www.Dračí Doupě.cz


Soutěž O Hlavu
Zlatého Draka

--
Aktuality
Novinky
Uživatelé
Vyhledávání
Rekordy a statistiky
--
Chat
Fórum
Ankety
Moudrá Sova
--
Články
Rozvoj DrD
Dobrodružství
Hřbitov
--
Bestiář
Předměty
--
Válečník
Hraničář
Hraničářská kouzla
Kouzelník
Kouzla
Alchymista
Alchymistické předměty
Zloděj
--
Nová Povolání
Nové Rasy
Dovednosti
--
Galerie
Fotogalerie
Downloady
Linky
--
Seznamka
Inzerce
--
Co je to Dračí Doupě?
Dračí manuál
Otázky a Odpovědi
--
Tvůrci a Redakce
--
Čekající díla
Dračí líheň


Spása krollích kouzelníků

Příprava pro tisk (tisknuto 2881x)
Autor: UnknowN
Přidáno: 10:35:32 28.02.2009
Hlasovalo: 14
Průměrné hodnocení: 4


Hlasování

Hlasování u tohoto příspěvku bylo uzavřeno.

Vidět hlasování jednotlivých uživatelů mohou vidět pouze přihlášení uživatelé.

Diskuze

Pro přidání příspěvku do diskuze se musíte přihlásit.

příspěvků. Řadit podle .
  »»»
Počet zobrazených příspěvků: 1-10 / 24
Ikonka uživatele Andokajn *   [pošta] nové     23:35:05 11.06.2011
tak toto je velice dobré a nápadité, ale máš tam matematickou chybičku:)

v tom řpíkladu ti tam chybí ukončení závorky (tak pokud si toho nějaký redaktor všimne, tak to opravte)
je to u toho
32% + [(3-1)/3]×32% + [(3-2/3]×32% = 32% + 21% + 11% = 64%

ale dílko si určitě OHZD zaslouží

Ikonka uživatele Rooz *   [pošta] nové     15:38:55 23.06.2010
Výborný nápad, výborné zpracování. Dal bych určitě 5*, kdybych ještě mohl ohodnotit.

Ikonka uživatele Goldrin *   [pošta] nové     2:21:04 20.04.2010
Výborný doplněk. Konečně budou i skřetí šamani taky trochu kouzlit na své nepřátele a ne fatálně umírat nebo střílet kouzla do vlastních řad.

Ikonka uživatele Salion *   [pošta] nové     17:16:34 01.02.2010
:) velmi inteligentní nápad... za krolly kouzelníky hraju velmi rád a nízká pravděpodobnost uspěchu kouzla mě vždy docela trapila...tohle mi jistě zpříjemní hru :)

Ikonka uživatele UnknowN *   [pošta] nové     20:12:22 15.11.2009
Dobrý nápad, co se týče posouvání v tabulce pravděpodobnosti. Tento nápad by se odlišoval také v tom, že by kouzelník nebyl omezen na kouzla, která by se učil při daném přestupu na vyšší úroveň - mohl by si třeba upravit pravděpodobnost na seslání kouzla, které se naučil o X úrovní dříve.

Ikonka uživatele Folcwine *   [pošta] reputace: 1
nedohledatelné: +1
nové     18:04:18 07.11.2009
Rozhodně vynikající nápad - zpřístupnit povolání kouzelníka i pro méně výhodné rasy než elf nebo člověk nebo barbar.

Dané řešení má 2 pro mě docela zásadní mouchy:

a) složitost - jednodušší by bylo, kdyby obětováním 1 kouzla se kouzelník mohl kouzlo naučit lépe (v tabulce pravděpodobnosti seslání se posune o 1 směrem dolů, s vyšší hodnotě šance seslání), možnost se takto dostat z 40% klidně na 99%

b) absence pojistky proti munchkinismu - DrD kouzelník má tu nevýhodu, že cca 10% kouzel je výhodných (tj. z pohledu powergamera/munchkina nutných) a zbytek jsou doplňky. Dílo ještě více podporuje výběr několika málo vyvolených kouzel a ostatní ještě více odsouvá do ústraní. Zde mě napadá pouze jedno nápravně opatření - všechna kouzla musí mít stejnou sesílací pravděpodobnost (ale to má také své mouchy...)

Prvotní myšlenka 5* (Přínos pro družiny bez powergamera/ů)
Zpracování 3* (- zbytečné složitosti, + jinak pěkně a srozumitelně sepsáno včetně příkladů, - podpora munchkinismu/powergamingu)

Ikonka uživatele Aritma *   [pošta] nové     16:06:26 07.03.2009
Tak po dalším přečtení a pečlivém rozebrání (tedy doufám, že dostatečně počlivém), jsem se rozhodl svoje hodnocení nechat na plném počtu.
Ačkoliv práce vypadá na první pohled chaoticky, plní svůj účel dobře, je velmi užitečná a bez kolize s pravidly řeší jejich nedostatky.
Především se mi zamlouvá snižování pravděpodobnosti zlepšení, při opakované preferování jednoho z kouzel, to se mi zdá jako velmi realistické pojetí a během hry to může příjemě změnit uvažování čaroděje při volbě nových kouzel.
Název je příznačný, příklad dobře ukazuje, že i inteligencí méně obdaření kouzelníci mohou dosáhnout lepších výsledků díky píli.

A jako dodatek... pokud jde o diskusi, myslím, že princim jsem pochopil i podle původního textu, takže nemám důvod strhávat hodnocení za nedostatečnou srozumitelnost. Samozřejmě mi to nedosšlo na poprvé (to bych nebyl já). Přecijen, člověk se nad tím musí zamyslet a zkusit si to, pravidla také nejsou vždy přímá a některé situace jsou pochopitelné snadněji, jiné obtížněji.

s pozdravem a úctou Aritma

Ikonka uživatele Aritma *   [pošta] nové     14:43:41 06.03.2009
Docela se mi líbí to provedení, ale celkové hodnocení si ještě rozmyslím. Už sem sice dal hodně ale asi sem se příliš unáhlil. Rozmyslím, uvidím, ohodnotím, zdůvodním... posím dejte mi čas aby se mi to rozleželo v hlavě.

Ikonka uživatele Nathaka Warrior *   [pošta] nové     12:31:22 03.03.2009
Líbí se mi to a napsané to je dobře. Hodnotím jako kvalitní. Opravdu to má svůj velký přínos a zpracování se mi zdá dobré. Jenom se domnívám, že pokud by UnknowNovy druhé, třetí a čtvrté "lepší" formulace tak nějak zapojoval do tvorby hned a pak vybral ty opravdu nejlepší alternativy, dopadl by (především u jiných děl) lépe, než když něco napíše a pak v diskuzi opravuje a opravuje... a opravuje.

Ikonka uživatele Firefanatic *   [pošta] nové     20:48:34 02.03.2009
UnknowN +rep. za péči o dílo.

PinHead: Ona je občas i pitva lepší slepota, ale to je jedno. Věř, že pitva vypadá úplně jinak. Jenom nezohledňuji pouze klady...

Nicméně diskusi ohledně hodnocení (nejen) tohoto díla PŘESUNUJI ke svému stolu kritika & hlasování, jelikož by zde nebyla na pravém místě.

  »»»


Registrace
--
Příhlášení:
Nick:
Heslo:
 
Zapomněl jsem heslo
--
Vzhled
Family Silver
Historic
Simple Ancient Dark
Simple Ancient Light
Simple Evolved Dark
Simple Evolved Light
Timmothy Gold
--
3 přihlášených uživatelů.
0 uživatelů je na chatu.


Vygenerováno za 0.74877405166626 sekund.

© 2001 - 2004 Almad, James Timqui a Tomash, design © 2001 by James Timqui.
DrD, Dračí doupě a Altar jsou ochranné známky společnosti ALTAR