Soutěž O Hlavu Zlatého Draka --
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky --
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Bestiář
Předměty
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň
|
Bílý pes
Příprava pro tisk (tisknuto 2945x)
Autor: | Dakeyras |
Přidáno: | 12:20:15 05.01.2016 |
Hlasovalo: | 10 |
Průměrné hodnocení: |
3.9 |
Hlasování
Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.
Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.
Diskuze
Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.
Počet zobrazených příspěvků: 1-8 / 8 |
 |
Askaar * [pošta]
|
| nové 12:11:10 18.01.2016 |
To by mohlo být. U naší družinky není problém, protože náš boj trvá v průměru 5 kol (nechápu družinky které jsou schopné bojovat 20-30 s obyčejnými protivníky). Co se týče proti příkazu, asi bych dal hod pro toho co je ovládá DÚPJ. |
 |
Dakeyras * [pošta]
|
| nové 21:53:07 08.01.2016 |
Askaar: Tak asi bych řek, že minimálně do konce boje by se zastrašený nemrtvý neměl přidat, nebo pokud je ovládán, tak do dalšího příkazu... |
 |
Askaar * [pošta]
|
| nové 16:38:40 08.01.2016 |
Dradole, mylím že tady tenhle svítící přítel je bezva nápad. Ale už bych ho nedával k tomuhle dílku, ale myslím, že by se více hodil dalšímu companionovi kterého Dakeyras má zrovna v MS. Lebka: http://www.dracidoupe.cz/moudrasova/read.php?f=8&a mp;i=34686&t=34686
Dakeyras, pes se ti opravdu povedl, to, že jsi mě neposlouchal mi nevadí :) je to tvé dílo. Jen bych doplnil, že mi chybí jak dlouho ono zastrašení trvá (jak dlouho budou bestie jím ovlivněné prchat). A taky jak funguje, zda je možno ho nějak kontrovat atd.
|
 |
Dakeyras * [pošta]
|
| nové 11:44:38 07.01.2016 |
Tak vyloženě takové vysávání magenergie bych ponechal jiné nestvůře... i když mohl by to být další kouzelníkův přítelíček, který by byl založen na tom, že vysává magenergii z okolí a pak ji může předat svému pánovi.. ale pak by neměl umět nic moc dalšího. PRotože je to velmi silná vlastnost... |
 |
Dradol * [pošta]
|
| nové 21:08:50 06.01.2016 |
Pěkné dílo, užitečné, přehledné a svižné.
Možná bych ho ještě nějak obzvláštnil... První co mě třeba napadlo je to, že v naší hře (PJ Sniper) teď hraničíářka dostal mimo jiné svítící kočku, která vlastně svítí ve tmě jako celkem slušná pochodeň. Na jednu stranu je to super výhoda na druhou to může být taky nevýhoda.. Něco takového by mohl dělat tady ten pes.
Možná je to obsaženo v oslabení, když je blízko kouzelníka... Nebo by šlo jít ještě dál a říct, že oslabuje magii kolem sebe.. (Nebo je to nápad na úplně jinou nestvůru), ale kdyby tak nějak "sál" magii z okolí.. hm.. to by bylo něco zajímavého...
Jinak podle mě opravdu povedené. |
 |
Dakeyras * [pošta]
|
| nové 7:01:22 06.01.2016 |
Adari - dílo bylo také laděno v Moudré Sově
UnknowN - Odhadl jsi přesně podstatu myšlenky vzniku Bílého psa. Jako protipól Černé kočky. Ať už ve vzhledu, tak v nastavení. Kočka - maximální "kouzelník", Pes - maximální "bojovník" Neměl by být nastavený tak, aby zastoupil určitou ochranu kouzelníka, ale nezastoupil válečníka, či hraničáře (na podobné úrovni jako má kouzelník) a dodal nové vlastnosti. Kupodivu Bílí pes nemusí sloužit jako Antinekromantický, ale i jako Nekromantův pomocník, který pomáhá hlídat jeho "stádečko" skoro jako ovčácký pes.
A docela by mě zajímal i názor na doplňkové pravidlo + vaše řešení toho, co se děje s kouzelníkovím přítelíčkem po kouzelníkově smrti. U kočky a havrana si to přímo říká o to aby zůstali na zemi a potulovali se po ní a ovlivňovali nenápadně různé věci.... |
 |
Adari * [pošta]
|
| nové 22:09:35 05.01.2016 |
Moc povedené dílo. Nemám moc co bych vytknul...resp. nic postatného :-) |
 |
UnknowN * [pošta]
|
| nové 12:20:15 05.01.2016 |
Kouzelníkův přítel, o kterém by se dalo říct, že je buď logickým pokračováním pravidlového přítelíčkovského spektra, kde s klesajícím kouzelným potenciálem roste mimomagická užitná hodnota (v boji apod.), nebo přímou konverzí hraničářova psa do podoby kouzelníkova familiára, se schopnostmi inspirovanými kouzelníkovými anti-neviděnostnímí schopnostmi. Ať tak nebo onak, zpracování je přehledné a na pravidlové úrovni, umožňující rychlou integraci do hry. Herně bude jeho užitek možná spíše situační - Za sebe bych možná preferoval kouzlícího přítelíčka (kočka, havran...) kvůli širšímu spektru využití i mimo boj, a bílého psa bych nejspíše povolával pouze v situaci, kdy by se příběh hodně točil kolem bojů s nemrtvými a původní přítelíček by zrovna zahynul, leč to už je otázka osobních preferencí, kterou si každý musí zodpovědět sám za sebe ;-) Celkově dílo hodnotím čtyřmi hvězdami. |
|
Registrace -- Příhlášení:
--
Vzhled
Family Silver Historic Simple Ancient Dark Simple Ancient Light Simple Evolved Dark Simple Evolved Light Timmothy Gold --
6 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.
|