnou mechanikou. Mág by na to mohl mít vliv. "Tygra v kleci" by měl mít možnost udržovat jak "vyčerpanýho a zmlácenýho", tak "nakrmenýho a svěžiho"

Tím se dostávám k sebeosvobození. Mechanicky to může být nastaveno tak, že uvězněná osoba má mít možnost po nějaké době, nebo s ohledem na "mentální svěžest" vyvolat podrobovací "odvetu". S brutálními postihy, kdy za normálních okolností nemá sice šanci a neni o co házet,... ale zase s ne tak brutálními, aby pokud se mágovy samotnýmu sejdou nějaký postihy neměla reálnou šanci. Mág muže bejt někdy unavenej. Nemusí mít svůj den. Může dostat pokouřit v mentálním souboji s jiným magickým povoláním... tehdy by měla být šance sebrat síly a svou mysl s vůle mága vyrvat.

Byli tu nastíněný situace - Nešťastnej milostnej příběh - mág si uvězní dívku kterou sobecky miluje, nikdy by ji nezabil, ale nechce ji pustit. Družina mu rozbije hubu, týden ho nenechá vyspat, dá mu waterboarding, družinovej mág na něj pak vlítne mentálním soubojem - tehdy neudrží moč, natož cizí mysl vlastní vůlí.

Mága by udržování vězně mělo i něco stát. Únavu, horní hranice magenergie, pozornost... Lidská mysl je náročnej subjekt na energii, ať už tím máme na mysli cokoli. Neni to jen nějaká nulová položka.

Jako hodnotím sice na 5*, ale to neznamená že to není kam posunout, dílo je IMO tak max. na 50% svýho potenciálu.

Ikonka uživatele UnknowN *   [pošta] nové     0:38:50 07.07.2018

Samotná myšlenka je jednoduchá - Podrobování, které nekončí definitivním vypálením mozku oběti. Sám jsem něco podobného kdysi nastínil v rámci P.J.P.čka "Stínové podrobování", nicméně v tomto případě je zpracování na mnohem vyšší úrovni.


Příspěvek nahlíží na různé varianty situací, které by s takovýmto nesmrtícím podrobováním mohly být spojené, včetně několika jako vystřižených z příručky "100+1 způsobů, jak PJe dohnat k šílenství kreativním využíváním schopností" což je velké plus - Neuškodí PJům tu a tam připomenout, že hráči mají občas tendence používat úplně jinak, než na co je PJ připravený :-)


Vzato kolem a kolem - 5*




Registrace
--
Příhlášení:
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold
--
13 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.


Vygenerováno za 0.024144887924194 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR